|
|
115
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school do 12 apr 2012 - 18:13 | |
| Ik heb em vroeger dan verwacht klaar gekregen. Ik zal vanaf nu opdrachten niet snel kunnen maken, sorry... /l、 ゙(゚、 。 7 l、゙ ~ヽ じしf_, )ノ |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school do 12 apr 2012 - 20:50 | |
| en kan ik nog een leerling krijgen? <3333 |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school zo 6 mei 2012 - 10:05 | |
| sorry dat ik de laatste tijd niet zo veel heb gedaan aan de PSS, ik zal meteen een paar nieuwe opdrachten geven ^^ |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school zo 6 mei 2012 - 13:18 | |
| Naam account: Rainbowdash Hoe wil je genoemd worden?: Uhm, geen idee, MLP lover Klas waar je in wil: Recolor en basis Heb je ervaring met pokémon sprites/splices?: Nope Zo ja, wat voorbeelden van je werk: -
|
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school zo 6 mei 2012 - 13:47 | |
| ik zal jullie toevoegen |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school zo 6 mei 2012 - 14:12 | |
| die is goed, alleen ziet het rood er een beetje raar uit, maar dat geeft niet |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school zo 6 mei 2012 - 17:44 | |
| marieke, kan ik nog een leerling krijgen? <3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school ma 7 mei 2012 - 10:17 | |
| waar halen jullie de Linearts vandaan, recolouren kan ik wel maar dat splicen ligt er aan of ik de pokemon helemaal zelf moet tekenen of ik gewoon 2 bestaande dingen heb EDIT;; zo iets? alleen de re-colour faalt i know |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school ma 7 mei 2012 - 10:48 | |
| Naam account: Leafstorm Hoe wil je genoemd worden?: Daan Klas waar je in wil: Recolor Heb je ervaring met pokémon sprites/splices?: Neej Zo ja, wat voorbeelden van je werk: Neej
I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school ma 7 mei 2012 - 11:04 | |
| Naam account: Fluttershy Hoe wil je genoemd worden?: TessaLyra Klas waar je in wil: splicen basis Heb je ervaring met pokémon sprites/splices?: ben dr nu wel meebezig maar in paint werkt dat verplaaatsen niet Zo ja, wat voorbeelden van je werk: - earodactail kleuren (alleen een faal bij de lichte stukken die ben k vergeten zie k net |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| |
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
U wanna know. Do u? c: 265
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school ma 7 mei 2012 - 16:40 | |
| Naam account: Leopardclaw Hoe wil je genoemd worden?: Leo Klas waar je in wil: Recolour Heb je ervaring met pokémon sprites?: Ja ik heb wel een beetje ervaring! Zo ja, wat voorbeelden van je werk: - Spoiler:
Sorry voor dat zwart van de draak lukte niet goed ^^ Nintales en Jolteon - Spoiler:
|
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Pokémon Sprite school | |
| |
|
| |
|