| [GZ] Vrienden, topics, de hele reut | |
|
|
Babs 962
| |
| |
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut za 7 apr 2012 - 14:16 | |
| Accountnaam:Silverwhisper Bekendste account:Blacksoul-Mockingjay Karakter: Ze is een aardige lieve poes, emt een hart van goud die voor iedereen klaar staar. Relatie:vriend. Uiterlijk: Ze is een Grey-Silver tabby poes, met blauwe ogen. Niet veel bijzonders aan.
Note;; Ze gaat binnekort dood xD
Laatst aangepast door Mockingjay op za 7 apr 2012 - 14:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut za 7 apr 2012 - 14:16 | |
| Accountnaam: Suntail Bekendste account: Suntail Karakter: Slim en nieuwsgierig Uiterlijk: Ginger and white tabby met grijze ogen |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
juul 183
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut za 7 apr 2012 - 14:29 | |
| Ik vind het allemaal prima, maar ik tel niemand als echte vriend totdat ik ze daadwerkelijk ontmoet heb in de RPG met Inky |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut za 7 apr 2012 - 14:37 | |
| Accountnaam:Lavenderkit Bekendste account:You know ^^ Karakter: Ze is een hyper-acteive kitten, die erg eigenwijs is, en graag op avontuur uit gaat. Het liefst speelt ze, en zit ze niet saai in de Nursery. Relatie: Little sister Uiterlijk:Een oranje-witte poes, met blauwe oogjes en een klein staartje. Ze heeft een wit buikje.
Misschien kan Ink de enige famillie zijn die ze heeft, aangezien ze geen moeder heeft, Emberstorm is haar pleegmoeder :3
Loll'd, nog een inzending
|
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut za 7 apr 2012 - 14:46 | |
| Om vrienden te worden o3o; Accountnaam: Jabberjay Bekendste account: Snowrose en ook Icy binnekort xD Karakter: Jabberjay is een vriendelijke en sociale kater, bij hem is er geen moment stilte aangezien hij nogal een tettergat is die geen 5 minuten stil kan zijn en ook is hij altijd actief bezig te vinden. Ook is hij snel afgeleid xD Maar hij kan soms ook heel stil en verscholen gesprekken volgen en is best wel een valse gluiperd op sommige momenten. Uiterlijk: - Kijk zelf maar hhaha xD:
Und Jabberjay wil ook wel topicje o3o |
|
| |
83
| CAT'S PROFILEAge: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut za 7 apr 2012 - 14:47 | |
| Accountnaam: shinyflower Bekendste : snowfire Karakter: houd van sprinten maar is soms verlegen Uiterlijk : wit rode lapjeskat met lange zachte vacht
voor vriendin ^^ |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut za 7 apr 2012 - 15:01 | |
| Eventjes topicje up to date gemaakt |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut za 7 apr 2012 - 15:50 | |
|
Laatst aangepast door Dotpaw op zo 8 apr 2012 - 0:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut za 7 apr 2012 - 15:53 | |
| - Dotpaw schreef:
- Accountnaam: Silverpool
Bekendste account: Dotteh Karakter: Intelligent, aardig, behulpzaam, kan goed luisteren, loyaal. Uiterlijk: Kijk haar setje, helder blauwe ogen, grijze tabby met heel af en toe een bruine tint.
Ik vind het best om gelijk een topic op te starten ^^ (Als ik word gekozen dan )
Haha, vrienden zijn meestal gelijk goedgekeurd, start maar een topicje |
|
| |
73
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut za 7 apr 2012 - 22:58 | |
| Accountnaam: Angelvoice >3 Bekendste account: Dreamheart Karakter: Erg lief en loyaal ze doet alles om de clan te beschermen. Overigens heeft ze een hekel aan moorden en zelfs met vlees eten doet ze al moeilijk. Uiterlijk: - da look:
"Everyone wants power"
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut zo 8 apr 2012 - 20:25 | |
| |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut zo 8 apr 2012 - 23:39 | |
| Accountnaam: Linepaw Bekendste account: Nimblekit of Fluffytail (ben met beide nog niet echt actief begonnen, ben het wel van plan) Karakter: Een beetje schuw, maar wel erg aardig als je haar vertrouwen hebt gewonnen. Ze gaat niet snel op anderen af, maar houdt wel zielsveel van haar familie en vrienden. Voor hen gaat ze dan ook door het vuur. Relatie: kleine zus? :3 Uiterlijk:- kijk zelf maar xp:
avatar en onderschrift komen nog |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut ma 9 apr 2012 - 0:05 | |
| Sorry, Lavenderkit, Linepaw, ik heb uiteindelijk toch besloten geen familie te zoeken^^"... Ik zat al heel erg te twijfelen maar toch besloten om zonder te doen omdat ik dat ergens makkelijker vind. |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut ma 9 apr 2012 - 0:19 | |
| Owkeej, jammer :p Mag ze dan vriendin zijn?
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Vrienden, topics, de hele reut ma 9 apr 2012 - 0:25 | |
| Dat is prima |
|
| |
Lizle 178
| |