Motherf*cker[ONLY DARKFIRE]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Grayclaw
Member
Motherf*cker[ONLY DARKFIRE] DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Motherf*cker[ONLY DARKFIRE]   Motherf*cker[ONLY DARKFIRE] Icon_minitimeza 24 maa 2012 - 19:41

Wist geen betere title XD
TROLOLOLOLO I"M HYPER >DD
(sorry voor de taalgebruik X'D T_T'')

De wind was streng tegen alles dat op zijn pat kwam. Bomen maakte vreemde en helde geluiden dat kittens bang maakte bij het horen ervan. Dieren die verscholen waren in hun veilige holen waen niet van plan om eruit te komen. Donkere, dikke wolken bedenkt de duistere hemel met Silverpelt daarbij meegerekend. Geen ster te zien, de maan verstopte zich, of hij een keus had of niet. Enkele druppels kwamen naar beneden geraast, een daarvan kwam op de neur van de jager. Niet een Twoleg, maar een jager van de natuur. De helse natuur, zo zag de jager het. De druppel gleed via zijn lippen zijn mond in, al gouw speugde hij het uit. Grayclaw liep langs the Thunderpath zonder bevel. Jagen op zijn eentje had hij geen zin meer in. De muis die eigenlijk voor de clan was bedoeld zat nu in zijn maag, schijt aan de clan zou hij het zeggen en dat deed hij ook. Toch bleef hij bij de clan. Een monster raaste voorbij en haalde de strenge wind met zich mee. De haren van hem rijstte(ofzo) overeind. Een gegrom kwam zijn keel uit. 'F*ck you, you f*ckass.' Met zij gedachte liep hij verder totdat hij eindelijk doorhad dat hij een eind was gekomen met zijn poten. Bijna bij Fourthrees. Zijn fel blauwe ogen leken licht te geven in de duiternis, de meeste dieren bleven daarom bij hem uit de beurt, maar goed zo. Zijn ogen richte zich op een geluid aan de overkant van Thunderpath. Een bekende stem hoorde hij boven de wind uitkomen. Met een ongeintereseerde blik draaide hij zich om naar die orange ogen die hem aanstaarde.

Kort, I know..
Deal with it
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Motherf*cker[ONLY DARKFIRE] Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Motherf*cker[ONLY DARKFIRE]   Motherf*cker[ONLY DARKFIRE] Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 14:07

Het was donker, schimmen verspreden zich in de lucht. Midden in de nacht, zijn favoriete tijd van de ondag. Hij zag aan de rand van zijn (door hem) gehate clan. Zijn ogen blonken in het duister, en waren geheimzinnig. Hij grumbelde wat, en liep toen het donkere veld over. Hij zag in de warriors den de krijgers liggen, hij keek walgend naar ze, en trok zijn neus er voor op. Zijn ogen gemeen halfdicht geknepen, ze lagen te slapen. Heerlijk zo kwetsbaar en plooibaar. Zijn grote schim waarde over het veld. Hij keek nog even naar achter waar hetleerlinghol lag, Brightpaw als een hoopje ellende die er lag, sukkelige poesiepoes. Dacht hij, maar zijn met klouwen uitgestoken poten slopen de doorntunnel door, en als een schim was hij weer verdwenen. Hij zag een muisje wegschieten, een kraai vloog over die zijn slaap niet kon vatten. Even verder ging hij als een demoon naar Darkfire zitten kijken. Darkfire snouwde en grouwde naar het nutteloze beest. Het dier vloog op met een angstwekkende kreet. Darkfire lachtte wat, en begon aan zijn nachtenlijke tocht. In de zoveel manen trok hij er vaak snachts opuit, hij voelde zichzelf dan meer thuis in het woud. Het woud was nu roet donker, enkel katten ogen konden de figuren van de bomen ontcijferen. Het was heerlijk, want er lagen dikke wolken voor de beschermende Zilverpels. De maan was verduisterd. Regen tikte neer op de grond, en de wind raasde door zijn vacht, hij genoot. Genot? Ja hij genoot van de duistere kant van het weer. Een stralende zonnige dag verveelde hem matenloos. Met rustige passen liep Darkfire door. Het was de avond van een belangrijk moment. Zijn poten deden hem langzaam naar the Thunderpath leiden. Hij snoof walgend van de vresenlijk geur, Thunderpath. 'F*ck you, you f*ckass.' Hij hoorde de schelle stekende stem, van een bondgenoot. Darkfire lachtte binnensmonds wat. Ze waren dicht bij the Fourtrees. Niemand minder dan, Grayclaw. Het was een normale warrior naam, maar de kater had geen hart, en was vervuld met koud ijs. Deze kat kon het niks schelen of je dood zou bloeden of zou leiden. Die gene zou er van genieten, en Darkfire was het met die gene eens. De twee, hadden iets dat elkaar verbond. Ze wisten alleen niet wat, als vanaf kits hadden ze elkaar ontmoet. Darkfire kon nog, het kleine grijswitte kitten gezichtje voor zich halen. Hij was opstandig, onbezonnen, gemeen en brutaal geweest, net als Darkfire. Iets had hen bij elkaar gehouden, nu hadden ze weer een ontmoeting. Uiteindelijk zag hij de kater verscheinen. Nu stapte ook Darkfire uit de bosjes, '' Ik had wel verwacht dat je hier zou zijn.'' De kater keek ongeinterseerd, maar dat deed Darkfire niets. Hij wenkte met zijn kop, ze staken het bruggetje over. Uiteindelijk kwamen ze veel later uit bij de vierboom.

*insploos -_-''
Grayclaw
Member
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Motherf*cker[ONLY DARKFIRE]   Motherf*cker[ONLY DARKFIRE] Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 19:30

Het was Darkfire, die duistere kater aan de overkant van die vieze weg. Zijn orange ogen staarde hem in het donker aan. Zijn twee litteken vielen verdomt veel op in zijn ogen. Waardoor hij die littekens had gekregen wist hij niet echt, vast een gevecht of vallen met zijn onhandige poten. Toch verachte Grayclaw hem, ondanks de gedachte die hun samen deelde over het doden en haat verzaadt over alle clans. En vooral macht, dat was natuurlijk het doen. Zijn gezicht vertrok en zijn poten draaide zijn lichaam. Felblauwe ogen boorde zich door die van hem. Toch was het even stil, akelig stil. '' Ik had wel verwacht dat je hier zou zijn.'' zijn miauw brak de stilte door hun twee. Gray zette een spottende lach op zijn gezicht, maar zij niks. Ze liepen beide het bruggetje over en kwamen zijn Fourtrees aan.Vier reusachtige bomen pijnde over alle bomen uit. The Big rock zat voor die reuzen waar de Clanleaders hun uitspraak deden. Grayclaw kon het niet inhouden en sprong moeiteloos op het topje van de rots. 'Vertel op, waarom zijn we hier, ik had niks geplant met jou vannacht.'

Inspiloos XD
Darkfire
Member
Moonmoon
1105
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Motherf*cker[ONLY DARKFIRE]   Motherf*cker[ONLY DARKFIRE] Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 10:39

Darkfire liep naast Grayclaw, uiteindelijk kwamen ze bij the four trees. Regen tikte tegen zijn vacht, en het waaide. Zijn ogen waren duistere vuurtjes in het duister. Grayclaw liep voor hem uit, en zoals Darkfire had verwacht. Sprong hij op de grote rots van de leaders. Ooit zou hij daar staan, dacht hij duivels. Zijn ogen tot spleetjes. Hij loiep met logge stappen verder, en keek toen op naar Grayclaw die op de rots stond. Hij ging zitten, en het eed hem bniks dat Grayclaw hoger stond. Zijn blik was scherp en smalend. 'Vertel op, waarom zijn we hier, ik had niks geplant met jou vannacht.' Darkfire haalde zijn tong langs zijn tanden. '' Nee, inderdaat jij had niks gepland mijn bondgenoot. Maar ik wel, en iets heeft jou hier toe geleid. '' Hij stond op, en liep met ruige passen op de rots af. Nu sprong hij er ook op, hij kwam er op terecht. Hij draaide zich om, en zag het veld voor zich liggen. Aan de andere kant van de steen stond hij nu. Hij zag het veld, en beelde zich een slagtveld in, vol met bloed en gevechten, pijnlijke kreten van angst en geweldaat schalde door zijn oren. Hij keek met een sluw lachje, en genoot. Hij zag sommige Darkforest katten, leek wel. Ze keken hem duister aan, maar een viel hem op. Het was een grote diep zwarte kat, met gele oen. Hij had wit op zijn kin. De kater leek anders, maar Darkfire draaide toen zijn kop voor hem om. Zijn blik gleed duister en gemeen naar Grayclaw. Hij stapte naar hem toe, en zei met duistere stem, '' Grayclaw, ik heb je manen geleden, bij me geroepen. Ik heb je toen mijn plan uitgelegd, en nu zal het van start gaan. '' Hij lachtte gemeen. '' Morgen zal ik eerst mijn leerling trainen, en die een kopje kleiner maken. Zo weet ik zeker dat ze niks verlinkt. Daarna, morgen om maan hoog. Zullen we Bluestar vermoorden. We zullen de macht overnemen.'' Hij ging zitten, maar bleef in zijn houding. '' Plus, als het ons word lastiger gemaakt, heb ik een aantal rogeus bij elkaar getrommeld die ons helpen. Zij komen morgen ook om dezelfde tijd naar ons toe, en jij wacht op bij voor de braamstruiken. Ik zal naar je toe komen.'' Het moment was eindelijk bijna nabij. Zijn plan zou worden uitgevoerd.

*omg, het gaat nu echt gebeuren Very Happy XD*

Grayclaw
Member
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Motherf*cker[ONLY DARKFIRE]   Motherf*cker[ONLY DARKFIRE] Icon_minitimezo 1 apr 2012 - 20:04

Geduldig maar geïrriteerd wachtte hij op het antwoord van zijn bondgenoot. Het enige waar hij nu aandacht was iemand doden en spelen met het bloed als een kitten met een plas water. De gedachte stroomde door zijn poten heen die zijn abnormale grote klauwen in de steen lieten boren. Zijn ogen keken hongerig naar Darkfire toen hij begon te praten. '' Nee, inderdaad jij had niks gepland mijn bondgenoot. Maar ik wel, en iets heeft jou hier toe geleid. '' Gray zag er niet verbaast uit, het klopte eigenlijk best wel. Al sinds zijn kitten tijd achtervolgt hem iets. Een Dark forest cat vermoedde hij, maar wie en waarom wist hij niet. het enige wat hij zeker wist was dat die kat hem het pad weer. Zijn ogen dwaalde af van hem, Darkfire was zonder had Grayclaw oplette op The Highrock gesprongen. '' Grayclaw, ik heb je manen geleden, bij me geroepen. Ik heb je toen mijn plan uitgelegd, en nu zal het van start gaan. '' Hij lachtte gemeen. Grayclaw nog steeds iets naar beneden kijkens te luisteren. Zijn blik stond vast. '' Morgen zal ik eerst mijn leerling trainen, en die een kopje kleiner maken. Zo weet ik zeker dat ze niks verlinkt. Daarna, morgen om maan hoog. Zullen we Bluestar vermoorden. We zullen de macht overnemen.'' Hij ging zitten, maar bleef in zijn houding. '' Plus, als het ons word lastiger gemaakt, heb ik een aantal rogeus bij elkaar getrommeld die ons helpen. Zij komen morgen ook om dezelfde tijd naar ons toe, en jij wacht op bij voor de braamstruiken. Ik zal naar je toe komen.'' Zijn puppillen werden klein. Hulp?.....Hulp!? Gegrom verliet zijn keel. Zijn felblauwe ogen richtte zich meteen op die van Darkfire. Geen seconde ging voorbij en Grayclaw sprong tegen hem op en samen rolde ze van The Highrock af. De landing deed zeer, maar dat negeerde hij. Zijn scherpe klauwen boorde ze in de schouders van de zwarte kater en drukte hem hard tegen de grond aan. 'Waarom praat je over hulp, denk je dat ik het niet aan kan!?' gesnauw hoorde je over het hele gebeid heen. Zijn ogen straalde haat uit, ook al was het overdreven.

Trololo
Darkfire
Member
Moonmoon
1105
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Motherf*cker[ONLY DARKFIRE]   Motherf*cker[ONLY DARKFIRE] Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 18:19

Darkfire zat naast Graclaw, hij zag de donkere samengepakte wolken. Het duister en onheilspellend. '' Plus, als het ons word lastiger gemaakt, heb ik een aantal rogeus bij elkaar getrommeld die ons helpen. Zij komen morgen ook om dezelfde tijd naar ons toe, en jij wacht op bij voor de braamstruiken. Ik zal naar je toe komen.'' had hij gezecht, maar opeens werden de pupillen van Grayclaw zichtbaar klein. Darkfire trok zijn hoofd schuin argemwanend omhoog. Wat had die? Gegrom verliet Grayclaws keel. Zijn felblauwe ogen richtte zich meteen op die van Darkfire. Zin ogen werden tot spleetjes gedrongen, en op het andere moment, sprong Grayclaw tegen Darkfire op. Zijn Klouwen uitgestoken, en Darkfire was verbaast. Samen rolde ze denderend van de grote rots af. Stof en gras waaide op, terwijl er ook wat wind opstak. Darkfire snouwde en grauwde. Hij blies tegen Grayclaw, en vloekte. De uiteindelijke landing, deed pijn, maar Darkfire negeerde het, en keek alleen kwaad naar zijn belager. Scherpe Klauwen waren in zijn scouders gezet, Grayclaw schreeuwde woedend tegen hem, 'Waarom praat je over hulp, denk je dat ik het niet aan kan!?' het gesnauw hoorde je over het hele gebeid heen. Darkfire trok zijn lippen op en keek hem woedend aan, maar, sloeg toen hard met zijn klauw tegen Grayclaws kop aan, en duuwde hem van zich af, nu was het Darkfire die Grayclaw tegen de grond aan drukte. De beide ogen straalde haat uit. '' Jij dwaas! Dat heb ik niet gezecht. Grayclaw, ben je echt zo,n iembisiel, om te denken dat we tegen een hele clan op kunnen?! We zijn sterk, maar niet zo sterk!'' Darkfire was buiten zinnen, en had de naiefe reactie van Grayclaw niet verwacht. Maar kon het ergens wel begrijpen, hij was te vol van zichzelf, dit maakte inbreuk op zijn ego.

XP
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Motherf*cker[ONLY DARKFIRE]   Motherf*cker[ONLY DARKFIRE] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: