[KS] With the last Breath!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [KS] With the last Breath!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flutterpaw'
Member
[KS] With the last Breath! DPKsfdL
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: [KS] With the last Breath!   [KS] With the last Breath! Icon_minitimedi 4 jun 2024 - 12:14

Gifts:The greatest gift for a child is independence and wings to be free.
Er was eens, zo zal het leven beginnen. Er was, er gebeurde en er kwam. Soms is het enkel een bijzondere ontmoeting, het delen van verhalen, en ideeën. Soms echter, heel af en toe.. lijkt de liefde of het begrip ver genoeg te wijken om zelfs door de regels heen verbinding te maken.

Flutterpaw groeide op in Shadowclan, Moons geleden. Toen hij nog een jonge kitten was, verlegen, verscholen en voornamelijk geïnteresseerd in het zachte van de wereld. Waar de meeste van zijn leeftijd al lange tijd Warrior zijn, heeft zijn leven hem door heuse bergen en dalen geleid tot eenzaamheid. Nooit zal hij meer deelgenoot zijn van een groep katten waar hij zich onderdeel van voelt. Niet alleen dat, maar deze knappe kater heeft zelfs wortels in een tweede Clan via zijn moeder Burnetbliss. Waar zijn leven wellicht langzaam zal veranderen in stilte, kan soms uit deze stilte als verrassing nog wat ontstaan. Een einde tegelijkertijd  met een nieuw begin.

Nippybreath is een jonge Riverclan Warrior. Een van de vele jonge katten die het geluk heeft getroffen om op te groeien onder het toeziende oog van Icecream. Een zeer goede empathische kater waar ze dan ook naar op kijkt. Deze kater heeft de zachtheid, de empathie in haar gecreëerd en zodoende zag ze meer in Flutterpaw dan enkel zijn verleden. Ze zag pijn, en ze zag kracht. Wellicht ook wel verwondering. Getroffen door een snelle liefde, komt deze kattin niet alleen terug. Zij zal nieuw leven schenken terwijl er van Flutterpaw verder geen spoor meer over is.

Stoatfur zal Nippybreath met de kittens helpen, als vriend dus zullen jullie hem ook zo nu en dan tegen komen of mee kunnen plotten!

Voor de kittens zijn er mogelijke designs door Jamie ontworpen. Deze mag je dus ook toevoegen aan je aanmelding. Designs zijn toegevoegd. Let wel, ik kijk naar karakter en niet naar het uiterlijk, mochten er meer zijn die dezelfde look willen, moet er onderling wellicht even besloten worden wie welke krijgt.

Mocht je geen ontworpen design willen, dan kan er gekozen worden tussen verschillende kleuren.

Savannah [Look 1]
[KS] With the last Breath! QE8Tcnb
Beach [Look 2]
[KS] With the last Breath! 98vGPOz
Earth [Look 3]
[KS] With the last Breath! 752g9Zd
Dune [Look 4
[KS] With the last Breath! THBAJbN

Oogkleuren Geel, groen & blauw
Details Heterochromia iridium (twee kleuren in een oog) is mogelijk.
Vacht type Kortharig
Kleuren voor katers black, red, blue caramel, apricot
Kleuren voor kattinnen black, blue caramel, tortoiseshell, blue caramel tortie
Patroon van katten waar geen rood in zit solid, smoke, unmodified tabby, silver tabby
Patroon van katten waar rood in zit unmodified tabby & cameo tabby
Tabby patroon Classic, spotted
Wit Geen wit of tot 50% wit

Er zijn voldoende mogelijkheden. Mochten er vragen zijn kunnen die natuurlijk  gesteld worden. Mocht men onderdeel uit willen maken van een verder plot is dit ook een optie.

De deadline zal nader bepaald worden liggende aan de interesse en snelheid waarmee er gereageerd wordt. Sowieso enkele weken.

Laten we nieuw leven blazen in deze fantastische site met een bijzonder nest.

Liefs,
Butter


Laatst aangepast door Flutterpaw' op zo 9 jun 2024 - 17:49; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
[KS] With the last Breath! BVaqYmVp_o
Julia
1022
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [KS] With the last Breath!   [KS] With the last Breath! Icon_minitimedo 6 jun 2024 - 21:49


[KS] With the last Breath! 4PEoQgon_o

Tigerkit

“ Time is the substance from which I am made.”


~General~

Name:  Tigerkit ~ Tigerpaw ~ Tigerlily
Gender: She-cat
Parents:  Nippybreath x Flutterpaw
Clan: RiverClan
Bloodline: 50% ShadowClan x 50%RiverClan

“ Time is a river which carries me along, but I am the river;”


~Outside~

Build: Ze is klein en smal
Fur: Grijs met wat tabby strepen op haar poten
Eyes: Amber

“it is a tiger that devours me, but I am the tiger;”


~Inside~

Bij haar geboorte is ze zwak. Niemand verwacht dat ze het gaat redden, maar ze vecht als een tijger. Op wonderbaarlijke wijze redt ze het toch. Ze is een vrolijke kitten met een liefde voor bloemen. Ze doet er graag eentje achter haar oren. Stiekem houdt ze alleen niet zo van water, maar meer van de kleine bosjes. Waar ze een keer een jong ekstertje vind. Die neemt ze mee terug naar het nest. Ze wil voor het diertje zorgen en noemt hem Silvester. Vanaf dan volgt de vogel haar overal. Wanneer ze ouder wordt komt het steeds meer naar boven, dat ze een vechtertje is.

“it is a fire that consumes me, but I am the fire.”

~Motivation~

Hier moest ik mij toch gewoon voor aanmelden <3 !



[KS] With the last Breath! N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
[KS] With the last Breath! DPKsfdL
Butter
338
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] With the last Breath!   [KS] With the last Breath! Icon_minitimedo 6 jun 2024 - 22:23

Mochten jullie nog naam ideeën nodig hebben zouden jullie kittens kunnen baseren op katten die belangrijk waren voor Chivysniff
Zoals:
Cloudkit (Silvercloud = mama) / Lionkit (vernoemd naar broer) / Ravenkit (vernoemd naar broer) / Gracekit (vernoemd naar zus) / Streamkit (vernoemd naar mentor Chivy) / Fairkit (vernoemd naar mentor Chivy) / Chillykit (vernoemd naar beste vriendin) / Shrikekit (eerste geadopteerde kitten van Chivy)

Fairkit wil ik waarschijnlijk zelf gaan gebruiken ;') vandaar de streep erdoorheen. Maar wel neer gezet omdat jullie wellicht wat leuke ideetjes kunnen krijgen.


[KS] With the last Breath! Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
[KS] With the last Breath! 63308eb860bb0dbd9f2828a81f86bd31
Sannemander
995
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] With the last Breath!   [KS] With the last Breath! Icon_minitimezo 23 jun 2024 - 14:16

Bearbreach.


Prefix: Bear
Suffix: Breach, (of evt: Berry, Thistle, Stream, shiver, Whisker, Trap, Whisper, Track)
Toelichting: De naam bear is een gegeven, zijn bruine pels en postuur doet denken aan een beer. Breach ofwel doorbreken is ook te herleiden naar de immense kracht die de kater bezit. Daarnaast is Bearbreach de benaming voor de bear-break Bloem. Mooie paarsebloemtjes die hem ook wat zachter wegzetten dan enkel een zak van spieren. Het staat voor zijn liefde voor familie en de dingen die hij zou doen om zijn geliefde te berschermen.
Bloodline: Shadowclan en Riverclan met een snufje Windclan.
Extra info: Bear maakt deel uit van een tweeling pakketje, Sans is verantwoordelijk voor het andere deel, Viperkit <3

Designkeuze & Pels lengte: Earth, Langharig.
Lichaamsbouw en fysieke uitstraling: Toen Bear op de wereld kwam was al duidelijk dat hij een grote jongen zou worden.  Zijn fysieke bouw toont zowel zijn Riverclan als Shadowclan bloedlijn- in de mate waarin spier onder zijn pels is gaan groeien. Zijn klauwen zijn groter dan de gemiddele kat, sterker nog, alles aan het joch is groter dan de gemiddelde kat. Samengevat is het een beer van een vent, iemand waar andere nerveus van worden en een kat die niets hoeft te zeggen om een indruk achter te laten bij andere.


Karakter eigenschappen:
Stilletjes, Sloom, Relaxed, Beschermend, Loyaal, Dogmatisch, Onbevreesd, Roekeloos, lui, snel verveeld & Naief.

Uitgelegd: Bear is op eerste gezicht het stereotype krachtpatser. Hij is langzaam en dommig en heeft door zijn grote spiermassa nooit reden gehad om ergens bang van te zijn. Andere kittens maakte vaak geen schijn van kans tegenover hem wanneer het aankwam op stoeien en vaker dan nooit werd hij actief ontlopen door de rest. Hierdoor heeft hij door zijn leven heen vaker nadelige ervaringen door zijn aangeleerde roekeloosheid. Het joch kijkt nergens meer van op en is sneller geneigd domme avonturen op te zoeken wanneer hij niet zijn dagen wegslaapt. Ook heeft hij vaak moeite met de zorgen van andere begrijpen, waarom zouden ze als ze hem achter hen hebben staan? Eerlijk, hij is ook gewoon lastig om ergens gemotiveerd voor te krijgen, de enige die het echt kan is zijn tweelingbroer Viper. Viper heeft, anders dan Bear, een (vaak verkeerd geplaatste) passie voor alles en niets. De twee lijken wel compleet het tegenovergestelde van elkaar, waar Viper zich als een stoer haantje gedraagdt en in het rond schreeuwt als een zielig alpha mannetje- is Bear stil en vaak op de achtergrond van het hele tafereel. Echter, zelfs vanuit daar is zijn vaak intimiderende aura niet te missen.

Bear is verder ontzettend beschermend over zijn familie. En vindt Viper werkelijk waar het slimste gastje die hij kent. Hij vertrouwd volledig in hem en zijn plannetjes en deze zijn vaker dan nooit de enkele dingen die hij met volle motivatie begaat. Viper geeft hem namelijk wel redenen om nuttig te zijn, jagen kan hij voor geen meter, maar dingen slaan en breken? Dat kan hij als geen ander en dat maakt hem helemaal gelukkig.

Motivatie: Ik twijfelde al heel lang of ik me zou aanmelden, zeker omdat het forum pas net weer uit haar winter slaapje gehaald is. Ik wilde even het water testen voor ik me ergens aan vast zou plakken. Maar inmiddels gaat het mij weer helemaal goed af en ja, dan moet ik wel een kitten van Flutterpaw. Ik weet nog hoe hij en Blue close geraakt waren en hoe Blue hem heeft proberen te helpen, maar nu Flutter weg gaat lijkt me ontzettend leuk om toch nog 1 connectie met de man tw hebben. Daarnaast heb ik ook niemand in actief in RC dus ja, dubbel win :3
Flutter x Nippy
Male kitten




I have been cursed to be.
Drifting through this barren land.
Image 1 Image 2 Image 3
Stuck out here where none can stand.


Laatst aangepast door Blazestar op zo 23 jun 2024 - 17:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mouseplague
Med. cat apprentice
[KS] With the last Breath! AwVF0q5
Sans
349
Actief
“Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mouseplague
BerichtOnderwerp: Re: [KS] With the last Breath!   [KS] With the last Breath! Icon_minitimezo 23 jun 2024 - 17:04

hier is beer zijn twin<33

Character Profile
Like a snakehe poets might say, but I knew snakes better by then.
Viper VainpossessivejealousNarrow-mindedInconsistent Viper is een kat van intense tegenstellingen, zijn persoonlijkheid een mix van betoverende aantrekkingskracht en verontrustende intensiteit. Op het eerste gezicht straalt hij een onweerstaanbare charme uit, trekt moeiteloos de aandacht met zijn onberispelijke stijl en magnetische aanwezigheid. Viper is zich zeer bewust van zijn uiterlijk, hij verzorgt zichzelf tot in de puntjes, altijd op zoek naar bewondering en validatie van zijn clangenoten. Echter, onder dit gepolijste oppervlak schuilt een donkere kant van Viper's karakter. Hij is bezitterig tot op het punt van obsessie, fel beschermend wat hij beschouwt als het zijne. Zijn jaloezie laait gemakkelijk op, gevoed door diepgewortelde onzekerheid die zich uit in een behoefte om te controleren en te domineren. Deze bezitterigheid strekt zich ook uit tot zijn gedachten; Viper heeft de neiging om bekrompen te zijn, hardnekkig vasthoudend aan zijn eigen gewoontes en routines en niet snel openstaand voor nieuwe dingen. Onvoorspelbaarheid kenmerkt Viper's gedrag, wat een onvoorspelbare rand aan zijn persoonlijkheid toevoegt. Het ene moment kan hij genegenheid zijn, om vervolgens abrupt terug te trekken of zich op zijn eigenzinnige manier te gedragen. Deze wisselvalligheid zorgt ervoor dat anderen op eieren lopen rondom hem, nooit helemaal zeker van welke stemming Viper in zal zijn. Ondanks deze uitdagende eigenschappen heeft Viper toch zijn aantrekkingskracht. Zijn complexiteit trekt degenen aan die gefascineerd zijn door de mysterieuze aard van zijn persoonlijkheid.

Viper ziet zijn relatie met Bear als een cruciaal onderdeel van zijn strategische arsenaal. Als de oudere broer voelt hij een zekere verantwoordelijkheid voor Bear, die hij beschouwt als zijn trouwe handlanger en tegelijkertijd als zijn speelbal in het grote spel van het leven. Hij waardeert Bears kracht en trouw, maar houdt hem ook op afstand, wetende dat te veel emotionele betrokkenheid een zwakte zou kunnen worden. Viper speelt slim in op Bears loyaliteit en kracht, gebruikt hem als zijn fysieke krachtbron en intimidatieinstrument wanneer nodig. Hij geniet ervan om achter de schermen te opereren, waar hij Bear kan sturen en manipuleren om zijn doelen te bereiken. Hoewel hij Bear oprecht kan waarderen, houdt hij altijd een zekere afstand en houdt hij zijn broer op een veilige afstand van zijn eigen innerlijke wereld. In momenten van conflict of wanneer de belangen botsen, is Viper bereid om Bear zonder aarzeling op te offeren als dat zijn eigen positie versterkt of zijn doelen dient. Hij ziet Bears toewijding als een middel om zijn eigen plannen te verwezenlijken, maar blijft altijd waakzaam voor tekenen van afhankelijkheid die zijn controle kunnen bedreigen. De relatie tussen Viper en Bear is doordrenkt van een subtiele balans van macht, manipulatie en vertrouwen, waarbij Viper altijd de touwtjes stevig in handen houdt, ervan overtuigd dat hij de enige is die echt begrijpt hoe hun dynamiek werkt.
Motivatie Lang geleden dat ik me voor een kittensearch heb aangemeld, echt nostalgisch! Ik heb altijd al een karakter zoals Viper willen spelen, gewoon een echte troublemaker. Het lijkt me super leuk om dit samen met Sanne te doen, echt twee terror broers in actie! Daarnaast spreekt Flutterpaw me ook erg aan, en RiverClan is eigenlijk wel mijn favoriete clan. Dus ik zou graag wat meer katten bij hen willen hebben! Ik had voor viper ook de design Savannah in gedachten!
Isley


RPG Forum - TUS 1
Image 1Image 2
light your cigarette one last time
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[KS] With the last Breath! Kfjj0PI
Butter
874
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [KS] With the last Breath!   [KS] With the last Breath! Icon_minitimezo 23 jun 2024 - 23:07

Bedankt voor alle aanmeldingen tot nu toe! Zitten echt hele leuke tussen! Ik zal er overna gaan denken wanneer ik de deadline maak want we willen natuurlijk niet te lang wachtten als er animo is!


[KS] With the last Breath! Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw
Member
[KS] With the last Breath! DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] With the last Breath!   [KS] With the last Breath! Icon_minitimema 1 jul 2024 - 15:49




Dreamer
Many in life have been Warriors. Very few among us have been dreamers.

GENERAL

Name: Dreamkit
future name(s): Dreamfyre - Dreamwalker

Gender: She-cat ♀
Uiterlijk keuze: Beach

Sexuality: Straight


APPEARANCE and physical mannerisms

Build: Slender
Coat length: Short, silky

Pawpads:
Voorpootjes: Soft pink
Achterpootjes: Greyish pink
Nose: Greyish pink
Inside the ear: Soft pink

Eye color: Deep sea blue with a hint of ´purple´

Webbed paws
Smells like rain
Takes good care of her pelt/fur
Often sleepwalks


PERSONALITY

Strengths/talents:

Special Interests: Dream can intensely focus on specific interests. She shows a deep fascination with certain topics, such as bugs/insects and ancient stories and prophecies. Her knowledge in these areas is extensive, and she can talk about them at length. She often loses track of time and becoming completely absorbed in her interests. Her favorite bug/insect is the millipede.

Lucid Dreamer: Dream soon realizes that she is dreaming during their dream. During a lucid dream, the dreamer may gain some amount of volitional control over the dream characters, narrative, or environment.

Kind-Hearted

Weaknesses/negative traits:

Social Interactions: Dream often appears withdrawn and prefers solitude. She struggles with social interactions and seems uncomfortable in large gatherings or intense social situations.

Her interactions are marked by a lack of eye contact and difficulty in understanding social cues

Repetitive Behaviors: Repetition and routine is one of Dream´s coping mechanism for managing anxiety and navigating the world around her.

Sensory Sensitivities: Dream exhibit discomfort in situations with loud noises or bright lights, seeking quiet and calm environments. Example: She often avoids fast-flowing rivers and waterfalls that make a lot of noise or is often absent during sharing tongues and ceremonies. As a kitten she cries a lot because she has no ability to process stimuli.







[KS] With the last Breath! Screen11


Laatst aangepast door Whitepaw op vr 2 aug 2024 - 16:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[KS] With the last Breath! Kfjj0PI
Butter
874
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [KS] With the last Breath!   [KS] With the last Breath! Icon_minitimewo 3 jul 2024 - 15:17

Omdat ik een huwelijksreis heb en wel direct stevig wil starten!
2 Augustus is de deadline
Je hebt nog een maand om je aan te melden en daarna gaan we genieten van de kittens, en nieuwe familie!


[KS] With the last Breath! Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[KS] With the last Breath! Kfjj0PI
Butter
874
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [KS] With the last Breath!   [KS] With the last Breath! Icon_minitimezo 1 sep 2024 - 13:39

ER IS GEKOZEN
kitten 1:
kitten 2:
kitten 3:
kitten 4:
Sinds er meerdere voor een design zijn moet daar nog even over worden gesproken!


[KS] With the last Breath! Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [KS] With the last Breath!   [KS] With the last Breath! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] With the last Breath!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: