I'll be there



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I'll be there

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cavekit
Member
I'll be there DPKsfdL
Tess
6
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Kitten
Cavekit
BerichtOnderwerp: I'll be there   I'll be there Icon_minitimeza 15 jun 2024 - 22:40

Heya,

Voor mijn lieve Cave heb ik een heel leuk karaktertje\verhaallijntje bedacht. Hiervoor heb ik alleen natuurlijk ook nog andere nodig.
Laat ik even beginnen met hem. Hij is een rustig en stil katertje, erg op zichzelf getrokken en trekt zich vaak terug in de schaduwen waar niemand naar hem om zal kijken. Hier moet natuurlijk wel tot op zekere hoogte verandering in komen.
Cave wordt namelijk als het ware een "bodyguard".

Hiervoor ben ik opzoek naar een poesje, die zelf erg bang is en die zijn aangeboden "bescherming" zou accepteren. Dit betekend dat hij eigenlijk altijd wel om haar heen zal hangen, voorzichtig zijn advies zal proberen te geven en natuurlijk als dat nodig is door het vuur zal springen om haar te beschermen. Het zou wel fijn zijn als zij wel charismatisch is aangelegd, en hem hierdoor een beetje meetrekt naar andere katten toe en hem een beetje meetrekt in een avontuurtjes.


Verder is het leven natuurlijk better met meer.
Namelijk meerdere katten in zijn leven. Denk aan bijvoorbeeld aan:
Broers/zusjes (nestgenoten of ouder)
Vrienden
En eventueel 1 of 2 kits waar hij het absoluut niet mee kan vinden, een soort rivalen.

Ik ben nog niet uit over de clan waar ik Cave in wil hebben, dus dat valt allemaal nog te bespreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
I'll be there Kfjj0PI
Butter
874
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: I'll be there   I'll be there Icon_minitimeza 15 jun 2024 - 22:57

Misschien dat Dreamkit een bodyguard zou accepteren.


I'll be there Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Badgerpaw
Member
I'll be there CZXUC8f
Sans
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✞ 7 moons ✞
Gender: She-cat ♀
Rank: ✞ Apprentice ✞
Badgerpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll be there   I'll be there Icon_minitimeza 15 jun 2024 - 23:22

Wat cute!! Ik heb altijd badger eventueel? Ze is niet echt bangig wat dat betreft maar wel heel sociaal en avontuurlijk! Ze zal zeker Cave wel meesleuren en uit zijn shell proberen te krijgen x


Roxy Layout
im
Now turn up the cheers, everyone look up
The young lion takes its crown
Terug naar boven Ga naar beneden
Twigpaw
Member
I'll be there DPKsfdL
Libel
26

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Twigpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll be there   I'll be there Icon_minitimezo 16 jun 2024 - 16:16

Hey, leuk idee! Misschien zou Twigpaw wel een goede vriendin willen zijn. Ze is wel al leerling, maar misschien kan dat wel een leuk verhaal opleveren. Ze zou ook wel een bodygaurd accepteren. Ze is namelijk soms wel een beetje heel erg bangig zijn I'll be there 1f604
Terug naar boven Ga naar beneden
Cavekit
Member
I'll be there DPKsfdL
Tess
6
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Kitten
Cavekit
BerichtOnderwerp: Re: I'll be there   I'll be there Icon_minitimezo 16 jun 2024 - 17:00

Wat leuk dat er wel animo voor is!
Ik heb even gespiekt in de andere search topics.

Dreamkit lijkt mij een heel leuk poesje voor Cave om te beschermen, ook gezien zij allebei nog kits zijn.

Badger zou heel goed een vriendin van hem kunnen worden wanneer hij apprentice wordt, wat niet al te lang zal duren.

Twig zou nu ook al een vriendin van hem kunnen worden, iemand moet hem toch een beetje leren hoe hij Dream moet beschermen tot hij zijn mentor krijgt als apprentice.



Daarbuiten ben ik nu toch ook opzoek naar een pleegvader/moeder voor deze fluffbal als daar animo voor is.


I'll be there Untitled5-20240617174712
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
I'll be there Kfjj0PI
Butter
874
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: I'll be there   I'll be there Icon_minitimezo 16 jun 2024 - 17:06

Aahh tof! Ik eis wel een topicje met Dreamkit dan <3


I'll be there Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Twigpaw
Member
I'll be there DPKsfdL
Libel
26

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Twigpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'll be there   I'll be there Icon_minitimezo 16 jun 2024 - 20:20

Helemaal top! Ik ben het er mee eens! Heb je ook al een Clan gekozen voor Cave?

Edit: ah, ik zie net dat het de WindClan is geworden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I'll be there   I'll be there Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'll be there
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: