beachclan~rpg topic - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

beachclan~rpg topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Firelion
Member
beachclan~rpg topic - Pagina 2 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 19:02

Sun~leader~Grassfield

Hij zag hoe Shineheart een muisje ving en liep naar haar toe. Ze maakte een kuiltje naast ham en legde de muis erin.Ze keek hem aan hij keek terug. Een warm gevoel bekroop hem vanbinen. Dat kon toch niet hij was verliefd op zijn deputy!

beachclan~rpg topic - Pagina 2 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 20:38

Shineheart| Deputy| Grassfield

Shineheart voelde een raar gevoel, was ze nou werkelijk verliefd op haar leider? Het was een raar idee, maar het was nou eenmaal een feit. "Ehm... Weet je..." Stamelde ze tegen hem. Het was moeilijk om het tegen hem te zeggen, stel dat hij boos zou worden en haar haar deputy schap afnam! Maar haar liefde was zo groot voor hem, al vanaf ze een apprentice was vond ze hem al een beetje leuk...

beachclan~rpg topic - Pagina 2 23h6cdj

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 20:48

Sun~leader~Grassfield

"Ehm... Weet je..." Stamelde zijn deputy. Sun keek haar nieuwsgierig aan. Hij was erg benieuwd naar wat ze ging zeggen. Stiekem was hij verliefd op haar, en diep in zijn hart hoopte hij dat ze ging zeggen dat de liefde wederzijds was. Hij kon het niet meer uithouden en vroeg"wat is er?" Hij vond haar al luek van af het moment dat hij haar voor het eerst had gezien. Maar had het nooit hardop durven zeggen.

Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 20:57

Sun keek haar aan. "wat is er?" Vroeg hij. Shineheart stond stokstijf stil en schrok. "Ehm... Niks, laat maar." Stamelde ze. "Wat ben ik een mousebrain, zeg!" Dacht ze. Waarom stamelde ze zo? Ze kwam zo dom over, maar dat was ze niet. Ze hoopte dat Sun hetzelfde voor haar zou voelen, maar dat was waarschijnlijk niet zo. "Ehm..." Begon ze weer. Ze wilde het meteen zeggen, maar iets hield haar tegen...

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 21:13

Sun~leader~Grassfield

Weer stamelde de poes zodat hij het nauwelijks kon verstaan. Hij keek haar aan. Hij had at eerder meegemaakt meestal doen katten dat als ze verliefd zijn. Hij wist het zeker de liefde was wederzijds. Hij keek haar aan en nam een besluit als zij het niet zou zeggen deed hij het wel. Hij haalde diep adem en in een klap was het er uit. "Ik ben verliefd op jou."

Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 8:42

Shineheart richtte haar blik weer vooruit, ze liep door. "Ik ben verliefd op jou." Hoorde ze Sun ineens zeggen. Ze draaide zich om en rende naar hem toe, ze drukte haar neus tegen zijn neus en sloot haar ogen. Een kort tijdje later opende ze haar ogen en deed een klein stapje naar achter. "Ik ook op jou." Miauwde ze.

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 9:45

Sun~leader~Grassfield

"Ik ook op jou" mauwde Shineheart. Verliefd keek hij haar aan. Mischien zouden ze wel kittens kunnen krijgen.Die zouden wel heel bijzonder zijn. Hij keek haar aan en fluisterde "ik was al verliefd vanaf het eerste moment."

Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 9:58

"ik was al verliefd vanaf het eerste moment." Zei Sun. Shineheart keek hem aan en drukte haar snuit in zijn vacht. Ze waren nog niet eens een paar meter van het kamp weg en ze waren al helemaal verliefd. "Jij was altijd al de kater van mijn leven." Miauwde ze zacht. Alles was perfect geworden. En als er kittens kwamen, zouden die ook perfect zijn.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic - Pagina 2 Icon_minitime

beachclan~rpg topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: