Meeting cats from another Clan - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Meeting cats from another Clan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tailstorm
Member
Meeting cats from another Clan - Pagina 2 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Meeting cats from another Clan   Meeting cats from another Clan - Pagina 2 Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 17:35

Meeting cats from another Clan - Pagina 2 Kippie11
Tailstorm
Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
"Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight... remember who you are"

Leopardclaw keek naar Tailstorm. "Wil je naar het kamp of wil je nog liever hier blijven?" Vroeg hij. Tailstorm keek hem aan. Ze draaide zich om en knikte, even keek ze naar Smoketear. "Ga je ook mee?" Ze bleef even naar hem kijken en draaide zich toen weer om. Ze zag een muis langs rennen, ze rende erachteraan sprong op het beestje. Ze doodde hem snel en pakte hem op. Ze keek op en trippelde naar de struiken. Haar staart bewoog sierlijk heen en weer, zou Leopardclaw weten wie de vader zou zijn, en hoe het tussen hen ging? Ze stond er niet verder bij stil en wenkte naar Leopardclaw dat hij mee moest komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Meeting cats from another Clan   Meeting cats from another Clan - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 16:41

Smoketear merkte op dat Tailstorm nog al wat terug trok. Er ging iets door haar kop heen. Smoketear zou er later wel naar vragen. Niet nu. 'Dat brengt je er als nog niet naar toe om een kat de rivier in te trekken!' Gromde hij gefrustreerd. 'Misschien is het handig om op nieuw een mentor te krijgen of zo. Je hebt nog een hoop te leren, Leopard...paw,' gromde hij, het laatste kwam er honend uit. Toen vroeg Leopardclaw wat. Daar antwoordde Tailstorm op, ze wou het dus nog geheim houden. Ag ja. Smoketear had gewoon het oor voor alles. Toen Vroeg Tailstorm of ze het geheim zouden houden. 'Ik hou me bek,' zei hij. Hij sprong soepel van de rotsen af en ging toen op het vaste land zitten. Toen verdween Leopardclaw. Hij kwam terug met een prooi. 'Ik breek de The Warrior Code niet,' zei hij. Toen stelde Leopardclaw voor om terug naar het kamp te gaan. "Ga jij ook mee?" Vroeg Tailstorm. Smoketear rekte zich uit en stond op. Hij draaide zich half om. 'Nee, ik kom later nog terug, trouwens...' Hij keek Tailstorm een tikkeltje bezorgd aan. 'Kan ik met jou praten bij zonsondergang?' Vroeg hij vriendschappelijk. Hij keek naar Leopardclaw en naar Tailstorm en draaide zich toen om. 'Leopardclaw, nog sorry dat ik zo uit viel... Naja, later,' miauwde hij toen. Hij sprong de bosjes in zijn zijn gespierde massieve lichaam verdween tussen de bladeren.
Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Meeting cats from another Clan   Meeting cats from another Clan - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 16:55

Meeting cats from another Clan - Pagina 2 Kippie11
Tailstorm
Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
"Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight... remember who you are"

Smoketear zei nog wat dingen, maar ze hoorde het niet meer. Ze dacht aan Spotlight, waar zou hij zitten? Waar was hun liefde gebleven? 'Nee, ik kom later nog terug, trouwens...' Zei Smoketear, ineens besefte ze dat ze nog bij de boom stond om naar het kamp te gaan. Smoketear keek haar een klein beetje bezorgd aan. 'Kan ik met jou praten bij zonsondergang?' Vroeg hij aan haar. Tailstorm keek vebaasd, maar ze knikte. 'Leopardclaw, nog sorry dat ik zo uit viel... Naja, later,' Zei hij nog. Tailstorm keek naar Leopardclaw en begon weer te denken. Waarvoor zou Smoketear haar willen spreken? Had ze iets verkeerd gedaan?

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Meeting cats from another Clan   Meeting cats from another Clan - Pagina 2 Icon_minitime

Meeting cats from another Clan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: