7 Actief
| |
| Onderwerp: Count between the Lightning and the Thunder[gz] ma 16 mei 2022 - 19:32 | |
|
Goed, ik denk niet dat ik het al te ingewikkeld ga maken dit allemaal. Lightningpaw hierzo is mijn nieuwste aanwinst voor in Riverclan, een jonge kersverse apprentice. You know the drill. Nou is haar naam een krachtig natuurverschijnsel en wat hoort er bij bliksem? Donder natuurlijk. Dus het leek me wel leuk om voor haar een sibling te zoeken genaamd Thunderpaw.
Ik heb niet echt veel eisen voor Thunderpaw, behalve dan dat de naam Thunderpaw is en het een volbloed sibling is van Lightningpaw. Ze hebben geen verdere siblings.
Gender, uiterlijk en karakter zijn totaal vrij om op te maken. Het uiterlijk van de ouders is nog niet bedacht, net zoals de namen.
Lightningpaw zelf is gebaseerd op een Lynx Point en haar belangrijkste karaktertrekjes zijn haar overdreven heldhaftigheid, onvoorzichtigheid en trouw aan haar clan.
Dit is wel de benodige informatie en ik hoop dat iemand interesse heeft hierin.
Ps, mocht iemand misschien een kat hebben liggen vanwaar diegene denkt dat die eventueel als ouder zou kunnen is dat ook welkom om aan te melden.
|
|
Esmee <3 67 Actief NOOTNOOT
| |
| Onderwerp: Re: Count between the Lightning and the Thunder[gz] wo 8 jun 2022 - 14:02 | |
| Ik wil wel Thunderpaw spelen! Ik zat te denken aan een tomcat? |
|
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Count between the Lightning and the Thunder[gz] di 14 jun 2022 - 11:41 | |
| Laat, sorry Gender maakt me niet uit, maar als je wat meer info hebt? |
|
Esmee <3 67 Actief NOOTNOOT
| |
| Onderwerp: Re: Count between the Lightning and the Thunder[gz] do 16 jun 2022 - 8:54 | |
| JA tuurlijk.
Bouw: Een forse kater, met een brede kop Vacht: Zwart met lichtgrijze strepen, en kortharig Ogen: De ene is groen en de andere geel Personaliteit: Thunder is erg loyaal aan de clan, en kan erg goed vechten. Hij toont wel genade als het nodig, is maar vecht echt hard. Hij heeft niet echt de drang zich te bewijzen, maar geeft wel alles voor mijn clan
Thats it i guess |
|
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Count between the Lightning and the Thunder[gz] di 21 jun 2022 - 19:34 | |
| Is goed, als je nog interesse hebt |
|
Esmee 25 Actief Cross my heart, hope to die.
| |
| Onderwerp: Re: Count between the Lightning and the Thunder[gz] vr 1 jul 2022 - 10:38 | |
| Ja tuurlijk, ik ga hem even maken
|
|
| Onderwerp: Re: Count between the Lightning and the Thunder[gz] | |
| |
|