Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Nieuwe Hoge Rangen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 21:47

Blizzard, het zit wat ingewikkelder in elkaar ^^
We zijn momenteel een verhaallijn aan het bespreken, wanneer we die hebben sturen we hem op het Clanleader board, waar jij ook kan kijken als het goed is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 21:48

Ok, dan zal ik meteen in actie komen, XD
Dreamheart
StarClan
Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 21:56

Omg gefeli iedereeen <333
Jullie verdienen het <3333
Dotpaw
Member
Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 22:52

Jullie verdienen het stuk voor stuk!
Veel succes :3
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 22:55

Hartstikke bedankt! Ik en Inky zullen ons best doen c:
Whispersong
StarClan
Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 6:08

Ziva schreef:
hoe krijg je eigenlijk een hoge rang ?

dat word gekozen door het team
Crowcall
Member
Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 7:52

Gefeliciteerd mensen met de nieuwe hoge rangen ^^
Thornface
Member
Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 8:13

Gefeliciteerd iedereen ^^
Azra
Member
juul
183

CAT'S PROFILE
Azra
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 8:48

*Ish blind en ziet dit nu pas*

Ty iedereen<3
De rest ook van harte :3
Deadstorm
Member
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 10:57

gefeli
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 16:03

Iedereen gefeliciteerd (:
Jullie verdienen het, simpelweg.

Ook bedankt voor het vertrouwen in mij & Faithmind, ik ga haar zo eens aanmaken. Ik hoop dat ShadowClan weer goed actief word n.n

Maar nog een vraagje Waz, is ze dan al Leader atm?
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 17:04

Gefeliciteerd iedereen!
Icecrystal
Member
Sophia (Friends call me Pia)
38

CAT'S PROFILE
Icecrystal
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 8:47

Gefeliciteerd met jullie hoge range xD!
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 15:45

Beste leden,

Ik hoop dat iedereen dit leest, gezien het een bericht is in een topic dat al afgesloten lijkt.
De laatste dagen is er erg veel gezeur en gezeik geweest van mensen die geen hoge rang hebben gekregen. Ik wilde hier even wat aandacht aan besteden.

Ten eerste snap ik heus wel dat de meeste van jullie hopen een rang te krijgen. Dat het altijd wel leuk is en dat je teleurgesteld kan zijn als je er geen krijgt. Dit is echter geen reden om hierover openlijk te gaan zeuren, of tegen mensen persoonlijk. Waarom? Je kwetst de mensen die wel een rang hebben gekregen enorm, omdat het oogt alsof je hen niets gunt. Mensen kunnen hierdoor een heel verkeerd beeld van je krijgen.

Een hoge rang krijg je niet alleen als je lang op de site zit, het gaat erom hoe je op de site zit. Hoe je met bepaalde dingen omgaat en hoe je post in de RPG. Als jij zo heftig reageert over dat je geen hoge rang hebt gekregen, denk dan ook even na dat we niet iedereen een rang kunnen geven. Zie je reactie als een reden waarom we jou niet hebben gekozen, want om zo met een bepaalde situatie om te gaan is gewoonweg kinderachtig.

Mvg. Fireheart
Tinderpaw.
Member
Herbert
439

CAT'S PROFILE
Tinderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 14:31

*Laat*
Gefeliciteerd allemaal, jullie verdienen het ^^
Hoera : D
Bravetear
Member
TASHA
60

CAT'S PROFILE
Bravetear
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 21:59

Fireheart schreef:
Beste leden,

Ik hoop dat iedereen dit leest, gezien het een bericht is in een topic dat al afgesloten lijkt.
De laatste dagen is er erg veel gezeur en gezeik geweest van mensen die geen hoge rang hebben gekregen. Ik wilde hier even wat aandacht aan besteden.

Ten eerste snap ik heus wel dat de meeste van jullie hopen een rang te krijgen. Dat het altijd wel leuk is en dat je teleurgesteld kan zijn als je er geen krijgt. Dit is echter geen reden om hierover openlijk te gaan zeuren, of tegen mensen persoonlijk. Waarom? Je kwetst de mensen die wel een rang hebben gekregen enorm, omdat het oogt alsof je hen niets gunt. Mensen kunnen hierdoor een heel verkeerd beeld van je krijgen.

Een hoge rang krijg je niet alleen als je lang op de site zit, het gaat erom hoe je op de site zit. Hoe je met bepaalde dingen omgaat en hoe je post in de RPG. Als jij zo heftig reageert over dat je geen hoge rang hebt gekregen, denk dan ook even na dat we niet iedereen een rang kunnen geven. Zie je reactie als een reden waarom we jou niet hebben gekozen, want om zo met een bepaalde situatie om te gaan is gewoonweg kinderachtig.

Mvg. Fireheart

Dan wou ik toch nog heel even daarop reageren waz :3
Ik vind dat je daarin heel veel gelijk hebt, ten eerste lijkt het me duidelijk dat degene die vragen/zeuren bijna altijd over worden geslagen, dat zinnetje kent denk ik bijna iedereen wel, niet? Smile.
En natuurlijk zullen er altijd mensen zijn zonder hoge rang, het is nou eenmaal niet mogelijk om iedere speler een hoge rang te kunnen geven (Zelfs al ben je actief, het team kan niet iedereen belonen met een hele hoge rang, er zijn gewoon te weinig.) Er zullen heus wel meer mensen zijn die het ook verdienden, maar tja, zoveel plek zal er vast wel niet zijn kwa hoge rangen :3. Dat herken ik zelf wel op AW Wink.
En natuurlijk vind ik het ook jammer dat ik geen leider kan zijn, maar so what? Het leven gaat door, en zoals gewoonlijk gun in het de anderen het heel erg veel. Er zal ooit wel een tijd komen dat er nieuwe leiders/deputy's/medicine cats etc. nodig zijn. Misschien niet nu, misschien pas over een of twee jaren, maar dan heb je alweer een nieuwe kans, zorg dat je lekker actief bent, en zeur vooral niet om een rang.

En dan nogmaals, Congrantz allemaal met jullie hoge rangen, ik hoop dat jullie veel plezier hebben met jullie leider/deputy/med. apprentice-schap. Jullie verdienen het stuk voor stuk.
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 22:09

Iedereen gefeliciteerd <3 en veel succes met actief blijven Smile
late reactie maar ja xD

Scars
Member
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Scars
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 23:07

ik ben het eens met je, Waz, trouwens ook met Linn.
Als iedereen namelijk een hoge rang krijgt, is iedereen gelijk.
En waarom per sé een hoge rang? Als kitten, of als Elder kun je ook veel fun beleven!
en natuurlijk ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij voor iedereen, * geeft huggs en kisses *
Ik hoop dat iedereen na dit bericht wat meer plezier krijgt in het RPG'en ondanks een andere rang.

srry als ik een beetje mod gedrag toon, het was niet mijn bedoeling
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 18:59

Onze laatste twee medicine cat apprentices zijn:

De ShadowClan medicine cat apprentice zal worden gespeeld door:
Lianne met Emberpaw

De WindClan medicine cat apprentice zal worden gespeeld door:
Linn met Dapplepaw
Timesong
StarClan
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 19:01

Gefeliciteerd mensies ^^.

Jullie verdienen het zeker /knuf
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Hoge Rangen   Nieuwe Hoge Rangen - Pagina 2 Icon_minitime

Nieuwe Hoge Rangen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: