We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [GZ] Siblings voor Saxon za 7 apr 2012 - 12:12
Zoals je kan lezen in Saxon's voorsteltopic [Zie signature] heeft deze kater een broertje en twee zusjes. Deze zoek ik dus xD
Ze zijn alle drie kittypets en weten dat Saxon hun moeder heeft vermoord. Ze zijn dan ook als de dood voor hun grote broer. Namen mag je zelf verzinnen, Saxon is de enige die op hun Rogue vader lijkt, hun moeder was een witte langharige poes met cyaanblauwe ogen.
Onderwerp: Re: [GZ] Siblings voor Saxon za 7 apr 2012 - 13:11
k wil wel zus zijn mijn avatar is bijna klaar mijn andere accounts zijn silverleaf en silverstone ^^
naam : Zelda bekendste acc : Silverleaf karakter : eigenwijs maar slim uiterlijk : Lightgrijs met blauwe ogen motivatie : ????
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Siblings voor Saxon za 7 apr 2012 - 13:14
Naam; Azra Bekendste account;Chikita & Otterpaw Karakter; She was yours~ Uiterlijk; Weet je wel toch :p Motivatie; Ik dacht dat je het misschien leuk zou vinden om je ex acc als zus te hebben :p
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:
Saxon
Deceased
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
Onderwerp: Re: [GZ] Siblings voor Saxon za 7 apr 2012 - 13:17
@Zelda; Ik denk er over na
@Juul; Maar de siblings zijn allemaal kittypets xD Omdat alleen Saxon "'t bloed van de vader" heeft en dus de wildernis in trok (: We kunnen wel wat doen met een tweede nestje van de vader of zo, dat ze half broer/half zus zijn :3
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Siblings voor Saxon za 7 apr 2012 - 13:20
Ik vind het prima (:
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:
Saxon
Deceased
Onderwerp: Re: [GZ] Siblings voor Saxon za 7 apr 2012 - 17:02
Word Azra nou nog dat halfzusje? :3
You're the devil. You're a filthy piece of trash. Gotta brush you off my shoulder. Gonna let you kiss my ass. You're a diablo. You're so damn evil. You're a diablo. Gast, your shit is evil.
Laatst aangepast door Azra op wo 11 apr 2012 - 13:47; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [GZ] Siblings voor Saxon wo 11 apr 2012 - 13:29
Naam; Kaina Bekendste account; Kaina Karakter; Ze heeft een zacht karakter en ze is bijna voor alle kattem aardig. Uiterlijk; +Eventuele foto Een mooie grijze poes. Motivatie; Ik vind het geweldig om met haar een zusje te spelen ^^
You loved me and I froze in time Hungry for that flesh of mine But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes Cause I'm falling to pieces
Onderwerp: Re: [GZ] Siblings voor Saxon wo 11 apr 2012 - 13:38
Naam; Primrose Bekendste account; Longtail Karakter; Ze is erg verlegen. Primrose wordt snel geïntimideerd door andere katten. Ze is helemaal vanslag door de dood van haar moeder. Ze vertrouwd katten niet goed maar is makkelijk te misleiden. Ze is een beetje teruggetrokken. Ze is geboren met één blind oog. Uiterlijk; Haar pels is kort en zijde zacht. Primrose is sneeuwwit waardoor haar ijsblauwe oog strek opvalt, en haar gele oog nog meer. Ze is klein en tenger gebouwd. foto: http://light-from-emirates.deviantart.com/gallery/28835165#/d2rta23 Motivatie; Het lijkt me leuk om de zus van een bad-ass te spelen. xD. En ik heb weinig vrouwelijk chars
Saxon
Deceased
Onderwerp: Re: [GZ] Siblings voor Saxon wo 11 apr 2012 - 15:35
@Azra; je hebt een PB @Zelda; Nee, sorry (: Liever niet, aangezien ik het hele plan nu al heb uitgestippeld xD @Kaina; Ik hou je in het oog @Her; THG fan? xd Je mag, ik ken je, dus tja.. xD
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «
Onderwerp: Re: [GZ] Siblings voor Saxon wo 11 apr 2012 - 16:12
Het lijkt me echt leuk om een BC broer voor Kaina te hebben waar ze bang voor is ^^
You loved me and I froze in time Hungry for that flesh of mine But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes Cause I'm falling to pieces
Onderwerp: Re: [GZ] Siblings voor Saxon wo 11 apr 2012 - 18:20
Naam;Ness Bekendste account;Blacksoul dan maar :3 Karakter; Ness is een bad-ass, houd van herrie schoppen, ruzie zoeken en is vaak te vinden op donkere plekken. Hij is niet schuw voor gevaar, en beleefd graag avonturen, en deinst niet terug voor een uitdaging of gevecht. Toch onder die grote macho gedaante leeft een verlegen kat met een klein hartje. Uiterlijk;http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=Brown+cat#/d2dkq5c Motivatie;Binnenkort komen mn accounts op de acountmarkt, dus ik hebe weer ijd om Chars te spelen :3
Saxon
Deceased