Verhaal bedacht, katten nodig.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Verhaal bedacht, katten nodig.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Twigpaw
Member
Verhaal bedacht, katten nodig. DPKsfdL
Libel
26

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Twigpaw
BerichtOnderwerp: Verhaal bedacht, katten nodig.   Verhaal bedacht, katten nodig. Icon_minitimewo 19 jun 2024 - 20:27

Hey! Ik heb een verhaal bedacht en ik heb daarvoor katten nodig. Dit soort personages heb ik nodig:

Minimaal 1 kat, die de beste vriend van Twig kan zijn.
Een kater die Twigpaw leuk zou kunnen vinden. Because what’s a story without love?
Overige katten zijn ook welkom.
Clan maakt bij geen van allen uit.

Als je wilt kan je zeggen welke rol je zou willen!
Groetjes!

PS. Ik wist niet op welk subforum ik dit moest plaatsen, dus ik deed maar deze Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Twigpaw
Member
Verhaal bedacht, katten nodig. DPKsfdL
Libel
26

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Twigpaw
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal bedacht, katten nodig.   Verhaal bedacht, katten nodig. Icon_minitimema 24 jun 2024 - 19:04

Kleine melding van Twigpaw!

Ik denk dat dit topic niet echt meer veel nut heeft, dus ik denk erover om het op 30-6-24 ga verwijderen. Als je hier dus nog iets mee wilt, reageer snel.

Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Verhaal bedacht, katten nodig. Yo10
Sannemander
615
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior / Papa
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal bedacht, katten nodig.   Verhaal bedacht, katten nodig. Icon_minitimedi 25 jun 2024 - 22:47

Heyhey! Ik heb evt Doepaw als vriendin voor hem? ze is wel een tukje ouder dus miss dat ze een beetje als oudere zus voor hem acteert?



Timing is everything.
Terug naar boven Ga naar beneden
Twigpaw
Member
Verhaal bedacht, katten nodig. DPKsfdL
Libel
26

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Twigpaw
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal bedacht, katten nodig.   Verhaal bedacht, katten nodig. Icon_minitimewo 26 jun 2024 - 15:04

Jaaa! Leuk idee dat Doepaw dan ook een soort oudere zus speelt. Ze lijkt me wel een leuk karakter voor Twig. Ze is trouwens een poesje, ik zeg het maar even want je typte "hem" Verhaal bedacht, katten nodig. 1f609
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistpaw*
Member
Verhaal bedacht, katten nodig. DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: leerling
Mistpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal bedacht, katten nodig.   Verhaal bedacht, katten nodig. Icon_minitimedo 27 jun 2024 - 0:33

Misschien is Mistpaw een leuke vriend voor haar. Ondanks dat hij zijn best doet voor de clan mist Mistpaw wel een goede vriend of vriendin om misschien ooit verliefd op te worden het laatste tenminste. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Twigpaw
Member
Verhaal bedacht, katten nodig. DPKsfdL
Libel
26

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Twigpaw
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal bedacht, katten nodig.   Verhaal bedacht, katten nodig. Icon_minitimedo 27 jun 2024 - 7:52

Ja, goed idee!! Ik zal Mistpaw even opschrijven zodat ik het onthou… ben nogal vergeetachtig  Verhaal bedacht, katten nodig. 1f605
Is het dan leuk als ze dan beste vrienden zijn? Of gewoon vrienden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistpaw*
Member
Verhaal bedacht, katten nodig. DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: leerling
Mistpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal bedacht, katten nodig.   Verhaal bedacht, katten nodig. Icon_minitimedo 27 jun 2024 - 22:46

Beste vrienden 😊
Terug naar boven Ga naar beneden
Twigpaw
Member
Verhaal bedacht, katten nodig. DPKsfdL
Libel
26

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Twigpaw
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal bedacht, katten nodig.   Verhaal bedacht, katten nodig. Icon_minitimema 1 jul 2024 - 7:30

Twigpaw schreef:

Kleine melding van Twigpaw!

Ik denk dat dit topic niet echt meer veel nut heeft, dus ik denk erover om het op 30-6-24 ga verwijderen. Als je hier dus nog iets mee wilt, reageer snel.

Groetjes!

Zo als je ziet heb ik het toch niet verwijderd Verhaal bedacht, katten nodig. 1f604 En voor Mistpaw:
Gesnopen happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Verhaal bedacht, katten nodig.   Verhaal bedacht, katten nodig. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verhaal bedacht, katten nodig.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: