HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Familie voor Heartkiller za 7 apr 2012 - 9:09 | |
| Heeeey, Ik had eigenlijk al iets voor Heartkiller, maar dat is niet doorgegaan. Dus daarom vraag ik wie wil er familie zijn van Heartkiller? - INFO Heartkiller:
Naam: Heartkiller Leeftijd: 14 Moons Ouders: I killed them Broers/zussen: I killed them too Karakter: Hij laat nooit een emotie zien, alleen kan je het soms in zijn ogen zien. Hij trekt zich niks van beledigingen aan en haat alles en iedereen. Wat zoek ik:x Neven x Nichten x Oom x Tante x Warrior of apprentice die hij mag vermoorden x misschien nog een broer die de aanval van Heartkiller heeft overleefd. - Code:
-
[b]Naam account:[/b] [b]Naam Bekendste account:[/b] [b]Wat wil je worden:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Extra:[/b] |
|
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: Familie voor Heartkiller ma 9 apr 2012 - 13:40 | |
| Jha mijn kat Scars wil wel neef zijn (maar dan ben je automatisch familie van Ziva en Zaria. Ik heb het nog niet met ze besproken.) Naam account:Scars Naam Bekendste account:eeuh... Sparklepaw Wat wil je worden: neef Motivatie: nou ik zie iets van Scars terug in Heartkiller (heeft ook zijn ouders vermoord) Extra: Misschien dat ze het niet weten??? en dat ze erachter komen? xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|