|
|
116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 11:06 | |
| Amnesia gespeelt? You crazy?x'D En dan ook nog in het donker? Hoe erg ben je geschrokken? Je gaat me toch niet vertellen dat je ook nog headphones op had? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:14 | |
| Ja, in het donker.. We hadden alle lichten uit gedaan, als Ruben meer 3D brillen had hadden we het in 3D gespeeld. Maar alle lichten uit, alleen HD scherm, geluid hard aan en dan lekker spelen xD
Ik heb niet geslapen vannacht. Ik slaap sws al niet goed meer, k val laat in slaap en word s nachts wakker enzo en dan heel vroeg op. Maar vannacht heb ik echt echt heeel slecht geslapen. Bijna de hele nacht wakker. |
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:24 | |
| Ik werd deze ochtend plotseling om 6u enzoveel wakker... Ik zag dat het klaar helder was buiten, en ik dacht zo van, huh? hoe laat is het? Want m'n alarm is nog niet afgegaan (7.20u) toen keek ik op m'n horloge en zag dat het 6u enzoveel was... De rest van de tijd had ik toen weer verder geslapen, nogtans, ik was klaarwakker, en ik val dan moeilijker in slaap, maar blijkbaar deed ik m'n ogen weer terug dicht en sliep ik tot 9.20 ofzo... Wat raar is, ik word veelal wakker de laatste tijd tussen 9.05 en 9.30u...
@ Fireheart, zou het mogelijk zijn om Satari's naam te veranderen? Als je tijd hebt... M'n ander email adres deed het niet, en daardoor moest ik steeds een nieuwe naam ingeven, en ik wilde geen mooie naam verloren gaan, dit is nu met een ander email adres gedaan, maar ik wist niet zeker of het met dit email ook niet ging lukken, dus had ik maar een random naam verzonnen... Ja, ik weet het, ik vraag veel de laatste tijd, ik weet nou ook al dat ik jullie niet met rust kan laten(a) |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:39 | |
| Dat kun je via pb ook vragen XD En het word steeds gezelliger hier XD Voor sommige dan ;3 |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:46 | |
| Haha ;p.. Ben met nieuw setje bezig ^^,, verveel me toch,, het is niet altijd even leuk als je om 7 uur gewekt word, doordat de buren gaan verbouwen ;o.. Heb vannacht al maar 3 uur geslapen omdat ik ziek ben xd. |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:49 | |
| Het is echt saai om ziek te zijn. Vanochtend was school echt k*t. Want een jongen uit mijn klas (Die ik totaal niet mag.) heeft met die stinkende inktwisser in mijn gezicht en haren gesmeerd! Ik heb net onder de douche gestaan. En ik heb echt een hekel aan hem. En dat doet hij allemaal als de juf niet kijkt! |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:51 | |
| Lekker dan ;o.. Ik ken dat soort geintjes,, dacht dat die mensjus uit mijn klas in de derde, wel wat verstand kregen,, maar blijkbaar niet --'.. En dan worden die mensen ook niet gepakt ofzo hé.. Das zo hinderlijk --' |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:52 | |
| Ja, in mijn klas komt dat omdat iedereen bang voor hem is! |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:53 | |
| Ajj,, en als je er dan iets van zegt? Stoppen ze er dan niet mee? |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:53 | |
| Nee dan word het juist erger. |
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:54 | |
| Ow, dat is idd minder... Maar is het normaal, sinds ik thuis ben van school krijg ik voortdurend dromen over m'n vrienden, en over WC, bijvoorbeeld eens dat Hollystar en Bloodsmasher de kits hadden gekozen en ik er niet tussen zat, echt raar... Het lijkt ook allemaal zo echt, allemaal dingen die mij wel eens zouden overkomen, die nog niet eens gebeurd zijn... Ik weet het niet, zijn het visioenen of wat? Want dan moet ik toch wel zeggen dat dat er erg veel zijn de laatste tijd... De laatste keer dat ik een visioen kreeg was een dag ofzo voor ik naar huis gestuurd zou worden, het was wel een droom dat ik zou geschorst zijn voor iets doms, maar m'n lichaam zocht precies voortdurend naar de betekenis van die droom, en toen ik naar huis gestuurd was wist ik het, het was dus een visioen... Maar da's ook al een maand geleden... Maar ik vind het wel soms eng de dromen die ik droom, sommigen ervan zou ik niet eens willen dromen, maar jah... Daar doe ik zelf niet om hé...
Maar ik zal maar verder doen met postjes... Voordat m'n ouders thuis zijn... |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:56 | |
| Ik ga kijken of Warrior dogs nog steeds zo dood is. Dat is echt jammer want het is een hele mooie RPG |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 12:58 | |
| Das wel raar Satari,, maar sorry kan geen antwoord geven als ik het antwoord erop niet weet ;o..
Ik speel tot nu toe alleen Warrior Cats (:.. |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 13:00 | |
| Eigenlijk moeten die beheerders van WD gewoon reclame gaan maken |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 13:01 | |
| |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 13:02 | |
| |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 13:03 | |
| Haha ;p.. Thanks (:.. moet hem alleen even aanpassen hij is een beetje erg groot haha ;p |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 13:04 | |
| Misschien moet je ook een randje om je ava doen. Die je nu hebt vind je eigenlijk overal op google als je kat ofzo in typt
|
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 13:05 | |
| |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 maa 2012 - 13:06 | |