90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It won't get easier za 18 feb 2023 - 14:08 | |
| Frostbreath knikte. ”Ik weet het. Ik denk dat het voorlopig nog niet aan de orde is, zeker nu niet. Er zijn andere zorgen waar ik me naar moet richten voor nu,” sprak ze op een grimmige toon. Daar zou een zoektocht naar een mate of zorgen voor kittens nu niet bij kunnen komen. RiverClan had op dit moment al monden genoeg om te voegen en het was… het was gewoon niet de juiste tijd. Ze wiebelde met haar oortjes toen Lilypool haar woorden sprak en keek de poes aan. ”Je bedoelt geen mate nemen en… gewoon random met een kater de bosjes induiken?” Het uitspreken klonk al even belachelijk als eraan denken, maar Frostbreath was op dat vlak wel rechtdoorzee, ook al bezorgde het haar een ongemakkelijk gevoel. Ze dacht niet dat ze het niet zou kunnen, maar toch. Daar moest ze inderdaad maar beter geen overhaaste beslissingen in nemen.
|
|
Cynthia 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It won't get easier di 28 feb 2023 - 19:05 | |
| Ze kon niet ontkennen dat nu een slecht moment zou zijn om kittens te hebben. Maar als het haar was overkomen, dan zou ze er het beste van gemaakt hebben. Het was al snel duidelijk dat de andere haar niet helemaal goed opvatte en misschien zelfs wel dacht dat zij het op die manier gedaan had, maar dat was niet volledig waar. "Als je echt kittens wilt is het een optie, maar dan zou ik het pas doen als je echt niemand kan vinden." Sprak ze, ook al was dit niet helemaal wat ze bedoelt had met haar woorden. "Toch is het denk ik wel beter om het met iemand te doen." Dan was je niet alleen in het maken van beslissingen zoals zij eigenlijk was. |
|