|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Ceremony Maart:. vr 30 maa 2012 - 22:25 | |
| Petalpaw reageerde enthousiast en dat liet Smoketear breder glimlachen. En toen ze meteen vroeg ze als eerste gingen trainen grijnsde Smoketear. 'Omdat je het zo lief vraagt, mag jij kiezen tussen basis jacht technieken, of rondleiding rond om het territorium,' sprak hij met een grijns. Toen hij op merkte dat Stormstar, zijn vader, er bij was gekomen keek hij hem met een grijns aan zoals een zoon naar zijn vader zou grijnzen. Niet zoals een niet-zoon naar hem zou grijnzen. ''Je bent leergierig Petalpaw, heel goed. Smoketear, ik denk dat ik een goede keuze voor je hebt gemaakt, hoe gaat het met jou en je kittens mijn zoon?'' Zei zijn vader. En Smoketear glimlachte naar hem. 'Ik weet zeker dat je ook daar zeker van uit kan gaan.' Hij keek naar zijn leerling. Hij was nu al trots op haar, ook al wist hij nog hoe ze het zou doen. Maar toch, haar enthousiasme maakte het nu al goed. ''Petalpaw, succes met hem. Ik denk dat hij je meer dan voldoende kan leren.'' Smoketear glimlachte van Stormstar, naar zijn apprentice, Petalpaw. ''Je moet hem alleen niet sochtens wakker maken, als hij licht te snurken. Ik heb dat een keer gedaan toen hij nog leerling was, ik voel nog de schrammetjes van zijn klouwen zitten. hahaha, Neehoor. Ik maak maar aan grapje.'' Grapte zijn vader. 'Ja, Petalpaw, pas maar op. Nee, als je me nodig hebt, of je me wat wilt vragen, al lig ik nog maar net in dromenland. Je mag me altijd komen op zoeken,' Sprak hij met een warme glimlach. |
| | | 433
| |
| Onderwerp: Re: .:Ceremony Maart:. za 31 maa 2012 - 12:16 | |
| Twee paar gele ogen tuurde door de struiken naar een rijk gevulde eekhoorn. Met een grijns op zijn snoet sprong hij naar voren en boorde zijn klauwen in zijn zwaar behaarde vriend. Triomfantelijk legde hij het voor zijn poten neer en keek op. De zon stond hoog, en kondigde aan dat Nieuwblad aangebroken was. Een luid gespin rees in zijn keel op toen hij het kamp naderde en de roep van Stormstar hoorde. Een Clanceremonie! Hij versnelde zijn pas en kwam slippend tot stilstand voor de prooi stapel waar hij zijn eenhoorn oplegde. De rest ging hij later wel halen. Dicht bij de Nursery nam hij plaats en vouwde zijn staart om zijn voorpoten. Hij gaf zijn borst enkele likken en spitste zijn oren om op te vangen wie een nieuwe rang kreeg en of er nog verder nieuws was. Hij hoorde hoe kits leerling werden, en hoe leerlingen krijgers werden. Daar zat ook zijn leerling bij! Met een luid gespin keek hij naar Avalanchepaw die nu Avalanchefall was. Hij duwde zich na de ceremonie overeind en trippelde snel achter zijn leerling aan, die hij nu niet langer meer leerling mocht noemen. Hij stak zijn kop naar binnen en zag haar. ”Gefeliciteerd, Avalanchefall” Zei hij luid, met duidelijke trots in zijn stem. Dit was zijn eerste leerling! Hij glimlachte en keek haar vrolijk aan, zijn gele ogen fonkelde. ”Zin om morgen samen te gaan jagen? Dan voel ik me niet zo oud” Grapte hij en een geamuseerd gesnor ontsnapte uit zijn keel. Hij draaide zijn kop even om en ging een stapje achteruit om andere nieuwbakken krijgers de ruimte te geven om de krijgersden te bekijken. Hij kon zich nog zo goed herinneren hoe hij zich had gevoeld toen hij tot Cinderfall werd gekroond. Hij voelde zich alsof hij de hele wereld aan kon .. zo moest de rest zich ook nu voelen. |
| | | Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: .:Ceremony Maart:. za 31 maa 2012 - 12:43 | |
| ''Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen, zich hier onder de hoogsteen verzamelen voor een Riverclanclan-meeting!'' Geïrriteerd ging er een helderblauw oogje open. De kleine poes rekte zich uit en in een grote geeuw waren haar scherpe witte tandjes te zien. Ze stond op, schudde haar korte vacht uit en liep rustig uit de apprenticeden. Jellypaw kon goed haar emoties goed verbergen, maar van binnen was ze ontzettend opgewonden. Vandaag zou ze een warrior worden! Ze stond net buiten toen ze Stormstar weer hoorde praten. ''Katten van de Riverclan. Eerst wil ik even zeggen, wat is het heerlijk weer. Ik ben erg blij dat Nieuwblad zich weer heeft aankondigt. Maar daar heb ik jullie niet voor bij elkaar geroepen. Ik heb de sommige apperentice's en kittens gezien, ik heb hun beoordeelt, en met hun gepraat. Ik vind dat het tijd word, om ze van hun apperentice naam te ontdoen, en hun een waardige warrior naam te verschaffen. Ik roep hiervoor op: Hawkpaw, Shadowpaw, Goldepaw, Tailpaw, Rainpaw, Spotpaw en Jellypaw. Jullie hebben jullie training succesvol voltooid. Ik vraag The Starclan om jullie pad als warrior te verlichten.'' Snel schoot ze tussen de katten door en ging bij haar mede apprentices zitten die vandaag tot warrior werden bekroond. Haar blauwe ogen gleden over de hoogsteen heen en eindigde bij haar Leader. ''Nu Hawkpaw, je hebt goed en dapper getraind. Jou naam zal voortaan Hawkscream zijn. Draag je naam met eer. Dan nu Shadowpaw, je zult voortaan bekend staan als Shadowglare. Je zult het zeker goed doen. Goldenpaw, Je naam zal voortaan Goldenshadow heten. Ik weet dat het goed zal gaan. Rainpaw, The Riverclan waardeert je zachtaardigheid. Voortaan zal je Rainfall heten, succes. Spotpaw, je bent een goede leerling, en je zult ook een goede warrior zijn onder de naam: Spotlight, veel geluk. Maar ik zie iets bloeien tussen jou... en Tailpaw. Tailpaw, veel succes met je nieuwe naam die, Tailstorm zal zijn. Veel geluk en succes jullie twee. Volgendsmij kunnen jullie elkaar ter partner vragen." Jellypaw voelde woede in zich opborrelen. Waarom zij als eerste? Waar bleef zij? Zij was toch ook een apprentice die warrior zou worden? Haar oortjes gingen overeind staan toen ze Stormstar weer hoorde praten. ' Nu heb ik nog een apperentice die haar naam nog moet krijgen, Jellypaw je zult voortaan bekend staan als Jellybean. Veel geluk. Avalanchepaw, ook jij kunt nu het Warriorsschap op je nemen, je naam zal voortaanAvalanchefall zijn. Ook Devilpaw, jij zult voortaan bekend staan als Devildance, veel geluk." Yesh! Eindelijk had ze haar warrior naam. De kleine poes stond op, liep naar haar Leader toe en tikte met respect haar neusje tegen die van hem. Waarna ze weer afdroop om de nadere een kans te geven.
Voor de rest van de ceremonie had ze geen oor meer. Ze zou toch geen mentor worden, daar was ze nog te jong voor. Dus liep ze uit de menigte, in de richting van de voedselstapel en pakte er een vis uit. Die ze rustig in een hoekje ging opeten. Jellybean was gelukkig, met haar warriorname en het feit dat ze nu eindelijk een rang had die wel gerespecteerd werd. |
| | | Viktor 119
| |
| Onderwerp: Re: .:Ceremony Maart:. za 31 maa 2012 - 14:32 | |
| Morningpaw was net klaar met eten toen Stormstar riep: ''Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen, zich hier onder de hoogsteen verzamelen voor een Riverclanclanmeeting!'' Morningpaw ging opstaan en voor de hoogrotsen gaan zitten. Toen zei Stormstar: '' Katten van de Riverclan. Eerst wil ik even zeggen, wat is het heerlijk weer. Ik ben erg blij dat Nieuwblad zich weer heeft aankondigt. Maar daar heb ik jullie niet voor bij elkaar geroepen. Ik heb de sommige apperentice's en kittens gezien, ik heb hun beoordeelt, en met hun gepraat. Ik vind dat het tijd word, om ze van hun apperentice naam te ontdoen, en hun een waardige warrior naam te verschaffen. Ik roep hiervoor op: Hawkpaw, Shadowpaw, Goldepaw, Tailpaw, Rainpaw, Spotpaw en Jellypaw. Jullie hebben jullie training succesvol voltooid. Ik vraag The Starclan om jullie pad als warrior te verlichten. Nu Hawkpaw, je hebt goed en dapper getraind. Jou naam zal voortaan Hawkscream zijn. Draag je naam met eer. Dan nu Shadowpaw, je zult voortaan bekend staan als Shadowglare. Je zult het zeker goed doen. Goldenpaw, Je naam zal voortaan Goldenshadow heten. Ik weet dat het goed zal gaan. Rainpaw, The Riverclan waardeert je zachtaardigheid. Voortaan zal je Rainfall heten, succes.'' Hij kuchte even als pauze, een voor een had hij de nieuwe krijgers hun neus aangeraakt. Geduldig ging hij verder met spreken. '' Spotpaw, je bent een goede leerling, en je zult ook een goede warrior zijn onder de naam: Spotlight, veel geluk. Maar ik zie iets bloeien tussen jou... en Tailpaw. Tailpaw, veel succes met je nieuwe naam die, Tailstorm zal zijn. Veel geluk en succes jullie twee. Volgensmij kunnen jullie elkaar ter partner vragen. Nu heb ik nog een apperentice die haar naam nog moet krijgen, Jellypaw je zult voortaan bekend staan als Jellybean. Veel geluk. Avalanchepaw, ook jij kunt nu het Warriorsschap op je nemen, je naam zal voortaan Avalanchefall zijn. Ook Devilpaw, jij zult voortaan bekend staan als Devildance, veel geluk." Hij zuchtte even en zwiepte even met zijn staart, maar legde die weer terug. Toen ging Stormstar verder: '' Ook zijn er dus kittens, die hun 6 manen hebben bereikt. Gingerkit, Morningkit, Dapplekit en Lightkit. Kom maar naar voren. Gingerkit Je zult voortaan Gingerpaw zijn, veel succes met je training. Want jou mentor zal zijn: Hawkscream, een van onze onze nieuwe warriors. Hawkscream, het is misschien al wat vroeg voor je, maar ik weet zeker dat je het aan kunt. Morningkit, je zult voortaan Morningpaw heten, ook jou wens ik succes bij je trainingen. Je mentor zal Snowface zijn. Snowface, leer de jonge poes wat je weet, de clan is zoals alle mentoren je dankbaar voor het leren van de jonge apperentice. Dapplekit, ook jij hebt de zes manen berijkt. Ik, en de rest van de clan, zullen je sinds vandaag Dapplepaw noemen. Je mentor, zal mijn partner, en de Deputy Mousefur zijn. Ik weet dat je in goede handen bent. Succes. Lightkit, Voortaan zullen we je Lightpaw noemen. Veel succes met je trainingen, jou mentor zal Lionclaw zijn. Lionclaw is een van mijn goede vrienden, en ik weet zeker dat je in goede poten zult zijn, Lionclaw Ik meen wat ik zeg. Deze leerling is bij jou in goede poten. '' Beautypaw, Otterpaw, Gravepaw, Petalpaw Dapplepaw en Darkpaw. Jullie hebben nog geen mentor om te trainen. Daarom zal ik jullie die geven. Beautypaw jou mentor zal Blizzardstorm zijn, Blizzardstorm leer haar wat je weet. Otterpaw, je hebt ook nog geen mentor, dus zal diegene vanaf nu Silverstream zijn. Allebei veel geluk. Nu, Gravepaw jou mentor is vanaf nu Moonspell, ik weet zeker dat het goed komt. Darkpaw, kom naar voren. Een mentor heb jij ook niet, die zal vanaf nu Skywalker zijn. Succes met je training, je word vast een goed warrior. En als laatst, maar niet te min, Petalpaw. Smoketear, jij hebt nog geen leerling gehad, dus Petalpaw zal vanaf nu jou leerling zijn, dus Petalpaw vanaf nu is Smoketear jou mentor. Mijn zoon ik weet meer dan zeker dat het goed zal komen, leer Petalpaw wat je van mij en jou mentor hebt geleerd. " Toen de meeting afgelopen was keek Morningpaw rond waar haar mentor was. Toen hoorde ze een vriendelijke stem achter haar zeggen: "Hallo Morningpaw" Snel draaide ze haar om en zag daar Snowface haar nieuwe mentor staan. "Hallo Snowface" antwoordde Morningpaw vriendelijk.
Flut... |
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: .:Ceremony Maart:. za 31 maa 2012 - 18:12 | |
| 'Omdat je het zo lief vraagt, mag jij kiezen tussen basis jacht technieken, of rondleiding rond om het territorium,' zei Smoketear. 'Doe maar rondleiden.' zei Petalapw. Het leek haar leuk om eens wat meer van het territorium te zien. Ze zag dat Stormstar bij hen kwam zitten. '' Je bent leergierig Petalpaw, heel goed. Smoketear, ik denk dat ik een goede keuze voor je hebt gemaakt, hoe gaat het met jou en je kittens mijn zoon? Petalpaw, succes met hem. Ik denk dat hij je meer dan voldoende kan leren.'' Daarna kwam hij dichter naar haar toe en zei:'' Je moet hem alleen niet 's ochtens wakker maken, als hij licht te snurken. Ik heb dat een keer gedaan toen hij nog leerling was, ik voel nog de schrammetjes van zijn klouwen zitten. hahaha, Neehoor. Ik maak maar aan grapje.'' Hij lachte. 'Ja, Petalpaw, pas maar op. Nee, als je me nodig hebt, of je me wat wilt vragen, al lig ik nog maar net in dromenland. Je mag me altijd komen op zoeken,' zei Smoketear. Petalpaw glimlachte. Eigenlijk was ze verbaasd. Om heel eerlijk te zijn dacht ze niet dat clanleaders ook grapjes maakten, maar ze vond Stormstar en haar mentor meteen aardig.
|
| | | for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: .:Ceremony Maart:. za 31 maa 2012 - 18:45 | |
| ze zat aan de rand, ze hoorde alle katten vrolijk praten, dwars door elkaar heen, Haar oren lagen in haar nek. Ze merkte niet dat magicpaw naar haar toe kwam. Ze bleef zitten in de schaduw van een boom. Ze was nu een warrior, ze moest nu haar eigen boontjes dobben, geen mentor meer om op te leunen, niet meer van andere afhankelijk zijn. Ze had nu vrijheid, maar wat was die vrijheid waard zonder dat anderen er ook van konden genieten. de gouden poes sloot haar ogen even en opende ze daarna weer. Ze ging liggen in de schaduw en sloot haar ogen voor een tijdje. Ze spitste wel haar oren en luisterde naar alle gesprekken die plaatsvonden bij de katten die net de ceremonie hadden meegemaakt. |
| | | 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Ceremony Maart:. zo 1 apr 2012 - 11:21 | |
| ''Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen, zich hier onder de hoogsteen verzamelen voor een Riverclanclan-meeting!'' Sprak Stormstar. Shadowpaw ging slaperig voor de hoogsteen gaan zitten. "Katten van de Riverclan. Eerst wil ik even zeggen, wat is het heerlijk weer. Ik ben erg blij dat Nieuwblad zich weer heeft aankondigt. Maar daar heb ik jullie niet voor bij elkaar geroepen. Ik heb de sommige apperentice's en kittens gezien, ik heb hun beoordeelt, en met hun gepraat. Ik vind dat het tijd word, om ze van hun apperentice naam te ontdoen, en hun een waardige warrior naam te verschaffen. Ik roep hiervoor op: Hawkpaw, Shadowpaw, Goldepaw, Tailpaw, Rainpaw, Spotpaw en Jellypaw. Jullie hebben jullie training succesvol voltooid. Ik vraag The Starclan om jullie pad als warrior te verlichten.'' Shadowpaw ging voorzichtig naar voor, hij kon het bijna niet geloven dat hij zijn warrior naam zou krijgen. Toen sprak Stormstar zorgvuldig verder. "Nu Hawkpaw, je hebt goed en dapper getraind. Jou naam zal voortaan Hawkscream zijn. Draag je naam met eer.'' Hij raakte de neus van de nieuwe krijger aan. ''Dan nu Shadowpaw, je zult voortaan bekend staan als Shadowglare. Je zult het zeker goed doen. Goldenpaw, Je naam zal voortaan Goldenshadow heten. Ik weet dat het goed zal gaan. Rainpaw, The Riverclan waardeert je zachtaardigheid. Voortaan zal je Rainfall heten, succes.'' Daarna raakte de leader Shadowglare zijn neus aan, toen hij dat bij alle nieuwe warriors had gedaan ging hij verder: ''Spotpaw, je bent een goede leerling, en je zult ook een goede warrior zijn onder de naam: Spotlight, veel geluk. Maar ik zie iets bloeien tussen jou... en Tailpaw. Tailpaw, veel succes met je nieuwe naam die, Tailstorm zal zijn. Veel geluk en succes jullie twee. Volgendsmij kunnen jullie elkaar ter partner vragen. Nu heb ik nog een apperentice die haar naam nog moet krijgen, Jellypaw je zult voortaan bekend staan als Jellybean. Veel geluk. Avalanchepaw, ook jij kunt nu het Warriorsschap op je nemen, je naam zal voortaan Avalanchefall zijn. Ook Devilpaw, jij zult voortaan bekend staan als Devildance, veel geluk" Hij zuchtte even daarna zei hij: "Ook zijn er dus kittens, die hun 6 manen hebben bereikt. Gingerkit, Morningkit, Dapplekit en Lightkit. Kom maar naar voren. Gingerkit Je zult voortaan Gingerpaw zijn, veel succes met je training. Want jou mentor zal zijn: Hawkscream, een van onze onze nieuwe warriors. Hawkscream, het is misschien al wat vroeg voor je, maar ik weet zeker dat je het aan kunt. Morningkit, je zult voortaan Morningpaw heten, ook jou wens ik succes bij je trainingen. Je mentor zal Snowface zijn. Snowface, leer de jonge poes wat je weet, de clan is zoals alle mentoren je dankbaar voor het leren van de jonge apperentice.'' Hij nam een adem pauze, en keek daarna naar Dapplekit. ''Dapplekit, ook jij hebt de zes manen berijkt. Ik, en de rest van de clan, zullen je sinds vandaag Dapplepaw noemen. Je mentor, zal mijn partner, en de Deputy Mousefur zijn. Ik weet dat je in goede handen bent.Succes'' Even keek de leader naar het laatste kitten en zei toen: ''Lightkit, Voortaan zullen we je Lightpaw noemen. Veel succes met je trainingen, jou mentor zal Lionclaw zijn. Lionclaw is een van mijn goede vrienden, en ik weet zeker dat je in goede poten zult zijn, Lionclaw Ik meen wat ik zeg. Deze leerling is bij jou in goede poten.'' Even stopte hij. Daarna ging hij verder: ''Beautypaw, Otterpaw, Gravepaw, Petalpaw Dapplepaw en Darkpaw. Jullie hebben nog geen mentor om te trainen. Daarom zal ik jullie die geven. Beautypaw jou mentor zal Blizzardstorm zijn, Blizzardstorm leer haar wat je weet. Otterpaw, je hebt ook nog geen mentor, dus zal diegene vanaf nu Silverstream zijn. Allebei veel geluk. Nu, Gravepaw jou mentor is vanaf nu Moonspell, ik weet zeker dat het goed komt. Darkpaw, kom naar voren. Een mentor heb jij ook niet, die zal vanaf nu Skywalker zijn. Succes met je training, je word vast een goed warrior. En als laatst, maar niet te min, Petalpaw. Smoketear, jij hebt nog geen leerling gehad, dus Petalpaw zal vanaf nu jou leerling zijn, dus Petalpaw vanaf nu is Smoketear jou mentor. Mijn zoon ik weet meer dan zeker dat het goed zal komen, leer Petalpaw wat je van mij en jou mentor hebt geleerd. " Daarna sloot hij de ceremonie af, met een soepele aangevende staartzwiep. Hij knikte iedereen nog vriendelijk toe, en sprong toen van de hoogsteen af. Shadowglare dacht aan zijn nieuwe naam, die naam zou hij voor altijd houden. Met die gedachten keek hij naar alle nieuwe warriors en apprentices. |
| | | | Onderwerp: Re: .:Ceremony Maart:. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |