Ellootjes!
Ik ben nu al weer een tijdje bezig met het maken van setjes. Zo nu en dan maak ik het ook voor anderen. En ik merk dat ik steeds meer dingetjes kan. Ik wil m'n skills graag nog wat verder uitbreiden dus daarom besloot ik een shopje te openen. Eigenlijk puur om wat meer te kunnen oefenen en wellicht wat mensen blij te maken. Disclaimer, ik ben geen pro zo als de meeste mensen hier helaas. Maar ik sta zeker open voor uitdagingen. Ik kan minimalistisch aftekeningen doen, scars, overlays, oogkleur. Manips 'kan' ik theoretisch gezien ook, maar echt geweldig ziet het er nog niet uit. xD Teksten zijn niet mijn sterkste kant. Ik geef dus geen garantie dat ik het maak en dat het goed lukt etc. Onderaan kan je wat voorbeelden vinden.
Ik sta zeker open voor opbouwende kritiek en vind het ook niet erg om achteraf nog dingen aan te passen of te veranderen, over het algemeen sla ik alles gewoon pdf op. En het is immers mijn doel hiervan te leren.
Voorkeur dat jij plaatjes zoekt, ik wil dit best wel eens doen en heb ook een aantal mappen. Maar ik struggle vaak om goede foto's te vinden en dan gaat er simpelweg te veel tijd in zitten.
Lijstje: - Code:
-
[b]Naam:[/b]
[b]Naam kat:[/b]
[b]Onderschrift: Nee/ja[/b]
[b]Quote/naam (bij onderschrift):[/b] [i]Nee/ja: welke quote[/i]
[b]Afbeeldingen:[/b] [i]Mocht je geen afbeeldingen hebben, graag een duidelijke beschrijving zodat ik zelf foto's kan zoeken. Mocht je ze zelf toevoegen graag in linkjes van originele site voor maximale kwaliteit.[/i]
[b]Vibe/thema:[/b] [i]Wil je graag een donkere vibe, of een lichte, een overlay met bloemen/veren of een gif etc. [/i]
[b]Extra:[/b]
- Voorbeelden: