|
|
| [GZ, deel van verhaallijntje] Afstammelingen Sabrefang | |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ, deel van verhaallijntje] Afstammelingen Sabrefang di 27 maa 2012 - 20:42 | |
| Dat klinkt goed x'D zal ik even de naam dan verzinnen voor die extra kit en de partner daarvan? I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
| | | Babs 67
| |
| Onderwerp: Re: [GZ, deel van verhaallijntje] Afstammelingen Sabrefang di 27 maa 2012 - 20:43 | |
| Zolang mensen het maar niet te bont maken vind ik het prima. Al prefereer ik dat mensen de bestaande kits nemen zodat de nestjes niet te groot worden x'D |
| | | Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ, deel van verhaallijntje] Afstammelingen Sabrefang di 27 maa 2012 - 20:48 | |
| Haha ok, dan zal ik wel even gaan bedenken, ^^
Hmm de partner dus: Bramblesayer de vrouwelijke kitten en dus moeder van Wolf: Wispersong I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
| | | Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: [GZ, deel van verhaallijntje] Afstammelingen Sabrefang wo 28 maa 2012 - 12:34 | |
| Nee, nee, hoeftniet heuwr. Blizzard moet wel even wat ouder worden, anders heb ik alleen maar jonge Warriors, XD |
| | | Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: [GZ, deel van verhaallijntje] Afstammelingen Sabrefang wo 28 maa 2012 - 14:13 | |
| misschien kan Stripedpaw een kleindochter van Sunsong zijn?
Alleen is Thornpaw een broer van Stripedpaw, dus ik hoop dat hij het ook goed vind ^w^ |
| | | Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: [GZ, deel van verhaallijntje] Afstammelingen Sabrefang wo 28 maa 2012 - 14:18 | |
| Ik ben ook Thornpaw en ik heb eerlijk gezegt liever niet dat hij hier in terecht komt Sorry stripedpaw |
| | | Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: [GZ, deel van verhaallijntje] Afstammelingen Sabrefang wo 28 maa 2012 - 14:21 | |
| jammer D:
*denkt na of ze ook nog een andere account heeft zonder familie*
|
| | | | Onderwerp: Re: [GZ, deel van verhaallijntje] Afstammelingen Sabrefang | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|