In the heights



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 In the heights

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eaglepaw
Member
In the heights 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: In the heights   In the heights Icon_minitimedi 11 jun 2024 - 12:48


✯ EAGLE
Only those who risk going too far. Know how far they can go.

In the heights D7ypcdi-65d0a72f-b014-46d1-9a3e-59b04f76a9f5.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZjNjc1NDcxLTQyNTAtNGE2Zi05Yjg1LWE1Nzk3YWZmZTUyNFwvZDd5cGNkaS02NWQwYTcyZi1iMDE0LTQ2ZDEtOWEzZS01OWIwNGY3NmE5ZjUuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Hij had haar beloofd haar een tour door Shadowclan te geven, en hier waren ze dan. Met Badgerpaw naast hem was het shadowclan gebied in eens niet saai meer voor hem. Alsof het feit dat alles voor haar nieuw was zich aan hem had afgeveegd. En in zekere zin had dit dat ook gedaan- gezien hij motivatie voor dagen uit haar glinsterende oogjes kon halen. De kater greens kort terwijl hij haar verder tussen de hoge bomen door begeleiden. In riverclan was hij ook door een bos gaan wandelen, maar die loofboompjes waren bij lange na niet zo gigantisch als de monsterlijke naaldbomen die hier de lucht in torende. Hij grinnikte "Ik ben is helemaal naar boven gekomen" zijn blik viel op het bladerdak boven hun koppen "Settledstar was er niet helemaal blij mee, maar volgens mij had hij er op gehoopt dat ik het na een paar meter op zou geven" Trots zette het katertjes zijn borst een beetje uit, ze hoefde niet te weten wat een gekloot het geweest was voor hem om weer naar beneden te komen.

"Misschien kunnen we het straks samen proberen?" stelde hij vervolgens voor, hoewel sukkelig in de eerste instantie had hij inmiddels bij 1 van de grote bomen wel een duidelijke route naar beneden gevonden sinds het grote fiasco. "Maar eerst moet ik je ons mooie water later zien" ging het jochie knipogend verder waarna hij zich met zijn achter poten afzette om boven op een gevallen boomstronk te springen "Je zal nie weten wat je ziet!"

+ Badgerpaw
winter


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Badgerpaw
Member
In the heights CZXUC8f
Sans
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✞ 7 moons ✞
Gender: She-cat ♀
Rank: ✞ Apprentice ✞
Badgerpaw
BerichtOnderwerp: Re: In the heights   In the heights Icon_minitimedi 11 jun 2024 - 15:51

In the heights 7aVwjV5
Use whatever is at hand
be it friend or foe


Badgerpaw voelde haar hart sneller kloppen terwijl ze zich op ShadowClan-gebied bevond. Het was verboden terrein, en dat maakte het juist zo opwindend! Alsof ze een van de weinigen was die van het verboden fruit mocht proeven, en daardoor opende zich een hele nieuwe wereld voor haar. Een wereld die zo anders was dan wat ze gewend was; donkerder, dichter begroeid, met hoge naaldbomen en dikke struiken. Het was de perfecte omgeving om doorheen te sluipen... geen wonder dat ShadowClanners zo sluw waren. Terwijl ze naast Eaglepaw liep, was ze zo gefascineerd door haar omgeving dat ze bijna vergat dat hij er was. Totdat hij plotseling stopte. Badgerpaw draaide zich om, zijn blik volgend naar een van de hoge naaldbomen die de hemel leek te doorboren. Zo eindeloos! Eaglepaw vertelde trots dat hij eens helemaal bovenin was geweest. Haar ogen werden groot van ongeloof. "Niet waar!" riep ze uit, haar verbazing vermengd met een lach. Eaglepaw ging onverstoorbaar door met zijn verhaal, zelfs de naam van shadowclans leider, Settledstar, viel. Misschien moest ze hem ooit, als ze de kans kreeg; vragen om te zien wat Eaglepaw haar vertelde echt waar was. "Ik wed dat hij bang was dat je zo hoog zou klimmen dat je niet meer naar beneden durfde," plaagde ze hem terwijl ze hem een speels duwtje gaf.

"Misschien kunnen we het later samen proberen?" stelde Eaglepaw voor. Badgerpaw schudde snel haar hoofd. "No way, Eagle! Ik heb hoogtevrees, dus mij krijg je voor geen goud die boom in," verklaarde ze resoluut. Bovendien hield ze ook niet van klimmen; ze voelde zich dan zo lomp en onhandig. Nee, geef haar maar water, niet hoogtes. Over water gesproken, Eaglepaw bood aan om haar "echt mooi" water te laten zien. Badgerpaw trok sceptisch een wenkbrauw op. Hij had het wel al eens eerder beweerd- maar toch leek het bijna onmogelijk. Echter sloeg ze zijn aanbod niet af. "Oké oké, laat me dat 'mooie' slootwater dan maar zien," lachte ze terwijl ze hem op een gevallen boomstronk zag springen.


Roxy Layout
im
Now turn up the cheers, everyone look up
The young lion takes its crown
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
In the heights 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: In the heights   In the heights Icon_minitimevr 14 jun 2024 - 18:42


✯ EAGLE
Only those who risk going too far. Know how far they can go.

In the heights D7ypcdi-65d0a72f-b014-46d1-9a3e-59b04f76a9f5.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZjNjc1NDcxLTQyNTAtNGE2Zi05Yjg1LWE1Nzk3YWZmZTUyNFwvZDd5cGNkaS02NWQwYTcyZi1iMDE0LTQ2ZDEtOWEzZS01OWIwNGY3NmE5ZjUuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

PFFF- hij was veel dingen, maar een leugenaar? Nou mooi niet! Lachend hupte het katertje vooruit toen zijn beste vriendin zijn woorden in twijfel trok, het was ook wel heel stoer, bijna te stoer om waar te zijn. En vermaakt keek hij op haar terug- vreugde dansend op zijn oogjes "Wel waar! Ik kon vanuit daar over heel het woud uitkijken!" Enthousiast hopte hij van poot op poot terwijl zijn gesprekspartner verder inging op zijn Settledstar verhaal, waardoor Eaglepaw kort lachtte. Hij was geen leugenaar als hij sommige dingen niet vertelde- toch? "Nee precies! Hij denkt dat ik nog een kitten ben ofzo, maar dat ben ik echt niet. Hij denkt nu nog dat ik onder de duim te houden ben maar das alleen maar goed. Hij zal het niet aan zien komen wanneer ik de clan tot reden breng" mauwde hij standvastig waarna hij op een omgevallen boomstam sprong.

"Hoogtevrees?" het katertje kantelde zijn kop een beetje toen hij op de riverclanner neerkeek, oprechte verbaasdheid loerend in zijn stem "Daar kunnen we langzaam aan werken! Stap voor stap- Jij leert me zwemmen, ik leer je je angst overwinnen" mauwde hij vervolgens warmhartig " Dan worden we echt- super sterk samen!" Ze zouden over al en nergens kunnen komen, wat was nou mooier dan dat? Volledige vrijheid.

Het paar sloeg van hun pad af toen hij haar vertelde over het water, ze zou niet weten wat ze te zien zou krijgen bij de small creek. Water zo schoon dat je de vissen er in zien kon. De shadowclan apprentice snoof zacht om haar woorden " Sloot water??? Ik weet nie hoor- ik heb nog nooit slootwater gezien die zo helder is. Je kan de visjes er in zien zwemmen!" mauwde hij, terwijl hij haar naar het kleine stroompje toe leidde. In de verte kon hij het al horen zelfs.


winter


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Badgerpaw
Member
In the heights CZXUC8f
Sans
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✞ 7 moons ✞
Gender: She-cat ♀
Rank: ✞ Apprentice ✞
Badgerpaw
BerichtOnderwerp: Re: In the heights   In the heights Icon_minitimeza 15 jun 2024 - 22:26

In the heights 7aVwjV5
Use whatever is at hand
be it friend or foe


Dit heen en weer was heerlijk; ze genoot er echt van. Het voelde gewoon goed, zo natuurlijk. "Daar geloof ik helemaal niks van," verklaarde ze grinnikend toen hij zijn verhaal probeerde te versterken. Over het hele woud uitkijken? Pffft, geloof je het zelf! Het was echt jammer dat ze elkaar niet vaker konden zien. Ze hadden hun eigen planningen, hun eigen verantwoordelijkheden binnen hun clans. En niet alleen dat – er waren nog zoveel andere aspecten die hun vriendschap bemoeilijkten. Ondanks dat ShadowClan en RiverClan nu op goede voet stonden, zou er altijd die barrière zijn. Die onzichtbare obstakel waar ze nooit vanaf zouden komen. Ze begreep ook wel waarom die er was, hoe complex het allemaal was, maar het voelde gewoon stom en oneerlijk. Dat ze niet naar haar beste vriend kon lopen wanneer ze maar wilde, niet alles aan hem kon vertellen... Het was alsof hij haar gedachten kon lezen, want zijn woorden pasten perfect bij haar gevoelens. Het laatste stukje, over Settledstar, geloofde ze niet echt. Het leek haar niet dat de ShadowClan-leider echt dacht dat hij een kitten was (al gedroeg hij zich soms wel zo), of dat hij actief bezig was om de apprentices "onder de duim te houden" – misschien een beetje indimmen, ja, maar daar zou hij niet de enige in zijn. "Ik hoop echt dat het je lukt, Eagle," zei ze oprecht. "Hoe mooi zou het zijn als al die oude regels en tradities eindelijk verdwenen waren en elke clancat de vrijheid had die ze verdiende? We zijn toch allemaal hetzelfde? Waarom worden we dan steeds zo apart gehouden, zo gescheiden? Dat zorgt alleen maar voor haat en nijd. We moeten één geheel zijn, niet gebroken stukjes."

Ze sprong op de gevallen boomstronk toen hij begon over haar helpen om van haar hoogtevrees af te komen. Zij zou hem leren zwemmen, en hij zou haar leren klimmen. Badgerpaw wiebelde met haar oortjes; het zou hen tot een supergoed duo maken, maar man, ze voelde haar poten al trillen bij de gedachte alleen al. "Kunnen we dan klein beginnen? Ik ga niet gelijk zo'n grote naaldboom in, hoor," zei ze met een speelse grijns. "Misschien een jong boompje? Een dikke struik? Iets laagdrempeligs." Ze gingen al snel verder met hun reis, steeds dieper het moeras in. De bruine kater naast haar leek niet blij met haar opmerking, wat haar deed lachen. Hij bleef volhouden dat het water waar ze naartoe gingen zo schoon was dat je zelfs de visjes kon zien zwemmen. "Vissen? Kikkers, bedoel je! Dat zijn de enige dieren die in dat water durven te zwemmen."


Roxy Layout
im
Now turn up the cheers, everyone look up
The young lion takes its crown
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
In the heights 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: In the heights   In the heights Icon_minitimezo 7 jul 2024 - 0:49


✯ EAGLE
Only those who risk going too far. Know how far they can go.

In the heights D7ypcdi-65d0a72f-b014-46d1-9a3e-59b04f76a9f5.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZjNjc1NDcxLTQyNTAtNGE2Zi05Yjg1LWE1Nzk3YWZmZTUyNFwvZDd5cGNkaS02NWQwYTcyZi1iMDE0LTQ2ZDEtOWEzZS01OWIwNGY3NmE5ZjUuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Ik hou van jou? Gadver, die woorden deden voor hem dus werkelijk waar vrij weinig- maar horen dat zijn woorden raakte? Dat zijn. zienswijze gedeeld werden? Het katertje had geluk dat er vacht over zijn blozende wangetjes groeide. Al moest hij deze toch echt wel even langs gaan met zijn pootje om het kort te bedaren. Het ventje greens trots en knikte, zijn blauw groene ogen helder in vreugde, glinsterent in plezier. "Nee precies! Ik bodoel- ik zeg nie dat de clans hun cultuur en zo moeten kwijtraken...maar als we nou is wat guller naar elkaar werden al dat gezeik om stukken gras rechts zouden zetten...Als leaders nou is gekozen werden door iedereen..als we allemaal is gingen nadenken in plaats van mak achter gewoontes aanrennen..." zijn dromerige blik viel op Badger, een glimlach trok zich uit over zijn koppie "Kun je het al voor je zien Badger? Een woud waarin iedereen dezelfde kansen heeft? Waar clans niet moeilijk doen over afkomst...waar leaders geen negen levens krijgen terwijl de rest van de clan mag sterven." ratelde het ventje verder voor een kleine lach zijn speech door brak. "Ooit hoeven we het ons niet voor te stellen" beloofde hij haar vervolgens voor hij doorging over het bomen verhaal en haar voorlegde elkaar te helpen.

Haar zenuwen waren groot- en toch wilde ze het met hem aangaan, als haar eerdere woorden niet al een groot genoeg compliment waren- de kater drukte ietwat vervreemd zijn kop tegen de hare. Een handeling waar zelfs hij even van stond te kijken. "Natuurlijk Badger!" mauwde hij trots "Iedere staartlengte die een grens verlegd is een stapje verder dan waar je begon!" moedigde hij haar vervolgens aan alsof hij regelrecht de woorden van zijn ouders kopieerde maar nee, het waren toch echt zijn eigen! "Ik weet al wel iets- tis in de buurt van het water!" mauwde hij enthousiast voor hij daarover verder ratelde.

Toen ze hem niet geloofde wist de kater dat het niet langer meer zou duren voor ze het met haar eigen ogen zien zou. Tussen haar woorden klonk het geluid van stromend water al en voor hij tegen haar in kon gaan hoefde hij enkel wat struikjes omver te duwen om het haar te tonen. "Zie je wel kikkervis" greens het joch met een knikje richting het vrij schone stromende water "Je dacht toch nie da wij vuil water drinken toch? ging hij voldaan verder voor hij de leiding richting de oever nam en met zijn poten hhet water door wade. " Je kan er nie bepaald in zwemmen- maar wel vissen zoals shadowclanners vissen!" Dat zou ze wel is willen zien- nou hij zou haar is wat skills laten zien, poH!
winter


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: In the heights   In the heights Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In the heights
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: