Bo3 44 Actief "It's hard to walk through all the places that your life used to be in."
| CAT'S PROFILEAge: ⧗ 39 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: ⧗ Moorrunner [Warrior] |
| Onderwerp: [Topic Search] pulvis et umbra sumus wo 27 apr 2022 - 22:29 | |
| Windclan heeft er een negatieveling bij. Umbrapool is de broer van leader Blazestar en voelt dat hij altijd in de schaduw van zijn broer staat. Hij is jaloers op alles en iedereen, omdat hij aanneemt dat anderen een beter en gelukkiger leven dan hij. Tegelijkertijd vind hij echter ook niet dat hij zelf beter verwacht, en niemand is zo kritisch op Umbra als Umbra. Verder is Umbrapool niet zo nutteloos als hijzelf denkt: hij kan prima jagen en vechten. Het probleem is dat hij zich altijd compleet fixeert op een taak, of een kat, en dat alles wat tekortschiet aan zijn eigen onmogelijke verwachtingen betekend dat hij waardeloos is.
Zie jij wel wat in een topicje met deze dramatische kater? Stuur dan een berichtje! Alles is mogelijk, maar vooral Windclan is voor nu wel mijn voorkeur, om hem echt op te bouwen. Ik reageer op aanmeldingen op Discord.
|
|
Freedje 347 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topic Search] pulvis et umbra sumus wo 27 apr 2022 - 23:09 | |
| Thawrage lijkt me sws een super interessante combo, voor de rest heb ik in WC ook nog Thrivekit die wel wat aandacht verdient,:3 |
|