Max 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen. zo 1 apr 2012 - 20:08 | |
| - YellowTail schreef:
- Spotpaw schreef:
- hmm, je had geen spoiler hoeven te doen want je hebt niet op hem gereageert
tip lijstje :
1. je 1e stukje past niet bij de 2e. Want opeens heb je een heel stuk gemist... Misschien kon je dat 1e stukje beter weghalen.. 2. nog steeds: je hoeft geen enters te doen t'is even schakelen maar je went er wel aan. 3. Euhm.... nope ^.^ weet geen 3e... nou ja :s je kan af en toe nog ergens dieper ingaan maar dat leer je wel. Ik vind hem super
Zal ik erop reageren? Kunnen we zien hoe je het doet als anderen er bij komen :
Spotlight liep door het bos. Hij was er weer eens uit gestuurd om te gaan jagen maar hij had geen zin. Het was mooi weer en de zon bescheen ruime stukken op de grond. Hij dwaalde maar wat rond en genoot van de zon. Af en toe waagde hij een kansje om een muis op zijn pad te vangen maar tot nu toe was het nog niet gelukt. Opeens rook hij wat, bloed, hij rook met zijn snuit hoog in de lucht om goed te weten wat hij rook. Hij slaakte een zucht van opluchting want het was bloed van een stuk prooi en niet van katten. Hij liep erheen, misschien had hij geluk en was het stuk nog eetbaar. Maar eenmaal dichtbij wist hij beter, hij rook ook kat erbij. Hij was verbaasd, wat kon het zijn? Als een kat gewoon jaagt zou het niet zo sterk naar bloed ruiken maar het was een riverclan kater. Hij ging er sneller heen en keek door de struiken naar de kater, meteen begreep hij het. Hij zag Yellowtail eten van een muis. Dat mag niet! Hij twijfelde over wat hij moest doen maar liep er toch maar heen. " Mag ik weten wat je aan het doen bent? Je weet dat dit niet mag!' zei hij, maar hij voelde zijn maag knorren en besloot haar een kans te geven. " Hmm, heb je nog wat over? " vroeg hij daarom. En hij liep dichter naar haar toe om bij haar te gaan zitten. Hij zag de muis liggen, half aangegeten. Hij keek even naar haar. Wat zou ze doen?
eerste en 2de stuk hebben te maken met een alinea (witregel) weetje;) voor de duidelijkheid ik ben een hij;) |
|
Max 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen. zo 1 apr 2012 - 20:09 | |
| Jongens vergis je niet maar ik ben een hij! kijk maar bij mn profiel ik had haar erop gezet bij me verhaal omda ik dat leuk vond maar ben tog een hij hoowr;) |
|
Max 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen. zo 1 apr 2012 - 20:10 | |
| - YellowTail schreef:
- Jongens vergis je niet maar ik ben een hij! kijk maar bij mn profiel.! ik had haar bij mijn verhaal gezet(het eersteverhaal van mij) omdat ik dat leuk vond maar ben tog een hij hoowr;)
|
|
Max 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen. zo 1 apr 2012 - 20:10 | |
| - YellowTail schreef:
- YellowTail schreef:
- Jongens vergis je niet maar ik ben een hij! kijk maar bij mn profiel.! ik had haar bij mijn verhaal gezet(het eerste verhaal van mij) omdat ik dat leuk vond maar ben tog een hij hoowr;)
|
|
U wanna know. Do u? c: 265
| |
| Onderwerp: Re: Oefenen. zo 1 apr 2012 - 20:12 | |
| Oooo sorry een hij hij doet het goed? |
|
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Oefenen. zo 1 apr 2012 - 20:12 | |
| oeps ^.^ Ik wist het wel want ik heb eerder wel kater erbij gezet maar ik ben gewend aan poezen :3 |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Oefenen. zo 1 apr 2012 - 20:16 | |
| Yellowtail, het is niet de bedoeling dat je zo spamt en maar blijft dubbelposten. Kletsen over dingen kunnen jullie ook via PM doen. Dit is voor RPG oefening en tips etc.! Bij meerdere overtredingen kunnen er procenten volgen.
Mvg, Fireheart |
|