We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: BC vader en/of moeder gezocht! za 7 apr 2012 - 11:59
Naam: Heartkiller Leeftijd: 18 moons Karakter: Hij toont nooit een emotie, Hij is kil en bloeddorstig. Wat: Vader ff wat extra's: Misschien weten ze van bijde nog niet dat hij de vader is van Electra, Toen hij net Warrior werd heeft ie een relatie gehad met een poes maar het ging uit? Indetussen tijd was ze wel zwanger van hem en beviel dus van Electra, Heartkiller wist van niks en ging door met zijn leven. Toen zei een andere Bloodclan kat dat Heartkiller de vader was.
Onderwerp: Re: BC vader en/of moeder gezocht! zo 8 apr 2012 - 22:55
Naam: Whitenose Leeftijd: 18 moons Karakter: Ze is bang om te doden, maar niet bang om iemand helemaal aan stukken te scheuren. Ze heeft nog nooit iemand vermoord, maar als dat wel gebeurd xal ze over haar angst heen zijn. Wat: Moeder
Onderwerp: Re: BC vader en/of moeder gezocht! ma 9 apr 2012 - 9:45
OMG mijn kille Heartkiller met een poes xD das best grappig xD want hij zei als ik ooit verliefd word vermoord ik mezelf xD OMG xD danvermoord hij zichzelf dus toch niet? xD
Onderwerp: Re: BC vader en/of moeder gezocht! ma 9 apr 2012 - 11:18
@Whitenose; Wat er staat is dat hij het dan niet weet dat hij de vader is van Electra dus misschien gaat Electra zeuren wie haar vader nou is en jij Stapt dan naar Heartkiller toe met de mededeling dat Electra de dochter van hem is.
Dus Heartkiller zou dan van niets weten tot jij naar hem toestapt tenminste als Heartkiller de vader word en Whitenose de moeder
Onderwerp: Re: BC vader en/of moeder gezocht! di 10 apr 2012 - 9:58
Als jullie het eens zijn, vind ik het ook goed! Alleen moet er iets met Whitenose zijn omdat ze maar 1 kitten had gekregen. En is het goed dat ze net geboren is?