|
|
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:09 | |
| Je bent helemaal niet gestoord, ik doe precies hetzelfde. Wikki klopt inderdaad niet. En inderdaad ook op Hyves zijn wat geruchten te horen. En alweer heb je gelijk tijd moet vooruit!!! Kan gewoon niet wachten. |
|
| |
I'm just me. so you may guess 145
| CAT'S PROFILEAge: my revenge is here already 14 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:11 | |
| hmmm, de mensen in mijn klas vinden me gestoord omdat ik de gj lees(zit in de derde) maar dat maakt mij niet uit. GJ is vooraltijd mijn lievelings boek. daardoor heb ik de inspiratie gekregen om zelf te gaan schrijvenXD, |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:13 | |
| Ow, de mensen uit mijn klas vinden mij ook gestoord. Behalve 2 Mijn beste vriendin, en een andere trouwe Gj fan. He, ik schrijf zelf ook. Ik ben dan ook nu bezig een brief te schrijven aan John, met allemaal ideen voor boek 12. |
|
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:16 | |
| whaha, geniaalXD. GJ is echt een goede inspiratiebron omdat het zoveel verschillende factoren heeftXD. vind het lief van de prinses dat ze arnaut gaat zoekenXD, zo geniaal het einde van dat boek, had ik eerlijk gezegd niet verwachtXD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:19 | |
| Ja, ik ook niet. Maar nu ik net deel 9 heb gelezen weet ik alle genovesen namen nog. Heel handig kan ik eindelijk mijn meester uitschelden zonder dat hij het merkt. Tegenwoordig noem ik hem altijd Bacari, da is de genovees die Halt vergiftigt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:20 | |
| whaha, tja dat is echt geniaalXD. ik noem mijn vriendin vaak chocho, ik heb haar alleen verteld dat het vlinder betekendXD, maar ze snapte echt niet waar het vandaan kwamXD zo grappig |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:23 | |
| Whaha, ik noem mijn vriedin die groot fan is van wil ook altijd Chocho, aangezien ze nog niet in deel 10 zit snapt ze daar niks van. Even uitgelecht dat het vlinder betekent, zei: "Wat!" Je had echt haar gezicht moeten zien zo luek!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:27 | |
| hahaha, tja, dat is zo funnyXD. hmm, bedenk me nu dat we echt dezelfde voorliefde voor bepaalde personen hebbenXD. zoals haltXD, en dat jij jouw vriendin ook chocho noemtXD. hmm, jij bent toch geen dubbelkopie van mij hé?(XD,grapje) zou soms echt willen dat de grijze jagers echt bestonden *diepe zucht* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:29 | |
| Noe eigenlijk zou dat best een kunnen, je weet aar nooit. Maar goed dat komt zeker doordat Halt gewoon de leukste is, daaar kon ik niks aan doen. En alweer *zucht* Ben ik het volkomen met je eens. Soms drom ik wel eens, dat Halt dan mijn kamer binnesluiot en me meeneemt, ik weet het vreemd |
|
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:31 | |
| haha, idd, maarja als ik dan met hem mee zou mogen om te jagen, dan zou ik dat zoiezo doenXD, hmm *droomt, droomt, bam, terug in de realiteit* Halt is idd het leukste personage, vraag me af op wie de schrijver hem heeft gebaseerdXD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:38 | |
| Inderdaad *droomt, droomt, bam, terug in de realiteit* Bah,bah en nog eens bah. Ik wil gewoon grijze jage worden hoe dan ook. Vergeet Abelard niet!! Hij is mijn lievelings paardje. Hmm, ik zou niet weten op wie Halt is gebaseerd. wacht even kijk nog een keer op wikipedia. Staat er dit: Hij heeft een dochter genaamt Kate rrarara wat is mijn Real name? |
|
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:42 | |
| serieus, heet je kate? hmm, zeer toevalligXD. ik denk eigenlijk dat halt op hem zelf gebasseerd is, weet niet waarom, maar dat denk ik gewoonXD als lievelings paard denk ik toch trek, i love him, serieus die streken die hij soms uithaalt, of hoe hij met will contact maakt, serieus geniaalXD. (wel de oude trek hoorXD) weetje ik vraag me nu iets af. Abelard he, zou dat niet de echte eerste abelard meer zijn? maar zijn kleinzoon ofzo? als je de verhalen van de grijze jager paarden nagaat. weet het, vreemde vraagXD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:46 | |
| Ja, dat denk ik ook. En over trek& Abelard eigenlijk kan ik niet kiezen. Maar Trek moet ook altijd het laatste woord hebben, en zijn appeltjes liefde is ook luek. En Abelard lijkt me inderdaad een kleinzoon. Maar zeker weten doe ik ook weer niet. Maar ik wil zo graag Halts leeftijd weten!!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:52 | |
| hmm, ik zou hem denk ik ergens rond de 50/60 schatten, niet al te oud, want dan kan hij niet meer zo goed rijden en schieten vind ikXD. oude mensen worden sloom en dat is halt zeker weten niet. hmmm, denk denk, waarom zijn er zoveel vragen waar hij geen antwoord op heeft gegeven? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 17:56 | |
| Ja, dat denk ik ook. En nou moet ik eten duurt ongeveer 20 minuten, zie ik je dan weer? |
|
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 18:01 | |
| ja hoor. * droomt ondertussen ver weg over de grijze jagers* vraag me toch af of gilan en jenny nog wat krijgenXD. want gilan is duidelijk verzot op jenny en andersomXD, hmm, leuk nog een gj bruiloftXD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 18:57 | |
| Duizendmaal sorry dat het langer duurde, maar hier ben ik dan weer. |
|
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 19:06 | |
| hmm, wat denk jij, zullen gilan en jenny ook nog gaan trouwen? het lijkt me leuk om dat mee te makenXD, ik bedoel te lezenXD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 19:32 | |
| Ik weet nie, dat moet gewoon, alweer laat sorry!!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] za 9 jun 2012 - 19:50 | |
| whaha, hmm, en george dan? want dan zijn ze op hem na allemaal getrouwd, ahh arme hij. *heeft oplossing* hij is al met zijn boeken getrouwdXD |
|
| |
| Onderwerp: Re: grijze jager [boek] | |
| |
|
| |
|