|
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden wo 18 aug 2010 - 10:10 | |
| (Oke)
Winterstorm keek rustig naar Shadowpaw. "Je had geloof ik wel honger na zo'n lange tijd" Zei Shadowpaw. "Gaat het? Moet ik je zij nog even wat wassen?" Vroeg Shadowpaw erachteraan. "Het gaat wel en nee, je hoeft mijn zij niet te wassen en ik kan dat ook zelf wel." Zei ze en keek Shadowpaw aan. "Ik waardeer het echt dat je deze dingen voor me doet." Zei ze en gaf Shadowpaw een likje. Ze legde haar hoofd even rustig neer op haar poten en keek voor haar uit. Ze was niet moe meer, dus hield ze haar ogen open. Ze was het nu al zat om hier te liggen. Hoe lang zou het überhaupt nog duren voor ze weer mocht gaan jagen. Het liefst wilde ze Shadowpaw nu meteen meenemen en met haar gaan jagen, maar dat was niet zo'n slim idee. Dat wist ze ook nog wel. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden wo 18 aug 2010 - 10:28 | |
| Shadowpaw zag Winterstorm op een kalme manier kijken. Zijzelf werd hier ook rustig van. "Het gaat wel en nee, je hoeft mijn zij niet te wassen en ik kan dat ook zelf wel'', zei Winterstorm. 'Oké', knikte ze met respect. Ik waardeer het echt dat je deze dingen voor me doet'', zei haar mentor op een gemeende toon. Ze snorde van trots. 'Natuurlijk! Ik laat geen DonderClanlid in de steek', zei ze vanuit haar hart. Ze zag dat Winterstorm geïrriteerd was. Shadowpaw wist ook wel dat het niet door haar kwam, maar doordat ze hier moest liggen. 'Hoe lang moet ze nog rusten?', vroeg ze aan Doveheart. Het was voor Winterstorms eigen bestwil dat ze hier nog even bleef liggen. Ze kreeg een lik van Winterstorm. Ze gaf Winterstorm een bemoedigende lik terug. 'Alles komt wel goed, Winterstorm', zei ze zachtjes. |
|
| |
Cynthia 79
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden wo 18 aug 2010 - 10:52 | |
| Doveheart keek rustig naar Shadowpaw en Winterstorm. Ze zag wel dat Winterstorm nog pijn had, maar ze kon daar ook niet veel aan doen en als ze haar nog een papaverzaadje zou geven, dan zou ze waarschijnlijk weer gaan slapen. Shadowpaw kwam naar haar toegelopen en duwde een muis naar haar toe. "Hier, neem jij ook maar wat" Zei Shadowpaw. Doveheart knikte even dankbaar naar Shadowpaw en begon daarna van de muis te eten. Het smaakte heerlijk. Ze keek op toen Shadowpaw iets aan haar vroeg. "Hoe lang moet ze nog rusten?" Doveheart zuchtte even. "Het ligt eraan hoe snel haar wonden genezen." Zei ze. Ze keek naar de twee poezen. Ze begreep wel dat Winterstorm het liefst weer weg wilde, maar dat kon nu gewoon nog niet. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden wo 18 aug 2010 - 11:05 | |
| Ze zag dat Doveheart haar even dankbaar toeknikte na het brengen van de muis. Ze gaf haar een lik tussen de schouders. "Het ligt eraan hoe snel haar wonden genezen'', antwoordde Doveheart op haar vraag. Shadowpaw zuchtte met Doveheart mee. 'Winterstorm wilt graag weg', zei ze. 'Maar het is nu belangrijker dat ze even rust', zei ze erachteraan. 'Komen Rogue's vaak in andere territoriums jagen?', vroeg ze aan Doveheart. Ze besloot Winterstorm even met rust te laten. Ze hoorde het wel als Winterstorm haar nodig had. 'Want dit zou wel niet de eerste keer zijn dat een Rogue dit gebied betreedt', zei ze zuchtend, wachtend op antwoord van de cyperse poes, Doveheart. |
|
| |
Cynthia 79
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden wo 18 aug 2010 - 11:29 | |
| "Winterstorm wilt graag weg" Zei Shadowpaw. "Maar het is nu belangrijker dat ze even rust" Doveheart wist dat Shadowpaw gelijk had, maar ze zei er maar niks van. "Komen Rogue's vaak in andere territoriums jagen?" Vroeg Shadowpaw aan haar. "Want dit zou wel niet de eerste keer zijn dat een Rogue dit gebied betreedt" Zei Shadowpaw er zuchtend achteraan. "Het komt wel eens voor dat een rogue op een clans territorium komt, maar ze zijn dan ook zo weer weg. Meestal ruik je alleen hun geur zonder dat je er eentje tegenkomt en soms kom je ze wel tegen." Zei ze. Ze keek even naar Winterstorm en daarna weer naar Shadowpaw. Ze keek even naar de lucht en zag dat het al voorbij zonhoog was, maar dat maakte haar niet uit. Shadowpaw zou zelf wel bepalen wanneer ze weg zou gaan. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden wo 18 aug 2010 - 12:09 | |
| "Het komt wel eens voor dat een rogue op een clans territorium komt, maar ze zijn dan ook zo weer weg. Meestal ruik je alleen hun geur zonder dat je er eentje tegenkomt en soms kom je ze wel tegen'', antwoordde Doveheart haar vraag. Ze knikte. Ze zag Doveheart naar de lucht kijken. Ze volgde haar blik. Voorbij zonhoog. Ze wist wat dat betekende. Eigenlijk moest ze weg, gaan jagen. Maar ze wou niet. En om die gedachte te bevestigen, bleef ze vlak voor Winterstorm liggen. Ze bleef hier, deze nacht. 'Mag ik hier alsjeblieft blijven deze nacht?', vroeg ze hoopvol aan Doveheart. 'Dadelijk... gaat er iets mis met Winterstorm. Dan zit ik met een vervelend gevoel', zei ze zuchtend. Ze wist dat Doveheart nog veel dingen moest regelen, maar ze wou bij haar mentor blijven. Deze nacht nog. |
|
| |
Cynthia 79
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden wo 18 aug 2010 - 12:42 | |
| Doveheart keek naar Shadowpaw. Ze was van plan om hier nog te blijven zag ze. "Mag ik hier alsjeblieft blijven deze nacht?" Vroeg Shadowpaw. Die vraag had Doveheart eigenlijk wel verwacht. "Kun je niet beter vannacht in de apprentice den slapen?" Vroeg ze aan Shadowpaw. "Dadelijk... gaat er iets mis met Winterstorm. Dan zit ik met een vervelend gevoel" Voegde Shadowpaw eraan toe. Doveheart zuchtte even. "Er gaat heus niks mis met haar, maar je moet het zelf weten." Zei ze en stond op. Ze rekte zich even uit en ging daarna weer zitten en krulde haar staart om haar poten. Ze begreep wel dat Shadowpaw graag wilde blijven, maar Shadowpaw moest niet vergeten dat ze ook nog andere dingen voor de clan moest doen. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden wo 18 aug 2010 - 12:56 | |
| Winterstorm luisterde half mee met het gesprek tussen Doveheart en Shadowpaw. Ze hoorde wel dat ze hier nog moest blijven liggen, maar daar was ze zelf ook al wel achter. Shadowpaw wilde blijkbaar ook graag bij haar blijven, want Shadowpaw kwam weer bij haar liggen. "Mag ik hier alsjeblieft blijven deze nacht?" Vroeg Shadowpaw aan Doveheart. "Kun je niet beter vannacht in de apprentice den slapen?" Gaf Doveheart als antwoord. "Dadelijk... gaat er iets mis met Winterstorm. Dan zit ik met een vervelend gevoel" Zei Shadowpaw. Ze keek naar Shadowpaw. Er zou heus niks mis gaan met haar. "Er gaat heus niks mis met haar, maar je moet het zelf weten." Antwoordde Doveheart. Winterstorm wist al wel wat Shadowpaw dan zou gaan kiezen. Ze zou hier blijven. "Shadowpaw, je moet begrijpen dat er heus niks mis gaat met mij en moet je misschien niet nog iets voor de hele clan gaan doen? Misschien nog gaan jagen?" Vroeg Winterstorm. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden wo 18 aug 2010 - 19:46 | |
| Shadowpaw keek Doveheart even aan. "Kun je niet beter vannacht in de apprentice den slapen?", vroeg ze. Ze schudde wild haar kop. "Er gaat heus niks mis met haar, maar je moet het zelf weten'', hoorde ze Doveheart zuchten. 'Ik blijf!', zei ze resoluut. "Shadowpaw, je moet begrijpen dat er heus niks mis gaat met mij en moet je misschien niet nog iets voor de hele clan gaan doen? Misschien nog gaan jagen?" vroeg Winterstorm haar. Ze knikte, en stormde het hol uit. Ze kwam pas veel later terug. Met een fier opgeheven kop. 'Ik heb twee vogels kunnen vangen', zei ze. Ze ging vlak voor Winterstorm liggen, en keek naar Doveheart. Toen sprong ze op. 'Sorry! Moet ik voor jullie nog wat prooi halen?', vroeg ze. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden do 19 aug 2010 - 11:39 | |
| Shadowpaw was direct nadat Winterstorm had gezegd dat ze misschien nog kon gaan jagen het hol uitgegaan en kwam een tijdje later terug. "Ik heb twee vogels kunnen vangen" Zei Shadowpaw. "Dan was het in ieder geval een geslaagde jacht." Zei ze. Shadowpaw kwam weer bij haar liggen, maar sprong meteen weer op. "Sorry! Moet ik voor jullie nog wat prooi halen?" Vroeg Shadowpaw. "Nee dat hoeft niet. We hebben nog niet zo lang geleden die muizen van jou gehad." Antwoordde ze. Ze legde haar hoofd op haar poten en staarde voor zich uit. Hopelijk kon ze morgen de medicine cat den verlaten en weer gewoon gaan jagen. Ze voelde dat ze moe werd en deed haar ogen dicht. Ze ging nog iets anders liggen zodat ze beter lag. Daarna deed ze geen moeite meer om de slaap tegen te gaan en viel in een diepe slaap. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden do 19 aug 2010 - 11:49 | |
| "Nee dat hoeft niet. We hebben nog niet zo lang geleden die muizen van jou gehad'', hoorde ze Winterstorm zeggen. Ze knikte. 'Rust maar. Dan ben je morgen misschien weer de oude', zei ze. Op dat moment legde Winterstorm haar kop in haar poten, en sliep onmiddelijk. Ze keek Doveheart aan. 'Doveheart, wie wordt eigenlijk de volgende medicijn kat als jij, nou ja, er niet meer bent?', vroeg ze zich af. 'En wie wordt de nieuwe commandant als Ravenwing er niet meer zou zijn?', vroeg ze zich af. Ze wachtte geduldig op het antwoord van Doveheart. Om de tijd te benutten keek ze rond en ging zich klaar maken om te liggen. Dit deed ze door drie rondjes te maken. |
|
| |
Cynthia 79
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden do 19 aug 2010 - 12:14 | |
| Doveheart zag dat Shadowpaw wegging om wat te gaan jagen en een tijdje later ook weer terugkwam. "Ik heb twee vogels kunnen vangen" Zei Shadowpaw. "Sorry! Moet ik voor jullie nog wat prooi halen?" Vroeg Shadowpaw erachteraan. Voor Doveheart een antwoord kon geven antwoordde Winterstorm al. "Nee dat hoeft niet. We hebben nog niet zo lang geleden die muizen van jou gehad." Doveheart wou een beetje hetzelfde zeggen, dus zei voor de rest niks meer. Ze zag dat Winterstorm in slaap viel en dat daarna Shadowpaw naar haar keek. "Doveheart, wie wordt eigenlijk de volgende medicijn kat als jij, nou ja, er niet meer bent?" Vroeg Shadowpaw aan haar. "En wie wordt de nieuwe commandant als Ravenwing er niet meer zou zijn?" Voegde Shadowpaw eraan toe. "Spottedpaw is mijn apprentice, dus zij zal de volgende medicine cat worden en ik weet niet wie de volgende deputy word. Dat kan elke warrior zijn." Antwoordde ze. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden do 19 aug 2010 - 14:43 | |
| "Spottedpaw is mijn apprentice, dus zij zal de volgende medicine cat worden en ik weet niet wie de volgende deputy word. Dat kan elke warrior zijn'', hoorde ze Doveheart haar vraag beantwoorden. Ze knikte. 'Mij lijkt het niks om commandant te worden', zei ze. 'Het lijkt me gewoon zo moeilijk', vervolgde ze. 'Trouwens, medicijn kat lijkt me ook moeilijk.' Ze keek even naar de slapende Winterstorm. 'Misschien droomt ze nu wel van jagen', zei ze medelijdend. Ze liep naar Winterstorm toe, en ging vlak bij Winterstorm liggen. Niemand zou Winterstorm nu even lastig mogen vallen. Ze gaf haar mentor nog een lik. 'Alles komt goed', fluisterde ze, en ze viel meteen in slaap. |
|
| |
Cynthia 79
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden vr 20 aug 2010 - 11:48 | |
| Doveheart keek rustig voor zich uit. "Mij lijkt het niks om commandant te worden" Hoorde ze Shadowpaw zeggen. "Het lijkt me gewoon zo moeilijk" Zei Shadowpaw erachteraan. "Trouwens, medicijn kat lijkt me ook moeilijk." Doveheart zag dat Shadowpaw naar Winterstorm keek. "Misschien droomt ze nu wel van jagen" Zei Shadowpaw. "Misschien wel, maar je weet het niet. Ze kan ook wel over iets anders dromen." Zei ze rustig. Ze zag dat Shadowpaw naar Winterstorm toe liep en erbij ging liggen en niet veel later in slaap viel. Doveheart zelf was ook wel aardig moe geworden, dus ze stond op en rekte zich even uit, maar liep toen naar haar slaapplaats toe en ging in haar nest liggen. Ze draaide eerst nog een paar keer in haar nest tot ze goed lag en deed toen haar ogen dicht en viel in slaap. |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden za 21 aug 2010 - 13:59 | |
| Cloudpaw liep gewoon in het kamp rond. Hij ging overal een beetje kijken. In de Nursery om naar de schattige kittens te kijken en toen hij naar de apprentice den liep, keek hij even binnen in de Medicine Cat den. Cloudpaw zag een glimp van witte en cyperse vacht. Het zou toch niet..., dacht Cloudpaw paniekerig. 'Winterstorm, Shadowpaw?!' Riep hij verschrikt. Hij liep snel naar de Medicine Cat den. Cloudpaw zag Doveheart rustig slapen, alsof er niets aan de hand was. Snel porde hij een paar keer in haar zij. 'Doveheart wakker worden!!' Riep hij. Omdat Doveheart niet onmiddellijk reageerde liep de witte kater naar Winterstorm en Shadowpaw. Cloudpaw gaf Winterstorm een lik op haar neus. 'Winterstorm?' Piepte hij zachtjes, en keek vragend naar Shadowpaw. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden za 21 aug 2010 - 14:15 | |
| Winterstorm was net aan het dromen toen een stem haar droom verstoorde. Ze voelde dat ze een lik over haar neus kreeg en deed haar ogen meteen wijd open. "Winterstorm?" Vroeg degene die haar wakker had gemaakt zachtjes. Ze knipperde nog een paar keer met haar ogen tot ze besefte dat het Cloudpaw was geweest die haar wakker had gemaakt. "Cloudpaw wat is er?" Vroeg ze slaperig en toen herinnerde ze zich dat ze in de medicine cat den lag en het dus logisch was dat Cloudpaw zich zorgen maakte. "Het valt wel mee. Het was alleen maar een rogue." Zei ze geruststellend. Ook al wist ze dat ze beter alles uit kon gaan leggen, maar Cloudpaw zou het vanzelf wel zeggen als dat moest. Ze moest een gaap onderdrukken, maar keek toen weer rustig naar Cloudpaw. |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden za 21 aug 2010 - 14:41 | |
| Toen Cloudpaw naar Shadowpaw keek, deed Winterstorm haar ogen open. "Cloudpaw wat is er?" Vroeg ze slaperig. 'Waarom lig je in de medicine cat den?'Vroeg Cloudpaw, met een beetje minder paniek in zijn stem. Winterstorm keek slaperig zijn kant op. "Het valt wel mee. Het was alleen maar een rogue." Zei ze. 'Heeft een rogue je aangevallen? Hier in het kamp? En was je alleen?' De vragen rolden uit Cloudpaws mond. Hij had een beetje veel gezegd en zou Winterstorm nu iets laten zeggen. Shadowpaw lag nog steeds te slapen. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden za 21 aug 2010 - 14:50 | |
| Winterstorm luisterde naar wat Cloudpaw allemaal zei. "Waarom lig je in de medicine cat den?" Die vraag had ze eigenlijk wel verwacht. "Heeft een rogue je aangevallen? Hier in het kamp? En was je alleen?" Vroeg Cloudpaw erachteraan. Ze kon hem beter alles gaan uitleggen, want anders snapte hij er niks meer van. "Ik was gaan jagen bij de uilenboom en toen ik daar aankwam zag ik dat een rogue, genaamd Lionheart, Wolfpaw wou aanvallen, dus ik sprong ertussen en na een woordenwisseling tussen hem en mij viel hij mij aan en hebben we een tijdje gevochten tot hij er genoeg van had gehad en wegging. Daarna ben ik teruggegaan naar het kamp en ben ik hier naartoe gegaan." Vertelde ze. Dat was echt het enige wat er was gebeurd. "Je hoeft je geen zorgen om mij te maken." Zei ze er geruststellend achteraan. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden za 21 aug 2010 - 17:05 | |
| Shadowpaw werd wakker van enkele stemmen. Ze sprong met opgezette vacht op om Winterstorm te beschermen. Maar het was Cloudpaw. 'Oh, hoi Cloudpaw', zei ze. Ze had werkelijk niks gehoord van de woordenwisseling. Ze likte haar vacht. Hoe laat is het? vroeg ze zich af. 'Cloudpaw, is het al na zonsondergang?', vroeg ze verdwaasd. Ze wist werkelijk even helemaal niks meer. Ze keek even rond naar Daveheart. Die lag nog te slapen zo te zien. Of toch niet? Ze spande zich in om haar ogen tot spleetjes te maken en te turen naar Doveheart. Ja, ze sliep. Waar was Firepaw? Ineens herinnerde ze zich weer dat ze hier in slaap was gevallen. Ze dacht eerst dat dat een droom was. Maar dat was het dus niet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's wonden | |
| |
|
| |
|