We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: Ageless {17 moons when she died} Gender: Rank:
Onderwerp: the sky is beautiful [ Firelion ] vr 6 apr 2012 - 12:04
Silverleaf wandelde op een prachtige dag buiten het kamp . Haar vacht was helemaal weer genezen zoals haar geest . Ze straalde weer zilver in het maanlicht en in het zonlicht leek ze wel een engel . Ze schudde haar zilvere vacht en ging zitten naast een struik vol bloesems . Het werd nu weer goed weer en alle bomen kregen weer verse groene bladeren . Haar mooie lichte blauwe ogen weerkaatsten in het water van een plas . Ze bukte zich even en dronk wat slokken water . Ze begon haar zilvere voorpoot te wassen en stopte even toen ze een eenkhoorntje zag lopen . Nah ik laat het ook maar genieten van het goede weer dacht silverleaf . Ze ging liggen en rolde een paar keer in het goudkleurige zand . Ze sprong recht en schudde het zand uit haar mooie vacht . Ze wandelde even verder tot aan de rivier en dopte haar poot er even in . ¨ah lekker verfrissend ¨zei ze zacht . Ze staarde naar de mooie bloesems van een boom en droomde weg . Hoe komt het dat na s.zo'n zware winter weer zo'n mooi sezioen komt ? Ze ging verder met wassen en zuchte diep . Wat is het leven toch mooi dacht ze weer helemaal helder . Ze was niet lang geleden ziek geweest van de dood van haar zus snowstream die net haar kittens had gekregen . Dankzij haar broer en firelion was haar geest weer helder . De kittens leefde nog en het was net zomer geworden . Ze staarde naar de heldere lucht en ademde wwat frisse lucht binnen . [ alleen firelion ]
Onderwerp: Re: the sky is beautiful [ Firelion ] vr 6 apr 2012 - 12:23
Op een zonige dag liep Firelion het kamp uit en liep naar een struik met bloemen.Toen hij daar aankwam rook hij Silverleaf blij liep hij op haar af.Maar ze liep weer verder dus sloop hij achter haar aan.Toen ze bij de rivier kwamen doop ze haar poot erin en hij hoorde haar zachtjes zeggen ¨ah lekker verfrissend."Hij dacht aan hoe ze vroeger was ziek van verdriet om haar overleden zus maar door hem en haar broer was ze weer helemaal opgeknapt.Hij keek naar haar ogen en zag ze glanzen heel anders dan een paar dagen geleden.Toen hij voor het eerst echt met haar had gepraat hadden haar ogen dof gestaan van verdriet maar nu glansde ze weer.Hij ademde diep in en voelde hoe frisse lucht zijn longen vulde hij stapte uit de bosjes en liep naar silverleaf toe.Toen hij vlakbij haar was ging hij zitten om zich te wassen hij begon zijn rechter voorpoot te likken maar ondertussen leef hij naar Silverleaf kijken."Mooi weer he "zij hij tegen haar terwijl hij zijn andere poot begon te likken.Toen hij schoon was stond hij op om wat water te drinken,hij liep naar de rivier en boog zijn kop naar beneden.Hij voelde hoe koud water zijn mond in stroomde en hij zuchtte diep toen hij genoeg had gedronken liep hij weer naar Silverleaf toe en gaf haar een lik.
"The fire of the lions is shining bright upon me"
Silverleaf
StarClan
Chi 380
Onderwerp: Re: the sky is beautiful [ Firelion ] vr 6 apr 2012 - 12:33
"Mooi weer he "zei firelion tegen haar . ¨ja dat is het zeker het werd wel tijd ¨zei ze zacht . Ze zag dat hij naar de rivier stapte om wat te drinken en gaf haar dan een lik . Ze spinde en gaf hem een lik terug . ¨ik mis snowstream nog wel maar ik leer er mee omgaan ¨zei ze beheerst . Ze begon haar zilvere voorpoot te wassen en ging er een paar keer over haar zachte kopje . Ze begroef haar zilvere snuitje in zijn flank en gaf hem dan een lik over zijn snuit . ¨ik heb nu wel wat ruzie met graystorm maar dat is zo voorbij ¨zei ze zacht . ¨en weet je wat snowstream haar kittens leven nog ¨de woorden rolden er uit toen ze het verhaal vertelde hoe graystorm ze hadden gevonden . ¨ het spijtige is wel dat een kitten weg gelopen is genaald Lighttail ¨zei ze wat bedroefder . ¨maar de andere zijn gezond ¨flapte ze eruit. Ze spinde aan de gedachte van de twee kittens die rustig aan het spelen waren . Maar toch had ze haar tweifels over snowfire zijn geest was verziekt want die kitten had snowstream zijn moeder dood aangetroffen en begfraven zonder zijn zusjes er iets van te vertellen . Ten slotte had graystorm het dan maar aan silverstone verteld . Ze schudde haar hoofd en keek firelion rustig aan .
Onderwerp: Re: the sky is beautiful [ Firelion ] vr 6 apr 2012 - 12:59
¨ja dat is het zeker het werd wel tijd ¨zei ze zacht ¨ik mis snowstream nog wel maar ik leer er mee omgaan ¨zei ze beheerst.Hij knikte en voelde hoe ze haar snuit in zijn flank bergroef en kalm liet hij het toe. Ze zei ook nog at ze ruzie met Graystorm had en hij knikte weer ze zei nog een paar dingen maar hij lette niet echt op.Hij zag dat ze hem aankeek en hij keek terug.Hij gaf haar nog een likje toen hij een muisje zag hij sloop naar het kleine diertje toe en sprong naar voren.Het muisje rende snel weg maar hij was sneller hij sloeg naar het muisje dat door de klap richting Silverleaf vloog en toen het vlak boor haar neerkwam was het dood.Hij liep weer naar haar toe en ging ziten de zon verwarmde zijn vacht en hij begon te spinnen.Hij likte het bloed van het muisje dat hij had gevangen van zijn poot en keek Silverleaf aan.
kort maar ik moet weg
Silverleaf
StarClan
Chi 380
Onderwerp: Re: the sky is beautiful [ Firelion ] do 12 apr 2012 - 16:25
Silverleaf dwaalde even af en sprong weg . ¨ kom je even ik heb iets gezien !¨ riep ze . Ze keek recht op de rivier die hard stroomde . Het was raar ze had de rivier nog nooit zo hard zoen stromen . Ze ging rustig zitten en wachtte op firelion . Ze probeerde in te beelden wat er zou gebeuren als zij in die rivier zou vallen . Spijtig genoeg kwam die gedachte uit . Ze probeerde te stappen naar de rivier maar schoof uit en viel recht in de rivier . Ze voelde het ijskoude water tot op het bot . Toen ze kopje onder ging voelde ze al haar warmte uit haar lichaam zuigen . Ze trapte haar met haar poten en kwam weer boven . ¨ help !¨ gilde ze luid . Ze ging weer kopje onder en de stroom nam haar mee . ( had geen inspi xD )
Onderwerp: Re: the sky is beautiful [ Firelion ] do 12 apr 2012 - 17:25
Hij volgde Silverleaf toen ze naar de rivier liep en stapte rustig richting het water. Hij zag dat Silverleaf inhet water viel en zo snel als hij kon rende hij naar haar toe. Hij probeerde haar nog vast te grijpen maar hij was te laat. Het water overmeesterde haar al gauw en ze ging kopje onder. Doodsbang keek hij naar het water. Tot zijn grote opluchting zag hij dat Silverleaf weer boven kwam. Hij hoorde haar help gillen en zag hoe ze weer kopje onder ging. Ze werd meegevoerd door de stroom en Firelion rende achter haar aan. Toen zag hij in de verte een dat er een boomstam in het water lag. Hij rende er heen en klom er op. Net toen Silverleaf voorbij kwam stond hij klaar. Hij pakte haar in haar nekvel maar de stroming was te sterk en hij moest loslaten. Plotseling stapte hij op een glad stukje steen en hij viel in het water. Zo goed als hij kon probeerde hij boven te blijfen en hij zwom naar Silverleaf. Toen hij vlakbij haar was greep hij haar vast bij haar nekvel. En met alle kracht die hij had begon hij richting de kant te zwemmen.
Silverleaf
StarClan
Chi 380
Onderwerp: Re: the sky is beautiful [ Firelion ] do 12 apr 2012 - 17:54
Silverleaf haar krachten zuigde allemaal uit haar . Ze zag nog net hoe dat firelion haar uit het water probeerde te halen . Maar ze ging weer kopje onder . Plots pakte iets haar haar vast in haar nekvel . Het sleurde haar mee . Ze had geen energie om te zien wie het was dus liet ze zijn gang maar gaan . Het water was tot haar bot en ze had het doodskoud . Ze sloot haar ogen en zuchtte . Nee ik laat dit niet gebeuren dacht ze . En met alle kracht schopte ze ook in het water en hielp firelion . Hoe uit geput ze ook was ze ging hem helpen . Ze trok zich zelf voor uit . En hielp firelion ook . Ze greep met haar klauwen een stuk frond vast en worgde haar en firelion er uit . Toen ze eindelijk firelion en haar uit de rivier had gehaald viel ze neer en proeste ze het water uit . Ze keek even naar firelion's natte vacht en murmelde ¨ bedankt dat je me probeerde te redden ¨ . Rustig haalde ze diep adem en keek in firelion's ogen .
Onderwerp: Re: the sky is beautiful [ Firelion ] do 12 apr 2012 - 21:10
Hij voelde hoe Silverleaf meehielp en hij gaf haar een dankbaar likje. Toen richte hij zig weer p veilig op het land komen. Na een paar minuten die eeuwen leken te duren kwamen ze bei een stuk grond. Met al zijn kracht trok hij zichzelf op de kant en hielp Silverleaf. Toen hij en Silverleaf allebei op het land aan het uit hijgen waren bedankte Silverleaf hem. Hij knikte en zei "ik deed het graag voor jou."Hij ademde rustig in en uit. Hij zag dat Silverleaf in zijn ogen keek en hij keek terug. Na een tijdje stond hij op en schudde zijn vacht uit. De waterdruppels vlogen in het rond en hij wist zeker dat er een paar op Silverleaf waren terechtgekomen. Plotselig zag hij vanuit zijn ooghoeken een klein grijs diertje. Zo snel als hij kon dook hij in de sluiphouding en sloop er naar toe. Toen hij vlakbij was sprong hij. Het muisje zag hem aankomen en rende weg.Maar hij was sneller en sloeg met een klauw naar het muisje.Hij raakte hem en het muisje was in een keer dood.Hij boog zijn kop om het op te pakken en liep ermee naar Silverleaf. Hij legde het diertje voor haar neer en zei "voor jou."
Silverleaf
StarClan
Chi 380
Onderwerp: Re: the sky is beautiful [ Firelion ] do 12 apr 2012 - 21:25
¨ bedankt ¨ zei ze dankbaar . Ze voelde zich een beetje schuldig . Rustig at ze het diertje op en likte nog wat restjes van haar lippen . Zou ze het hem vertellen ? Wat zou hij ervan vinden ? Ze moest het wel vertellen anders zou hij er op een andere manier wel achter komen . Ze ging wat dichter bij firelion liggen en likte hem over zijn snoet . ¨ ik moet je iets vertellen ¨ zei ze rustig . Ze zou haar rustig moeten houden als ze dit ging vertellen tegen firelion . ¨ ik wil mijn leven met je delen , voor nu en voor altijd ¨ zei ze kalmpjes maar toch liefdevol. ¨ ik krijg kittens firelion..... van jou ¨ zei ze zacht in zijn oor . Ze wist niet wat firelion moest denken . Ze hoopte dat hij het goed vond . Ten slotte is haar zus snowstream dood gegaan bij de geboorte van haar kittens . Rustig begon ze hen te wassen en keek hem liefdevol aan . ¨ ik hou van je ¨ fluisterde ze zacht in zijn oor . Het water drupte nog van haar zilvere vacht maar ze deed niet de moeite om hem droog te schudden ze kon alleen maar denken aan wat firelion ging zeggen .
Onderwerp: Re: the sky is beautiful [ Firelion ] vr 13 apr 2012 - 8:10
Hij hoorde Silverleaf wat zeggen maar het drong niet tot hem door. Tot dat ze zei dat ze kittens kreeg van hem. Hij schrok op blij keek hij haar aan. Tot dat hij zich weer herinderde hoe Silverleafs zus was gestorven. Zijn uitdrukking veranderde van blij naar bezorgd. Daarna fluisterde ze ¨ ik hou van je." Hij zag dat haar vacht nog nat was dus begon hij haar vacht droog te likken. Toen hij vond dat het droog genoeg was stopte hij en keek haar aan. Hij zag hoe haar prachtige ogen glansde. Hij kon het niet meer houden een dikke traan gleed over zijn wang. Niet van verdriet maar van geluk. Plotseling bedacht hij zich iets "Silverleaf,we kennen elkaar nauwelijks.We hebbe elkaar nog maar een paar keer gezien. Nieuwsgierigheid nam de overhand en hij vroeg zich af hoe de kittens eruit zouden zien. Hij keek omhoog en droomde langzaam weg. Na een tijdje keek hij weer naar Silverleaf en fluisterde "ik hou ook van jou". (boehoe sniksnik ik heb geen inspi)
Silverleaf
StarClan
Chi 380
Onderwerp: Re: the sky is beautiful [ Firelion ] vr 13 apr 2012 - 11:20
Silverleaf was opgelucht dat firelion blij was . Maar ze zag in zijn ogen blijschap veranderen in bezorgdheid . Zew wist dat hij ook dacht aan hoe snowstream haar zus die gestorven was bij de geboorte van haar kittens . ¨ het komt allemaal goed met ze , dat beloof ik ¨ fluisterde ze kalmerend . Ze genoot hoe firelion haar vacht droog likte . ¨ kom we moeten beter terug gaan naar het kamp , vind je niet ?¨ vroeg ze aan firelion . Ze had nog steeds erge honger en ijskoud . En dat had firelion waarschijnlijk ook , hij had per slot langere vacht dan haar . Rustig stond ze recht en liep naar de rivier . Ze dacht na wat er gebeurd zou zijn als firelion er niet was geweest . Snel trippelde ze naar firelion en begroef haar snuit in zijn natte flank . Ze voelde hoe de wind door haar half natte vacht blies .