|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Gathering avond ma 23 aug 2010 - 12:17 | |
| Bluestar likte over haar lippen, ze keek even naar haar Medicinecat. ''Heb je nog enige tekens van Starclan, gekregen?'' Miauwde ze met een kleine bezorgdheid in haar heldere stem, haar blauwe ogen stonden vol met vuur. Had starclan zich alleen gelaten? Hadden haar voorouders geen reden meer om tegen de vier clans te spreken. Bluestar keek naar Doveheart, en drukte haar snuit zachtjes tegen haar flank. ''En hoe gaat het verder met de training van Spottedpaw? Ik zag haar vooruitgaan. Daarom laat ik haar in het kamp, ze doet het goed.'' Miauwde ze stilletjes naar haar Medicijnkat. Ze was diep in gedachten verzonken, haar ademhaling was rustig. Haar blauwgrijze vacht was vol met glans, en goed verzorgd. Bezorgdheid was te lezen in haar heldere ogen, en toen krulde ze haar staart om haar poten heen. En toen likte ze even over haar poot, en hield die over haar oor. Ze zuchtte kort, en keek toen weer naar Doveheart. |
| | | Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Gathering avond ma 23 aug 2010 - 14:20 | |
| Kalm hoorde Moonfur de Apprentice aan. ’Ik ben Firepaw, ik ben gister door Bluestar in de clan gelaten. Ik was een poesiepoes,’ legde hij op een blije toon uit. Moonfurs eerst zo warme grijns verdween en ze verving hem door een nogal felle blik. Dat was dat vreemde gevoel dus… Ze kneep haar ogen tot spleetjes en bekeek hem eventjes goed; hij zag er nog steeds een beetje mollig uit in haar ogen. Ze zuchtte eventjes moeizaam en keek hem toen neutraal aan in zijn ogen. ’Leuk je te ontmoetten Firepaw,’ begon ze zachtjes. ’Ik weet zeker dat Bluestar een goede reden heeft gehad om je bij onze clan te laten. Maar vergeef mij als ik de eerste paar dagen nog een beetje over je aanwezigheid twijfel; respect moet je verdienen,’ vervolgde ze, nog steeds op een zachte toon. Ze zwaaide eventjes met het puntje van haar staart maar draaide zich ten slotte om. ’Graypaw, ik zie je wel verschijnen als we vertrekken. En wees alsjeblieft niet té enthousiast oké? Je weet maar nooit of dat het zo gaat als je hoopt,’ grijnsde ze over haar schouder naar haar Apprentice. Daarna trippelde ze weer terug naar de Warriors den, ze was nog steeds moe en wou zo snel mogelijk nog wat slaap kunnen krijgen voordat ze zouden vertrekken. De tocht naar Vier Boom zou op zich niet zo zwaar zijn, maar het opblijven van een hele nacht viel altijd zwaar bij Moonfur. Toen ze in de Warriors den was liep ze eerst een beetje een paar rondjes over haar nestje, kneed erin met haar poten en ging er toen opgerold liggen. Ze sloot haar ogen en probeerde in slaap te komen.
- Vergeef mij voor mijn korte... Flut post ;-; -
Laatst aangepast door Moonfur op ma 23 aug 2010 - 14:39; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gathering avond ma 23 aug 2010 - 14:30 | |
| "Je weet maar nooit of dat het zo gaat als je hoopt," had Moonfur gezegd. "Oke Moonfur," mompelde Graypaw. Hij snapte niet wat Moonfur bedoelde. Ze leek wel aardig tegen Firepaw, maar ze keek toch zo... koud naar hem. Vond ze het niet goed dat hij vrienden was met Firepaw? Hij schudde de gedachte weg en ging zitten. "Wat zullen we doen Firepaw? Het duurt nog even voordat we weggaan. Hij trok een keer met zijn rechteroor. Hij vond het maar raar hoe Moonfur had gedaan. Toen zag hij Shadowpaw zitten. "Zullen we aan Shadowpaw vragen wat zij wil doen? Misschien weet ze wel wat leuks." Graypaw stond op en liep naar Shadowpaw die bij de Apprentice den zat. Shadowpaw zat een beetje zenuwachtig rond te kijken. Dat komt vast omdat ze hier nog maar een dag is. dacht hij. Hij zag andere katten nog steeds koude blikken naar Firepaw en haar werpen. Graypaw werd er kwaad door. Kunnen ze dan niet begrijpen dat Firepaw en Shadowpaw nu ook Clankatten zijn? Kunnen ze hun niet gewoon accepteren? dacht hij kwaad. |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Gathering avond ma 23 aug 2010 - 14:34 | |
| Firepaw keek naar Moonfur die moeite deed om haar uitdrukking neutraal te houden. Hij onderdrukte een zucht en keek haar aan. 'Ik zal mijn best doen om het respect van iedereen hier te verdienen' zei hij zelfverzekerd. Na al deze woorden was hij alleen nog zekerder van zichzelf. Hij moest alles goed doen voor de Clan, hij moest zijn uiterste best doen om respect te krijgen. Bluestar was verdwenen in de medicine cat den en Firepaw vond het jammer dat zijn mentor nu niet met hem kon trainen. Hoe eerder hij begon, hoe beter. Hij keek even het kamp in en zag Shadowpaw naar hem wenken. Wilde ze iets zeggen? Graypaw leek haar ook opgemerkt te hebben. 'Oke' zei hij en liep met zijn vriend mee. Vlug staken ze het kamp over, zonder te veel aandacht te trekken. Shadowpaw leek iets te willen delen wat geheim was, en dus zou hij het geheim houden. Toen hij naast haar stond keek hij haar aan. 'Wat is er Shadow..' hij maakte zijn zin niet af. Hij rook de lucht van Jake. Het hing nog een klein beetje aan Shadowpaw, alsof ze het daar zat voor een reden. 'Shadowpaw, heb je met Jake gepraat. Je kan toch niet helemaal naar Tweebeenplaats gegaan zijn. Ik dacht dat je al die tijd in het kamp was' siste hij op lage, fluisterende toon. Niet boos, eerder bezorgd dat iemand erachter kwam. Het respect wat ze al hadden, en dat was niet veel, zou verdwijnen als sneeuw voor de zon, wanneer de andere Clankatten hierachter kwamen. Hij wilde zelf nog wel eens op bezoek gaan, maar dan echt stiekem genoeg. Shadowpaw rook nog naar Jake. |
| | | Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Gathering avond ma 23 aug 2010 - 14:42 | |
| Firepaw kwam naar haar toegelopen. Hij had het opgemerkt! Maar hij reageerde heel anders als dat ze zou verwachten. 'Wat is er Shadow..', begon hij. 'Shadowpaw, heb je met Jake gepraat. Je kan toch niet helemaal naar Tweebeenplaats gegaan zijn. Ik dacht dat je al die tijd in het kamp was', zei Firepaw. Shadowpaw liep een beetje van Graypaw af samen met Firepaw. 'Ik ben niet naar Jake geweest. Denk je dat ik gek ben? We hebben dat beetje respect al te pakken, dat ga ik niet bederven', siste ze terug. 'Jake is naar hier gekomen, Firepaw! Ik heb hem zeg maar aangevallen omdat ik dacht dat het een indringer was, maar het was Jake. Hij zei dat hij trots op je was', knikte ze tevreden. Ze gaf hem een kopje. 'En ik ook Firepaw. Over de moed dat je hebt', zei ze. 'Alles gaat gelukkig goed met Jake', spinde ze. 'Ik heb dat aan mijn poten laten zitten voor jou, zodat je wist dat ik geen onzin praatte', zei ze, en ze begon het bewijs eraf te wassen. 'Ruik je het nog?', vroeg ze. Ze rook zelf niks. Ze gaf hem nog een kopje. 'Jake houdt van je', zei ze. En ik ook... dacht ze erachteraan. Ze schudde haar kop. |
| | | ϾHł ღ 1403 Actief
| Onderwerp: Re: Gathering avond ma 23 aug 2010 - 14:51 | |
| Graypaw zat een beetje verder van Shadowpaw en Graypaw af. Ze zaten doordringend te fluisteren. Hij wou vragen wat er was maar uit respect voor zijn vriend zei hij niks. Wel rook hij een vreemde geur. Firepaw had een doordringende uitdrukking op zijn gezicht maar Shadowpaw keek eerder blij. Graypaw vond Shadowpaw toch wel aardig. Ze had gewoon zo fel gereageerd omdat niemand aardig had gedaan tegen haar. Graypaw ging zitten en wachtte rustig af, maar hij kon het niet laten om nieuwsgierig naar Shadowpaw en Firepaw te kijken. Shadowpaw's poot rook raar, maar hij kon de geur niet plaatsen. Ze was vast in iets vreemds gestapt ofzo. |
| | | Cynthia 79
| |
| Onderwerp: Re: Gathering avond za 28 aug 2010 - 11:09 | |
| Doveheart keek rustig naar Bluestar. "Heb je nog enige tekens van Starclan, gekregen?" Vroeg Bluestar met een licht bezorgde stem aan haar. Ze wist dat Bluestar zich zorgen maakte, maar zolang Starclan geen teken had gegeven konden ze er niks mee. "Nee, ik heb al een tijd geen teken meer gehad." Antwoordde ze. "En hoe gaat het verder met de training van Spottedpaw? Ik zag haar vooruitgaan. Daarom laat ik haar in het kamp, ze doet het goed." Ging Bluestar verder. Doveheart was blij met Spottedpaw als apprentice, want ze deed het goed. "Het gaat goed met de training. Ze gaat goed vooruit en ik vind ook dat ze het wel aan kan om voor het kamp te zorgen als wij naar de grote vergadering zijn." Vertelde ze. Ze staarde rustig voor haar uit en wachtte tot Bluestar misschien nog iets aan haar wou vragen of tegen haar wilde zeggen. |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Gathering avond za 28 aug 2010 - 17:26 | |
| Bluestars ogen stonden afwezig, en ze flikkerde met haar staart als teken dat ze mocht gaan. ''Als zonhoog is geweest vertrekken we.'' Miauwde ze nog achteraan. Haar ogen stonden troebel, terwijl ze een maar snelle likjes over haar blauw/grijze borst gaf. ''Kun je mij Firepaw even sturen?'' Vroeg ze nog snel, en toen staarde haar blauwe ogen naar die van haar Medicine cat. Ze zwiepte met het puntje van haar staart, en haar oren wiebelde even heen en weer, toen ze keek hoe haar trouwe clanlid haar den uitliep. Ze moest nodig iets vertellen aan Firepaw, hij was haar eigen leerling en ze moesten snel met de trainingen beginnen. Ze voelde een soort van vreugde opkoemn aan het hebben van een leerling, Shadowpaw en hij moesten nog veel leren over de Warrior code. Maar ze had er vertrouwen in dat ze het konden. Tot dat er een vreemde geur haar neusgaten binnen drong. Poesipoes Bluestar blies bij het geurtje. Firepaw en Shadowpaw waren er nog niet af, maar deze geuren waren vers. Ze zal het zo wel aan Firepaw vragen, misschien droeg hij die versere geur bij zich?
|
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Gathering avond ma 30 aug 2010 - 11:48 | |
| Hij spinde even bij wat ze zei. Toen ze aan haar poot begon te likken rook hij nog eens, maar het was niet meer te ruiken. Hij schudde zijn hoofd. 'Dank je Shadowpaw, ik hoor graag dat mijn vader het goed maakt' zei hij tegen haar en knikte even. Zijn vader was trots op hem! Zelfs nu hij hem maar heel kort had gekend! Jake was een goede vader, hopelijk zou hij hem nog eens tegen komen, in eigen persoon. Firepaw hoopte dat het niet te erg was dat hij zijn vader nog eens zou zien. Het was moeilijk om de enige familie die je had meteen al achter te laten. Deze Clankatten konden het niet weten, zij hadden allemaal familie in de Clan. Toen Shadowpaw klaar was met likken keek hij op naar Graypaw die een eindje verderop was gaan zitten om zich buiten hun gesprek te houden. Een echte vriend! Firepaw glimlachte en ging naast zijn vriend zitten, zijn groene ogen nieuwsgierig op hem gericht. 'Zo wilde je me nog iets laten zien??' vroeg hij aan de grijze apprentice. Hij sloeg zijn rode staart om zijn poten en genoot van het zonnetje dat zijn vacht opwarmde. Het was heerlijk hier, waar de bosgeuren elk moment je neus in konden waaien, vermengt met de geur van het kamp, dat nu al vertrouwd begon te worden. |
| | | ϾHł ღ 1403 Actief
| Onderwerp: Re: Gathering avond ma 30 aug 2010 - 14:08 | |
| Firepaw en Shadowpaw waren blijkbaar klaar met praten, want Firepaw kwam aangelopen. Hij leek best wel blij. "Zo wilde je me nog iets laten zien?" miauwde hij opgewekt. Graypaw onderdrukte een grote geeuw. "Niet echt, en ik ben best wel moe. Beter dat ik niet in slaap val tijdens de Gathering. Zullen we naar de Apprentice den gaan? Misschien zijn er nog andere apprentices die je nog niet heb gezien." Hij stond op, liep naar de Apprentice Den en ging naar binnen. Hij zag dat Shadowpaw en Cloudpaw al naar binnen waren gegaan. (Gaat verder in de Apprentice Den onder de topic "slapen" ik en Shadowpaw waren daar al verdergegaan omdat we niet meer langer wouden wachten, sorry ;D http://warriorcats.bigforumpro.com/apprentices-den-f39/slapen-t479.htm#9519) |
| | | Cynthia 79
| |
| Onderwerp: Re: Gathering avond ma 30 aug 2010 - 16:40 | |
| Doveheart keek rustig voor haar uit. Toen Bluestar weer wat zei richtte ze haar blik weer op haar leider. "Als zonhoog is geweest vertrekken we." Zei Bluestar en zag dat ze het teken gaf dat ze weg mocht gaan. Doveheart stond op en boog haar hoofd eerbiedig naar haar leider en draaide zich om. "Kun je mij Firepaw even sturen?" Vroeg Bluestar nog aan haar en Doveheart zwiepte even met haar staart als teken dat ze het had gehoord en liep toen de leaders den uit. Ze keek om haar heen en zag Firepaw bij de apprentice den zitten. Ze liep naar hem toe en zei rustig: "Bluestar wil je spreken." Daarna draaide ze zich om en liep naar de medicine cat den toe. Ze moest nu even uit gaan rusten voor ze de tocht naar vierboom zou gaan maken. Ze liep naar haar nest toe en ging erin liggen. Ze deed haar ogen niet dicht, want anders zou ze misschien niet op tijd wakker worden om naar de grote vergadering te gaan. |
| | | 18
| |
| Onderwerp: Re: Gathering avond ma 30 aug 2010 - 17:13 | |
| (OMG ik was echt vergeten dat ik op Dewkit zat. Sorry, ik zal het zo veranderen, Firepaw)
Firepaw keek zijn vriend aan en knikte. Slapen leek hem een goed plan, hij begon nu pas te voelen hoe moe hij eigenlijk was. Met zware poten stond hij op en wilde Graypaw naar de apprentice den volgen. Toen hoorde hij een stem en keek om naar Doveheart die hem riep dat Bluestar hem wilde spreken. Hij wachtte even tot de zilveren medicine cat in haar den was verdwenen en keek toen even naar Graypaw. 'Sorry, moet nog even naar Bluestar. Ik kijk wel of ik op tijd terug ben om je nog te zien!' zei hij tegen hem en trippelde naar de Hogesteen. Hij voelde zich plotseling niet zo moe meer en ging voor Bluestar's den staan. 'Firepaw hier' zei hij voor hij haar den betrad. Hij zag de grijze poes zitten, haar blauwe ogen starend in het niets. 'Waarom wilde u me spreken?' vroeg hij terwijl hij ging zitten op de grond. Zijn groene ogen nieuwsgierig naar zijn mentor gericht. Had hij iets fout gedaan? Of wilde ze wat van hem? |
| | | | Onderwerp: Re: Gathering avond | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |