|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 di 10 apr 2012 - 11:43 | |
| Silverleaf zat rustig bij een van de bomen toe te kijken naar de menigte katten . Zou stormstar het vertellen van die twee bloodclan poezen . Ze had het verhaal gehoord van een paar thunderclankatten . Ze schudde haar blauwgrijze kopje en bleef rustig staan toe kijken . Meestal als er een gathering is doet ze niets of zegt ze niets . Ze verklapte nogal snel dingens dus zei ze maar beter niets . Ze zag hoe een river apprentice genaamd lightpaw tegen de nieuwe deputy van de windclan aan botste . Ze wist niet hoe de nieuwe deputy daar op zou reageren . Het was een zware taak deputy van de clan zijn en zeker als je nog zo jong bent . Haar lichtblauwe ogen flitste naar terug naar lightpaw . Zij was er toch bij toen ze die bloodclan poezen tegen kwamen . Zou ze het tegen inkmask zeggen dacht silverleaf na . Het maakt toch niets uit iedereen mocht het weten . Ze keek weer naar de menigte katten en wachtte geduldig tot de gathering zou beginnen . |
| | | Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 di 10 apr 2012 - 12:07 | |
| Winterpaw wachtte gespannen tot het signaal zou komen dat ze zouden vertrekken. Dit zou haar eerste keer zijn op een gathering. Ze was best wel nerveus en wist niet echt wat te verwachten, ook al had ze er al wel wat verhalen over gehoord. Ze wachtte een beetje ongeduldig tot Bluestar tevoorschijn zou komen en hun naar de vierboom zou leiden. Ze was benieuwd naar welke katten ze er tegen zou komen, misschien zou ze Lightpaw ook wel weer zien. Ze had har nog maar één keer ontmoet, dat was toen die keer bij de border waar die rare poes er was. Ze schudde de gedachte even weg, want ze merkte dat de katten om haar heen begonnen te bewegen. Dat was vast het teken dat ze zouden vertrekken. Het duurde niet lang voor ze het signaal hoorde en ze samen met de andere katten het bos in ging op weg naar de gathering. De tocht door het bos leek voor haar best snel te gaan, want voor ze het wist stonden ze aan de rand van vierboom en wachtte ze op het signaal van Bluestar dat ze naar de andere katten mochten gaan. Ze wilde het liefst nu al naar de gathering gaan, maar ze wist dat ze moest wachten. Eindelijk kwam het signaal en het was tijd om nu dan ook echt naar de gathering te gaan. Naarmate ze verder bij de plek kwam, werden de geuren van de andere clans steeds sterker. Ze herkende nu duidelijk de geur van Riverclan en wist ook dat de andere geur Windclan was. Ze wist niet goed waar naartoe te gaan, want dit was tenslotte haar eerste keer, dus ze keek om haar heen of ze misschien ergens iemand van haar eigen leeftijd zag staan. Het aantal katten dat er was maakte het voor haar moeilijker om er nog een goed overzicht van te krijgen. Ze had nooit gedacht dat er zoveel katten zouden zijn en er moesten nog twee clans komen! Ze besloot uiteindelijk om maar een beetje aan de rand van de groep te blijven, niet goed wetend wat te doen. |
| | | Viktor 119
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 di 10 apr 2012 - 12:59 | |
| Stormstar vertrok uit het kamp naar de vierboom. Morningpaw mocht voor de eerste keer naar de gathering. De apprentice liep mee samen met nog andere riverclan katten. Al snel kwamen ze aan bij de grens van de vierboom. "Vertel geen informatie die onze zwakke kanten laten zien, houd jullie respect, en leer van anderen. Een fijne avond/nacht mijn clan katten." zei Stormstar. Morningpaw wist dat dit zijn eerste gathering zou zijn als leader. Daarna gingen ze op de vierboom af. De riverclan was deze avond als eerste zag Morningpaw toen ze bij de vierboom aankwamen. Ze keek naar de grote rots, daar zat Stormstar te wachten op de andere leaders. Toen rook Morningpaw een de geur van een andere clan. Ze dacht even na, toen wist ze het weer het was de windclan. Toen zag ze de windclan naar de vierboom komen. Ze keek in spanning naar de windclan katten, het was de eerste keer dat ze katten van een andere clan van zo dicht bij zag. Daarna keek ze naar de de windclan leader die bij Stormstar was gaan zitten. Morningpaw wachtte in spanning af wanneer de andere clannen zouden komen. Ze wou graag weten hoe het er aan toe ging in zo een gathering. |
| | | Lyan Payne 8D 66
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 di 10 apr 2012 - 13:10 | |
| Snowleaf vond het niet erg toen Inkmask niet reageerde, het zou wel spannend zijn om de nieuwe deputy te zijn. Ze keek naar een apprentice die iets te hard naar hen toe rende. Voordat ze de apprentice nog kon waarschuwen botste ze al tegen Inkmask op. 'Oh, ehm... Sorry... Inkmask was het toch?' Stamelde de apprentice. Snowleaf glimlachtte naar haar. 'Ik ben Lightpaw,' Ze knikte. "Hallo Lightpaw." Antwoorde ze erop. Ze keek even naar Inkmask. Ze wist niet of hij het erg vond dat ze zo dicht bij hem zat. Snowleaf keek weer naar Lightpaw. "Kom je uit de Riverclan?" Ze was nieuwsgierig naar wat het poesje zou zeggen. Ze had wel een Riverclan geur geroken, maar er waren nog meer RiverclanCats bij de Gathering. Snowleaf keek weer naar Inkmask. Zou hij het erg hebben gevonden dat de apprentice tegen hem aan was gebotst? |
| | | Babs 962
| |
| | | | Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 di 10 apr 2012 - 13:37 | |
| Het was een donkere nacht. De zoveelste Gathering, en Darkfire liep verveelt mee met de groep Thunderclan katten. Leerlingen die hem aan gaapte, snouwde hij toe.Hij had geen behoefte aan aandacht, of intresse. Zijn staart zwiepte ongeduldig, en chagereinig keek hij voor zich uit. Uiteindelijk, kwamen ze aan bij de ,o zo prachtige vierboom. Darkfire liep achteraan de groep, in de schaduwen. Zijn blik op onijndig, ze bleven even staan. Tot Bluestar gaf het teken, en ze rende naar beneden. Hij liep achter de rots vandaan, en zijn schaduw trok er overheen door het maan licht. Hij keek bruusk rond, en zag een Riverclan leerling staan. ''Zagen jullie dat ook?'' sprak ze tegen de andere katten. Hij keek haar aan met half dicht geknepen ogen, gemeen en vals. '' Heb ik wat van je aan kit?'' zijn toon was dreigend, en gemeen. Maar zo was hij. Hij sloeg met zijn staart, en de leerling gade. Hij zag Stormstar en Hollystar zitten met nog wat andere katten, hij deed zijn kin in de lucht, en liep arogant weg. Hij botste bijna op tegen een zwarte leerling, zienbaar ook niet een opperbest humeur, Darkpaw. Als hij zich niet vergiste. Een valse doordringende blik sneed door de ogen van de kater, hij grouwde naar het katertje. Het kon hem niks of niets schelen. Hij stak het veld over, als je niet beter had geweten had je gedacht dat Darkfire eenb Schadowclan kat was geweest. Hij zag een stevige Riverclan kater zitten, en keek hem een moment vernietigend aan. Even verder op ging hij zitten, mischien zou iemand een gesprek met hem willen. Maar wie? Hij was een bruuske angst aanjagend gebaar, en niks in de wereld boeide hem. Hij keek stark voor zich uit.
*insp loos voor Dark -_-'' waarscheinlijk hebben jullie gemerkt, wie mijn post leest XD* |
| | | Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 di 10 apr 2012 - 13:58 | |
| Onderweg waren er verschillende katten naar hem toe gekomen. Maar zijn hart werd zacht, en warm van Mousefur. Haar stem sprak lief en zoet. 'Je gaat het straks vast en zeker goed doen. Je bent een geboren leider,' Hij spinde even voor haar. '' Bedankt schat. Ik hoop ook dat het goed komt.'' Hij gaf haar een kopje. Ook Lionclaw, zijn vriend kwam naar hem toe. 'Succes, mijn vriend. Je doet het geweldig.' ''Dankje Lionclaw. Jij ook veel plzier.'' Sommige katten waren met hem mee gelopen. Ook Mousefur zat nu naast hem. Hij keek respectvol naar Hollystar waneer hij haar had begroet, voor een gesprek ''Hallo Stormstar, hoorde hij opeens. Hij keek om, en zag Dreampaw staan. '' Oh, hoi Dreampaw. Dit is je eerst Gathering zeker?'' Hij lachtte vriendelijk naar haar. ''Zagen jullie dat ook?'' Sprak de poes. Hij keek toen even om. Opeens, doemde er een grote zwarte kater achter de rots vandaan. Het was Darkfire uit de Thunderclan, een achterbaks mormel, vond Stormstar. ''Heb ik wat van je aan kit?'' Snouwde hij naar Dreampaw. Stormstar kneep zijn ogen half dicht, en wilde er net wat van zeggen. Maar de kater liep al arogant en honend weg. Stormstar snoof, en lette toen niet meer op hem. Hij wendde zich tot Beautipaw, die zijn aandacht had getrokken. ''Ehm... Stormstar.'' zei ze twijfelend. ''Kan ik je spreken?'' Ze was duidenlijk te zien niet op haar gemak. Er kwam een zorgenlijke rimpel in zijn voorhoofd. '' Ehm, ik ben eigenlijk wat druk Beautypaw. Maar oke, wat is er?'' Hij zag Darkpaw achter haar staan. Zijn blik stond hem niet aan, en hij vestigde zijn blik toen weer op Beautypaw. |
| | | Tazzehh 9
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 di 10 apr 2012 - 14:57 | |
| Kalm liep Jabberjay tussen de windclan katten die voor deze gelegenheid gekozen waren om mee te gaan. Het was weer een lange tijd geleden dat hij mee geweest was, meestal bleef hij in het kamp achter om de oudsten te vergezellen en te beschermen. Daar voelde hij zichzelf namelijk het allerbeste bij, en natuurlijk kon hij op dit moment niet verbergen dat hij zich nogal ongemakkelijk voelde hier op fourtrees. De vier grote eiken torenden hoog boven de katten van de verschillende clans uit en wierpen een vervaarlijke schaduw boven de vlakte waar ze zich op dit moment bevonden. Alsof dat nog niet genoeg was kon men nog steeds de spanning voelen tussen de katten, alsof ze elkaar elk moment opnieuw in de haren konden vliegen. Toch klonk overal om zich heen enthousiast gemauw. Ondanks de sfeer kwamen oude vrienden tijdens deze wapenstilstand terug bij elkaar en praatten wat bij... Hier en daar herkende Jabberjay er wel een paar: Zo zag hij Stormstar, leider van de riverclan, Bluestar, leidster van Thunderclan, daar zag hij zijn eigen leidster zitten en helemaal gins zag hij dan weer enkele sterke, grote krijgers. Jabberjay bleef maar afstandig liggen en ving een paar gesprekken op, terwijl hij geduldig en aandachtig wachtte tot de leiders op de grote steen zouden springen en vergaderen. Zijn ogen had hij nauw samengeknepen en een glimlach krulde om zijn lippen. Een frisse wind waaide door zijn pels die door de maan verlicht werd, een teken van een goedgezinde Starclan.
- kort maar kom xD- |
| | | Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 wo 11 apr 2012 - 11:11 | |
| Oddpaw rende samen met de hele SkyClangroep in de richting van Fourtrees, eigenlijk vond hij het oneerlijk dat zij zo ver van Fourtrees afwoonden en daardoor het langst moeten lopen om naar de Gatherings te gaan. Toen ze uiteindelijk bij de vier hoge bomen waren aangekomen, waren alle andere Clans er al. Oddpaw keek rond, zou Beautypaw er ook zijn? Hij keek nog eens goed en zag de lagharige, blauwgrijze poes staan, ze was aan het praten met een andere kat. Oddpaw liep naar Beautypaw toe, maar zij liep net weg en ging met Stormstar praten. "Hey, Beau..." Hij wilde haar roepen, maar wilde niet te veel aandacht gaan trekken, dus hield hij midden in zijn zin op. Daarna keek hij naar de poes en kon niets anders doen dan alleen maar naar haar staren. Toen hij zag dat ze klaar was met het gesprek met Stormstar besloot hij nar haar toe te gaan. "Hallo Beautypaw." Zei hij en glimlachte "Weet je, je vacht ziet er prachtig uit in het licht van de volle maan..." Hij gaf haar een lik over haar hoofd en keek haar in haar prachtige, gele ogen.
(zoals jullie waarschijnlijk al weten ben ik geen postkampioen) |
| | | Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 wo 11 apr 2012 - 13:52 | |
| Beautypaw ging met Stormstar weg, en terwijl ze praatte kwam er een andere apprentice aan. "Hey, Beau..." Zei hij. Darkpaw kneep zijn ogen tot spleetjes. Toen Beautypaw en Stormstar terugkwamen stapte de kater op Beautypaw af. "Hallo Beautypaw." Zei hij vriendelijk. Darkpaw's ambere ogen knepen nog dichter. "Weet je, je vacht ziet er prachtig uit in het licht van de volle maan..." De apprentice gaf Beautypaw een lik. Nu snapte hij het! Een kleine glimp van jaloezie kwam in hem op, al liet hij het niet merken. "Dus jullie zijn verliefd?" Zei hij vals. Het was niet slim van de apprentice geweest om te zeggen dat ze mooi was, hij zou nu ook in zijn greep komen. Darkpaw stapte op de witte kater af. "Weet je zeker dat je de goede keus hebt gemaakt? Ik was namelijk haar liefde!" Snauwde hij vals. Hij stapte boos dichterbij. Zijn ambere ogen keken strak naar de witte kater. Even gleeds zijn boze blik naar Stormstar. Daarna kwam er weer een valse glimlach op zijn gezicht, hij stapte nu op Stormstar af. "Tja, en jij zocht mij niet hè? Je hebt niet eens de moeite gedaan! Een apprentice van je clan is een lange tijd weg en je stuurt niemand om te zoeken, niet eens jezelf!" Snauwde Darkpaw tegen Stormstar. Zijn valse glimlach doemde weer op. "Je hebt toch zoveel apprentices in je clan, en als er eentje mist dan boeit het niks! Je hebt er toch zoveel!"
-Hij wordt een beetje gek...- |
| | | !!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 wo 11 apr 2012 - 15:37 | |
| Ze was tegen de Deputy van The WindClan aan gebotst. 'Oh, ehm... Sorry... Inkmask was het toch?' Stotterde ze terwijl ze haar vacht weer recht schudde. Ze boog haar kop, 'Ik ben Lightpaw,' stelde ze zich zelf voor. Er kwam nog een poes bij. Een witte. Die ging best wel dicht tegen de Deputy aan zitten. Maar Lightpaw gaf er geen aandacht aan. Beide katten groette haar. Lightpaw glimlachte. Ze haalde haar achter poot een paar keer lang haar oor en ging toen recht zitten. 'Aangenaam Inkmast!' zei ze. 'En klopt, ik ben apprentice van de Riverclan,' zei ze blij. Toen keek ze naar de witte poes. 'Wat is jou naam?' Vroeg ze met een glimlach. Ze wou heel veel vragen aan de Deputy van de windclan. Hoe het was om een Deputy te zijn. En nog, heel heel, veel meer. Ze keek naar een jaloerse riverclan kater apprentice. Toen gleden haar ogen naar de blik waar het op gericht was. Op Beautypaw en... En een Skyclan kater. Hmm, zou er wat tussen hun spelen. Lightpaw wende haar blik af. Toen keek ze weer naar de twee katten voor haar.
[Flut] |
| | | | Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 wo 11 apr 2012 - 16:25 | |
| Vandaag was er weer een Gathering. Mapleleaf was niet zo meegegaan in het nieuws. Haar verlegen karakter zorgde ervoor dat ze niet vaak in contact kwam met andere katten en ze al helemaal niet durfde te spreken. Ze wist dat het vandaag was, maar verdere informatie had ze niet. Rustig bleef ze achter Bluestar en Fireheart aanlopen, ze had geen zin om zich te haasten. Dit was haar eerste Gathering sinds ze een Apprentice was geweest, maar dat maakte niet zo heel veel uit. Het was altijd lastig en ze voelde zich er totaal niet prettig onder om straks in zo'n enorme menigte zat. Dan werd ze altijd gedwongen om een gesprek aan te gaan met andere katten en daar had ze niet zo'n zin in. Toen ze eenmaal bij Vierboom waren, ging de groep uiteen. Mapleleaf bleef eventjes achter en zocht daarna een rustig plekje om te gaan zitten. Haar blauwe ogen keken bijna koortsachtig rond, terwijl ze hoopte dat niemand haar zou komen aanspreken. Een zenuwachtige kriebel in haar maag maakte d'r misselijk en ze zuchtte zachtjes. Om zichzelf af te leiden ging ze maar eventjes haar vacht in orde maken...
[Kort, flut, maar ik moet weg xD]
|
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 wo 11 apr 2012 - 17:57 | |
| BeautypawI live with a broken heart and a forbidden love....... Beautypaw keek omzich heen. Stormstar antwoorde haar met; '' Ehm, ik ben eigenlijk wat druk Beautypaw. Maar oke, wat is er?'' Beautypaw wou net haar mond opentrekken toen hij Oddpaw hoorde, "Hey, Beau..." hoorde ze en ze negeerde het omdat ze wist dat het Oddpaw was. Ze wou net haar mond opentrekken toen Darkpaw haar voor was; "Tja, en jij zocht mij niet hè? Je hebt niet eens de moeite gedaan! Een apprentice van je clan is een lange tijd weg en je stuurt niemand om te zoeken, niet eens jezelf!" Snauwde Darkpaw tegen Stormstar. Zijn valse glimlach doemde weer op. "Je hebt toch zoveel apprentices in je clan, en als er eentje mist dan boeit het niks! Je hebt er toch zoveel!" Zei hij en Beautypaw sprong voor hem. ''Ga weg Darkpaw, Ik dacht dat je je bij de Bloodclan wou voegen.'' siste ze en stond tussen Stormstar en Darkpaw in. ''Laat ook maar zei ze en rende weg. Ergens in de schaduw zag ze Oddpaw op haar af lopen. "Hallo Beautypaw." Zei hij en glimlachte "Weet je, je vacht ziet er prachtig uit in het licht van de volle maan..." Hij gaf haar een lik over haar hoofd en keek haar aan. Ze likte het kopje van Oddpaw. ''Jou Witte vacht nog mooier.'' zei ze en gaf hem nog een lik, Alles leek rustig tot Darkpaw hun zag. "Dus jullie zijn verliefd?" Zei hij vals. ''Darkpaw!'' zei ze en schrok. Wat kwam hij hier doen? "Weet je zeker dat je de goede keus hebt gemaakt? Ik was namelijk haar liefde!" Snauwde hij vals. Hij stapte boos dichterbij. Zijn ambere ogen keken strak naar de witte kater. ''Tot jij mijn hart brak ja! Jij rot kat die je bent!'' siste ze. ''Hij troost me alleen maar Darkpaw, Dat is wat je noemt samenwerken, Iets wat jij niet kan.'' siste ze kwaad.
--You know dat Oddpaw pas komt nadat ze met Stormstar gesproken heeft? staat ook in zijn post xD dat je dat even weet Darkpaw en Moon als je wilt reageren hierop XDDD-- |
|
|
| | | 128
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 wo 11 apr 2012 - 19:00 | |
| (Jes, op tijd)
Twee groene ogen zagen alle dingen voorbij flitsten, witte poten raakte snel de zachte bosgrond aan, om daarna weer omhoog te komen. Avalanchefall zat tussen de rende katten, vlak achter haar oude mentor rende ze. Soms haalde ze hem in en grijnsde even naar hem, maar uit een respect liet ze hem voorop gaan. De wind suisde in haar oren en het heldere licht van de volle maan verlichtte haar pad. De maan was helder vannacht, dat was een goed teken. Fijn, mooi, hopelijk kregen ze geen gedoe. Even later stonden ze stil aan de grens van de Vierbomen, Stormstar draaide zich om en keek zijn clangenoten aan, Avalanchefall spitste haar oren en luisterde naar zijn woorden, '' Vertel geen informatie die onze zwakke kanten laat zien. Houd jullie respect, en leer van anderen. Een fijn avond/nacht mijn clan katten.'' Avalanchefall stond op en liep keurig achter de rest aan. Haar eerste Gathering als Warrior! Mooi, ze waren vroeg, op tijd. Avalanchefall ging maar ergens zitten en keek om zich heen, zou ze iemand aanspreken? Of begon het al...Maar ze zag dat het nog niet begon, dus stond ze op om iemand te zoeken om mee te spreken. Tot ze opeens Darkpaw hoorde, wat was er aan de hand daar. Ze keek nieuwsgierig zijn kant op, en zag Beautypaw bij hem staan. Er was iets aan de hand. Stormstar was er ook...Avalanchefall stond op en ging er toch maar naar toe, ''Ga weg Darkpaw, Ik dacht dat je je bij de Bloodclan wou voegen.'' hoorde ze en zag Beautypaw weg rennen. Avalanchefall liep naar Stormstar toe, ''Sorry dat ik het vraag, maar wat is er?'' ze keek vol respect naar haar leider. ''Ik ga kijken'' vervolgde ze daarna*, Darkpaw was ook al gegaan. Maar hij was niet echt vrolijk, woedend zelfs. Avalanchefall keek naar er naar en ontdekte de onbekende witte apprentice, Skyclan. Ze liep dichterbij en sprak toen, ''Hé, rustig aan! Wat is hier aan de hand'' ze keek de Apprentices aan, keek de onbekende in zijn ogen. Ze had hem al een keer eerder bij een Gathering gezien, maar had zijn naam niet gehoord. ''Darkpaw, Beautypaw, en Skyclan Aprrentice'' ze keek even streng naar ze, maar maakte toen haar blik weer rustig, ''Liefdesproblemen?'' ze had een lachje in haar stem, de grijs/witte poes probeerde zo rustig en kalm te doen tegen de aprrentices voor haar. ''Ken ik wel een beetje, heb ik ook'' wat deed ze nou? Over haar eigen problemen praten? Nee, dat kon niet! Omg, wat was ze toch stom soms. ''Maar dat is niet belangrijk nu'' vervolgde ze vlug. Ze keek de drie aan en zuchtte, ''Ik ben een verleiding-expert, geen liefdesproblemen-expert'' ze keek even naar haar poten, ''Dus, ik ga maar weer eens'' ze draaide zich om en liep toen maar naar Shadowglare toe, ze wist niks beters. Ze plofte naast hem neer, ''Hoi'' ''Hoe is het met jou?'' vroeg ze, niks beters te weten. |
| | | Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 wo 11 apr 2012 - 20:05 | |
| Darkpaw hoorde Beautypaw nog wat onzin schreeuwen. Hij werd alleen nog maar woester. ''Hé, rustig aan! Wat is hier aan de hand'' Hoorde hij een poes roepen. Hij draaide zich met een ruk om en keek haar recht in de ogen. Zijn mabere ogen stonden vals en duister, ze doorboordde de ogen van de poes. ''Darkpaw, Beautypaw, en Skyclan Apprentice" Ze keek streng. Darkpaw keek haar aan alsof ze gek was. ''Liefdesproblemen?'' Zei ze. ''Ken ik wel een beetje, heb ik ook'' ''Maar dat is niet belangrijk nu'' vervolgde ze vlug. Ze keek de drie aan en zuchtte, ''Ik ben een verleiding-expert, geen liefdesproblemen-expert'' Darkpaw luisterde niet eens naar de rest wat ze zei en stapte op haar af. "Hoor eens, dit is meer dan liefdesproblemen! Denk je nou echt dat wij daar mee in de knoei zitten?" Zijn stem klonk nu echt vals. Avalanchefall was bij Shadowglare gaan zitten, maar dat boeide hem niks. "Luister eens goed, poesje. Heb je niet gemerkt dat ik heel lang weg was? Boeit het dan ook echt niemand!?" Darkpaw liep stampvoetend naar de groterots en ging weer in de schaduw zitten. Het enige wat je van hem kon zien was zijn brandende doorborende blik in zijn duistere ambere ogen. "Wat maakt het ook uit, de Riverclan geeft niks om mij!" Mompelde hij. Hij gromde, en Stormstar zou dat best gehoord kunnen hebben, maar dat maakte hem niks uit. |
| | | Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 wo 11 apr 2012 - 20:44 | |
| Zijn ogen gleden over de groep katten heen. Zo wel zijn vader als de Windclan leader, en de rest. Hij hoorde enkele gesprekken. Maar Smoketear hield zich buiten alles. Toen kwam een Thunderclan kater in beeld, die herkende hij van een paar Gatherings geleden. Dark...Dark...Darkfire, ja dat was het. Smoketear wende zijn blik van hem af. Iets aan zijn houding beviel hem niet. Maar daar zou hij zich niet mee bezig houden. Toen gleden zijn ogen naar een op hol geslagen Riverclan apprentice. Lightpaw. De exacte kopie van Lightheart. Maar ze was Lightheart niet, en dat wist hij. En toen gleden zijn ogen naar een groepje apprentices. Beautypaw, Darkpaw, en onbekende-Skyclan-apprentice. Hij zag dat de Riverclan apprentice Darkpaw niet echt bepaald op zijn gemak was. "Wat maakt het ook uit, de Riverclan geeft niks om mij!" Dat hoorde hij. Hij fronste. Hij hoorde het. En hij wist dat zijn vader Stormstar dat ook gehoord had. Hoofdschuddend liep hij op de apprentice af. Zijn vader had het druk, en dus geen tijd voor dit soort zaken. 'Ik heb het gemerkt dat je er een poosje niet was. Ik heb me zorgen gemaakt, en rond gevraagd. En gezocht wanneer ik op jacht ging,' sprak hij kalm. Hij duwde hem zacht tegen zijn flank aan. 'Kom op, Darkpaw. Er is nu geen tijd voor dit soort dingen, dit is een belangrijke bijeen komst. En dus geen tijd voor dit. Als je behoefte hebt op te praten, dan kun je me in het kamp op zoeken.' Hij keek naar de maan. Die was mooi.
--Smoketear is bij Darkpaw*-- |
| | | Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 wo 11 apr 2012 - 20:46 | |
| Stormstar, wachtte op antwoord van Beautypaw. Zij staart over zijn poten geslagen. Er kwam opeens nog een kate bij van de Skyclan bij, Stormstar knikte hem vriendelijk toe. Beautypaw, wilde net vertellen wat ze te zeggen had, tot Darkpaw tussen beide kwam Er was wat speling tussen de leerlingen, maar opeens keek hij op. De jonge Darkpaw had zich naar hem gekeerd. "Tja, en jij zocht mij niet hè? Je hebt niet eens de moeite gedaan! Een apprentice van je clan is een lange tijd weg en je stuurt niemand om te zoeken, niet eens jezelf!" Stormstar, trok zijn gezicht tot een verwarde frons, hij had het niet in de gaten gehad. Hij wist wel dat Darkpaw veel weg was, maar het was hem nooit opgevallen. Hij keek de leerling aan, met een doordringende blik. '' Darkpaw, doe even rustig. Kom tot jezelf'' Hij ging niet met iemand praten, die doeloos een beetje histerisch aan het doen was. Zijn houding was wijs, en hij straalde gezag uit. '' Rustig maar. Darkpaw, ik heb een hele clan onder mijn hoedde. Ik heb geen tijd, om elke leerling achter zijn kont aan te zitten of ze het wel goed doen. Daar heb ik mijn mentoren voor, waar je naar hoort te luisteren jongen. En je zou toch ook niet willen dat ik je altijd vraag naar waar je naar toe gaat, of wat je doet? Ik zou mijzelf ongelofenlijk irritand vinden. '' "Je hebt toch zoveel apprentices in je clan, en als er eentje mist dan boeit het niks! Je hebt er toch zoveel!" Hij zuchtte even geiriteerd. Maar hij kon zich gemakenlijk beheersen. Het waren naiefe jonge woorden van de kater. Een roep naar dominantie, Darkpaw deed hem denken aan Smoketear in zijn jonge jaren. '' Darkpaw, dat is niet waar. Ik probeer op elk van jullie mijn aandacht te plaatsen, maar ik heb inderdaat veel katten. Dat betekend, dat ik niet altijd tijd voor je heb. Clanleader zijn, vinden de meeste heel erg gaaf en super stoer. Maar jonge leerling, het brengt ook vele verantwoordingen met zich mee.'' Hij probeerde duidenlijk voor hem te zijn. Even keek hij omhoog, naar de sterren. De maan was nog te zien aan de lucht. Maar langzaam begonnen er zich wolken te pakken. Als ze zo boos zouden blijven doen, zouden ze mischien zelfs The Starclan boos maken. ''Ga weg Darkpaw, Ik dacht dat je je bij de Bloodclan wou voegen.'' Stormstar, keek opeens terug naar de leerlingen. Zijn blik op Beautypaw gevestigd. Daarna weer snel naar Darkpaw, zijn ogen half dicht geknepen. Darkpaw, vond zichzelf vals en kwaadaardig, hij deed hem een beetje denken aan het mormel Darkfire. Maar het boeide Storsmtar niet, en hij was er ook niet van onder de indruk het was nog maar een leerling. ''Wat hoor ik? Darkpaw, wie is hier nu trouw aan zijn clan?'' Zijn ogen priemde nu stenr, en hard brekend door die van Darkpaw. Tegen dit idee moest hij streng optreden. ''Tot jij mijn hart brak ja! Jij rot kat die je bent!'' siste Beautypaw. ''Hij troost me alleen maar Darkpaw, Dat is wat je noemt samenwerken, Iets wat jij niet kan.'' siste ze kwaad. Stormstar begon hier een beetje genoeg van te krijgen. Avalanchefall, kwam er toen ook nog bij. Ze zij wat over het probleem, en liep toen weer weg. Stormstar, wist niet goed wat hij er van vond. Maar wendde zich toen weer naar Darkpaw. "Luister eens goed, poesje. Heb je niet gemerkt dat ik heel lang weg was? Boeit het dan ook echt niemand!?" ''Darkpaw, je was mischien lang weg. Maar je was op Riverclan teritorium, dat is dus geen reden om ons zorgen te maken. Plus, als je gewond, of dood was geweest. We hadden het allang geroken, en gemerkt. Maak je niet zo druk.'' "Wat maakt het ook uit, de Riverclan geeft niks om mij!" Stormstar zuchtte. '' Dat is niet waar. Ik en de hele clan, we geven om elkaar. Het hangt af van wat je er zelf van maakt. Ik zie dat je niet zo aardig doet Darkpaw, dat zal dus snel betekenen, dat andere katten ook niet aardig zijn tegen jou, dat is een heel normaal effect.'' Hij hoopte dat hij het de kater nu eindelijk had duidenlijk gemaakt. En dat dit gepeupel, niet te veel aandacht had getrokken.
|
| | | 433
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 do 12 apr 2012 - 14:35 | |
| Met zijn gele ogen op de menigte voor hem gericht zag hij hoe zijn Clangenoten elk een andere weg kozen. Sommige bleven zitten rond hem heen, andere gingen een praatje maken met andere Clans. Om eens iets anders te doen dan alleen maar zitten, stond Cinderfall op en volgde Lightpaw in de richting van een WindClan kater die hem niet echt bekend voor kwam. Wie was dat? Voor hij het verder uit kon zoeken viel zijn oog op een, chagrijnig was zwak uit gedrukt, norse kater van ThunderClan. Wat was dat voor kater? Cinderfall liep er rustig op af, luisterend naar het vertrouwde ge miauw van alle katten om zich heen. Zo iets kalmeerde hem altijd omdat hij dit al zo lang meemaakte. Even wierp hij een blik op Mousefur die hier nu voor het eerst als Deputy was, hoe zo zou ze zo iets vinden? Soms vroeg hij zelf af hoe het als leider zou zijn, maar ambities er voor had hij niet. Het was StarClan’s besluit wie wat werd. Cinderfall werd verkozen tot een gewone Warrior, wat hem niet verveelde. Hij hielt er van om elke dag voor zijn Clan te jagen, zijn Clanleven, zijn leven met Lostvoice. Als leider had je het moeilijk, dat was zeker, als Deputy werd je klaargestoomd voor het leiderschap wat pittig kon zijn. Zeker met dingen als een bosbrand. Toen hij bij de donkere kat aan kwam ging hij zitten en vouwde zijn dunne staart om zijn voorpoten. Met zijn witte borst vooruit gestoken en zijn oren een beetje verwachtingsvol naar voren gericht miauwde hij neutraal ”Darkfire, toch?” Hij wist niet waarom hij dat zei. De naam schoot hem plotseling te binnen. Darkfire stond er om bekend om .. ‘chagrijnig’ over te komen. Met zijn gele ogen neutraal in de richting van de ThunderClan kater gericht wachtte hij af op antwoord. In de tussentijd draaide hij zijn kop naar de maan, en keek er een tijdje naar. Hij was prachtig vol, StarClan was mild vandaag. Geen wolkje aan de lucht. Het maanlicht gooide een soort doek over Vierboom alsof ze de leiders uitnodigde om op de steen te komen en hun Clans toe te spreken.
Aan Darkfire xD |
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 do 12 apr 2012 - 16:14 | |
| ''Hé, rustig aan! Wat is hier aan de hand'' riep een poes opeens. ''Darkpaw, Beautypaw, en Skyclan Aprrentice'' ze keek even streng naar ze, maar maakte toen haar blik weer rustig, ''Liefdesproblemen?'' ze had een lachje in haar stem, de grijs/witte poes probeerde zo rustig en kalm te doen tegen de aprrentices voor haar. ''Ken ik wel een beetje, heb ik ook Maar dat is niet belangrijk nu'' vervolgde ze vlug. Ze keek de drie aan en zuchtte, [i]''Ik ben een verleiding-expert, geen liefdesproblemen-expert'' ze keek even naar haar poten, ''Dus, ik ga maar weer eens'' ze draaide zich om en liep naar een andere kat. Voordat Beautypaw weer haar mond kon openen zei Darkpaw al iets. "Hoor eens, dit is meer dan liefdesproblemen! Denk je nou echt dat wij daar mee in de knoei zitten?" Zijn stem klonk nu echt vals. Avalanchefall was bij Shadowglare gaan zitten, maar dat boeide hem niks. "Luister eens goed, poesje. Heb je niet gemerkt dat ik heel lang weg was? Boeit het dan ook echt niemand!?" Darkpaw liep stampvoetend naar de groterots en ging weer in de schaduw zitten. Het enige wat je van hem kon zien was zijn brandende doorborende blik in zijn duistere ambere ogen. "Wat maakt het ook uit, de Riverclan geeft niks om mij!" zei hij en Beautypaw keek omhaar heen. Smoketear had het gemerkt en liep naar de kater. Ze zag hoe Smoketear zijn mond bewoog maar ze verstond niks. Het duizelde haar allemaal en ze drukte zich tegen Oddpaw aan. Ze had het gevoel dat ze bewusteloos zou vallen. ze sloot haar ogen en luisterde omzich heen. Ze hoorde veel maar vooral Stormstar. '' Dat is niet waar. Ik en de hele clan, we geven om elkaar. Het hangt af van wat je er zelf van maakt. Ik zie dat je niet zo aardig doet Darkpaw, dat zal dus snel betekenen, dat andere katten ook niet aardig zijn tegen jou, dat is een heel normaal effect.'' dat was het enig wat ze had gehoort. Ze deed haar ogen weer open en zuchtte, Ze keek Oddpaw aan en stond op. Ze liep naar een struikje en ging daarachter zitten. ''Oddpaw, Ze mogen ons niet meer samen zien.'' fluisterde ze angstig tegen de Skyclan apprentice. Ze wenkte de kater naar de bosjes. Daar zouden ze samen kunnen zijn, Alleen maar met z'n tweenen. Ze ging daar liggen en sloot haar ogen weer. |
| | | Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 do 12 apr 2012 - 16:58 | |
| Zuchtend sjokte ze achter de anderen. Haar poten voelden zwaar aan en gloeiden. Elke stap trok de kleine apprentice naar beneden, alsof haar klauwen waren gemaakt van lood. Tinderpaws appelgroene ogen waren op de met gras begroeide aarde gericht. Een vermoeide glans scheen in haar irissen. Ze was het niet gewend om deze afstanden te lopen. Meestal liep ze enkel tot de grenzen van de territoria, alle kruiden en bloemen groeiden binnen hun grenzen. Hun gespierde lichamen, dreunende poten, dodelijke klauwen en uitstekende zintuigen staken schril af tegen haar kleine, tengere lichaam en stille karakter. Ze was tegenover de warriors niets. Tinderpaw kon even goed vechten als een kitten en haar jachttechnieken waren niet veel beter dan die van een jonge apprentice die net een mentor kreeg toegewezen. Ze had nooit echt training gehad in dat soort dingen. Nog voor ze met haar mentor het territorium kon verkennen hielp ze mee in de medici den. Ze kon niet klagen als Medici cat apprentice maar het deed wel pijn om te zien dat haar broer en zus sterke warriors werden en zij... Tinderpaw slenterde verveeld de menigte achterna. Dit was haar eerste Gathering na de aanstelling tot Medici Cat Aprrentice. Eigenlijk gewoon haar allereerste Gathering. Een angstig onzeker gevoel golfde door haar heen, als adrenaline dat door je bloed stoomt. Wat moest ze doen? Met wie zou ze moeten praten? Wat als ze perongeluk herrie zou schoppen? Antwoordloze vragen bonkten tegen de randen van haar bewustzijn. Tinderpaw maakte een nerveus, koortsig geluid dat het midden vond tussen gehoest en een nies. Ze waren gearriveerd. Sneller dan haar korte pootjes haar konden dragen hobbelde ze de heuvel af. Het gras stroomde verder onder haar poten. In het midden van het komvormige dal stond vier reusachtige eiken. Hun kruinen vertoonden al nieuwe knoppen, lentegroen en fris. Het beloofde een mooi groenblad te worden. De donkerbruine, dikke stammen leken onverwoestbaar. Het zag er zo indrukwekkend uit. Al decenia ontmoetten de kattenclans hier elkaar in vrede. Een staakt-het-vuren dat generatie na genratie werd herhaald. Opgewonden probeerde Tinderpaw haar pas te versnellen. De krachtige sfeer die rond deze plek hing absorbeerde voor even haar angstige gedachten. De poten van het jonge poesje gingen vlugger en vlugger. Haar karamelbruine voetkussens raakten het vochtige gras niet eens meer. Eén enkel moment had ze het gevoel dat ze zweefde als een vogel, dat ze de wolken kon aanraken. Een pijnlijk, verstrengelend gevoel trok haar meedogenloos terug naar de realiteit. Tinderpaws voorpoot bleef ruw haken achter een tak. Ze verloor haar evenwicht en zakte door haar beentjes. Ongeremd en gevaarlijk snel rolde ze de heuvel af. De wereld rondom Tinderpaw tolde. Een warm, prikkend gevoel van schaamte tintelde in haar onderbuik. Ze leek net een domme, ondeugende kitten. BAM. Met een doffe dreun kwam ze tot stilstand. Duizelig en een beetje misselijk probeerde ze recht te gaan staan. Het leek alsof het landschap rond draaide. Haar kleine hoofdje klopte vermoeid. Bang voor de reactie van de kat die ze gestoord had keek ze naar boven. Twee massieve gedaanten stonden voor haar neus. Ze torenden boven Tinderpaw uit. Ze wist haar angstige gekreun niet te onderdrukken. De ene kater keek neutraal. Zijn vacht was wit met bruinzwarte stukken er in, als berkenschors. De ander had lange haren die donker waren als de nacht. Diens bloed rode blik gloeide vals, als brandende kolen. "Sorry", murmelde ze beschaamt. Tinderpaws wangen begonnen onaangenaam te gloeien.
[flutjes] |
| | | | Onderwerp: Re: Gathering 09-04-2012 | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |