|
|
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Deelaccounts do 5 apr 2012 - 17:34 | |
| Helaas, Helaas..... Toch is het zo D: Jullie Bo kan niet alle Accounts actief houden omdat ik niks voor hen weet >.< Hierbij bied ik de volgende accounts aan om te delen: Naam: thunderpaw* Leeftijd: 7 moons Clan: Skyclan Crush: Later krijgt hij met MaskKit Speciaal: Hij is egoistisch en moeilijk in de omgang, Hij wilt altijd zijn zin krijgen, Zelfs als hij ervoor moest vechten. Sterren: ***Naam: FirestoneLeeftijd: 2 moons Clan: Rogue Crush: x Speciaal: Hij haat iedere clankat. Vooral Thunderclan katten. Sterren:** Naam: Heartkiller Leeftijd: 14 moons Clan: Bloodclan Crush: X Speciaal: het is niet zeker maar Misschien word hij de vader van Spotlight, Magicpaw & Goldenshadow. Maar het is dus niet zeker! Sterren:*Naam: Snowface Leeftijd: 24 moons Clan: Riverclan Crush: Dead... Speciaal: Moeder van Whitepaw* Blackberry en Moonspell, Heeft een apprentice; Morningpaw* , ik zal die trainingen op me blijven nemen. Sterren: *** Naam: Smokekit ~ paw ~ Dust Leeftijd: 1moon Clan: Riverclan Crush: X Speciaal: kitten van Smoketear X Lotusleaf Sterren: **** ***: Erg gehecht aan het account, Ben erg kieskeurig. **: Ben er niet erg aan gehecht, Maar ik geef ze niet zomaar weg. *: Ik ben niet kieskeurig voor deze accounts, Ik geef ze snel weg. Verder: -Goede ABN -Actief blijven -Redelijke posts.
Laatst aangepast door Heartkiller op di 15 mei 2012 - 7:04; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Ya epic Tazmaria girl 90
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts do 5 apr 2012 - 17:46 | |
| ik wil Thunderpaw wel delen... Ben nog niet belachelijk lang op de site maar mijn posts zijn vrij goed... Geen spelfouten enzo... |
|
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts do 5 apr 2012 - 17:48 | |
| @Firelion: ik stuur je zijn Wachtwoord. @Scars: Sorry maar ik wacht nog even op andere mensen die hem ook nog zouden willen.... |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts do 5 apr 2012 - 17:52 | |
| Firepaw? Die is n iet van mij.... |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts do 5 apr 2012 - 17:54 | |
| oh...... Heb je nog meer accounts? |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts do 5 apr 2012 - 17:57 | |
| ehm ik wacht nog even af want ik denk dat ik liever iemand heb met langere posts |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 90
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts do 5 apr 2012 - 18:16 | |
| ok is goed.... Ik wil wachten
|
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts vr 6 apr 2012 - 18:40 | |
| Ik wil thunderpaw wel delen |
|
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts vr 6 apr 2012 - 18:45 | |
| Sawry Scars, Maar ik vertrouw Viktor heel erg. Ik ga hem delen met haar Het is omdat Thunderpaw mijn tweede account was. En ik ken Viktor lang en goed. Dus tja....... |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| |
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| |
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts di 15 mei 2012 - 7:04 | |
| Pleassss guys! D: Ik kan ze echt niet actief houden >.< |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts di 29 mei 2012 - 16:49 | |
| GUUUUYS >.< Pleaaaaassss deel ze gwn met me D: ik kan er niet meer tegen >.< |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts di 29 mei 2012 - 16:52 | |
| I want Firestone Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts di 29 mei 2012 - 16:54 | |
| ik zal zijn ww sturen ;D hij is niet compleet van jou hea? x3 we delen hem gwn :3 maar ik stuur je zijn ww |
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts di 29 mei 2012 - 16:54 | |
| Ik wil Snowface wel met je delen ? - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Deelaccounts | |
| |