Bo3 1548 Actief Everything is sacrificable for the greater good.
| CAT'S PROFILEAge: 90 moons || 5 livesGender: She-cat ♀Rank: Leader |
| Onderwerp: (Artshopje) Ik heb weer een tablet! di 28 jun 2022 - 21:32 | |
|
Duss ik heb mijn handen weer op een Wacom Cintiq 16 gekregen, wat betekend dat ik weer lekker kan gaan oefenen met tekenen! Daarvoor zou ik graag commissions willen doen. Ik doe nu m'n best om mijn stijl de veranderen en te verbeteren, daarom heb ik pas één voorbeeldje. Ik doe één persoon tegelijk, dus kijk alstublieft even of ik open ben c: Slot 1: CLOSED- Voorbeelden:
- Code:
-
Naam karakter | Simpele omschrijving | Bijzonderheden | Refs (Optioneel)| Extra (Optioneel)|
Laatst aangepast door Crystalstar op za 2 jul 2022 - 15:39; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Elfje 881 Actief Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.
| |
| Onderwerp: Re: (Artshopje) Ik heb weer een tablet! di 28 jun 2022 - 21:45 | |
| Naam karakter | Ardentheart Simpele omschrijving | Een langharige, klassieke bruine tabby met amberen ogen Bijzonderheden | nope Refs (Optioneel)| - klik:
Extra (Optioneel)| nope |
|
Bo3 1548 Actief Everything is sacrificable for the greater good.
| CAT'S PROFILEAge: 90 moons || 5 livesGender: She-cat ♀Rank: Leader |
| Onderwerp: Re: (Artshopje) Ik heb weer een tablet! vr 1 jul 2022 - 14:30 | |
| - Ardent:
Weer open voor een commission c: |
|
Jazzy 65 Actief For today, that's just enough.
| |
| Onderwerp: Re: (Artshopje) Ik heb weer een tablet! vr 1 jul 2022 - 15:19 | |
| Naam karakter | Crowpaw Simpele omschrijving | Lichtgrijze poes met donkergrijze afrekeningen en sproeten, vlekjes enzo in grijze kleurtjes. Ambere ogen. Bijzonderheden | Crow wast zichzelf amper dus haar haar staat vaak in pieken enzo Refs (Optioneel)| - Spoiler:
Extra (Optioneel)| extra art en info kan je op der profile vinden Get a load of this train-wreck His hair's a mess and he doesn't know who he is yet But little do we know, the stars Welcome him with open arms |
|
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: (Artshopje) Ik heb weer een tablet! za 2 jul 2022 - 14:12 | |
| Naam karakter | Aurorastream Simpele omschrijving | Grijze poes met een glans alsof de aurora boreales over de topjes van haar vacht danst. Ze heeft heldere blauwe ogen Bijzonderheden | De staart van Aurora is niet langer dan 2 kootjes lang. Refs (Optioneel)| Spoiler: @AurorastreamExtra (Optioneel)l alles is verder op haar profiel te vinden |
|
| Onderwerp: Re: (Artshopje) Ik heb weer een tablet! | |
| |
|