andry and helpless

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

andry and helpless

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverleaf
StarClan
andry and helpless DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimema 2 apr 2012 - 19:54

Silverleaf stapte uit de kamp ingang naar de trainingkuil.Daar bleef ze nog even zitten en dacht na .Waarom moest haar zusje gestorven zijn toen ze haar kittens kreeg nu hebben die kittens geen ouders meer .Als ze nog wel leven dacht ze .Ze schudde haar kop om die gedachte weg te doen en wandelde verder.Ze kon nog maar met veel moeite stappen .Want haar vacht die eens zo mooi glimde zat nu vol klitten .En ze was zo mager dat je haar ribben kon tellen .Het was precies of ze haar zelf niet meer verzorgde .Ze ging weer zitten naast de rivier bij de zonnerotsen maar verloor bijna haar evenwicht.Ze verloor haar evenwicht en viel op haar zij .Ze pufte haar adem uit en hees zich terug recht.Ze boorde haar vlijmscherpe nagels in de grond om haar evenwicht te houden .Ze keek met kille ogen die dof waren van verdriet en woede naar de rivier.Ze zag een klein visje zwemmen maar deed niet de moeite om het diertje te vangen .Ze zou toch in de rivier vallen als ze het probeerde.

andry and helpless RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimema 2 apr 2012 - 20:09

Firelion was er op uitgestuurd om te jegen en dat was goed gegaan,toen hij 1 eekhoorn en 3 muizen had liep hij naar de zandkuil.Daar zag hij Silverleaf staan hij had medelijden met Silverleaf het leek hem verschrikkelijk als je zusje storf hij scudde even met zijn kop en liep weer verder.Hij zag dat ze naar de rivier keek waar een visje voorbij zwom haar ogen waren gevuld met verdriet en woede. Firelion wist dat hij haar beter met rust kon laten maar toch deed hij het niet "hallo" riep hij van uit de bosjes en hij stapte naar voren.Hij hoorde de rivier stromen en de bomen ruisen terwijl de wind met zijn vacht speelde keek hij naar Silverleaf recht in haar kille ogen.Hij wende zijn blik af toen hij een muis hoorde hij duik in de sluiphouding en besloop de muis helaas hadd hij een takje over het hoofd gezien en hij stapte er op waardoor de muis vluchte.

andry and helpless 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimema 2 apr 2012 - 20:44

Silverleaf herkende de rosse kater eerst niet .Maar dan herkende ze hem weer en ze zei¨firelion wat doe jij hier?¨.Ze keek hem aan met kille ogen die dof waren van verdriet en woede.Ze verloor weer haar evenwicht en vie op haar zij.Al haar adem werd uit haar longen geperst en ze pronbeerde zich recht te hijsen maar het lukte niet.Dus bleef ze even zo liggen alsof er niets aan de hand was alsof ze aan het rusten was.Ze staarde nog steeds naar de kater maar dan rustte haar blik weer op de stromende rivier .En ze liet zich kalmeren door het geluid van de stromende rivier .

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimema 2 apr 2012 - 20:58

¨Firelion wat doe jij hier?¨vroeg de zilver kleurige poes aan hem met een botte stem antwoorde hij "gaat je niks aan,wat doe jij hier Silverleaf."Hij zag hoe ze omviel en hij liep naar haar toe en ging voor haar zitten hij sloeg zijn staart over zijn poten en keek haar aan .Hij hoorde de rivier stromen en hij begon wat kalmer te worden en ging liggen kort sloot hij zijn ogen.Hij opende ze weer en sprong op toen blaadje vlak voor hem langs naar benden viel.Hij sloeg naar het blaadje war door het in de rivier kwam Firelion ging weer liggen en keek hoe blaadje langzaam werd meegevoerd door de rivier.Toen hij na een tijdje was uitgerust stond hij weer op en liep naar Silerleaf toe toen hij uitgleed over een beetje modder en in het water terecht kwam.hij probeerde de kant vast te grijpen en toen hij hem eindelijk had riep hij "Silverleaf help me!"

(mischien is het leuk dat silverleaf doet als of ze hem wil helpen maar hem dan in het water duwt)

Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimema 2 apr 2012 - 21:10

Silverleaf leek hem eerst niet te horen maar sprong dan toch op.¨oke ¨zei ze bot .Ze strekte een van haar poten en probeerde hem uit de rivier te vissen .Maar ze duwde hem er perongeluk in .¨sorry¨zei ze bot en ze greep zijn nekvel vast en hees hem uit de rivier met al de kracht de ze nog in haar had.Ze viel op de grond van vermoeidheid en gilde plotseling¨help ! ik krijg geen adem meer¨.Ze krabelde met haar poten wild over de grond maar ze had er geen gevoel meer in .Schuim liep uit haar mond .Maar ze zag nog net een vuurrode bes liggen .Ze moest die perongeluk hebben gegeten .Ze kreeg een schok in haar lichaam en haar adem stokte ¨help ! riep ze nog een keer .Ze wou recht staan maar viel weer neer .Haar poten hadden haar in de steek gelaten.In haar hoofd werd alles wazig en donker.
( ff iets nieuw geprobeerd ^^)

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimema 2 apr 2012 - 21:44

Silverleaf duwde hem in het water en hij gromde boos maar kalmerde weer toen ze hem aan zijn nekvel vastpakte en hem op de kant deed."Bedankt "zei hij terwijl hij zijn vacht uitschudde en hij zijn vacht begon te likken.¨Help ! ik krijg geen adem meer¨gilde Silverleaf opeens zo snel als hij kon ging hij op zoek naar de oorzaak en al gouw zag hij een vuurrode bes liggen.Hij zag hoe ze probeerde op te staan en weer neerviel gelukkig had hij een klein beetje ervaring met dat soort dingen.Hij rende het bos in op zoek naar kruiden waar van hij dacht dat die hielpen en rende weer terug naar Silverleaf.Hij deed en paar dingen bij haar en als hij het goed had gedaan zou het over moeten gaan.Hij liep naar de bes en schopte er tegen zodat hij in het water viel en liep weer naar Silverleaf."Gaat het een beetje? " vroeg hij bezorgd en hij begon haar te likken.

(miscien kun je doen dat ze denkt dat hij haar op een of andere manier de bes had gegeven en dat ze daarom boos word?)

Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 13:27

Silverleaf kreeg weer een beetje adem maar het stokte nog steeds .¨hoe durf je ¨siste ze.¨Wil jij mij nu ook al dood jij hebt mij die bessen gegeven !¨zei ze schor.Ze was nu nog harder verzwakt en kon amper ademen.Ze hees zich met moeite recht en boorde al snel haar nagels in de grond.Ze keek hem vals aan.Haar ogen waren dof van vermoeid heid en woede.¨ik had nooit verwacht dat jij mij dood zou willen en dan al zeker niet op zo'n manier¨siste ze luid.Ze draaide haar hoofd in een ruk om zodat hij haar woede en een glimpje schrik niet kon zien .Ze luisterde niet meer naar hem maar liet haar kalmeren door de rivier die wild stroomde .

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 18:47

¨Hoe durf je ¨siste ze.¨Wil jij mij nu ook al dood jij hebt mij die bessen gegeven !¨ze hees zich met moeite recht en boorde haar nagels in de grond."Ik had nooit verwacht dat jij mij dood zou willen en dan al zeker niet op zo'n manier" "maar ik deed het niet"riep hij boos omdat ze hem beschuldigde.Hij keek boos naar haar en zag hoe ze haar hoofd in een ruk omdraaide hij zag zijn kans en sprong boven op de poes die omviel hij kwam op haar buik te zetten en hij klemde zijn nagels in haar buik.Hij bracht zijn kop dicht bij de hare en keek haar woedend aan "hoe durf je mij vals te buschuldigen "siste hij tegen haar.Hij hoorde hoe de rivier wild stroomde en hij werd ook steeds bozer aangevoerd door de rivier.Hij sprong van haar af en ging zitten hij klapte zijn nagels uit en legde zijn ztaart er over heen zodat ze niet kon zien dat hij klaar was voor een gevecht.Vlak langs hem schoot een muisje en hij gaf het een harde klap zodat het tegen Silverleaf aankwam.

Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 18:52

Silverleaf haar ogen stonden wijd open . Ze keek hem verdrietig aan . ¨ik geloof ook niet dat jij dat wilt ¨zei ze zacht . Ze was wel verrast dat hij haar aanviel . Nu was ze nog zwakker en keek hem aan met ogen vol van verdriet . ¨ik weet niet wat er allemaal gebeurd is ¨zei ze hopeloos .¨ik weet niet eens meer dat graystorm mijn broer was . ¨ik ....ik weet niets meer ¨ jammerde ze . Daarna keek ze hem aan en zei zacht ¨ en ik wil al helemaal jou niet vergeten ¨. Ze liet haar kop droevig hangen en er rolde een traan over haar wang heen . Ze zuchtte diep en ze ademde sidderend lucht uit . Ze keek weer terug naar firelion en zei ¨alsjeblief help me ik .......ik ben gewoon hopeloos ¨zei ze zacht en droevig . Ze beefde helemaal en ze had het ijskoud . ( flutpost xD )

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 19:43

"Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is ¨zei ze hopeloos .¨ik weet niet eens meer dat graystorm mijn broer was . ¨ik ....ik weet niets meer ¨ jammerde ze . Daarna keek ze hem aan en zei zacht ¨ en ik wil al helemaal jou niet vergeten ¨. Ze liet haar kop droevig hangen en er rolde een traan over haar wang heen.Ze keek hem weer aan en zei ¨alsjeblief help me ik .......ik ben gewoon hopeloos ¨ "nee,je bent niet hopeloos en als je me nodigt hebt zal ik er altijd voor je zijn. "Hij zag hoe ze beefde en hij liep naar haar toe hij zag het muisje liggen wat hij tegen haar aan had gegooid en raapte het op en gaf het aan haar "sorry."Hij keek haar aan en aan zijn ogen kon je zien dat hij het echt meende .Ondertussen was het al donker geworden en vaag kon je de zilverpelt zien.Hij sloeg zien staart om Silverleaf heen en samen zaten ze daar.(fluuuuut!)

Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 19:49

Silverleaf stopte met beven door de warme vacht van firelion . ¨dankje ¨ murmelde ze in zijn oor . Ze keek naar de zilverpels en droomde weg .Jaag jij daar nu ook snowstream dacht ze .Ze herinerde nog hoe ze samen met haar zus vroeger kattenkwaad uithaalde . Dan gingen ze samen op pad en kwamen terug met allerlei spullen . Ze werd warm van binnen toen ze de woorden van haar moeder precies hoorde in haar oren . Oh nee niet weer he zei ze altijd tegen hen . Ze spinde toen firelion zijn staart over haar heen deed . ¨bedankt ¨snorde ze zacht . ¨ik ben blij dat ik jou nog heb ¨zei ze zacht . ¨aan mijn broer heb ik ook niets ¨zei ze weer . En ze keek in de ogen van firelion.
( flut ik weet het ^^)

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 20:12

¨Ik ben blij dat ik jou nog heb ¨zei ze zacht ¨aan mijn broer heb ik ook niets ¨zei ze weer.Firelion zag hoe ze in zijn ogen keek en hij keek terug.Hij keek weer omhoog en zag dat het nog donkerder was geworden."mischien moeten we terug"zei hij tegen Silverleaf en hij stond op maar iets hield hem tegen en hij ging weer zitten.Hij sloot zijn ogen en zag zichzelf als kitten melk drinkend bij zijn moeder terwijl zijn vader toekeek een traan gleed over zijn wang en hij keek Silverleaf verdrietig aan.Plotseling kwam er een koude windvlaag en hij rilde even hij ging nog wat dichter bij Silverleaf zitten en begon te snorren toen hij haar warme vacht voelde.Hij had geen broers en zussen maar Silverleaf voelde als een zus voor hem.Hij keek naar de rivier die stroomde en een blaadje meenam toen keek hij weer naar Silverleaf en gaf haar een likje.

Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 20:18

Silverleaf spinde nu nog harder . Ze voelde zijn schok en begon over zijn snuit te likken . ¨ik wil wel terug gaan maar ook hier blijven met jou ¨zei ze zacht .Ze miste de liefde van haar moeder maar firelion vulde dat gat . Ze keek in zijn ogen en zag dat er een traan over zijn wang gleed . Ze drukte haar vacht tegen de zijne en zei ¨ik wil hier blijven met jou ¨.Ze gaf nog een troostende lik over zijn snuit en begroef haar neus in zijn flank . Er kwam wel een traan over haar wang maar die was niet van verdriet maar van vreugde . Ze keek even naar de hemel en zuchte ¨het lijkt zo vredig daar boven ¨. Er kwam weer een traan over haar wang van vreugde en verdriet tegelijkertijd .

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 20:36

Hij zag hoe tranen van geluk en tegelijk verdriet over de wang van Silverleaf stroomde en hij zelf zweeg terwijl hij naar boven keek.Hij hoorde hoe Silverleaf zuchte en iets zij het drong niet tot hem door en hij bleef naar boven kijken.Hij hoorde hoe de rivier stroomde en een muisje over de grond trippelde maar hij had nu geen zin om het te vangen.Het was stil en vredig en hij vond het zonde om dat te onderbreken dus bleef hij zwijgen.Hij zuchte even en keek toen weer naar boven zachtjes fluisterend om de rust niet verstoren zei hij "daarboven is het zo vredig."Toen stond hij langzaam op en liep naar het water toe hij nam een paar slokjes en liep weer terug.Hij ging naast Silverleaf liggen en sloot zijn ogen en droomde weg.

Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 22:21

Silverleaf keek hem liefdevol aan en droomde zelf ook weg .Ze droomde dat ze aan het jagen was samen met snowstream en haar ouders maar ook nog firelion . Firelion was nog nooit in haar dromen voorgekomen . Wat zou dit betekenen zou hij misschien doodgaan ! Bij die gedachte schrok ze wakker en keek ongerust naar firelion . Die was nog vredig aan het dromen . Ze likte even over zijn kop en keek hem nog lang aan . Zo waakte zij de hele nacht over firelion . Toen de eerste zonnenstralen op kwamen keek ze naar de rivier . Ze voelde de ademhaling van firelio langs haar zijde . Ze stond rustig recht zodat ze firelion niet zou wakker maken . Ze ging even naar de rivier en vangde twee vissen . Daarna ging silverleaf even op jacht en kwam terug met twee dikke muizen . Ze legde die naasr firelion neer en begon zichzelf te wassen . Na een uurtje glom haar vacht weer alleen was ze nog broodmager . Maar haar ogen glommen helder blauw weer en ze was nu helemaal warm vanbinnen .

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 18:10

Firelion werd wakker en gaapte luid hij zag hoe Silverleaf zich aan het wassen was en hij begon zich zelf ook te wassen.Toen hij klaar was pakte hij een van de muizen die Silverleaf had gevangen en schoof de andere naar haar toe. Hij stond langzaam op en rekte zich uit toen hij daar mee klaar was liep hij naar een plekje vlak bij het water waar veel zon was en hij wenkte met zijn staart naar Silverleaf als teken dat ze ook moest komen.Hij keek haar even aan en zag hoe haar prachtige blauwe ogen glommen.Hij ging liggen maar stond gelijk weer op toen hij een waterrat hoorde hij zakte in de sluiphouding en sloop op hem af. Firelion zag dat het een dikke grijze was en bleef even stilstaan hij dook in elkaar om daarna boven op de rat te springen.Hij zette zijn nagels in de waterrat die omiddelijk dood was.Hij liep weer terug en gaf het beestje aan Silverleaf "alstjeblieft,voor jou"zei hij terwijl hij weer ging zitten.Hij begon zichzelf nog een keer te wassen maar dit keer uitgebreider toen er ongeveer een uurtje voorbij was glom zijn vacht prachtig in de zon en hij leek wel van goud.

Silverleaf
StarClan
Chi
380

CAT'S PROFILE
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 18:19

Silverleaf at de muis dankbaar op en keek trots naar firelion . ¨wat ben je mooi ¨zei ze zacht . Ze gaf een kopje aan firelion en ging naast hem zitten . Ze keek hem met haar mooie blauwe ogen aan . Ze wandelde met kleine pasjes naar de rivier en dronk een paar slokken water . Toen zag ze een vis zwemmen en vangde het visje snel . Hier zei ze zacht en ze liet de vis voor firelion vallen . Ze begon haar natte zilvere voorpoot te wassen . Ze keek dan naar de zon en zei dan tegen firelion ¨zo in de zon lijk je wel op goud ¨. Ze begon verder haar voorpoot te wassen en bukte haar zilvere kopje om de waterrat verder op te eten .

Firedance
Warrior Goddess Lightning
andry and helpless Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 18:46

Als je de partnerregels door hebt gelezen weet je dat je niet in 1 topicje al partners mag worden. Gelieve die regels nog even goed in jullie hoofd te stampen!

andry and helpless RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: andry and helpless   andry and helpless Icon_minitime

andry and helpless
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-