|
|
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:20 | |
| - Blizzardstorm schreef:
- Wel een jonge Warrior uit WC met al een liefde, DD
Da gaat dan niet want ze word dan 'verliefd' op de kater met een liefde xD en het is de bedoeling dat ze voor een tijdje bijelkaar blijven, maar later komen Darkpaw en Beautypaw toch weer bij elkaar xD |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:21 | |
| - Beautypaw schreef:
- hmmm nieuw gedichtje in Beautypaw's onderschrift :3. Heeft iemand een kater apprentice uit een andere clan die mijn beautypaw wilt redden als ze zelfmoord wilt plegen? :3
Oddpaw heeft al een seen poes gered :3 En is verliefd, maar weet dat zelf nog niet |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:21 | |
| Mim; Had het over Owlfrost, XD En ik kijk wel even bij topic. |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:22 | |
| Weet iemand een naam voor een Indianen meisje met Heldere blauwe ogen en bruin haar? |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:23 | |
| |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:23 | |
| - Wolfie schreef:
- Beautypaw schreef:
- hmmm nieuw gedichtje in Beautypaw's onderschrift :3. Heeft iemand een kater apprentice uit een andere clan die mijn beautypaw wilt redden als ze zelfmoord wilt plegen? :3
Oddpaw heeft al een seen poes gered :3 En is verliefd, maar weet dat zelf nog niet Kan :3 maybe denkt hij dan dat hij op haar is ofzeuw maar later komt hij erachter dat hij op die ene poes is(waarvan ik niet weet wie xD)? |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:24 | |
| - Beautypaw schreef:
- Wolfie schreef:
- Beautypaw schreef:
Oddpaw heeft al een seen poes gered :3 En is verliefd, maar weet dat zelf nog niet Kan :3 maybe denkt hij dan dat hij op haar is ofzeuw maar later komt hij erachter dat hij op die ene poes is(waarvan ik niet weet wie xD)? Die andere poes is Haypaw... *heeft idee* ik PM je het idee wel |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:32 | |
| - Oddpaw schreef:
- Beautypaw schreef:
- Wolfie schreef:
- Beautypaw schreef:
Oddpaw heeft al een seen poes gered :3 En is verliefd, maar weet dat zelf nog niet Kan :3 maybe denkt hij dan dat hij op haar is ofzeuw maar later komt hij erachter dat hij op die ene poes is(waarvan ik niet weet wie xD)? Die andere poes is Haypaw... *heeft idee* ik PM je het idee wel OMG me vind het een super idea! nu moet Darkpaw ook instemmen :3 |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:34 | |
| Stuur het idee maar naar Tailstorm |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:34 | |
| |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:35 | |
| - Tailstorm schreef:
- Stuur het idee maar naar Tailstorm
ow had al een PM naar Darkpaw gestuurd xD maar stuur het nog wel een keer naar jou |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:35 | |
| Kijk naar de spoiler in mijn onderschrift! |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:36 | |
| Al die sub fora's maken is zó veel werk xD |
|
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:39 | |
| Waar ben je nu weer mee bezig Juul? ;o
Ik verveel me Heb geen zin om te beginnen met posten Ben like vijf dagen er niet geweest voor dat? Now I lost the sence of it ._. zal vanavond dan beginnen, though? |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:40 | |
| eindelijk die verdomde lijst af x'D |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:41 | |
| Dat idee dat ik lang geleden heb uitgewerkt :p Over stammen uit de ijstijd. Van Brotherbear, en een beetje gemixt met avatar :3 Maar kan iemand me helpen een goede achtergrond te vinden? Deze faalt namelijk x'D |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| |
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:44 | |
| - Chikita schreef:
- Dat idee dat ik lang geleden heb uitgewerkt :p
Over stammen uit de ijstijd. Van Brotherbear, en een beetje gemixt met avatar :3 Maar kan iemand me helpen een goede achtergrond te vinden? Deze faalt namelijk x'D Ahh, ikke weet waar je het over hebt, DD |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:45 | |
| Ja, indd xD Alleen heb ik er nu ook nog benders bij gepropt. De stammen van elk element hebben zo een bender :3 |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2012 - 19:46 | |
| Als hij af is heb je al een nieuw lid. Anime of foto? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |