Hoi hoi
Om er weer terug een beetje in te komen, open ik bij deze een topic search voor mijn accounts waarmee ik op dit moment het lekkerste ga. Voel je vrij om van alles aan te vragen; ik zal ze wel aanmaken x)
1. FoulplayEen ShadowClan warrior die niet op zijn mond gevallen is. Is recent geleden licht getraumatiseerd geraakt omdat hij vergiftigd is geweest door RiverClan's medicine cat's apprentice waardoor hij een aardige hekel aan RiverClanner's heeft ontwikkeld, dus dit kan wel leuke topics geven. Kan topics met iedereen.
2. ThawrageEen WindClan warrior die een ontzettende brompot is. Wees op je hoede bij deze man, want hij trakteert je op een hoop kille, sarcastische commentaar en draait zijn poot er ook niet voor om om je op je nummer te zetten als hij dat nodig vindt. Kan topics met iedereen.
3. ColdstreakEen ThunderClan warrior die lichtjes nors is, maar het wel allemaal goed bedoelt. Met zijn niet bepaald zichtbare empathische houding en directe commentaar kan hij nogal bruut uit de hoek komen, maar hij is zeker wel een goede kat met het hart op de juiste plaats. Kan topics met iedereen.
4. StonekitRiverClan kitten. Karakter wil ik nog uitzoeken in de RPG.
Groetjes
Freedje