| .:Ladybugclan:. Aanmeld, en discussie topic (hoge rangen beschikbaar!!) | |
|
|
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. Aanmeld, en discussie topic (hoge rangen beschikbaar!!) di 10 apr 2012 - 7:39 | |
| we hebben in het RPG topic een medicine cat nodig of de appirence!!! |
|
| |
433
| |
| |
| |
81
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. Aanmeld, en discussie topic (hoge rangen beschikbaar!!) do 12 apr 2012 - 16:22 | |
| @ cinderfall de Deputy is nog niet ingenomen, stuur me een pb met wat je zou doen als je clan werd aangevallen door wolven, iedereen is veilig behalve de Leader. Dan zal ik je snel laten weten wie de dputy word.. |
|
| |
433
| |
| |
| |
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. Aanmeld, en discussie topic (hoge rangen beschikbaar!!) ma 14 mei 2012 - 14:55 | |
| Ik heb gekozen!! de deputy Soundwave worden. Ik heb naar het voorbeeld gekeken, en gelet op het schrijven en de spelling. Ik zal een ceremonie houden waarin hij gekozen word. xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. Aanmeld, en discussie topic (hoge rangen beschikbaar!!) ma 14 mei 2012 - 15:45 | |
| sorry voor de inactieviteit van Lovepaw D: ik zal weer actiever worden ^^'' |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. Aanmeld, en discussie topic (hoge rangen beschikbaar!!) ma 14 mei 2012 - 15:58 | |
| maakt niet uit Ladybugclan was aan het sterven, maar is goed opgeknapt
Even wat er tot nu is gebeurt:
Tigerstar en Puzzlekit komen erachter dat Tigerstars vader, Icestrike, in de geest zit van Puzzlekit, en vragen Leafpool om hulp. Leafpool belooft dat hij zal dromen met Starclan en dat motiveert Tigerstar naar de Spirit te gaan. Na haar deputy gekozen te hebben, soundwave, zal ze samen met Firecloud en Brokenheart vertrekken met zonsondergang. xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. Aanmeld, en discussie topic (hoge rangen beschikbaar!!) ma 14 mei 2012 - 16:02 | |
| Mwoehahaha >3 Lovepaw ish weer back to life >3 |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 115
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. Aanmeld, en discussie topic (hoge rangen beschikbaar!!) wo 16 mei 2012 - 3:13 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. Aanmeld, en discussie topic (hoge rangen beschikbaar!!) | |
| |
|
| |
|