darkside stones



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 darkside stones

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Windblade
Member
darkside stones KvGvDIl
San
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽22 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: darkside stones   darkside stones Icon_minitimeza 18 mei 2024 - 20:16

EVERY LEAF SPEAKS BLISS TO ME, FLUTTERING FROM THE AUTUMN TREE.



Windblade had al een paar keer een apprentice gehad – als je dat tenminste zo kon noemen. Ze had wel eens jongere katten onder haar hoede genomen, maar meestal waren dat oudere apprentices die de basis al kenden. Haar taak was dan vooral om hun vaardigheden aan te scherpen en te verfijnen. Ze had nooit een apprentice van het begin tot het einde mogen opleiden. Nog niet in ieder geval, want de calico was ervan overtuigd dat ze vroeg of laat een jongere apprentice toegewezen zou krijgen van Eveningstar. Ze was immers zelf nog jong en nog niet zo lang een warrior. Dus er was nog genoeg tijd. En ze zou ook wel een beetje liegen als ze zei dat ze stond te popelen om die verantwoordelijkheid snel op zich te nemen. Wat ze nu deed, vond ze voorlopig wel genoeg. Ze was waarschijnlijk een van de weinigen met dat sentiment – of misschien toch niet helemaal. Windblade was er bijna zeker van dat de clangenoot die haar kant op kwam, Fennelpaw, vast en zeker niet kon wachten om meer training te krijgen. Ze was immers al een apprentice, klaar om meer vaardigheden te leren en te ontwikkelen. "Fennelpaw," begroette ze het jonge meisje vriendelijk terwijl ze haar poot uitstak. "Ik wilde net op zoek gaan naar wat versterking voor onze kampwanden. Zou je mee willen?" Dat kon wel toch? Ze zouden niet veel nodig hebben en ook niet ver van het kamp gaan. Enkel wat begroeiing, takjes en ander makkelijk te vinden materiaal.



darkside stones JesSq79
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fennelpaw
Member
darkside stones 1bf9e9c9a26ca941431b7d4422bf0f25
Sannemander
42
Actief
et non solum pulchellus

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 5 whole moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ➤ Simply the best
Fennelpaw
BerichtOnderwerp: Re: darkside stones   darkside stones Icon_minitimeza 18 mei 2024 - 21:56

God bless this perfect shitstorm
I hope that it takes me with it

Ze vond vandaag eigenlijk wel mooi, lekker rustig, niks te doen. Precies zoals het wilde hebben, ze was niet lui, nee hoor- ze hield gewoon van het hoge leven. Een leven van ik doe wat ik wil en vecht trainingen. De rest boeide haar eigenlijk vrij weinig- je had jagers, en je had vechters. En zij was meer een strategist- ze ging er goed op andere te slim af te zijn. in tegenstelling tot haar broer Bella- hij had geen hersencellen. Met een zucht hief ze zich echter haar nest uit toen deze te warm begon te worden naarmate de zon hoger in de lucht kwam hangen. Oneerlijk weer, maar goed weg rotten begon toch wel saai te worden, ik bedoel, het is inet alsof ze weg kan zakken in een tiktok for you page doom scroll.

Met een gaap stapte ze verder, ze had ngo geen honger- ochtenden waren niet voor eten maar voor wakker worden. En wat beter dan een kleine wandeling? Ietwat vermoeid keek ze op toen de warrior haar begon aan te spreken, en verdomme- ze wist wel dat dit zou betekenen dat werk zou hebben. Ze haatte werk- maar goed, ze moest wel een beetje een goed imago hebben wilde ze met dingen wegkomen in de toekomst, dus knikte ze maar. 'Oke, maar alleen als we niet te ver gaan- ben vrij vandaag eigenlijk" legde ze soepeltjes uit "Waar hoeven toch nie veel te tillen toch?" ging ze verder waarna ze zich even goed uitrekte voor vertrek.


Screwing everything up, doing everything wrong.
Image 1 Image 2 Image 3
In my defense I wasn't supposed to be around this long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
darkside stones KvGvDIl
San
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽22 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: darkside stones   darkside stones Icon_minitimevr 24 mei 2024 - 21:22

EVERY LEAF SPEAKS BLISS TO ME, FLUTTERING FROM THE AUTUMN TREE.



Windblade merkte op dat Fennelpaw niet echt stond te springen om vandaag met haar mee te gaan. Misschien had ze haar enthousiasme verkeerd ingeschat. Maar goed, niet iedereen was hetzelfde, en Windblade begreep dat Fennelpaw gewoon van haar vrije dag wilde genieten "Nee Fennel, het is niet veel werk," stelde Windblade haar gerust, haar stem zacht en geruststellend. Ze wilde Fennelpaw laten weten dat het slechts een kleine klus was, niet al te zwaar en geen grote inspanning vereiste. Het ging immers enkel om basis benodigdheden. Waar ze niet heel ver voor hoefde te gaan, misschien meer veel kleine tripjes heen en weer. Maar zeker geen grote speurtocht door het hele Thunderclan gebied heen of zoiets dergelijks. Met een bemoedigende glimlach wenkte Windblade naar de uitgang van het kamp en gaf een subtiel knikje om aan te geven dat Fennelpaw haar moest volgen. "Kom," snorde ze, haar stem rustig maar vastberaden.



darkside stones JesSq79
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fennelpaw
Member
darkside stones 1bf9e9c9a26ca941431b7d4422bf0f25
Sannemander
42
Actief
et non solum pulchellus

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 5 whole moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ➤ Simply the best
Fennelpaw
BerichtOnderwerp: Re: darkside stones   darkside stones Icon_minitimezo 26 mei 2024 - 22:20

God bless this perfect shitstorm
I hope that it takes me with it

Gerustgesteld door de warrior haar antwoord knikte de apprentice kort. Het was in ieder geval niet heel ver lopen. Nou oke vooruit dan maar, dat had ze er wel voor over. " Oke oke, dan is het goed- omdat ik z o hard nodig zal ik wel weer is de heldin zijn, per usual" mauwde ze overdrijvend. Een gespeelde grijns op haar kop terwijl ze haar pootje op haar borst legde en haar kinnetje ophief voor ze achter de oudere kattin aan sjokte. "Ik hoop wel dat we hartelijk bedankt gaan woorden voor onze heldhaftige en dankbare werk straks. Eerste keuze van eten lijkt me wel een redelijke compensatie niet?"


Screwing everything up, doing everything wrong.
Image 1 Image 2 Image 3
In my defense I wasn't supposed to be around this long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
darkside stones KvGvDIl
San
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽22 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: darkside stones   darkside stones Icon_minitimevr 31 mei 2024 - 21:35

EVERY LEAF SPEAKS BLISS TO ME, FLUTTERING FROM THE AUTUMN TREE.



Hoewel de apprentice misschien niet meteen zin leek te hebben om Windblade te helpen, straalde haar humor nog steeds helder. De calico lachte zachtjes om de speelse opmerkingen van de jonge poes die achter haar aan trippelde. "Dank je wel, Superfennel - ThunderClan zal je eeuwig dankbaar zijn voor je heldendaden," snorde ze met een knipoog, waardoor de sfeer licht en opgewekt bleef.  Maar de deal die op tafel werd gegooid was wel een die de warrior wilde aanvaarden - werk mocht wel beloond worden met iets lekkers. "Deal," miauwde ze met een instemmend knikje voordat ze haar weg vond door de doornige uitgang van het kamp - de scherpe randen kriebelden lichtjes tegen haar vacht, maar wisten haar niet te hinderen.

Terwijl ze rustig wachtte op Fennelpaw, liet ze haar blik alvast over het bosrijke gebied glijden - ze zag meteen een aantal stokjes en bladeren die van pas zouden komen.


darkside stones JesSq79
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fennelpaw
Member
darkside stones 1bf9e9c9a26ca941431b7d4422bf0f25
Sannemander
42
Actief
et non solum pulchellus

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 5 whole moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ➤ Simply the best
Fennelpaw
BerichtOnderwerp: Re: darkside stones   darkside stones Icon_minitimevr 14 jun 2024 - 21:02


☾ FENNELPAW
Godbless this perfect shitstorm.

darkside stones Dastxoo-fbff5168-99b1-48a9-98c2-b08646041637.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2RkMzkyNjE4LTY3OWEtNGZjYS04OGNkLTg0NGYyNzc0ODcyMFwvZGFzdHhvby1mYmZmNTE2OC05OWIxLTQ4YTktOThjMi1iMDg2NDYwNDE2MzcuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Superfennel- dat had wel een mooie klank. Tevreden bewoog de heldin haar kop op en neer terwijl ze achter de warrior aan slofte- ze had immers beloofd de kattin te helpen- niet dat ze hard haar best zou gaan doen. Het was toch maar takken verzamelen, zo veel moeite zat daar nou ook weer niet echt in toch? Heen en weer kijkende stapte ze op Windblade af die inmiddels al de tijd gevonden had om het gebied om Thunderclan heen is goed te bestuderen.

Fennelpaw knikte "Nou Leader scout, waar ziet u de beste takken" mauwde ze op nuchtere toon terwijl ze om haar heen keek "Ik zie namelijk over al takken liggen. Maar ik neem aan dat de meeste niet goed genoeg zijn zeker- volwassenen zijn altijd zo lastig" merkte ze vervolgens op met een zucht "Als ik later groot ben zal ik nooit zo lastig doen om saus"
winter


Screwing everything up, doing everything wrong.
Image 1 Image 2 Image 3
In my defense I wasn't supposed to be around this long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: darkside stones   darkside stones Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
darkside stones
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: