|
| Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: My evil friends wo 28 maa 2012 - 21:41 | |
| Kearn was later wakker dan normaal. De meeste bloodclankatten waren al op jacht. Slaperig ging hij naar de uitgang van het kamp. Hij wou graag samen met iemand gaan jagen maar het kamp was bijna verlaten. Hij keek nog eens achter zich en liep toen het kamp uit. Rustig liep kearn door de straten. Hij zou naar de rand van het bos gaan waar er veel dicht struikgewas was. Daar waren er altijd veel muisjes te vinden. Hij kwam in de buurt en rook een zachte geur van muis. Hij ging in de sluiphouding liggen toen hij het struikgewas veel zag ritsellen, het was te veel voor een muis of konijn ofzo. Snel ging hij een paar stappen achteruit, de wind zat voor hem verkeerd en kon zo niet goed ruiken wie of wat het was.
Alleen Malona en Flame |
| | | Herp 140
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends do 29 maa 2012 - 12:24 | |
| Fame zat rustig op een hoop grond. Zijn ogen waren gefocust op een muis, al was hij niet van plan om die te gaan vangen. De wind liet zijn prachtige grijze pels niet met rust. Hij dacht na. Een Bloodclan poes zal toch wel op hem moeten vallen? De muis schrok en rende weg, een geluid had zijn rust verstoord. Met een rustig sprongetje kwam Fame tegen een boomstam aan en klom verder naar een tak. Vanaf die tak keek hij naar wie er stond, het was een grijze kater. Fame werd een beetje jaloers, die kater was een korthaar! Die kregen gemakkelijker poezen als langharige katers. Al was het bij Fame een uitzondering. Hij had een prachtige vacht, al was hijl angharig. Maar waarom was die kater daar? Fame keek even om en zag een poes aankomen. Hij draaide zich nu helemaal om. "Wow!" Zei hij zacht. Hoe zou de poes heten? Fame sprong uit de boom, pal voor haar. Een aantrekkelijk lachje stond op zijn gezicht. "Hallo schoonheid." Miauwde hij. Fame maakte een rondje om haar heen, hij stopte weer voor haar. Zijn gezicht dicht bij de hare. "Wat ben jij prachtig." Zei hij zacht. |
| | | тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends do 29 maa 2012 - 15:43 | |
| Malona trippelde het bloodclan camp uit, ze had honger en besloot wat te jagen. De zwarte poes hoorde al snel een prooi, ze keek om zich heen en zag een klein musje die op de grond wat korreltjes zat te eten. De poes sloop stilletjes dichterbij, met haar blik op het musje gericht. Toen ze 5 staartlengtes van de mus vandaan was, ging de zwarte poes in de jachthouding, en kwam steeds dichterbij het musje, die nog steeds geen idee had dat er een kat was. Toen zette de bloodclan poes zich af en sprong op het musje, ze drukte hem tegen de grond en zette haar klauwen erin. Het musje was dood. Malona ging zitten en at het muisje rustig op. Toen ze klaar was stond ze op, en rook de geur van Kearn, een bloodclan kater die Malona goed kende. Ze volgde het geurspoor en sprong even in een struik, even zuchtte ze, en sprong toen uit de struiken. Malona wou net wat zeggen, toen er een langharige bloodclan kater ineens voor haar stond. "Hallo schoonheid." Miauwde de kater. Toen maakte de langharige kater een rondje om Malona heen en stopte weer voor haar. "Wat ben jij prachtig." Zei hij zacht. Malona lachte. "Dankjewel voor dat compliment, ik ben Malona." Miauwde Malona zacht terug naar de kater. Malona keek naar de mooie ogen van de Bloodclan kater. "Wat is hij mooi en aardig, net zoals Kearn." Dacht Malona. "Ik denk dat ik op 2 katers verliefd ben, Kearn en die langharige kater die voor mij staat." Dacht Malona. Malona keek nog steeds naar de mooie ogen van de kater. "Wat heb je prachtige ogen." Fluisterde Malona zacht.
(Omg Malona is op 2 katers verliefd Xp) |
| | | Herp 140
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends do 29 maa 2012 - 16:06 | |
| De prachtige zwarte poes lachtte. "Dankjewel voor dat compliment, ik ben Malona." Miauwde Malona. "Wat een prachtige naam voor een prachtige poes." Zei Fame zacht. "Wat heb je prachtige ogen." Fluisterde Malona. Fame keek haar zacht aan. "Ik ben Fame." Miauwde hij. Hij kon zijn blik niet van haar afhouden. Fame liep naar de struiken waar hij eerder die dag geluiden had gehoord, al waren die geluiden er niet meer. Hij wenkte met zijn staart dat Malona moest komen. Hij ging zitten en wachtte tot Malona bij hem kwam. Deze poes leek hem wel de ware, de ware poes waarnaar hij al heel lang zocht. Deze poes was het helemaal voor hem. |
| | | Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends vr 30 maa 2012 - 14:59 | |
| Kearn keek aandachtig naar de struiken toen dat er een kat uit een boom sprong en achter hem terecht kwam. "Hallo schoonheid" zei hij. Kearn draaide zich snel om, daar stond Malona samen met een andere bloodclan kater die net uit die boom gesprongen was. Hij had de kater al eens in het kamp gezien maar hij wist zijn naam niet. Daarna fluisterden Malona en Fame een paar dingen tegen elkaar. Kearn keek ze nieuwschierig aan. Toen zei hij: "Ik ben Fame." "Hallo Fame" antwoorde Kearn. Toen ging Fame door de struiken en wenkte Malona dat ze mee moest komen. Kearn wou het liefst meelopen dus liep hij snel achter Fame aan de struiken in. |
| | | тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends za 31 maa 2012 - 18:57 | |
| Fame keek Malona zacht aan. "Ik ben Fame." Miauwde Fame. "Hallo Fame." Antwoorde Kearn, maar Malona hoorde Kearn niet, de zwarte poes keek liefdevol naar Fame. Fame liep naar de struiken, de kater wenkte met zijn staart dat Malona moest komen. Malona liep achter Fame aan, achter de poes hoorde achter zich pootstappen, Kearn liep waarschijnlijk mee. Malona zag de mooie langharig kater zitten, Malona liep naar hem toe en ging naast hem zitten. Malona keek even tussen de struiken, naar de blauwe lucht. "Fame, Fame." Fluisterde Malona zacht in zichzelf. Toen spookte er allemaal vragen door Malona's hoofd. "Ik ben verlief op Fame en Kearn, maar wie wil ik als partner? Wie is nou de ware, Fame of Kearn? Als ik 1 van de 2 katers gekozen heb, om te vragen of ie mijn partner wilt worden, en diegene zegt ja, wat moet ik dan tegen de andere zeggen?" Dacht de zwarte poes. Ze schudde haar hoofd even. Toen keek Malona naar Fame. Vertel eens wat over jezelf Fame, zodat ik wat meer over jou kom te weten." Miauwde Malona.
(Vage flut post) |
| | | Herp 140
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends za 31 maa 2012 - 19:56 | |
| Een grijze kater kwam ook aanlopen. Fame keek nog steeds naar Malona, de kater boeide hem niks. "Vertel eens wat over jezelf Fame, zodat ik wat meer over jou kom te weten." Miauwde Malona. "Ik vind het heel irrietant dat poezen mij proberen te verlijden, maar dan ben ik al zeker niet verliefd op ze. En ik heb eigenlijk nog nooit een partner gehad." Fame keek even verdrietig naar zijn poten. "Ik zoek toekomstig gezelschap, alleen dat krijg ik nooit. Al vind ik jou prachtig." Fame zuchtte. "Jij bent de eerste poes die mij als een vriend beschouwt. En jij bent de prachtigste poes die ik ooit heb gezien, en ik zeg het je, ik heb heel veel poezen gezien!" Hij keek met zachte ogen naar Malona, wat was ze toch prachtig... Hij trok zich nog steeds niks van de kater aan. Het enige wat hij nu wilde was met Malona zijn. Zij was de ware, dat wist hij zeker. Niemand anders kon daar overheen, niemand anders kon zijn liefde voor haar dwars zitten...
[Klein en vaag] |
| | | Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends zo 1 apr 2012 - 13:04 | |
| "Vertel eens wat meer over jezelf Fame, zodat ik wat meer over jou te weten kom" zei Malona. Toen antwoorde hij: "Ik vind het heel irrietant dat poezen mij proberen te verlijden, maar dan ben ik al zeker niet verliefd op ze, en ik heb eigenlijk nog nooit een partner gehad." De kater keek droevig naar zijn poten en ging toen verder: "Ik zoek toekomstig gezelschap, alleen krijg ik dat nooit. Ik vind jou prachtig." Daarna zuchte hij en zei: "Jij bent de eerste poes die mij als een vriend beschouwt. En jij bent de prachtigste poes die ik ooit heb gezien, en ik zeg het je, ik heb heel veel poezen geien!" Toen keek hij naar Malona. Kearn kreeg er een raar gevoel bij, hij was ook al altijd verlieft op Malona maar hij durftde het nooit toe te geven...
|
| | | тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends zo 1 apr 2012 - 20:52 | |
| Fame antwoorde: Ik vind het heel irritant dat poezen mij proberen te verlijden, maar dan ben ik zeker niet verliefd op ze, ik heb eigenlijk nooit een partner gehad." Fame keek even droevig naar zijn poeten, en ging toen veder: "Ik zoek toekomstig gezelschap, alleen krijg ik dat nooit. Ik vind jou prachtig." Daarna zuchte de zwarte kater en zei: "Jij bent de eerste poes die mij als een vriend beschouwt. En jij bent de prachtigste poes die ik ooit heb gezien, en ik zeg je, ik heb heel veel poezen gezien!" De kater keek met zachte ogen naar Malona. "Ik heb nog nooit van een kater gehoord, dat hij me echt mooi vond." Miauwde Malona. "Jij bent de eerste kater die dat tegen me heb gezegd, dat ik echt mooi ben." Miauwde Malona erachter aan. Toen keek Malona naar Kearn, en daarna weer naar Fame. "Ik ga wat eten voor jullie halen, en blijven jullie maar hier." Miauwde Malona. De poes sprong sierlijk uit de struiken. Malona trippelde veder, en zag 1 muisje zitten bij een boom. De zwarte bloodclan poes ging direct in de jachthouding, en sloop dichterbij. Toen Malona dicht bij de muis was, zette de poes zich af, en kwam bij het muisje. Met een snelle beweging zette de poes haar scherpe nagels in het muisje, die nu dood was. Malona legde het muisje bij de boom. Snel rook Malona nog een prooi, een klein vogeltje, die op de grond doodgevallen was. de zwarte poes trippelde naar het vogeltje en nam het in haar bek, ze liep ook weer terug naar de boom en nam ook het muisje in haar bek. De poes liep rustig terug naar de struiken en sprong er sierlijk in. "Hallo ik heb elk een prooi voor jullie gevangen." Miauwde Malona, en zette het muisje en het vogeltje op de grond.
Laatst aangepast door Malona op do 5 apr 2012 - 6:00; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Herp 140
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends ma 2 apr 2012 - 20:21 | |
| Fame dacht alleen maar aan Malona, aan niemand anders. Hij wist zelfs niet wat ze nog zei, het enige waar hij aan dacht was: Malona... Malona stond op en liep weg. Fame keek spottend naar Kearn. "Zij wordt zeker mijn partner, is ze niet leuk?" Zei hij tegen hem. Hij wist niet of Kearn nog van plan was om iets met haar te krijgen. "Als je met haar wilt lukt het je toch niet. Zij valt voor mij, en ik val voor haar." Hij hield op toen hij Malona weer uit de struiken zag komen. Ze had prooi bij zich. Haar vacht glansde in de zon, en hij viel gelijk weer in een dagdroom. Fame ontwaakte uit zijn dagdroom en knikte naar Malona. "Waarom heb je voor jezelf niets meegenomen?" Vroeg hij, waarna hij zijn neus in de flanken van Malona drukte. "Zal ik voor jou iets gaan vangen?" Zijn zachte ogen keken haar aan. Met een paar passen liep hij de struiken in, even liep hij ver weg. Hij vond een muis en zakte in sluiphouding. Poot voor poot sloop hij op het beestje af. Met een simpele sprong kwam hij op de muis terecht en doodde hem. Met de muis in zijn bek trippelde Fame terug naar Malona. "Hier, je zult wel honger krijgen van mij." Hij glimlachtte en legde de muis voor de poten van Malona neer. Hij draaide zich even om en pakte de andere muis, Fame liep naar Malona toe en ging naast haar liggen. Hij at de muis met haar op.
[Klein, flut en laat] |
| | | Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends di 3 apr 2012 - 21:14 | |
| "Ik heb nog nooit van een kater gehoord, dat hij mij echt mooi vind. Ik ga wat eten halen, blijven jullie maar hier." zei Malona. Daarna sprong ze sierlijk de struiken uit. "Zij wordt zeker mijn partner, is zij niet leuk? Als je met haar wilt lukt je het toch niet. Zij valt voor mij, en ik val voor haar." Kearn wou net zeggen wat hij dacht toen hij Malona terug in de struiken zag komen. "Waarom heb je niets voor jezelf mee genomen?" vroeg Fame. Kearn zag hoe hij zijn neus tegen haar flaken drukte. "Zal ik iets voor je gaan vangen?" vroeg Fame dan. Daarna sloop hij de struiken uit. Dit vond Kearn het moment om eens te zeggen wat hij van Malona vond. Snel liep hij naar haar toe en zei toen: "Malona, ik heb je ook altijd al leuk en prachtig gevonden." Maar voor Kearn kon verder gaan sprong Fame al terug de struiken in en zei: "Hier, je zult er wel honger van krijgen." hij lachte vriendelijk naar Malona en nam toen zijn muis en ging naast haar liggen. Het liefst wou Kearn hier weglopen maar hij wist dat dat niet de goede oplossing was. Dus nam hij zijn vogeltje op en ging een eindje voor de andere katten zitten. Hij keek ze nog eens aan en begon toen met tegenzin aan zijn vogeltje te eten. |
| | | тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: My evil friends do 5 apr 2012 - 6:31 | |
| "Waarom heb je niets voor jezelf meegenomen?" Vroeg Fame, zijn neus drukte hij tegen Malona's flanken aan. "Zal ik wat voor jou vangen?" Vroeg Fame. De zwarte poes knikte. "Het mag wel, maar het hoeft niet." Miauwde Malona. Fame sprong uit de struiken. Toen liep Kearn snel naar Malona toe en zei: " Malona, ik heb je ook altijd leuk en prachtig gevonden." Malona keek met grote ogen naar Kearn. Ze wou net wat zeggen, toen Fame weer de struiken insprong. De zwarte bloodclan poes keek met haar bloedrode ogen, naar Fame. "Hier, je zult wel honger van krijgen." Malona lachtte. Ze pakte het muisje in haar bek, en ging op een plek liggen, waar de zon een beetje in de struiken kwam. Malona keek even naar het muisje, en toen naar Kearn, die een eindje van Fame en Malona vandaan zat, en een vogel zat te eten. "Is Kearn echt verliefd op mij?" Dacht de zwarte poes. Toen keek ze even naar het muisje, en at hem rustig op. Toen Malona klaar was, stondt ze op. "Zo, ik heb lekker gegeten." Miauwde Malona. Toen hoorde ze een gesis. De zwarte bloodclan poes keek even om zich heen. "Horen jullie ook dat gesis?" Vroeg ze. Ze sprong even uit de struiken, en zag een hele grote, lange zwarte slang. Snel sprong de zwarte poes weer in de struiken. "Er zit daar een mega slang, ik hoop dat hij niet ons geroken, of gezien heeft." Fluisterde Malona. Toen zag de poes iets zwarts voor de struiken. De slang glibberde door de struiken, richting Malona, Kearn, en Fame. "O, nee." Miauwde Malona
(SLANG! XD) (Ik had geen inspiratie meer, dus toen liet ik die slang komen) |
| | | | Onderwerp: Re: My evil friends | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |