Cynthia 11 Actief
| |
| Onderwerp: [TS] A new start za 11 mei 2024 - 12:02 | |
| Ik weet dat ik zei dat ik het bij één account ging houden in eerste instantie, maar toen werd er gevraagd om een topic met Ivory en wilde ik die toch wel graag ook oppakkenxD en dan dacht ik van waarom pak ik niet Eydis ook op? En vervolgens dacht ik dat 1 kat per clan ook wel nice was. Dus hier ben ik dan, ik zoek topics voor de volgende vijf characters en wie weet pak ik meer op in de toekomst:
Maplepaw - 7 moons - Shadowclan - Apprentice Dochter van Scarlethaze, is niet op der mond gevallen en heeft een aardig sterk karakter. Ik ga haar voornamelijk door de rpg laten bepalen.
Ivorypaw - 11 moons - Thunderclan - Apprentice Dochter van Eveningstar, is een harde werker en is geneigd haarzelf te ver te pushen, ondanks dat ze niet de beste gezondheid heeft.
Eydis - 8 moons - Bloodclan - Young one Dochter van Skadi en Beef, doet het liefste wat ze zelf wilt en is iemand die haar eigen fouten op iemand anders af zou schuiven.
Sandgorse - 24 moons - Windclan - Warrior Zoon van Indra en Wolfheart, probeert voornamelijk om een goede warrior te zijn en dit ook te bewijzen aan de clan. Heeft ook zeker wel ambities, maar die zal hij niet zo openlijk zeggenxD.
Drizzlefall - 24 moons - Riverclan - Warrior Dochter van Blueflower en Appleseed, is zachtaardig van karakter, is vrij optimistisch en ziet al snel het beste van dingen in.
Dat zijn echt korte beschrijvingen van wat ik voor ze zie. Ik moet er zelf ook weer heel erg inkomen, dus dingen kunnen veranderen, maar dat zullen we zien. Kom maar door met de topics in ieder gevalxD. Oh en ik zou het op prijs stellen als je aangeeft wie maakt. Ik wil gerust alles maken als het nodig is, maar geef het dan wel aan^^. |
|
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: [TS] A new start za 11 mei 2024 - 14:36 | |
| |
|
Cynthia 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] A new start za 11 mei 2024 - 16:38 | |
| |
|
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: [TS] A new start za 11 mei 2024 - 19:48 | |
| |
|
dodo 22 Actief time moves so damn slow I swear I feel my organs failing
| |
| Onderwerp: Re: [TS] A new start za 11 mei 2024 - 20:13 | |
| Drizzle x little? zou jij willen maken c:
Oh en maple x soft? whisper in my right ear say I have nothing left Whisper in my left ear say I’m doing nothing right |
|
Cynthia 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] A new start zo 12 mei 2024 - 13:47 | |
| Sure, ik maak beide wel^^ |
|
Mark toch 218 Actief She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.
| |
| Onderwerp: Re: [TS] A new start zo 12 mei 2024 - 15:29 | |
| |
|
Cynthia 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [TS] A new start zo 12 mei 2024 - 19:14 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: [TS] A new start | |
| |
|