|
|
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Accounts di 10 apr 2012 - 14:47 | |
| Wel hello iedereen, Ik ben al sinds de krokusvakantie steeds minder en minder online gekomen. Dat kwam door school, andere RPG's en persoonlijke dingen. Omdat ik het anders veel te druk krijg, geef ik enkele accounts weg. Nog een klein dingetje, enkel partners en speciale katten in het leven van die char mogen meebeslissen. Wil je wat meer weten over een account, stuur dan een pm. De eisen lijken me bekend. ^^
Laatst aangepast door Tinderpaw op do 12 apr 2012 - 11:49; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
» Chi «3 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accounts di 10 apr 2012 - 15:36 | |
| Ik wil Thornpaw wel. Mijn bekenste acount is Leafstorm |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accounts di 10 apr 2012 - 15:40 | |
| Ik ben lichtelijk geïnteresseerd in Wildpaw, maar ik weet dat je aan hem bent gehecht. Dus zal ik vast niet echt in aanmerking komen. |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: Accounts di 10 apr 2012 - 16:00 | |
| Zou ik Mortale mogen overnemen. Momenteel ben ik actief, en dat blijft zo. Bekendste account is Graystorm, deze dus. Als het zou mogen, wil je dan een pb sturen met informatie over hem? Laat je me iets weten? (via pb) /l、 ゙(゚、 。 7 l、゙ ~ヽ じしf_, )ノ |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Accounts di 10 apr 2012 - 16:15 | |
| @Butterkit; Ik wacht nog even af, je staat in mijn mentale lijst. Maar ik ben nogal gehecht aan hem. ^^ @Shrewleap; Wildpaw is voor jou Ik stuur het wachtwoord door. En niet zo onzeker, je RPG't reuzegoed (: @Graystorm; Mortale is voor jou, ik heb nog niets met mortale gedaan, dus je mag alles aan hem veranderen. ik stuur zijn wachtwoord door |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accounts di 10 apr 2012 - 16:16 | |
| Dat zei Joos ook al via PB. XD Is goed, ga echt goed voor hem zorgen, heuwr |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Accounts di 10 apr 2012 - 16:17 | |
| Daar twijfel ik niet aan ^^ |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accounts di 10 apr 2012 - 16:25 | |
| Ik ben ook Butterkit maar dan op ander acc.
Jammer,want ik wil hem heel graag ^^ I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 11 apr 2012 - 8:33 | |
| Ik wil Lionpath wel proberen |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 11 apr 2012 - 10:14 | |
| @Kearn, ik stuur zijn ww door ^_^ |
|
| |
96
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 11 apr 2012 - 12:05 | |
| Ik zou Nightwish wel willen, als mogelijk tenminste Even om maar te zeggen, Voor postjes kijk je best NIET bij Indina, ik heb nog niet met haar gepost. Daarvoor kijk je best bij Spider, Lavenderfeather.
Alvast bedankt -Indina- |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Accounts wo 11 apr 2012 - 12:08 | |
| ik zou nog even willen wachten met Nightwish Ik heb je al eens een acc doorgegeven en die staat nu weer op de acc markt dus je staat gewoon op de lijst (: |
|
| |
Janne 61
| |
| Onderwerp: Re: Accounts do 12 apr 2012 - 9:09 | |
| mag ik wildpaw ? ^^ mijn bekendste acc is .... zaria xD |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Accounts do 12 apr 2012 - 10:35 | |
| Wildpaw is al overgenomen |
|
| |
bestiie 14
| |
| Onderwerp: Re: Accounts do 12 apr 2012 - 10:35 | |
| |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Accounts do 12 apr 2012 - 10:37 | |
| Je staat op m'n mentale lijst ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Accounts do 12 apr 2012 - 11:49 | |
| Owww, mijn fout. Ik bedoelde Nightrise, ikzal het aanpassen. |
|
| |
» Chi «3 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accounts do 12 apr 2012 - 12:48 | |
| Heb je al nagedacht of ik Thornpaw kan overnemen Of ben je er nog niet uit ? ^_^ |
|
| |
James 65 Actief “We all grow tired eventually; it happens to everyone. Even the sun, at the close of the year, is no longer a morning person.”
| |
| Onderwerp: Re: Accounts do 12 apr 2012 - 13:57 | |
| Geduld is een schone zaak Ik ben ook Tinderpaw, ect. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Accounts | |
| |
|
| |
|