|
| Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH | |
| |
340
| |
| Onderwerp: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH zo 18 maa 2012 - 22:25 | |
| Verveel je je? Invullen dan maaar !!! - Code:
-
[b]001: Naam:[/b] [b]002: Nickname:[/b] [b]003: Woonplaats:[/b] [b]004: Geboortedatum:[/b] [b]005: Lengte:[/b] [b]006: Kleur ogen:[/b] [b]007: Schoenmaat:[/b] [b]008: School/werk:[/b] [b]009: Rook je:[/b] [b]010: Hobby's:[/b] [b]011: Broers/zussen:[/b] [b]012: Heb je verkering/een relatie:[/b] [b]013: Piercing:[/b] [b]014: Tattoo:[/b] [b]015: Vakantieland:[/b]
[b]016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?)[/b] [b]017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen :[/b] [b]018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? :[/b] [b]019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) :[/b] [b]020: Wie bewonder je enorm :[/b] [b]021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum):[/b]
[b]022: Favoriete slaapkledij:[/b] [b]023: Favoriete auto:[/b] [b]024: Favoriete film:[/b] [b]025: Favoriete muziek:[/b] [b]026: Favoriete stad:[/b] [b]027: Favoriete knuffel: [/b] [b]028: Favoriete geurtje:[/b] [b]029: Favoriete week/maandblad:[/b] [b]030: Favoriete geluid:[/b] [b]031: Favoriete TV-series:[/b] [b]032: Favoriete schrijver:[/b] [b]033: Favoriete troetelnaam:[/b]
[b]034: Wat staat er op je mouse pad:[/b] [b]035: Wat ligt er onder je bed:[/b] [b]036: Lievelingskleur:[/b] [b]037: Lievelingslied allertijden:[/b] [b]038: Lievelingslied op dit moment:[/b] [b]039: Lievelingseten:[/b] [b]040: Lievelingsvak op school:[/b] [b]041: Lievelingsdrank:[/b] [b]042: Lievelingscijfer:[/b] [b]043: Wat vind je het mooist aan jezelf:[/b] [b]044: Welke deodorant gebruik je:[/b] [b]045: Welke schoenen draag je het liefst:[/b] [b]046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks:[/b] [b]047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak:[/b] [b]048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen:[/b] [b]049: Het meest beschamende moment van je leven:[/b] [b]050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:[/b] [b]051: Wat doe je ] [b]052: Welk vak doe/deed je niet graag op school:[/b] [b]053: Je Ontbijt:[at eet je absoluut niet graag: [/b] [b]055: Huisdieren:[/b]
[b]056: Lachen of dromen:[/b] [b]057: Serieus of grappig:[/b] [b]058: Snel of traag:[/b] [b]059: Alleenstaand of relatie:[/b] [b]060: Simpel of ingewikkeld: [/b] [b]061: Cremeren of begraven:[/b] [b]062: Sex of alcohol:[/b] [b]063: Lang opblijven of vroeg naar bed:[/b] [b]064: Licht of donker?:[/b] [b]065: Spreken of zwijgen:[/b] [b]066: Grote of kleine vrouwen/mannen:[/b] [b]067: Krant of weekblad:[/b] [b]068: Knuffel of een kus:[/b] [b]069: Gelukkig of triestig:[/b] [b]070: Leven of dood:[/b] [b]071: Fuif of discotheek:[/b] [b]072: Links of rechts:[/b] [b]073: Saus erop of ernaast?:[/b] [b]074: Bruin of blond:[/b]
[b]075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:[/b] [b]076: Geloof je in reincarnatie:[/b] [b]077: Bestaan buitenaardse wezens:[/b] [b]078: Bestaat de ware:[/b]
[b]079: Hoeveel kinderen wil je:[/b] [b]080: Waar kan je niet tegen:[/b] [b]081: Het beste gevoel ter wereld:[/b] [b]082: Het slechtste gevoel ter wereld:[/b] [b]083: Waar ben je bang voor:[/b] [b]084: Word je soms emotioneel:[/b] [b]085: Huil je tijdens films:[/b] [b]086: Droombezigheid als je ouder bent:[/b] [b]087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:[/b] [b]088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:[/b] [b]089: Als welk dier zou je terug willen keren?:[/b] [b]090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:[/b] [b]091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:[/b] [b]092: wat is je ultieme droom/doel? :[/b]
Laatst aangepast door MaskKit op ma 19 maa 2012 - 20:09; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | 40
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH zo 18 maa 2012 - 23:11 | |
| 001: Naam: Vicky Weener 002: Nickname: Vick, maar hier natuurlijk MaskKit, en de rest xD 003: Woonplaats: Catral, Spain 004: Geboortedatum: 19-11-1993 005: Lengte:1,72 006: Kleur ogen: eerst bruin randje, dan groen dan grijsblauwig. 007: Schoenmaat: 41 008: School/werk: werk, animatieteam in een hotel op mallorca vnaf 4 mei 009: Rook je: nee 0 10: Hobby's: tekenen, schilderen, RPGen, puzzelen, Zwemmen, Foto’s editten, fotograveren. enz 011: Broers/zussen:ik heb een broertje van 5 jaar onger 012: Heb je verkering/een relatie: nee single op t moment 013: Piercing: nope. 3 gaatjes oorbellen, 2 gelijk beide oren en in mn rechter eentje naast mn andere. 014: Tattoo: ik wil wel mn sterrenbeeld in sterretjes om mn pols 015: Vakantieland: uhm… k woon in spanje… 016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) tjha véle… en ken niet iedereen, maar ik vind michelle en waz wel érg creatief, maar nog maals ik ken niet iedereen. 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : uhm… n leuke rastajongen die ik met uitgaan leerde kennen xD en mn beste vriendin Thalita, maar ook Vele mensen van t forum hier. 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : uhm uhm…kom ik nog op terug xD ik edit dit bericht nog wel een paar 100keer 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : johnny depp, en of acteurd van Glee, va dit forum wil ik graag zowat iedereen ontmoeten xD maar vooral Angelo/crookestar, Michelle/Dreamheart, Waz/Fireheart maar zou graag een keer op een meeting komen ! 020: Wie bewonder je enorm : uhm mn ouders? xD 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): Johnny depp en corry salling. Uhm dangerdance is cewl ^^ 022: Favoriete slaapkledij: joggingbroek en oversized-shirt… 023: Favoriete auto: mustang’s 024: Favoriete film: pirates of the Caribean 025: Favoriete muziek:pff… classic rock… maar ook R&B, en musical… alles wel behalfe opera en classiek 026: Favoriete stad: uhm das een goeie… kan ff niet op de naam komen xD die in nedernd met die leuke geklerude huizen xD 027: Favoriete knuffel: mn teddybeer xD 028: Favoriete geurtje: Playboy… en die ene deodorant uhmm van AXE tentasion en chocola ofso 029: Favoriete week/maandblad: de prive enzo xD En donald duck 030: Favoriete geluid: okee cht géen idee ! xD 031: Favoriete TV-series: Glee, merlin… 032: Favoriete schrijver: J.K rolwling, Erin hunter… en meer 033: Favoriete troetelnaam: uh… honey? xD 034: Wat staat er op je mouse pad: heb k niet xD oh wacht tog wel maar ik gebruik hem niet xD er staan pinquins op ^^ 035: Wat ligt er onder je bed: troep xD, uhm… even kijken… oh gezeldschapspellen en een heleboel stof. 036: Lievelingskleur: Rood, paars 037: Lievelingslied allertijden: too much songs… maar bohemian rapsody blijft goed ^^ 038: Lievelingslied op dit moment: you cant hurry love 039: Lievelingseten: Pannekoeken xD en tapas… 040: Lievelingsvak op school: Gym xD kunst en Cultuur 041: Lievelingsdrank: Seks on the beach… oh xD sidra met limonadesap… of gewoon drinken? annanassap 042: Lievelingscijfer: 9 ? 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: uhm… de kleru van mijn ogen ^^ 044: Welke deodorant gebruik je: nu aloe vera 045: Welke schoenen draag je het liefst:mn air nikeys ^^6.0 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: te laat xDna valt mee… 12 uur ofso 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: best wel… óf uhm… ‘’uhm..’’ xD en ‘’XD’’ zeg ik te vaak… of waardeloos… of bagger xD, en awesome. 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: ik werd verkering gevraagd op de top van een berg ^^ 049: Het meest beschamende moment van je leven: gekost voor de ingang van discotheek… vervolgens had een vriendin geregeld dat de uitsmijten mij naar huis bracht xD 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: buiten 051: Wat doe je in het weekend: weinig… 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: wiskunde… zoals vele? 053: Je Ontbijt: meestal geroosterd brood met hagelslag. 054: Wat eet je absoluut niet graag: uhm… spinazi, en bietjes vind k ook bagger 055: Huisdieren: 3 honden, n duiste herder, n windhond kruising blonde labrador die denk dat ze een mechelse herder is. En een duiste pitbull staffor kurising achtig iets. Stuk voor stu schatjes <3 056: Lachen of dromen: omg… allebei xD 057: Serieus of grappig: grappig 058: Snel of traag: snel 059: Alleenstaand of relatie: relatie 060: Simpel of ingewikkeld: simpel met ingewikkelde tuch 061: Cremeren of begraven: uh…cremeren denk ik… 062: Sex of alcohol: ben maagd… maar liever itimiteit dan alcohol xD alhoewel t liefst heb ik beide 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: k wíl vroeg naar bed… maar blijf tóch altijd lang op xD 064: Licht of donker?: uhm… 065: Spreken of zwijgen: sprekken 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: grote mannen… al hoewel… weetnie… 067: Krant of weekblad: weekblad 068: Knuffel of een kus: beide 069: Gelukkig of triestig: uhuu. gelukkig 070: Leven of dood: uhuuu leven xD 071: Fuif of discotheek: what the hell is een fuif? Dénk een bruine kroeg ofso…? Dus discotheek 072: Links of rechts: rechts 073: Saus erop of ernaast?: beide xD 074: Bruin of blond: uhm… rood? xD 075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: wanneer gaat de aarde eraan? En kunnen we er iets aan doen? 076: Geloof je in reincarnatie: deels 077: Bestaan buitenaardse wezens: jhuaa 078: Bestaat de ware: ik denk meerdere… 079: Hoeveel kinderen wil je: 2 dénk ik, hopelijk jongen en een meisje. Tweeling… 080: Waar kan je niet tegen: liegen… 081: Het beste gevoel ter wereld: liefde 082: Het slechtste gevoel ter wereld: wanneer iemand is vreemd gegaan… 083: Waar ben je bang voor: dat ik misschien niet alles kan doen in mn leven wat ik gedn wil hebben voordat het mijn tijd is… 084: Word je soms emotioneel: jhaa 085: Huil je tijdens films: alleen als het om dieren gaat eigenlijk… xD vrij snel dan… 086: Droombezigheid als je ouder bent: uhm… dieren observeren documentaire maken over wolven, en documentaire maken over de natuur in Tjernobyl 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: geld verdienen xD en het sparen voor rijbewijs 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: hmm ik moet sinnasappels plukken aan de overkant… 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: wolf 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: hmm k hou wel van manner met sixpacki 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: in het vliegtuig xD of op een hoge berg 092: wat is je ultieme droom/doel? : naar canada gaan. En wolven bestuderen. Én ik wil tjernobyl zien… blijkt een prachtige natuur te zijn nu. EDIT Extra... 093: wat is je favoriete band: Queen 094: als je 3 wensen mocht oen wat zouden die dan zijn?: (ga niet de mis holland ofso uit hangen… wens wat je écht wensen zou, kies niet alleen voor world-peace) 1e. dat iedereen in een electice auto rijd… en het verandwoord mogelijk is qua mileu en geld. 2e dat ik als ik ooit een lot koop ook de hoofdprijs Als die veel geld bedraagd en anders de hoofdprijs van t eerst volgende lot… zodat ik mn droom waar kan maken en naar canada en Tjernobyl kan. 3e dat mijn gezien nooit meer geld problemen gaat hebben… níemand van mij nageslacht langer dan een jaar geld rpblemen heeft. - Code:
-
EDIT 093: wat is je favoriete band: 094: als je 3 wensen mocht oen wat zouden die dan zijn?: (ga niet de mis holland ofso uit hangen… wens wat je écht wensen zou, kies niet alleen voor world-peace)
Zoiets dus xD ik ben dus ook maskkit[b] |
| | | 32
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH ma 19 maa 2012 - 16:58 | |
| - lijst met BBcode:
- Code:
-
[b]001: Naam:[/b] [b]002: Nickname:[/b] [b]003: Woonplaats:[/b] [b]004: Geboortedatum:[/b] [b]005: Lengte:[/b] [b]006: Kleur ogen:[/b] [b]007: Schoenmaat:[/b] [b]008: School/werk:[/b] [b]009: Rook je:[/b] [b]010: Hobby's:[/b] [b]011: Broers/zussen:[/b] [b]012: Heb je verkering/een relatie:[/b] [b]013: Piercing:[/b] [b]014: Tattoo:[/b] [b]015: Vakantieland:[/b]
[b]016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?)[/b] [b]017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen :[/b] [b]018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? :[/b] [b]019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) :[/b] [b]020: Wie bewonder je enorm :[/b] [b]021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum):[/b]
[b]022: Favoriete slaapkledij:[/b] [b]023: Favoriete auto:[/b] [b]024: Favoriete film:[/b] [b]025: Favoriete muziek:[/b] [b]026: Favoriete stad:[/b] [b]027: Favoriete knuffel: [/b] [b]028: Favoriete geurtje:[/b] [b]029: Favoriete week/maandblad:[/b] [b]030: Favoriete geluid:[/b] [b]031: Favoriete TV-series:[/b] [b]032: Favoriete schrijver:[/b] [b]033: Favoriete troetelnaam:[/b]
[b]034: Wat staat er op je mouse pad:[/b] [b]035: Wat ligt er onder je bed:[/b] [b]036: Lievelingskleur:[/b] [b]037: Lievelingslied allertijden:[/b] [b]038: Lievelingslied op dit moment:[/b] [b]039: Lievelingseten:[/b] [b]040: Lievelingsvak op school:[/b] [b]041: Lievelingsdrank:[/b] [b]042: Lievelingscijfer:[/b] [b]043: Wat vind je het mooist aan jezelf:[/b] [b]044: Welke deodorant gebruik je:[/b] [b]045: Welke schoenen draag je het liefst:[/b] [b]046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks:[/b] [b]047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak:[/b] [b]048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen:[/b] [b]049: Het meest beschamende moment van je leven:[/b] [b]050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:[/b] [b]051: Wat doe je ] [b]052: Welk vak doe/deed je niet graag op school:[/b] [b]053: Je Ontbijt:[at eet je absoluut niet graag: [/b] [b]055: Huisdieren:[/b]
[b]056: Lachen of dromen:[/b] [b]057: Serieus of grappig:[/b] [b]058: Snel of traag:[/b] [b]059: Alleenstaand of relatie:[/b] [b]060: Simpel of ingewikkeld: [/b] [b]061: Cremeren of begraven:[/b] [b]062: Sex of alcohol:[/b] [b]063: Lang opblijven of vroeg naar bed:[/b] [b]064: Licht of donker?:[/b] [b]065: Spreken of zwijgen:[/b] [b]066: Grote of kleine vrouwen/mannen:[/b] [b]067: Krant of weekblad:[/b] [b]068: Knuffel of een kus:[/b] [b]069: Gelukkig of triestig:[/b] [b]070: Leven of dood:[/b] [b]071: Fuif of discotheek:[/b] [b]072: Links of rechts:[/b] [b]073: Saus erop of ernaast?:[/b] [b]074: Bruin of blond:[/b]
[b]075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:[/b] [b]076: Geloof je in reincarnatie:[/b] [b]077: Bestaan buitenaardse wezens:[/b] [b]078: Bestaat de ware:[/b]
[b]079: Hoeveel kinderen wil je:[/b] [b]080: Waar kan je niet tegen:[/b] [b]081: Het beste gevoel ter wereld:[/b] [b]082: Het slechtste gevoel ter wereld:[/b] [b]083: Waar ben je bang voor:[/b] [b]084: Word je soms emotioneel:[/b] [b]085: Huil je tijdens films:[/b] [b]086: Droombezigheid als je ouder bent:[/b] [b]087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:[/b] [b]088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:[/b] [b]089: Als welk dier zou je terug willen keren?:[/b] [b]090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:[/b] [b]091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:[/b] [b]092: wat is je ultieme droom/doel? :[/b]
Ik geef andere keer wel de antwoordeb |
| | | Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH ma 19 maa 2012 - 19:32 | |
| 001: Naam: Lyan (Spreek uit als: Lian XD) 002: Nickname: Legendkitty of Matty 003: Woonplaats: Noord Brabant 004: Geboortedatum: 29 dec. 2000 005: Lengte: Euuhm. Weet ik niet. 006: Kleur ogen: Bruin 007: Schoenmaat: 37? 008: School/werk: BS 009: Rook je: Nee, wat denk je wel niet? 010: Hobby's: Henkie verzorgen natuurlijk! (Henkie is een pony.) 011: Broers/zussen: Thomas [12] en Jeroen [18] Jeroen is het aardigst. Thomas is aan het puberen. 012: Heb je verkering/een relatie: Nee, maar mijn vriendin wil me koppelen aan een sexy boy! 013: Piercing: Oorbellen 014: Tattoo: Nee! 015: Vakantieland: Spanje. 016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?): Rick Geurts! 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Koen. (Dat is die sexy boy.) 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Spotpaw en Beautypaw. 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Sofie lijkt me echt super om te ontmoeten! En natuurlijk Rihanna! (*Is alvast haar engels beter aan het oefenen.*) Jason Derulo is ook een persoon die ik super super super graag wil ontmoeten! 020: Wie bewonder je enorm : Usher en Jason Derulo! 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): Hier ga ik niet op in. (Sexy boy wist je nog?) 022: Favoriete slaapkledij: Pyjama! 023: Favoriete auto: Hummer, lijkt me wel cool om in te rijden. 024: Favoriete film: Euuuhm even denken. 8e groepers huilen niet! 025: Favoriete muziek: Van Jason Derulo echt enorm veel! 026: Favoriete stad: Den Bosch! 027: Favoriete knuffel: Alle knuffels die ik heb! 028: Favoriete geurtje: Hoe heet hij nou? 029: Favoriete week/maandblad: MM 030: Favoriete geluid: Water, waarom is dat mijn favoriete geluid? 031: Favoriete TV-series: BTR 032: Favoriete schrijver: Erin Hunter en Francine Oomen! 033: Favoriete troetelnaam: Doos en muts! XD 034: Wat staat er op je mouse pad: Heb ik niet! 035: Wat ligt er onder je bed: Een zitruimte. (Ik slaap in een hoogslaper!) 036: Lievelingskleur: Blauw en paars? 037: Lievelingslied allertijden: https://www.youtube.com/watch?v=adPtQ5TMNkM038: Lievelingslied op dit moment: https://www.youtube.com/watch?v=adPtQ5TMNkM en https://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw039: Lievelingseten: Spaghetti! 040: Lievelingsvak op school: Geen 041: Lievelingsdrank: Multivitamine sap! 042: Lievelingscijfer: 18 XD 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Mijn bruine haar. Het glanst als de zon erop schijnt! Alleen zo'n irritant kind zegt dat het blond is XD Ik zeg dan altijd blinde. En my friends vinden dat het goud is. 044: Welke deodorant gebruik je: Vogue 045: Welke schoenen draag je het liefst: Mijn twee paar Adidas sneakers. 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: half 10 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Daar snap ik echt geen zak van XD 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Ik stond naast die sexy boy toen Yes-r optrad. Dit was vorig weekend zaterdag. 049: Het meest beschamende moment van je leven: Ik dacht dat een jongen een meisje was XD 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Buiten! (Als de zon schijnt tenminste.) 051: Wat doe je in het weekend: Of ik ga naar mijn vader of ik kijk tv en zit op WC. : Welk vak doe/deed je niet graag op school: Rekenen 053: Je Ontbijt: Boterhammen 054: Wat eet je absoluut niet graag: Spruitjes 055: Huisdieren: Benji. (Cavalier king Charles Spaniel Blenheim.) En Sniffel, mijn langharige cavia. En Karel II en Bob, dit zijn mijn parkieten. (Weet je hoe Karel II aan zijn naam komt? Nou De eerste Karel was na een week al dood, zonder reden!) 056: Lachen of dromen: All 057: Serieus of grappig: Grappig 058: Snel of traag: Traag 059: Alleenstaand of relatie: Bijna een BF! 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven: Waarom vraag je dat? 062: Sex of alcohol: Nog zo'n vraag! Guys ik ben 11! 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven. 064: Licht of donker?: Licht 065: Spreken of zwijgen: Thuis ben ik echt druk, maar op school? 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Gemiddeld. 067: Krant of weekblad: Weekblad! MM 068: Knuffel of een kus: Hug en kiss 069: Gelukkig of triestig: Gelukkig 070: Leven of dood: Leven 071: Fuif of discotheek: Disco. (De fuik.) 072: Links of rechts: Rechts 073: Saus erop of ernaast?: Licht eraan 074: Bruin of blond: Bruin. (My friends zeggen goud!) Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Of mijn sexy boy me vraagt! Please god! I will with my boy! 076: Geloof je in reincarnatie: ??? 077: Bestaan buitenaardse wezens: Ja! Mezelf 078: Bestaat de ware: Jaaaaa serieus! En ik denk dat hij me ook wel ziet staan. 079: Hoeveel kinderen wil je: Hmmmmm, daar denk ik nog niet echt over na. 080: Waar kan je niet tegen: Tegen dat k*t kind uit mijn klas. 081: Het beste gevoel ter wereld: Loveeeeee 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Verdriet 083: Waar ben je bang voor: Dat die sexy boy al heeft. 084: Word je soms emotioneel: Niet vaak. 085: Huil je tijdens films: Nee 086: Droombezigheid als je ouder bent: Naar LA! 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Ik ga er echt voor om die boy te krijgen! 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Die boy. 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Warrior cat! 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Het gezicht 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Strand 092: wat is je ultieme droom/doel?: Ik wil gewoon die boy! |
| | | Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH ma 19 maa 2012 - 19:47 | |
| 001: Naam: Julie 002: Nickname: Juul, Luka. 003: Woonplaats: Ijburg 004: Geboortedatum: 27 april 2000 005: Lengte: 1, 59 006: Kleur ogen: Groen met een beetje bruin. 007: Schoenmaat: 38 008: School/werk: ABBS het podium 009: Rook je: Nee 0_0 010: Hobby's: Tekenen, Rpgen, Final Fantasy spelen. 011: Broers/zussen: Zusje, ze is Tiger hier. 012: Heb je verkering/een relatie: Nope, never had. 013: Piercing: Oorbellen :3 014: Tattoo: x 015: Vakantieland: Griekenland 016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Waz 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Uhhm, alle Wc mensjes op de meeting <3 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Ik vind Babs en Mimi erg mooi posten, en ik post graag met Fran (Skywalker) 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Ster; Michael Jackson, Forum; Uhhm, Bo >:3 020: Wie bewonder je enorm : Mijn voet 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): Me ofcourse ;p en het meest sexy char is toch wel... geen idee xD 022: Favoriete slaapkledij: Mijn epic bugs bunny shirt 023: Favoriete auto: Mitsubisi 024: Favoriete film: Puss in Boots 025: Favoriete muziek: Klikje Van dat soort muziek 026: Favoriete stad: A' dam ofcourse 027: Favoriete knuffel: Muis, een Muis xD 028: Favoriete geurtje: Geen idee 029: Favoriete week/maandblad: Nickelodeon Magazine 030: Favoriete geluid: TRRRRIIINNGGG 031: Favoriete TV-series: Spongebob 8D 032: Favoriete schrijver: Geronimo stilton 033: Favoriete troetelnaam: Nou, als ik je kutje noem, mag ik je ;p 034: Wat staat er op je mouse pad: Heb ik niet. 035: Wat ligt er onder je bed: Een logeer matras met wat kussens en een deken ;p 036: Lievelingskleur: Rood & Groen 037: Lievelingslied allertijden: Evrytime we touch, Romeo and Juliet, Riot, Phenomenom. 038: Lievelingslied op dit moment: *Wijst naar favoriete muziek* 039: Lievelingseten: Pizza 040: Lievelingsvak op school: Tekenen 041: Lievelingsdrank: Fristy <3 042: Lievelingscijfer: 8 & 100 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Mijn ogen 044: Welke deodorant gebruik je: FA en Vogue 045: Welke schoenen draag je het liefst: Mijn Gympen en mn laarzen. 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: 10;30 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Omg, doe normaal jongen! 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Een jongen uit mn klas stalkt me -.- 049: Het meest beschamende moment van je leven: Toen hij met voetbal op me viel -.- 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Binnen 051: Wat doe je ] Dit invullen xD [b]052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: REKENEN >< 053: Je Ontbijt:[wat eet je absoluut niet graag: Brood 055: Huisdieren: Drie katten en een konijn 056: Lachen of dromen: Lachen <3 057: Serieus of grappig: Grappig 058: Snel of traag: Traag xD 059: Alleenstaand of relatie: Forever alone~ 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven: Begraven 062: Sex of alcohol: .... (no anwsers xD) 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven 064: Licht of donker?: Donker 065: Spreken of zwijgen: Zwijgen 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Grote 067: Krant of weekblad: Weekblad 068: Knuffel of een kus: Knuffel 069: Gelukkig of triestig: Triestig 070: Leven of dood: Dood 071: Fuif of discotheek: Discoteek 072: Links of rechts: Rechts 073: Saus erop of ernaast?: ERnaast 074: Bruin of blond: Bruin 075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Wat is het nut van het leven. 076: Geloof je in reincarnatie: Ja 077: Bestaan buitenaardse wezens: Ja 078: Bestaat de ware: Niet voor dit kind schat 079: Hoeveel kinderen wil je: Geen enkelen 080: Waar kan je niet tegen: Kinderen die irri zijn 081: Het beste gevoel ter wereld: Dunno 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Iemand verliezen wie je dierbaar is. 083: Waar ben je bang voor: De dood, spinnen. 084: Word je soms emotioneel: Ja 085: Huil je tijdens films: Ja 086: Droombezigheid als je ouder bent: ? 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Wat minder over de dood nadenken 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Yuna x Tidus ftw! 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Kat of Tijger 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Dunno 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Op de mouth everest 092: wat is je ultieme droom/doel? : Heb ik niet echt... |
| | | Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH ma 19 maa 2012 - 20:02 | |
| 001: Naam: Quinty 002: Nickname: Q - QuinTower 003: Woonplaats: Maastricht 004: Geboortedatum: 12-3-'95 005: Lengte: 1,88 [ommenabij] 006: Kleur ogen: Blauw/groen 007: Schoenmaat: 42/43 008: School/werk: HAVO 4 doubleur 009: Rook je: Nope 010: Hobby's: Photoshop, Ballet, Schrijven, RPG'n, Fora, Wolven, Katten, Muziek luisteren, Lezen, Mensen irriteren, Chillen met vrienden. 011: Broers/zussen: Nope 012: Heb je verkering/een relatie: Nope 013: Piercing: - 014: Tattoo: - 015: Vakantieland: Nederland xD
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Wazzie 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Michelle <3 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Geen voorkeur 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Ster; Pas op, lange lijst Johnny Depp, Robert Downey Jr., Jude Law, Sean Astin, Elijah Wood, Alan Rickman, Danial Redcliff. Forum; Wazzie, Sanne, Mimi, Babs, Noor, Herbert en nog een paar mensen xD 020: Wie bewonder je enorm : Wazzie vanwege d'r tekenkunsten, Sanne vanwege d'r schrijfvaardigheid, Maaike vanwege d'r bewerkkunsten <3 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): Ikke dûh.
022: Favoriete slaapkledij: Pyjama 023: Favoriete auto: Mustang. [Of een oude Ford Mustang uit '65 <3] 024: Favoriete film: Secret Window, Harry Potter, PotC & LotR <3 025: Favoriete muziek: Simon Curtis, voor de rest metal, rock en heavymetal <3 026: Favoriete stad: Maastricht ;D 027: Favoriete knuffel: Een klein wit beertje met hartjes <3 028: Favoriete geurtje: Open haart <3 029: Favoriete week/maandblad: Aniway - Girlz - [N]Gamer 030: Favoriete geluid: - 031: Favoriete TV-series: Doctor Who/Anime 032: Favoriete schrijver: Darren Shan - JK Rowling - Michael Scott 033: Favoriete troetelnaam: -
034: Wat staat er op je mouse pad: Een muis >D 035: Wat ligt er onder je bed: Stof xD 036: Lievelingskleur: Zwart 037: Lievelingslied allertijden: De Macarena xD 038: Lievelingslied op dit moment: Laser Guns Up 039: Lievelingseten: Zoervleis 040: Lievelingsvak op school: De Pauze xD 041: Lievelingsdrank: Cola Light 042: Lievelingscijfer: 12 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Niets 044: Welke deodorant gebruik je: Verschillende 045: Welke schoenen draag je het liefst: All Stars 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: tussen 12 en 2 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Epic 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Nothing D: 049: Het meest beschamende moment van je leven: Mijn docent een kus op zijn bang geven xD 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Vroeger buiten nu binnen. 051: Wat doe je ] PC, most of the time [b]052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: Gym 053: Je Ontbijt: Yoghurt met Crusli :3 054: Wat eet je absoluut niet graag: Italiaans en Chinees xD Of dingen met rijst :} 055: Huisdieren: 2 katten.
056: Lachen of dromen: Lachen 057: Serieus of grappig: Grappig 058: Snel of traag: Snel 059: Alleenstaand of relatie: Relatie 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven: Cremeren 062: Sex of alcohol: Sex 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven. 064: Licht of donker?: Donker 065: Spreken of zwijgen: Zwijgen 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Grote 067: Krant of weekblad: Weekblad 068: Knuffel of een kus: Knuffel 069: Gelukkig of triestig: Gelukkig 070: Leven of dood: Leven 071: Fuif of discotheek: Fuif 072: Links of rechts: Rechts 073: Saus erop of ernaast?: Naast 074: Bruin of blond: Blond
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Mijn dromen uit laten komen. 076: Geloof je in reincarnatie: Ja 077: Bestaan buitenaardse wezens: Ja 078: Bestaat de ware: Vast wel xD
079: Hoeveel kinderen wil je: zero 080: Waar kan je niet tegen: krijsende kinderen xD 081: Het beste gevoel ter wereld: omringt door vrienden. 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Forever alone 083: Waar ben je bang voor: Vuurwerk - vuur - grote groepen toespreken - falen. 084: Word je soms emotioneel: Yeps 085: Huil je tijdens films: Alleen Marley and Me >< 086: Droombezigheid als je ouder bent: Reizen 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Beter presteren op school. 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Kud, proefwerk>< 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Kat - Wolf 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Gezicht 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Onderwater 092: wat is je ultieme droom/doel? : Naar Canada emigreren en een ICT bedrijf opzetten :3 093: wat is je favoriete band: Sonata Arctica 094: als je 3 wensen mocht doen wat zouden die dan zijn?: (ga niet de mis holland ofso uit hangen… wens wat je écht wensen zou, kies niet alleen voor world-peace) - Gelukkig worden. - Lang Leven - Mijn dromen uitlaten komen (: |
| | | Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH di 20 maa 2012 - 20:38 | |
| 001: Naam: Floriske 002: Nickname: Flo 003: Woonplaats: Ergens 004: Geboortedatum: 8 september 1997 005: Lengte: uhm, geen idee 006: Kleur ogen:blauw 007: Schoenmaat: 39 008: School/werk: 3e klas middelbare 009: Rook je: neeeeee 010: Hobby's: tekenen, lezen, peerdrijden, viool spelen, computeren 011: Broers/zussen: broer, Siebe 012: Heb je verkering/een relatie: nee 013: Piercing: nee 014: Tattoo: neeeee 015: Vakantieland: Frankrijk, Zwitserland of Amerika
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) eeh, geen idee 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Emma (op school, hier onbekend) 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : ik heb nog niet zo heel veel gepost 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) :hm... ster: kweenie, iemand van hier: iedereen wel, denk ik 020: Wie bewonder je enorm : papa en mama 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): eh... kweenie (wat weet ik veel van deze vragen niet zeg)
022: Favoriete slaapkledij: pyama met sterren 023: Favoriete auto: Peugeot 024: Favoriete film: Avatar 025: Favoriete muziek: keltische muziek 026: Favoriete stad: Delft 027: Favoriete knuffel: allemaal 028: Favoriete geurtje: gras 029: Favoriete week/maandblad: Donald Duck 030: Favoriete geluid:merel 031: Favoriete TV-series: Meerkat Manor 032: Favoriete schrijver: Cornelia Funke 033: Favoriete troetelnaam: ?
034: Wat staat er op je mouse pad: heb ik niet 035: Wat ligt er onder je bed: een doos met tapijttegels en een wekker (en soms ook een doos zakdoekjes) 036: Lievelingskleur: blauw 037: Lievelingslied allertijden: weet ik niet 038: Lievelingslied op dit moment: weet ik ook niet 039: Lievelingseten: pasta 040: Lievelingsvak op school: tekenen 041: Lievelingsdrank:Roosvicee Bosvruchten 042: Lievelingscijfer: 8 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: mijn rechter grote teen 044: Welke deodorant gebruik je: deoleen (geurloos) 045: Welke schoenen draag je het liefst: Gaastra 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: 9 uur 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: maar goed 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: helemaal niks 049: Het meest beschamende moment van je leven: kweenie 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:allebei een beetje 051: Wat doe je ik vul deze lijst in 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: gym 053: Je Ontbijt:wat eet je absoluut niet graag: marmite 055: Huisdieren: 3 katten (Boris, Noortje en Spikkel)
056: Lachen of dromen: allebei 057: Serieus of grappig:serieus 058: Snel of traag:traag 059: Alleenstaand of relatie: alleenstaand 060: Simpel of ingewikkeld: ingewikkeld 061: Cremeren of begraven: kweenie 062: Sex of alcohol: ? 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: vroeg naar bed 064: Licht of donker?: licht 065: Spreken of zwijgen: zwijgen 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: kleine 067: Krant of weekblad: krant 068: Knuffel of een kus: knuffel 069: Gelukkig of triestig: allebei 070: Leven of dood: leven 071: Fuif of discotheek: allebei niet 072: Links of rechts: rechts 073: Saus erop of ernaast?: ernaast 074: Bruin of blond:blond
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Waarom bestaan we? 076: Geloof je in reincarnatie: nee 077: Bestaan buitenaardse wezens: misschien 078: Bestaat de ware: misschien
079: Hoeveel kinderen wil je: 0, 1 of 2 080: Waar kan je niet tegen: kietelen 081: Het beste gevoel ter wereld: geluk 082: Het slechtste gevoel ter wereld: angst 083: Waar ben je bang voor: dat mensen me niet aardig vinden 084: Word je soms emotioneel: ja 085: Huil je tijdens films: nee, alleen soms bijna 086: Droombezigheid als je ouder bent: je kinderen opvoeden 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:genoeg huiswerk maken zodat ik mijn vakanties niet vol werk hoef te proppen 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: urgh 089: Als welk dier zou je terug willen keren?:als kat 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: kweenie 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:in een luchtballon 092: wat is je ultieme droom/doel? : geen idee |
| | | Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH di 20 maa 2012 - 21:28 | |
| Alright omdat ik me verveel, ZIE HIER: 001: Naam: Laura 002: Nickname:LauraDINOSAUR, Lauraloesje/Lauralijntje, Hades-addicted Kiddo 003: Woonplaats:In Oost-Vlaanderen, bij de grens met Wallonië (kan wallonië vanuit mijn kamer zien xD) 004: Geboortedatum: 14-09-1998 005: Lengte:1m70 006: Kleur ogen:Bruin-groen achtig 007: Schoenmaat:39 à 40 008: School/werk:Ik zit nu in 2 Aso Latijn (lekker belgisch gezegt hahah xD) 009: Rook je:Nope 010: Hobby's:Roleplayen, lezen, pc'en, tekenen, dromen en slapen x3 011: Broers/zussen:Jup, één oudere zus die 16 is 012: Heb je verkering/een relatie:Nope, nog nooit gehad #Forever alone ;.; 013: Piercing:Ik heb half dichtgegroeide oorbelgaatjes, telt dat ook? Ik wil graag tweede oorringengaatjes maar de eerste zijn dichtgegroeid dusja.. 014: Tattoo:Nope, al zou ik het maybe wel zien zitten om een tattoo op de zijkant van mijn linkerhand te zetten (aan mijn pink) met daarop; " I did it my way ofwel iets anders die mij wel van mening lijkt 015: Vakantieland:Ik ben nog nooit verder dan frankrijk of nederland op reis geweest, maar ik droom ervan om Griekenland en Italië te bezoeken 016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?)Uhm, niet echt direct iemand specifiek. x3 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen :Agnes, she's awesome. Een real life vriendin die dit jaar uit Oostende is verhuist naar hiero. xD 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? :Ik post het liefst met Her (aka Longtail, etc.) maar ook graag met andere. :3 Wie de beste is idunno xD 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Een ster ontmoetten zou ik wss dolgraag THG crew ontmoetten en Toby Turner aka Tobuscus, van youtube. Wie op dit forum? Idunno, ik heb medelijden met mensen en ontmoet bewust niemand want dan hebben ze de ergste dag van hun leven mwhauhauh >3 /is een hele grote gek/ Und, Nicole & Tirsa & Sterre van andere site zou ik ook wel eens willen ontmoeten IRL. En natuurlijk zou ik Hades zo willen ontmoeten en Albafica ook als hij real was o3o 020: Wie bewonder je enorm : Toby Turner aka Tobuscus en Sterre om haar zangkunsten x3 Nicole om haar roleplaykunsten en Tirsa om haar fantasie :3 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum):Sexy persoon is ofcourse mijn charactertjes Hades, Dave en Ken UNNNND van Saint seiya the lost canvas zekers te weten Albafica! o3o <3 En sexy'ste kat van het hele woud is natuurlijk Arrowkit en zijn vader Fireheart :') BOSBRANNNND 022: Favoriete slaapkledij:Topje + short als het zomer is of slaapkleed en in de winter een lekker dikke pyjama of een heel wijd en lang slaapkleed met broek x3 023: Favoriete auto: I don't care? xD 024: Favoriete film:CLASH OF THE TITANS und binnekort; Wrath of the Titans & The Hunger Games o3o EEEEEN HERCULES, van disney <3 En Troy T-T Orlando doodde Brad Pitt! #Still not over it 025: Favoriete muziek:Pop, Rock, Nightcore, etc. 026: Favoriete stad:Rome en Athene en Olympia wss ook, hopelijk kan ik er ooit eens écht staan 027: Favoriete knuffel: Mijn geboorteknuffel, Deedee <3 028: Favoriete geurtje:Nina Ricci: Ricci Ricci, Avril Lavigne; Black star & Forbidden Rose 029: Favoriete week/maandblad:Joepie 030: Favoriete geluid:Het geluid van mijn opstartende pc & het geluid van mijn lachende klas Latijn & het geluid van Nathan die lacht <3 031: Favoriete TV-series: Uhm, Anime/Manga geldt ook? Dan Saint seiya en normale tv-serie is dan like Sonny with a chance and stuff. 032: Favoriete schrijver:Suzanne Collins, Geofrey Huntington and more 033: Favoriete troetelnaam:Ik hoor wel elke dag een andere van mijn moeder x3 034: Wat staat er op je mouse pad:DARKNESS >3 /hij is gewoon zwart/ 035: Wat ligt er onder je bed:De vloer en een kussen ofzo x3 036: Lievelingskleur:Paars, zilver en zwart 037: Lievelingslied allertijden:Gooohhhh, das moeilijk te kiezen eigenlijk x3 Heb er héééééééééééél veel. 038: Lievelingslied op dit moment:Op dit moment; Papa Roach - Scars 039: Lievelingseten:Frieten met Kip of Poolse vinkjes :3 040: Lievelingsvak op school:Latijn, Nederlands en op numero uno Geschiedenis 041: Lievelingsdrank:Coca Cola light 042: Lievelingscijfer:2, ik en jij; wij. 043: Wat vind je het mooist aan jezelf:Mijn ogen. 044: Welke deodorant gebruik je:Rexona 045: Welke schoenen draag je het liefst:Platte sneakers, liefst all-stars 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks:22u 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak:Omygod, what the hell, CHOCOTAART! 8D, Bezinga & Chabugi o3o 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen:'t Moment dat ik een jongen recht aan keek /waar ik toen smoor op was/ en me verslikte in mijn cola #Flaterend. Resultaat; Forever Alone ;.; 049: Het meest beschamende moment van je leven:Vogelpoep op mijn kop x3 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:Binnen persoon eerder, ik zit graag op mijn pc 051: Wat doe je:Deze lijst invullen, pc enzeuw dus 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school:Lichamelijke Opvoeding slash Gym xD 053: Je Ontbijt:[at eet je absoluut niet graag: PANNEKOEKEN 8D Elke. Dag. Behalve int weekend dan Vlinderkoeken of donuts 055: Huisdieren:2 Half dode vogels lol, ze hebben allebei geen veren meer want ze prikken zichzelf kaal. Verder heb ik nog de kat van de buren, Timon, die bijna elke dag komt smeken om aandacht aan onze ramen x3 056: Lachen of dromen:Beiden, ik kan allebei niet zonder. 057: Serieus of grappig:Grappig 058: Snel of traag:Traag 059: Alleenstaand of relatie:Alleenstaand 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven:Cremeren 062: Sex of alcohol:Je bezatten en daarna die one night stand, hohoho ~ That's the way life rolls ~ 8D 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven 064: Licht of donker?: Donker >3 065: Spreken of zwijgen:Allebei 066: Grote of kleine vrouwen/mannen:Grote mannen 067: Krant of weekblad:Weekblad 068: Knuffel of een kus:Een knuffel 069: Gelukkig of triestig:Gelukkig 070: Leven of dood:Leven 071: Fuif of discotheek:Fuif 072: Links of rechts:Links (ben rechtshandig, maar ik vind links en spiegelschrift zoals Leonardo Da Vinci wel geweldig, dat zou ik ook wel willen leren) 073: Saus erop of ernaast?:Ernaast 074: Bruin of blond:Bruin 075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:"Kan je de Griekse Mythologie tot leven wekken en mij aub tussen die goden zetten, dan ben ik voor eeuwig gelukkig? xD 076: Geloof je in reincarnatie:Ja, soort van. Ik geloof dat je gewoon als ziel naar de onderwereld gaat xD 077: Bestaan buitenaardse wezens:Nope 078: Bestaat de ware:Ja! 079: Hoeveel kinderen wil je:2, maximum 3 080: Waar kan je niet tegen:Schijnheilige wijven. 081: Het beste gevoel ter wereld:Als je je goed inleeft tijdens het schrijven van een dramatische post x3 082: Het slechtste gevoel ter wereld:VIEZE SIROOP IN JE MOND SMAKEN X3X 083: Waar ben je bang voor:Spinnen en de dood, ontvoerders en verkrachters 084: Word je soms emotioneel:Ja, als ik aan erge dingen denk wanneer ik alleen ben 085: Huil je tijdens films:Titanic al 12 keer gezien, I cry everytiiiiime T-T En vaak tranen in de ogen tijdens zielige stukken D; 086: Droombezigheid als je ouder bent:Schrijfster zijn 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:Meer tekenen x3 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:Zit mijn vlecht nog goed? /ik sliep eens met een vlecht aan xD/ 089: Als welk dier zou je terug willen keren?:Een hert en een pegasus als het kon x3 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:Bij beiden de romp (borst en buik dus) vind ik zelf. Mannen dus sexy sixpacks en vrouwen dus de heupen en de taille enzo x3 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:Als je met de auto tot in het midden van een graanveld gereden bent tot bij een grote mooie boom en onder die boom op de voorkant van de auto met je vriendin naar de sterrenhemel ligt te kijken #Dream on, sigh D; 092: wat is je ultieme droom/doel? :Schrijfster worden en jeugdboeken over de griekse mythologie schrijven. Een boek van wachters van het woord uitbrengen. |
| | | Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH do 22 maa 2012 - 17:19 | |
| 001: Naam: Tineke 002: Nickname: Tiny 003: Woonplaats: Bovenkarspel 004: Geboortedatum: 22 Februari 1996 005: Lengte:......................1.61............... 006: Kleur ogen: Een mengsel van blauw en groen, maar dan heel licht^^ 007: Schoenmaat: 38 (Why do you want 2 know that¿¿¿¿) 008: School/werk: Clusius Collage VMBO 009: Rook je: Die lucht vind ik al kotsmakend! 010: Hobby's: Tekenen, lachen met vriendinnen^^ 011: Broers/zussen: Twee broers en twee zussen(ben de jongste) 012: Heb je verkering/een relatie:Ik heb denk ik een oogje op mijn beste vriend, ik weet het niet zeker... 013: Piercing: In mijn oren alle bij twee gaatjes en een in mijn kraakbeen in mijn oor bovenin^^ 014: Tattoo: Ik wil er wel een >33 015: Vakantieland: AUSTRALIË!!!!! 016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Moon <33 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Vorig jaar Mimi Gaby en Angelo>33 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? :Ik post het liefst met moon, Gaby, Mimi en Angelo 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) :Ik ken iedereen al op het forum. Ster....LMFAO wil ik ontmoeten >D 020: Wie bewonder je enorm : Mijn Mama ^^ 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum):Ik ben natuurlijk sexy En hollystar is gewoon de Sexy van het woud! 022: Favoriete slaapkledij: Jogging boek met XXL t-shirt aan waar opstaat: The doctor called me special 023: Favoriete auto:Heb ik niet, ik weet er niks van af.... 024: Favoriete film:pirates of the caribbean alle delen >33 025: Favoriete muziek: Van alles en nog wat, ligt aan mijn stemming. 026: Favoriete stad:Boeit me echt niet... 027: Favoriete knuffel: Mijn collectie van alle soorten groote katten van de wereld van vroeger >:-) 028: Favoriete geurtje:ehhh, weet ik veel, who cares? 029: Favoriete week/maandblad:heb ik niet echt... 030: Favoriete geluid: Het miauw van mijn kat dat zooo schattig klinkt en het geluid dat mijn vriending kan maken van Kud met die pindakaas... 031: Favoriete TV-series:Glee, Lost en nog een zoot. 032: Favoriete schrijver:Erin Hunter!! Wat is dat voorn vraag!? 033: Favoriete troetelnaam:1,2,3,4,5,6,7,8,9 Tieneke......T_T'' 034: Wat staat er op je mouse pad:Lol niks XD 035: Wat ligt er onder je bed: ehh effe kijken.......een sok XD en een paar tekeningen die ik daar wel eens dump... 036: Lievelingskleur: de kleur van mijn ogen, Rood, lichtblauw. 037: Lievelingslied allertijden:eehhh, weet niet, luister verschillende die ik erg leuk vind. 038: Lievelingslied op dit moment: Deadmau5 I remember. 039: Lievelingseten:PIZZA!!! 040: Lievelingsvak op school: Biologie en dierhouderij 041: Lievelingsdrank:Breezesbierwijn Energy 042: Lievelingscijfer: 2 en 7 043: Wat vind je het mooist aan jezelf:Mijn ogen^^ 044: Welke deodorant gebruik je:Ga me niet stalken ofzo...T_T 045: Welke schoenen draag je het liefst: Platte eigenlijk, kan ik lekker hard rennen. 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: elf uur ofzo 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Deal with it. Boeie. het leven is kut. Gewoon slaan. 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen:Ehehehhe geen idee 049: Het meest beschamende moment van je leven:toen ik klein was in groep drie ofzo moesten we iets doen en iedereen moest stil zijn en ik moest ZOO NODIG dat ik het niet meer in kon houden en...je weet wel gebeurde. DAT WAS NIET FUNNIG!!! 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Buiten^^ 051: Wat doe je Niks. 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: Lezen.... Maar dat was gewoon k*t. 053: Je Ontbijt:[at eet je absoluut niet graag: Spaghetti, maar lus het nu erg graag^^ 055: Huisdieren: hond: Bony Kat: Kitty Kat: Biggy Cavia: Mango Cavia: Kiwi De vissen in de vijver. R.I.P. Charley, MIJN kat D':> 056: Lachen of dromen:lachen 057: Serieus of grappig:grappig 058: Snel of traag:SNEL 059: Alleenstaand of relatie:Relatie 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven:Begraven 062: Sex of alcohol:What you want, Tineke? 2 drink and fight! What you need, tineke? 2 f*ck all night! 063: Lang opblijven of vroeg naar bed:Lang opblijven 064: Licht of donker?:Licht en donker, licht eraan waar. 065: Spreken of zwijgen:Spreken 066: Grote of kleine vrouwen/mannen:Grote mannen>33 067: Krant of weekblad:weekblad 068: Knuffel of een kus:knuffel, ik hou van knuffels *hug 069: Gelukkig of triestig:Gelukkig 070: Leven of dood:Dood 071: Fuif of discotheek:Discotheek 072: Links of rechts:Rchts, allen aan mij is rechts beter, ogen handen en benen. 073: Saus erop of ernaast?:Ernaast 074: Bruin of blond:ehh, allebij XD 075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:Ik geloof niet in een man met een baard^^ deal with it. 076: Geloof je in reincarnatie:Ik weet niet wat ik echt moet geloven, er is geen bewijs, dus houdt ik mijn mond. 077: Bestaan buitenaardse wezens: F*ck yeah, ik denk het wel, waarom zouden wij de enige levende wezens zijn dan. 078: Bestaat de ware: Nee, ik geloof niet in die sh*t 079: Hoeveel kinderen wil je: 2 of 3. Dan heten ze Meisje: Holly. Jongen: Dave. Meisje/jongen: Charlie(het is een meisje en jonge naam >33) 080: Waar kan je niet tegen: Mensen in de winkel, zoo F*CKING ASO ZIJN ZE! 081: Het beste gevoel ter wereld:Dat je leeft en dan dood gaat. 082: Het slechtste gevoel ter wereld:Dat je doodgaat en mensen om je huilen. 083: Waar ben je bang voor:Angst, ik vervloek het. Daar ben ik bang voor... 084: Word je soms emotioneel:Iedereen wordt wel eens emotioneel, ik ook zelfs. 085: Huil je tijdens films:vroeger als je Platvoet kijkt of Belle en het beest en de Lion king.(iedereen huilt daarbij!) 086: Droombezigheid als je ouder bent:Iets met dieren. 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:geen voornemens doen was mijn voornemen >D 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:K*t, Donderdag. 089: Als welk dier zou je terug willen keren?:Somali ^^ 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:de ogen van de vrouw, de tranen van een man <33 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:Het restaurant, zoo dom! 092: wat is je ultieme droom/doel? : Uiteindelijk doodgaan en deze sh*thole verlaten...LOL Trolololo |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH do 22 maa 2012 - 18:05 | |
| 001: Naam: Zsa-Zsa 002: Nickname: Zsa, Panda, Bro, kucht 003: Woonplaats: Belgique :') 004: Geboortedatum: 13/11 005: Lengte: 1,75 ufzeuw? 006: Kleur ogen: Grijs en oranje c: 007: Schoenmaat: 40 008: School/werk: School, en u don't have to know ^^ 009: Rook je: Nee o,0 010: Hobby's: Piano, zingen, tekenen, gitaar spelen, schrijven, msn'n, sms'n, bestalken, bespammen<3 011: Broers/zussen: Twee halfbroers 012: Heb je verkering/een relatie: Nope c: 013: Piercing: - 014: Tattoo: - 015: Vakantieland: UK or US <3
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Hier? Denk ik toch maar Wazoula hur ._. 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Lies, Nien, Didi, Caro ook eigg xD 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Met Sanne xD Beste poster? No comment please c: 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : ONE DIRECTION LIKE NIALL FREAKING HORAN<33 En de normale crew hier hea? C: 020: Wie bewonder je enorm : Secret? My Teddybear<3 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): 1D & NoComment c:
022: Favoriete slaapkledij: Shirt plus short 023: Favoriete auto: Ford 024: Favoriete film: Eeerhm o,0 025: Favoriete muziek: Wasted Penguinz, One Direction, Glee covers, Rihanna, random n_n 026: Favoriete stad: LONDON<3 027: Favoriete knuffel: Teddybeaaar D: 028: Favoriete geurtje: Gene die ik nu aan heb? 029: Favoriete week/maandblad: “Joepie!” C: 030: Favoriete geluid: kwekwekwek” I'VE GOT ONE NEW MESSAGE =D 031: Favoriete TV-series: House MD & Sherlock 032: Favoriete schrijver: J K Rowling, Stephanie Meyer, Suzanne Collins c: 033: Favoriete troetelnaam: MIJN RAAR GEVAL<3
034: Wat staat er op je mouse pad: eh? 035: Wat ligt er onder je bed: dagboek van drie jaar terug n_n 036: Lievelingskleur: BLUE 037: Lievelingslied allertijden: Eerhm D: 038: Lievelingslied op dit moment: My heart's a stereo 039: Lievelingseten: o,0 040: Lievelingsvak op school: Geschiedenis 041: Lievelingsdrank: Cola 042: Lievelingscijfer: 7 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Mijn ogen c: 044: Welke deodorant gebruik je: Daar kijk ik niet naar, gwn die ik op me bureau heb staan 045: Welke schoenen draag je het liefst: Sneakers/lichte hak 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: 10/12 u 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: VAAAG D: 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: * zet zichzelf voor schut tijdens show * Crush; JE ZONG PRACHTIG -gaf me een knuffel- 049: Het meest beschamende moment van je leven: dat 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: both c: 051: Wat doe je ]ik zou zeggen dit weet je c: [b]052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: frans --” 053: Je Ontbijt:[at eet je absoluut niet graag: boterhammen D: 055: Huisdieren: none :c
056: Lachen of dromen: both<3 057: Serieus of grappig: funny serieus =D 058: Snel of traag: both ._. 059: Alleenstaand of relatie: second n_n 060: Simpel of ingewikkeld: LAATSTE<3 061: Cremeren of begraven: cremeren 062: Sex of alcohol: 2de 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: lang c: 064: Licht of donker?: licht 065: Spreken of zwijgen: spreken 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: long man c: 067: Krant of weekblad: weekblad 068: Knuffel of een kus: knuffel 069: Gelukkig of triestig: 1ste 070: Leven of dood: life o,0 071: Fuif of discotheek: FUUUUIF 072: Links of rechts: links ^^ 073: Saus erop of ernaast?: ernaast c: 074: Bruin of blond: BOTH *wait a sec, i know that question xD *
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Why can I see you? D: 076: Geloof je in reincarnatie: soms 077: Bestaan buitenaardse wezens: nee 078: Bestaat de ware: ja
079: Hoeveel kinderen wil je: 2 080: Waar kan je niet tegen: veel c: 081: Het beste gevoel ter wereld: als hij je een knuffel geeft<3 082: Het slechtste gevoel ter wereld: als je vrienden je laten vallen 083: Waar ben je bang voor: Teveel 084: Word je soms emotioneel: uhu 085: Huil je tijdens films: SOMS D/ 086: Droombezigheid als je ouder bent: Actrice c: 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: I'm gonna make it? :c 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: HLLNOTOMORROWEXAMENS :c 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: wolfje 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: ogen 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: A CAVE c: 092: wat is je ultieme droom/doel? : learn to sing and do it as my job c:
Why am I doing this? o.0
|
| | | Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH do 22 maa 2012 - 20:03 | |
| 001: Naam: Saskia 002: Nickname: Soepsas <3 003: Woonplaats: Nijkerk 004: Geboortedatum: 26-12-1998 005: Lengte: 1.65 ??? 006: Kleur ogen: groen blauw ^.^ 007: Schoenmaat: 39 :s 008: School/werk: CCNV for ever! 009: Rook je: NEE!! Iew! 010: Hobby's: Paardrijden, koor, musicals beluisteren/bekijken en helaas ook huiswerk 011: Broers/zussen: jup 2 sisterzz 012: Heb je verkering/een relatie: Nope ^.^ Ja eigelijk: met m'n konijntje <3 013: Piercing: nope 014: Tattoo: nep tattoo's 015: Vakantieland: ITALIE!!! (en Bali <3) 016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) TAILPAW 4 ever! En ook Scratch <3 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Goldenpaw 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Scratch 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : nu? william spaaij en van dit forum: Scratch 020: Wie bewonder je enorm : Freek Bartels, William Spaaij en Steve Irwin 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): William spaaij en Freek toen ie nog gewoon haar had xD dit forum: Snowrose :s 022: Favoriete slaapkledij: pyama 023: Favoriete auto: ford ^.^ 024: Favoriete film: hmmm... lastige... 025: Favoriete muziek: Musical muziek <3 op dit moment: Joseph. 026: Favoriete stad: H'wijk 027: Favoriete knuffel: Kiko xD mijn zwarte beertje. 028: Favoriete geurtje: natuur ^.^ 029: Favoriete week/maandblad: Donald duck en 7days 030: Favoriete geluid: https://www.youtube.com/watch?v=KEP8l_S0VVY&feature=autoplay&list=PL1BEBC56F8BC2C460&lf=mh_lolz&playnext=2031: Favoriete TV-series: kijk bijna nooit meer tv :S maar Wie is de mol is het beste. En op zoek naar ... ook ^.^ 032: Favoriete schrijver: Erin Hunter 033: Favoriete troetelnaam: hmmm: Gozer ^.^ 034: Wat staat er op je mouse pad: niets 035: Wat ligt er onder je bed: een kast iets ding ^.^ en stof... veel stof... 036: Lievelingskleur: Groen <3 en zwart. 037: Lievelingslied allertijden: op dit moment: https://www.youtube.com/watch?v=KEP8l_S0VVY&feature=autoplay&list=PL1BEBC56F8BC2C460&lf=mh_lolz&playnext=2038: Lievelingslied op dit moment: https://www.youtube.com/watch?v=KEP8l_S0VVY&feature=autoplay&list=PL1BEBC56F8BC2C460&lf=mh_lolz&playnext=2039: Lievelingseten: Tortollinie! 040: Lievelingsvak op school: Pauze <3 041: Lievelingsdrank: Cola!!! 042: Lievelingscijfer: 10 omdat ik wens die te halen ^.^ anders de 7 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: m'n haarplukje die rood is ^.^ 044: Welke deodorant gebruik je: geen ben er FEL op tegen 045: Welke schoenen draag je het liefst: die ik nu niet aan heb. 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: ze zeggen 9 uur maar meestal half 11 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Gozer!? 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: verliefd op een 10 jaar oudere gast ^.^ 049: Het meest beschamende moment van je leven: Had niet aan gesingeld en toen gleed ik met het zadel zo naar de buik van mijn pony xD 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: binnen tenzij er een trampo in de buurt is 051: Wat doe je dit invullen, en een leuk liedje luisteren 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: WI en AK 053: Je Ontbijt:[at eet je absoluut niet graag: Brinta en geen brood. 055: Huisdieren: 2 bunnys en binnenkort veel meer <3 056: Lachen of dromen: dromen <3 057: Serieus of grappig: grappig 058: Snel of traag: snel 059: Alleenstaand of relatie: alleenstaand 060: Simpel of ingewikkeld: ingewikkeld 061: Cremeren of begraven: begraven <3 wil een grafsteen.... 062: Sex of alcohol: alcohol ^.^ 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: lang opblijven <3 064: Licht of donker?: DONKER!!! 065: Spreken of zwijgen: sprekensprekenspreken... 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: grote 067: Krant of weekblad: weekblad/krant (7days xD) 068: Knuffel of een kus: knuffel 069: Gelukkig of triestig: gelukkig 070: Leven of dood: leven 071: Fuif of discotheek: discotheek... 072: Links of rechts: rechts ^.^ 073: Saus erop of ernaast?: erop... ligt eraan wat. :s 074: Bruin of blond: BLOND!!! IK BEN ECHT BLNOD!! NIET BRUIN!!! 075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: " wat is mijn toekomst?" 076: Geloof je in reincarnatie: Jup 077: Bestaan buitenaardse wezens: nee 078: Bestaat de ware: nope 079: Hoeveel kinderen wil je: 3 of meer 080: Waar kan je niet tegen: gezeur... 081: Het beste gevoel ter wereld: In een musical spelen en die afronden! 082: Het slechtste gevoel ter wereld: alleen zijn 083: Waar ben je bang voor: Jouw hoofd ^.^ 084: Word je soms emotioneel: duh! wie niet? 085: Huil je tijdens films: nope 086: Droombezigheid als je ouder bent: IN EEN MUSICAL SPELEN! 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: minder vallen :p 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: EERSTE UUR VRIJ!!! daarna JOSEPH!!! 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: a Cat of iets anders wild... 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: haar dat op het hoofd zit xD 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: In een achtbaan xD 092: wat is je ultieme droom/doel? : in een musical spelen die echt groot is. boeit niet hoe grote rol |
| | | Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH do 22 maa 2012 - 20:06 | |
| 001: Naam: Michelle 002: Nickname: Mimi 003: Woonplaats: Purmerend 004: Geboortedatum: 22-12-1996 005: Lengte: 1:83 006: Kleur ogen: Zwart randje, donker naar licht 007: Schoenmaat: 41/42 008: School/werk: HAVO al ga ik naar VMBO 009: Rook je: Ben afgekikt al denk ik dat op mn 16e Mimi weer legaal gaat kopen :$ 010: Hobby's: Schrijven, lezen, mensen pesten, depri zijn 011: Broers/zussen: 1 broer Stefan, 1 half zus Marina 012: Heb je verkering/een relatie: Gehad, horrible love <'3 013: Piercing:Nope, bijde oren 2 gaatjes 014: Tattoo: Wil later een maar mag pas als ik 18 ben 015: Vakantieland: Turkije denk wel <3
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Wazkat absoluut 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : JOOSKEEEEEH 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Hmm, moeilijk, Gaby(Snowcrystal) Moon (Stormstar) en Tineke (Hollystar) zijn epic posters 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Hmm, Zsa en Vicky :3 020: Wie bewonder je enorm : Hmmm, you never know >3 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum):SEXY PERSONEN: HERBEEEEERT X'DDDDD of Tineke en Jooske :3
022: Favoriete slaapkledij:Lange Jogingbroek en xxxxxL shirt .3 023: Favoriete auto:Mercedes <3 024: Favoriete film: Twilight :33 025: Favoriete muziek: SIMPLE PLAN!! 026: Favoriete stad: Dorp mag dat ook (A) Volendam 027: Favoriete knuffel: Mijn Bambi die mijn broer ooit voor me heeft gewonnen op de kermis 028: Favoriete geurtje: Hehe Axe dark temptation 029: Favoriete week/maandblad: ANIWAY 030: Favoriete geluid: Whatsapp geluid, makes me feel populair 031: Favoriete TV-series: Vampire Diaries 032: Favoriete schrijver: Stephani Meyer 033: Favoriete troetelnaam:Mimzeltje
034: Wat staat er op je mouse pad:Hebbe ikke niet 035: Wat ligt er onder je bed:Ehm koekpapiertjes 036: Lievelingskleur:Roze-Paars 037: Lievelingslied allertijden: Save You - Simple Plan of Eminem met: Space Bound 038: Lievelingslied op dit moment: Save and Sound 039: Lievelingseten: Lasanga 040: Lievelingsvak op school: Tekenen 041: Lievelingsdrank: cola 042: Lievelingscijfer: 21 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Mijn ogen 044: Welke deodorant gebruik je: Euhm, nameless shit door elkaar heen mengeling van: Dove lemon, Axe dark temptation en Rexona party ofzo 045: Welke schoenen draag je het liefst: Nike air >3 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Uur of 1 ofzo 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Meh is Queen of Everything 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Een jongen begon She Looks like Sex voor me te zingen midden in de kantine x'DDD 049: Het meest beschamende moment van je leven: Van je stoel vallen als je een bokkenpoot die als ongeleid projectiel door het klaslokaal vliegt probeert te ontvangen als net de docent binnen komt... 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Binnen absoluut 051: Wat doe je [b] niet veel, depri zijn miss (A) [b]052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: Wiskune T_T en Frans 053: Je Ontbijt: wat eet je absoluut niet graag: Wat ik absoluut niet graag eet voor ontbijt? Tostie, daarvan ga je stinken uit je mondje 055: Huisdieren: Nopze >(
056: Lachen of dromen: Dreams are the best 057: Serieus of grappig: Serieus 058: Snel of traag: Traag 059: Alleenstaand of relatie: Only Lonely 060: Simpel of ingewikkeld: ingewikkeld 061: Cremeren of begraven: ._. Begraven.. 062: Sex of alcohol: Alcohol bij de sex x'D 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven 064: Licht of donker?: Donker 065: Spreken of zwijgen: Zwijgen 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Grote mannen definitieef 067: Krant of weekblad: Weekblad 068: Knuffel of een kus: Kiss meh >3 069: Gelukkig of triestig: Triest 070: Leven of dood: DEAD 071: Fuif of discotheek: Fuif 072: Links of rechts: Rechts 073: Saus erop of ernaast?: Ernaast bovendien haat ik saus 074: Bruin of blond:Blondinne hehe
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Waarom is mijn leven zo god daim irritand 076: Geloof je in reincarnatie: Jup 077: Bestaan buitenaardse wezens: Ik kan moeilijk niet geloven dat in dit hele universum wij de enkele leven de wezens zijn, dus ja 078: Bestaat de ware: Absoluut, al heb ik die nog niet gevonden..
079: Hoeveel kinderen wil je: 2 jongen en een meisje 080: Waar kan je niet tegen: liegen 081: Het beste gevoel ter wereld: liefdeeh 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Depri zijn 083: Waar ben je bang voor: Ik ben bang dat ik mezelf verlies.. 084: Word je soms emotioneel: Ja 085: Huil je tijdens films:Jup x'D 086: Droombezigheid als je ouder bent: Een eigen familietje x'D 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Had ik ja, kom ik toch niet aan toe 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Dit word een mooie dag (is het dus niet geworden) 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Wolf <3 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: I aint gonna tell you that part ._// 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Wel ik hoop dat ik ooit ten huwelijk word gevraagd midden op een berg tijdens wintersport vakantie 092: wat is je ultieme droom/doel? : Beeing happy :3
|
| | |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH do 22 maa 2012 - 23:38 | |
| 001: Naam: Josephine 002: Nickname: Joos 003: Woonplaats: Naarden 004: Geboortedatum: 13-12-1998 005: Lengte: 1.70? 006: Kleur ogen: Bruin-Groen 007: Schoenmaat: 39/40 008: School/werk: Willem de Zwijger College 009: Rook je: Nope 010: Hobby's: Tekenen, fotografie, bewerken, etc. etc. 011: Broers/zussen: Tim (17) 012: Heb je verkering/een relatie: Had >< 013: Piercing: Nope 014: Tattoo: Nope 015: Vakantieland: Tanzania, Zuid-Afrika & Zanzibar <3~
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Wazzievogel vooral, Babs ook of course. 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : SOWIESO MIMZEL~ 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Sofietje <3 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Ster;; *humhum* ALEX GASKARTH <33333 Forum;; Sofietjeeeh <3 020: Wie bewonder je enorm : Waz, Sanne, Babs, Mim, Sofie, etc. 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): Waz, Sanne, Babs, Maartje, Maaike, Mim, Sofie, Her, Jinte, Juul, Quinty, ik vergeet zoveel mensjes.. WOLFPAAAAW'! Jah, okay, ook Mockingjay n.n
022: Favoriete slaapkledij: Hempje&short 023: Favoriete auto: Maserati MC12 (SMEXY >3) 024: Favoriete film: Damn. No idea. 025: Favoriete muziek: ALL TIME LOW! Is dat nou nog niet helder ._." 026: Favoriete stad: Ehhh.. PUMEREUTEL! Daar woont mijn Mimpje <3 En A'dam/A'foort. 027: Favoriete knuffel: Ze zijn allemaal cute x'D 028: Favoriete geurtje: Black Star 029: Favoriete week/maandblad: Ehh.. 030: Favoriete geluid: Schoolbel :3 031: Favoriete TV-series: MOORDVROUW <3~ My Little Pony 032: Favoriete schrijver: ZONDER FCKING ERIN HUNTER KENDE IK JULLIE NIET! 033: Favoriete troetelnaam: Jooske~ *kijktnaarmim*
034: Wat staat er op je mouse pad: Ik muis op mijn blote bureau x'D 035: Wat ligt er onder je bed: Mijn opblaaskrokodil <3~ 036: Lievelingskleur: Paars/cyaan 037: Lievelingslied allertijden: No idea 038: Lievelingslied op dit moment: This game--Elske DeWall of Paper Moon--ATL 039: Lievelingseten: CHOCOLATE 040: Lievelingsvak op school: Pauze o.o 041: Lievelingsdrank: Hot Chocolate 042: Lievelingscijfer: 10/8 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Ehh.. Idunno. Ben gewoon mooi met alles~ c: Thats not true. Kan even niks bedenken. 044: Welke deodorant gebruik je: Rexona deoroller nogiets. 045: Welke schoenen draag je het liefst: ALL STARS 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Bedtijd: 10.30, tijd van slapen: 1.30 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: K*t, ohnee, ik bedoel "hè jeetje" >< en "Wacht" 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Hij.. <3 049: Het meest beschamende moment van je leven: Heb er zoveel. 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: ligt aan het weer 051: Wat doe je : ?? 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: Wiskunde&Geschiedenis 053: Je Ontbijt, wat eet je absoluut niet graag: Zoveel. 055: Huisdieren: Hond, kat, 2 Richardsons grondeekhoorntjes.
056: Lachen of dromen: Lachen 057: Serieus of grappig: Geappig 058: Snel of traag: Ligt aan het moment 059: Alleenstaand of relatie: Relatie met hem.. 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven: Mijn tijd komt nog wel, nu nog liever niet aan denken. 062: Sex of alcohol: Beide liever nog even niet >< 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven 064: Licht of donker?: Licht 065: Spreken of zwijgen: Spreken 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Beide 067: Krant of weekblad: weekblad 068: Knuffel of een kus: ligt eraan van wie 069: Gelukkig of triestig: Gelukkig 070: Leven of dood: Leven 071: Fuif of discotheek: beide liever niet 072: Links of rechts: rechts 073: Saus erop of ernaast?: erop 074: Bruin of blond: bruin
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: af en toe wat hulp. 076: Geloof je in reincarnatie: Nee 077: Bestaan buitenaardse wezens: Zou ergens heel misschien mogelijk kunnen zijn. 078: Bestaat de ware: Ja.
079: Hoeveel kinderen wil je: 2 080: Waar kan je niet tegen: Niet zo snel te bedenken. 081: Het beste gevoel ter wereld: Liefde & ATL Muziek luisteren 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Haat 083: Waar ben je bang voor: Dat de dood een belangrijk persoon van me af neemt. 084: Word je soms emotioneel: Ja 085: Huil je tijdens films: HEEL af en toe. 086: Droombezigheid als je ouder bent: Creativiteitsdingen. 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Blijven zoals ik ben. 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: STAY IN THAT FREAKING BED! 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Hond? 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Haar&gezicht 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Onder water. 092: wat is je ultieme droom/doel? : Trouwen met Alex Gaskarth <3~ x'3
|
| | | Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH vr 23 maa 2012 - 14:25 | |
| Well.. Dan ga ik ook maar xD
001: Naam: Maartje 002: Nickname: Meert, Maart, Mouseh 003: Woonplaats: Bussum 004: Geboortedatum: 26-07-1997 005: Lengte: 1,70 ofzo 006: Kleur ogen: Groen 007: Schoenmaat: 39 008: School/werk: Vmbo-T 009: Rook je: Iewl, nee. 010: Hobby's: Paardrijden, lezen, rpg'en, anime kijken, tekenen 011: Broers/zussen: Een zusje, Roos 012: Heb je verkering/een relatie: Nee ;A; 013: Piercing: Never. Alleen oorbellen xD 014: Tattoo: Nope. 015: Vakantieland: Ik zou zo graag eens naar Japan willen.. Maargoew, Italië.
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Maaike? The meest awesome manips (A) 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Alle mensjes van de meeting <3 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Beste poster, uh, Babs :3. En ik post het liefst met Moon x3 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Ster: Robert Pattinson (A) Iemand hier: Ze zit hier niet meer, maar anders Noor/Hollypaw. 020: Wie bewonder je enorm : 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): Wut, dunno .__. Char: Arrowkit/thrill ;D
022: Favoriete slaapkledij: Pyjama xD 023: Favoriete auto: Heb ik niet echt.. Anders een Viper, die zijn epic ^^ 024: Favoriete film: The Lovely Bones 025: Favoriete muziek: LINKIN PARK <3 026: Favoriete stad: Tokyo 027: Favoriete knuffel: Figaro (A) 028: Favoriete geurtje: Dior is wel heel lekker.. 029: Favoriete week/maandblad: Kijk 030: Favoriete geluid: Muziek xD 031: Favoriete TV-series: Heb ik niet echt.. Wel tientallen anime's :3 032: Favoriete schrijver: Verschillende, waaronder Licia Troisi, Erin Hunter en Francine Oomen 033: Favoriete troetelnaam: Wtf eh, dunno? xD
034: Wat staat er op je mouse pad: Heb een latop o3o 035: Wat ligt er onder je bed: Twee grote manden met knuffels en tijdschriften 036: Lievelingskleur: Blauw 037: Lievelingslied allertijden: Linkin Park - New Divide 038: Lievelingslied op dit moment: Zie hierboveh~ 039: Lievelingseten: Pizza lekkerorgineeljoh! 040: Lievelingsvak op school: Tekene for sure 041: Lievelingsdrank: Cola 042: Lievelingscijfer: 3 of 5 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Uhm, hell no.. Ogen ..? xD 044: Welke deodorant gebruik je: Vogue 045: Welke schoenen draag je het liefst: M'n All Stars 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Meestal om 11 uur 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: You know 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Niks .. ><' 049: Het meest beschamende moment van je leven: Uhm.. Ik weet echt niks te bedenken o.o 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Binnen, maar als de zon schijnt en het is warm buiten <3 051: Wat doe je Meewp? 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: Wiskunde o.O 053: Je Ontbijt:[at eet je absoluut niet graag: Brinta .__.' 055: Huisdieren: Hond, Tido; Kat, Poter nietlachenDx
056: Lachen of dromen: Lachen 057: Serieus of grappig: Grappig 058: Snel of traag: Snel, maar traag van begrip (A) 059: Alleenstaand of relatie: Alleenstaand e.e 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven: Begraven.. I guess xD 062: Sex of alcohol: WTFF, geen van beide ofzeuuw xD 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven 064: Licht of donker?: Licht 065: Spreken of zwijgen: Spreken (aa) 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Grote mannen? O.o 067: Krant of weekblad: Weekblad 068: Knuffel of een kus: Knuffel 069: Gelukkig of triestig: Gelukkig natuurlijk ;3 070: Leven of dood: Leven ;A; 071: Fuif of discotheek: Fuif.. Dat is toch hetzelfde als feest? xD 072: Links of rechts: Rechts 073: Saus erop of ernaast?: Ernaast (aa) 074: Bruin of blond: Bruin
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Bestaat er een hemel? 076: Geloof je in reincarnatie: Soms ja.. Dunno exactly. 077: Bestaan buitenaardse wezens: Nee :3 078: Bestaat de ware: Vast wel
079: Hoeveel kinderen wil je: 2 lol 080: Waar kan je niet tegen: Irritante persoontjes 081: Het beste gevoel ter wereld: Liefde denk ik <3 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Haat en dood D: 083: Waar ben je bang voor: Dat de wereld er steeds slechter aan toe gaat door vervuiling 084: Word je soms emotioneel: Jah.. Soms x) 085: Huil je tijdens films: Als het heel zielig is wel ja 086: Droombezigheid als je ouder bent: Je kinderen zien opgroeien 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Euh e.e .. Vaker aandacht aan mijn huiswerk besteden 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Was dat een droom..? 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: WOLFJEH. <3 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Je haar, dat moet altijd goed zitten, eh ;D 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Op een ongerept eiland :3 092: Wat is je ultieme droom/doel? : Manga-ka worden x'33
|
| | | Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH vr 23 maa 2012 - 21:20 | |
| -Geen tv dus..
001: Naam: Sofie [vergeet al die andere namen maar, ^^] 002: Nickname: Soof 003: Woonplaats: Den Haag 004: Geboortedatum: 14-03-98 005: Lengte: Kweenie, iets van 158 ofzo [mini..] 006: Kleur ogen: Bruin 007: Schoenmaat: 39 008: School/werk: Gymnasium, Haganum 009: Rook je: Nope 010: Hobby's: Tekenen, RPG'en, lezen, huiswerk maken 011: Broers/zussen: Oudere zus 012: Heb je verkering/een relatie: Nee, misschien een crush.. 013: Piercing: Nee 014: Tattoo: Nee 015: Vakantieland: AMerika/Frankrijk
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Waz, Maaike en Babs 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Vorig jaar of course Joos en Marieke, XD Dit jaar; Mims, Her 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? :Joos, Mim, Her en ik post graag met iedereen die actief is 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Ster; James Blunt, gastjes uit Coldplay RPG; Joos 020: Wie bewonder je enorm : Iedereen die cool is 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): Joos, Mim en alle WC chars
022: Favoriete slaapkledij: Super groot shirt en een jogging broek 023: Favoriete auto: Alles op wielen met vier stoelen 024: Favoriete film: Alle Fantasy en HP-films 025: Favoriete muziek: Coldplay, James Blunt, Bryan Adams 026: Favoriete stad: Den Haag, <3 027: Favoriete knuffel: Konijn, gekregen van mijn beste vriend op laatste dag van groep 8 *sniff* 028: Favoriete geurtje: Vanalles wat niet vies is, ^^ 029: Favoriete week/maandblad: Niet echt iets speciaals 030: Favoriete geluid: Mijn hondje Boeffie 031: Favoriete TV-series: Family Guy, South Park 032: Favoriete schrijver: Erin Hunter, Philip Pullman 033: Favoriete troetelnaam: Soofje
034: Wat staat er op je mouse pad: 'Bart Smit' 035: Wat ligt er onder je bed: Rotzooi 036: Lievelingskleur: Geel 037: Lievelingslied allertijden: Paradise 038: Lievelingslied op dit moment: I Won't Give Up On Us 039: Lievelingseten: Pizza 040: Lievelingsvak op school: Grieks/Expressie [tekenen] 041: Lievelingsdrank: Cola 042: Lievelingscijfer: 4 [voor school, 10] 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Dat ik jullie ken 044: Welke deodorant gebruik je: Geen idee.. *kijkt naar verpakking* 045: Welke schoenen draag je het liefst: Gympies 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: 21:30 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Uhm, zoiets 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: That's a secret 049: Het meest beschamende moment van je leven: Mijn mobiel ging een keer af in de les en hij stond neit bepaald zacht.. 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Binnen 051: Wat doe je ] Dit invullen [b]052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: Gym, o.0 053: Je Ontbijt: Broodje met witte chocopasta Wat eet je absoluut niet graag: Spruitjes, citroen kip 055: Huisdieren: Hondje van vriendin van mijn vader, miniature pinscher
056: Lachen of dromen: Dromen 057: Serieus of grappig: Grappig [eerder melig] 058: Snel of traag: Traag 059: Alleenstaand of relatie: Alleenstaand 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven: Begraven 062: Sex of alcohol: Sex 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven 064: Licht of donker?: Donker 065: Spreken of zwijgen: Zwijgen 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Grote mannen 067: Krant of weekblad: Weekblad 068: Knuffel of een kus: Knuffel 069: Gelukkig of triestig: Gelukkig 070: Leven of dood: Leven 071: Fuif of discotheek: Fuif 072: Links of rechts: Links 073: Saus erop of ernaast?: Erop 074: Bruin of blond: Bruin
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Hoe is het leven ontstaan? 076: Geloof je in reincarnatie: Nee 077: Bestaan buitenaardse wezens: Ja 078: Bestaat de ware: Ja
079: Hoeveel kinderen wil je: 2 080: Waar kan je niet tegen: 081: Het beste gevoel ter wereld: Geluk 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Woede 083: Waar ben je bang voor: Dat iedereen om mij heen dood gaat 084: Word je soms emotioneel: Nee 085: Huil je tijdens films: Tijdens écht trieste films, Hachi ofzo 086: Droombezigheid als je ouder bent: Tandarts 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Afvallen [lukt niet bepaald..] 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Boektoets Duits! 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Orka 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Hersenen 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Op werk 092: wat is je ultieme droom/doel? : Om veel huisdieren te hebben, XD |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH vr 23 maa 2012 - 21:44 | |
| Okay let's do this too! xD 001: Naam: Wazoula van Royen 002: Nickname: WazBeer, Wazzy, Ei, zo veel meer xD 003: Woonplaats: Amsterdam 004: Geboortedatum: 11-02-1995 005: Lengte: ong. 1.67 m 006: Kleur ogen: Groen met bruin 007: Schoenmaat: 38-39 008: School/werk: VWO 5 009: Rook je: Nope 010: Hobby's: Tekenen, zingen, paardrijden, lezen, schrijven, RPGen, WC beheren, zwemmen, chillen met vrienden, muziek luisteren, films kijken, fantaseren. 011: Broers/zussen: 1 broertje van 14 (Merijn) 012: Heb je verkering/een relatie: Nope xD lonerr 013: Piercing: Nope, maar wel stoer 014: Tattoo: Nope, ook stoer xD 015: Vakantieland: Oee dies moeilijk. K denk landen in Afrika en Griekenland/Spanje. :3 016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Oe zo veel. Babs, Maaike, Sanne, die drie bewonder k toch wel t meeste. 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Uhm think... al dit jaar, ik denk iedereen gewoon die ik op de meetings heb ontmoet <33 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Ik post graag met Sanne, Babs, vroeger met Dean.. 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Ik denk Avril Lavigne en Kay Fedewa <3 En van dit forum uhm.. iedereen die lief is <33 020: Wie bewonder je enorm : Kay Fedewa xD Because she's awesome :3 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): Uhm er zijn zo veel smexy personen. Maar de charries zijn toch wel Arrowkit and his daddy <33 xD 022: Favoriete slaapkledij: Oversized shirt met joggingbroek 023: Favoriete auto: Meeste modellen die gestroomlijnd zijn en er sporty uit zien :3 024: Favoriete film: Zo veel.. Lord of the Rings, Lion King, Balto, Harry Potter, Easy A, ... 025: Favoriete muziek: Avril Lavigne, Within Temptation, Taylor Swift, and much more.. 026: Favoriete stad: Voor nu London <333 027: Favoriete knuffel: Mijn enorme wolven en cheetah plushes <3 028: Favoriete geurtje: Avril Lavigne - Black Star 029: Favoriete week/maandblad: Heb k nie echt.. 030: Favoriete geluid: T geluid van stromend water, sws natuurgeluiden 031: Favoriete TV-series: Bones, CSI, Buffy the vampire Slayer, Angel, ... 032: Favoriete schrijver: JK Rowling, Stephenie Meyer, Tolkien, much more.. 033: Favoriete troetelnaam: WazBeertje 034: Wat staat er op je mouse pad: Geen op mijn netbook, die van de pc heeft tijger welpjes 035: Wat ligt er onder je bed: Uhm k heb een hoogslaper dus paarse kussens etc. een tafel en een deel van mijn broertjes matras die in mijn kamer bivakkeert omdat ik een grotere tv heb xD 036: Lievelingskleur: Paars, maar k ben ook dol op alle neon kleuren (oranje, geel, roze, als t maar neon fel is) 037: Lievelingslied allertijden: Everytime we touch, maar ook Shot in the dark, Smile, Memories, ... 038: Lievelingslied op dit moment: Everytime we touch 039: Lievelingseten: Chinees eten, Spaanse Tapas, Griekse gerechten <333 040: Lievelingsvak op school: Kunst >:3 041: Lievelingsdrank: Ice Tea 042: Lievelingscijfer: 11 <3 (maar 10 als t om school gaat >:3) 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Ogen denk ik.. 044: Welke deodorant gebruik je: Rexona iets xD 045: Welke schoenen draag je het liefst: Mijn vertrapte Allstars 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Ongeveer 11 uur 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: wtf, omg, epic, awesome xD 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Pff dunno xD Zoenen als je dronken bent is nie echt romantisch, maar meer liefdes gedoe heb k ook nie gehad ofzow. 049: Het meest beschamende moment van je leven: Toen k van de trap viel op een camping vol met Nederlanders die naar me stonden te staren. 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Binnen, definitely 051: Wat doe je Dit invullen ofcourse xD en ondertussen op de bank hangen 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: Wiskunde D: (DIE wiskunde, just die!) 053: Je Ontbijt:[at eet je absoluut niet graag: Ik eet meestal cornflakes als ontbijt en ik eet niet graag uhm tja spruitjes etc. 055: Huisdieren: Jaaah. 3 katten en een hond. Atreyu, Odette en Sietse und Aiyanna <333 Luv them :3 056: Lachen of dromen: Verslaafd aan beide <33 057: Serieus of grappig: Grappig 058: Snel of traag: Snel 059: Alleenstaand of relatie: Relatie xD (ergens hoor ik mezelf zeggen, wacht maar, wacht maar, nu wil je nog, wacht maar xD) 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven: Cremeren 062: Sex of alcohol: Uhm xD Voor nu kies k maar Alcohol 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven 064: Licht of donker?: Licht 065: Spreken of zwijgen: Beide heeft iets <3 T kan beide positief zijn 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: uhh rare vraag, grote mannen? 067: Krant of weekblad: Krant 068: Knuffel of een kus: Beide in combinatie >:3 069: Gelukkig of triestig: Goh gelukkig 070: Leven of dood: Leven 071: Fuif of discotheek: Hmm discotheek? 072: Links of rechts: Rechts <3 073: Saus erop of ernaast?: Ernaast 074: Bruin of blond: Bruin! <3 075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Ga ik nu naar de hel, omdat ik niet in u geloof? *vage-droge-yeah-right-this-isn't-real-face* 076: Geloof je in reincarnatie: Nope 077: Bestaan buitenaardse wezens: Vast wel 078: Bestaat de ware: Dunno 079: Hoeveel kinderen wil je: Als ik ze wil, dan 2 080: Waar kan je niet tegen: Zo veel dingen xD Laat k t op spammers houden 081: Het beste gevoel ter wereld: Als je iemand leuk vind en je krijgt wel seintjes terug :3 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Het gevoel dat je iets fout doet en daarmee andere ongelukkig maakt. Erg ongelukkig. 083: Waar ben je bang voor: Dat het slecht gaat met mijn vader, dat ik mijn examens niet haal 084: Word je soms emotioneel: JUP xD Films, real life, boeken, k kan er allemaal om janken als t sad is. 085: Huil je tijdens films: Oee die vraag had ik hierboven al beantwoord xD Nou en of 086: Droombezigheid als je ouder bent: Animeren voor n echt project en vrijwilligers werk met de wilde beesten in Afrika <3 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Als ik de 5e over doe betere cijfers halen. Beter worden in tekenen 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Ik heb niet geslapen! LAAT ME SLAPEN! D: Why kon ik nie over FF dromen en moest ik steeds wakker schrikken door Amnesia, whhyyyy ;-; 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Cheetah of wolf 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Dunno, ik denk de ogen 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: In de oceaan, onder water 092: wat is je ultieme droom/doel? :Een bestselling author zijn die in een reservaat in Afrika met wilde dieren werkt en ondertussen een epic animatiefilm maakt over haar zelfbedachte stripverhaal wat heel veel mensen lezen. Oe yeah xD |
| | | Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH vr 23 maa 2012 - 22:17 | |
| 001: Naam: Bo :3 002: Nickname:bobo xD 003: Woonplaats: Doorn 004: Geboortedatum: 28 september 1999 om 23:55 xD 005: Lengte: ehm 1.60 ofzow xD 006: Kleur ogen: Blauw 007: Schoenmaat:39/40/41 008: School/werk: Revius lyceum :3 009: Rook je: NO 010: Hobby's:KORFBAL :3 RPG-en! 011: Broers/zussen: Mikal, mijn irritante broertje. 012: Heb je verkering/een relatie: Nee............. Helaas...... 013: Piercing: hmmm tellen oorbellen mee? 014: Tattoo: Nop alleen nep tattoo's xD 015: Vakantieland: Frankrijk :3
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) ehm Marjolein(vriendin van me :3) 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Iedereen op dit forum :3 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Mimstaah :3 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : hmmmmm ik wil Nick Schilder, van Nick & Simon 020: Wie bewonder je enorm : Ivo Stomp 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): ehm...... Ivo Stomp xD en uhm......... me vind Fireheart erg aantrekkelijk :3
022: Favoriete slaapkledij: mijn pyama met sokken xD 023: Favoriete auto: ehm...... Geen idee xD 024: Favoriete film: Hachi, Spirit, Black Beauty & Tom en Jerry 025: Favoriete muziek: van alles en nogwat maar de laatste tijd Nick en Simon 026: Favoriete stad: Veenendaal 027: Favoriete knuffel: Vlek(hondje) 028: Favoriete geurtje: Cats parfum 029: Favoriete week/maandblad: PENNY! 030: Favoriete geluid: Lachen 031: Favoriete TV-series: Mcleods Daughters 032: Favoriete schrijver: Erin Hunter en Carry Slee 033: Favoriete troetelnaam: Geen idee xD
034: Wat staat er op je mouse pad: Ik heb er geen een xD 035: Wat ligt er onder je bed: Spelletjes 036: Lievelingskleur: Paars 037: Lievelingslied allertijden: Geen idee 038: Lievelingslied op dit moment: Hangover-Taio Cruz 039: Lievelingseten: PIZZA! 040: Lievelingsvak op school: Muziek :3 041: Lievelingsdrank:COLA LIGHT <3 042: Lievelingscijfer: 10!!!! 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: geen idee zeggen jullie het maar xD 044: Welke deodorant gebruik je: Cats vogue deo en de paarden versie xD 045: Welke schoenen draag je het liefst: hmmmmmmm gympies 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: 21:30 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: WTF & GVD 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: mijn jongen kwam als eerste naar me toe toen ik mijn hoofd keihard gestoten had <3 049: Het meest beschamende moment van je leven: ehm............... een te groot shirtje aandoen met gym waardoor de jongens mijn boobies konden zien......... 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:Binnen xD 051: Wat doe je ] Dit Beantwoorden [b]052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: WISKUNDE GVD 053: Je Ontbijt:[at eet je absoluut niet graag: KAAS 055: Huisdieren: JAYJAY <3
056: Lachen of dromen: Lachen 057: Serieus of grappig: bijde xD 058: Snel of traag: Traag 059: Alleenstaand of relatie: Alleenstaand 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven: Begraven 062: Sex of alcohol: Sex 0.0 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven :3 064: Licht of donker?: Donker >3 065: Spreken of zwijgen: Zwijgen 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Grote 067: Krant of weekblad: Weekblad 068: Knuffel of een kus: Knuffel 069: Gelukkig of triestig: Gellukkig 070: Leven of dood: Leven 071: Fuif of discotheek: Fruit 072: Links of rechts: Links xD 073: Saus erop of ernaast?: Ernaast 074: Bruin of blond: Blond xD
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Waarom mag ik geen eigen paard? 076: Geloof je in reincarnatie: NEE 077: Bestaan buitenaardse wezens: Nee 078: Bestaat de ware: JAAAAAAAAA :3
079: Hoeveel kinderen wil je: 2/3 xD 080: Waar kan je niet tegen: Pesten 081: Het beste gevoel ter wereld: Liefde 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Haat 083: Waar ben je bang voor: mijn kat die maybe doodgaat 084: Word je soms emotioneel: Mijn kat : ( 085: Huil je tijdens films: ja, vooral bij Hachi : ( 086: Droombezigheid als je ouder bent: nop 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: ehm niks xD 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Godverdomme! K*T wiskunde! 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Paard/kat 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: de sixpak <3 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: bij zonsondergang bij de zee op een duin 092: wat is je ultieme droom/doel? : Een dierenarts zijn met een eigen dierenpraktijk 093: wat is je favoriete band: ehm geen idee xD 094: als je 3 wensen mocht oen wat zouden die dan zijn?: (ga niet de mis holland ofso uit hangen… wens wat je écht wensen zou, kies niet alleen voor world-peace) 1: Dat mijn liefde ook op mij word <3 2: Dat er geen oorlog meer zou zijn.'3: Dat ik nog 5 wensen mag xD
|
| | | Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH za 24 maa 2012 - 21:50 | |
| 001: Naam: Gennis 002: Nickname: Don't know 003: Woonplaats: Heule|West-Vlaanderen|België 004: Geboortedatum: 28-11-1996 005: Lengte: Iets boven 1.70m 006: Kleur ogen: Grijs/Blauw 007: Schoenmaat: 40-41 008: School/werk: Ter Sterre Moorslede(secundair) 009: Rook je: Neen 010: Hobby's: Tekenen, RPG-en, Knutselen, Schrijven, etc... 011: Broers/zussen: Liam(J), Quinten*(J), Chesney(J) 012: Heb je verkering/een relatie: Neen, momenteel niet 013: Piercing: Neen 014: Tattoo: Neen 015: Vakantieland: Mexico/China
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Euhhh... Mousefur? 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen : Sylke(AW)??? 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Weet niet, Escada is één van m'n favorietjes(a) 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Justin Bieber*Kwijl* en, Edd 020: Wie bewonder je enorm : Justin Bieber 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): JB en Hollystar(???)
022: Favoriete slaapkledij: Pyjama en slaapbroek 023: Favoriete auto: Fiat 500 sportversie 024: Favoriete film: Twilight-The hungergames(niet gezien) 025: Favoriete muziek: Globus-JB 026: Favoriete stad: Don't know, niet te druk 027: Favoriete knuffel: Yuriko m'n ijsbeer 028: Favoriete geurtje: Don't know 029: Favoriete week/maandblad: Joepie 030: Favoriete geluid: Gespin/Gehuil??? 031: Favoriete TV-series: Avatar the last airbender 032: Favoriete schrijver: Don't know 033: Favoriete troetelnaam: Don't know
034: Wat staat er op je mouse pad: Een wolfje 035: Wat ligt er onder je bed: Allerlei dozen en m'n schooltas 036: Lievelingskleur: Lila 037: Lievelingslied allertijden: Don't know 038: Lievelingslied op dit moment: Globus-Take me away 039: Lievelingseten: Groenten/Fruit/vegetarisch 040: Lievelingsvak op school: PO 041: Lievelingsdrank: Cola-Bruiswater 042: Lievelingscijfer: 5 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: M'n haar 044: Welke deodorant gebruik je: Don't know 045: Welke schoenen draag je het liefst: Sportschoenen 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: 21.30u 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: (Op het moment) Tsjah... 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Een jongen die MIJ als partner vroeg 049: Het meest beschamende moment van je leven: Don't know 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Binnen persoon 051: Wat doe je: Computeren 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: Zwemmen 053: Je Ontbijt:[at eet je absoluut niet graag: Iets met vlees 055: Huisdieren: Genoeg
056: Lachen of dromen: Dromen 057: Serieus of grappig: Serieus 058: Snel of traag: Snel 059: Alleenstaand of relatie: Relatie 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel(op het moment) 061: Cremeren of begraven: Begraven 062: Sex of alcohol: Sex 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven 064: Licht of donker?: Donker 065: Spreken of zwijgen: Zwijgen 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Kleine mannen/vrouwen 067: Krant of weekblad: Weekblad 068: Knuffel of een kus: Knuffel 069: Gelukkig of triestig: Gelukkig 070: Leven of dood: Dood(op het moment) 071: Fuif of discotheek: Fuif 072: Links of rechts: Rechts 073: Saus erop of ernaast?: Erop 074: Bruin of blond: Bruin
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Om Avatar/Quinten terug te krijgen 076: Geloof je in reincarnatie: Ja 077: Bestaan buitenaardse wezens: Don't know 078: Bestaat de ware: Ja
079: Hoeveel kinderen wil je: 1-2- of 3 080: Waar kan je niet tegen: Mensen die me irriteren/kinderachtig doen 081: Het beste gevoel ter wereld: Verliefdheid 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Don't know 083: Waar ben je bang voor: De dood 084: Word je soms emotioneel: Ja, heel vaak 085: Huil je tijdens films: Zelden 086: Droombezigheid als je ouder bent: Weet niet, ik kijk niet in m'n toekomst 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Minder negatief zijn 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Alweer gaan werken 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Kat/Paard 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: De haren 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Bij een waterval 092: wat is je ultieme droom/doel? : Streven naar vrijheid en neutraalheid/vrede op de wereld(in huis) 093: wat is je favoriete band: BTR 094: als je 3 wensen mocht doen wat zouden die dan zijn?: (ga niet de mis holland ofso uit hangen… wens wat je écht wensen zou, kies niet alleen voor world-peace) Vrijheid, iedereen die me aanvaard zoals ik ben, het gepest op scholen en in de wereld uithelpen...
|
| | | 111
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH za 24 maa 2012 - 22:40 | |
| 001: Naam: Susanne 002: Nickname: Suus 003: Woonplaats: Breezand 004: Geboortedatum: 29-11-1996 005: Lengte: 1.78 006: Kleur ogen: groen/blauw 007: Schoenmaat: 39/40 008: School/werk: School 009: Rook je: Nope (: 010: Hobby's: Paardrijden, uitgaan, Shoppen 011: Broers/zussen: Nope 012: Heb je verkering/een relatie: Had net een weekje uit )': 013: Piercing: Nope 014: Tattoo: Nope 015: Vakantieland: Oostenrijk, Curaçao
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?) Hmm,, zou het zo niet weten,, zit er nog niet zo lang xd.. 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst? : Zou het niet weten ;o.. Ik post tot nu toe het liefst met Hillpaw, Tailpaw, Spotpaw (: 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum) : Ian Somerhalder <'33 en Spotpaw (: 020: Wie bewonder je enorm : Een vriendin van mij,, die vecht tegen een erge ziekte.. 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): Zou het zo niet weten xd.
022: Favoriete slaapkledij: Trainingsbroek en hempje en vestje.. 023: Favoriete auto: Audie R8 024: Favoriete film: Saw, It (Horror) 025: Favoriete muziek: Verschillend xD 026: Favoriete stad: Heereveen 027: Favoriete knuffel: Teddybeer (: 028: Favoriete geurtje: Coco Chanel 029: Favoriete week/maandblad: Het Bit 030: Favoriete geluid: Vogeltjes die fluite (: 031: Favoriete TV-series: GTST en Moordvrouw 032: Favoriete schrijver: Carry Slee 033: Favoriete troetelnaam: Zou het zo niet weten xd.
034: Wat staat er op je mouse pad: Helemaal niets ;p 035: Wat ligt er onder je bed: Kan niets onder, er staat een lade xd. 036: Lievelingskleur: Fel Groen 037: Lievelingslied allertijden: Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet <'33 038: Lievelingslied op dit moment: Katy Perry - Part of me 039: Lievelingseten: Lasagne 040: Lievelingsvak op school: Kunst en Cultuur geving (Tekenen) 041: Lievelingsdrank: Energy drank 042: Lievelingscijfer: 11 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Zou het niet weten ;o 044: Welke deodorant gebruik je: Axe voor meiden (: 045: Welke schoenen draag je het liefst: Vans 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Half 12/ 12 uur 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Houd je bek 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Sjans met een oudere knappe jongen die, tegen me begon te praten, terwijl ik hem niet kende. 049: Het meest beschamende moment van je leven: Dat ik werd op gesloten in het klaslokaal, omdat me mentor me was vergeten --'.. Werd opgesloten met de stomste jongen uit mijn klas ;o. 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Meestal een buiten persoon (: 051: Wat doe je Deze vragenlijst in vullen 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: Duits, 053: Je Ontbijt: Cornflakes met yoghurt 055: Huisdieren: Een kat Beethoven,, had een konijn, maar die is op 20-03-2012 overleden )':
056: Lachen of dromen: Dromen 057: Serieus of grappig: Serieus 058: Snel of traag: Traag 059: Alleenstaand of relatie: Alleenstaand 060: Simpel of ingewikkeld: Simpel 061: Cremeren of begraven: Cremeren 062: Sex of alcohol: Nog geen van beide xD 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven 064: Licht of donker?: Donker 065: Spreken of zwijgen: Zwijgen 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Grote mannen 067: Krant of weekblad: Weekblad 068: Knuffel of een kus: Kus 069: Gelukkig of triestig: Gelukkig 070: Leven of dood: Leven 071: Fuif of discotheek: Discotheek 072: Links of rechts: Recht 073: Saus erop of ernaast?: Erop 074: Bruin of blond: Blond
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Hoe is de wereld ontstaan? 076: Geloof je in reincarnatie: Eigenlijk wel ;o 077: Bestaan buitenaardse wezens: Nope 078: Bestaat de ware: Jup
079: Hoeveel kinderen wil je: 1/2 080: Waar kan je niet tegen: Kietelen 081: Het beste gevoel ter wereld: Verliefd zijn. 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Woede 083: Waar ben je bang voor: Spinnen,, dat de wereld vergaat. 084: Word je soms emotioneel: Jah,, vooral als er mensen overleden zijn,, 085: Huil je tijdens films: Als ze echt heeelll zielig zijn wel. 086: Droombezigheid als je ouder bent: Nope 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Dat iedereen gezond blijft (: 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Niet weer aan het verbouwen hé (Mijn buren zijn namelijk aan het verbouwen 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Een wolf 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Het gezicht 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Op het strand 092: wat is je ultieme droom/doel? : Een paard te krijgen (: |
| | | ♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH zo 25 maa 2012 - 0:44 | |
| Mischien verander ik nog wel even een paar dingetjes de volgende keer dat ik me verveel..
001: Naam: Lisa 002: Nickname: Euh..Lis, Lizzy? 003: Woonplaats: Harderwijk 004: Geboortedatum: 28 December 1998 005: Lengte: ik denk iets rond de 1.72 006: Kleur ogen: groen8tig :3 007: Schoenmaat: 42? 008: School/werk: School~Vwo~Christelijk College Nassau-Veluwe (Te lange naam. Afgekort: CCNV 009: Rook je: Nee. 010: Hobby's: ANIME <3 tekenen & lezen en natuurlijk Warrior Cats.. 011: Broers/zussen: Nope, enigskind 012: Heb je verkering/een relatie: Nee en nog niet gehad ook. 013: Piercing: Nee, ik heb wel gaatjes en een oorbel/piercing door de kraakbeen van m'n oor (Ik heb geen idee hoe het heet..) lijkt me wel cuwl ^^ 014: Tattoo: Ook niet.. 015: Vakantieland: Ik ben nog nooit buiten Nederland geweest..
016: meest creatieve persoon die je kent. (op dit forum?): Euh.. Daar ga ik nog even over nadenken 017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Saskia/Soepsas/Spotpaw, omdat ze me met WC heeft laten kennis maken 018: Wie is volgens Jou Beste poster van dit forum, of met wie post jij het liefst?: Daar ga ik ook nog even over nadenken.. 019: Wie zou je graag ontmoeten (ster én iemand van dit forum): *Denk Denk* 020: Wie bewonder je enorm : Ik denk dat ik es goed moet nadenken over de antwoorden voor dit stukje.. 021: Meest sexy personen (én meeste sexy char van dit forum): Ik ken bijna niemand in het echt op Wc dus geen commentaar.
022: Favoriete slaapkledij: Gewoon m'n pyama :3 023: Favoriete auto: Alle auto's zijn wat mij betreft wel okay.. Het zijn maar auto's. 024: Favoriete film: Euhm.. Ik heb veel leuke films gezien en ik kan daar niet uit kiezen en ik weet niet eens van allemaal de naam.. 025: Favoriete muziek: NIGHTCORE <3 and other stuff.. 026: Favoriete stad: Ik heb niet echt een favorite stad 027: Favoriete knuffel: Een zeehondje die ik sinds ik een bay had en die titi heet 028: Favoriete geurtje: Heb ik niet en ik hou niet echt van die 'parfum-geur' 029: Favoriete week/maandblad: Toen ik jonger was had ik een abonement op Meiden Magazine, maar nu natuurlijk niet meer. 030: Favoriete geluid: 031: Favoriete TV-series: Ik kijk niet echt veel Tv. Ik kijk soms samen met m'n moeder mee naar De Wereld Draait Door. 032: Favoriete schrijver: Dan Brown, Stieg Larsson & Karin Slaughter 033: Favoriete troetelnaam: Ik zelf heb die niet en ik heb mensen nog nooit een troetelnaam gegeven..
034: Wat staat er op je mouse pad: Ik heb een track pad.. 035: Wat ligt er onder je bed: Euhm... Een wii, wat rotzooi & heel veel stof.. 036: Lievelingskleur: Paars, maar ook blauw & groen 037: Lievelingslied allertijden: Ik hou wel van bijna alle liedjes ^^ 038: Lievelingslied op dit moment: Zie boven 039: Lievelingseten: Pizza, bapao broodje, Turkse pizza.. Alle lekker dingen. zoals CHOCOLA! <3 040: Lievelingsvak op school: Geschiedenis c: 041: Lievelingsdrank: Ik drink best veel chocomel en ranja. 042: Lievelingscijfer: een 8 want het is een mooi hoog getal, maar ook zo prachtig symmetrish *denk aan Death the Kid* 043: Wat vind je het mooist aan jezelf: M'n ogen en ik vond m'n nagels ook best mooi 044: Welke deodorant gebruik je: 8x4 045: Welke schoenen draag je het liefst: Laarzen. Ik draag 1 paar heel lang totdat ik een andere nodig heb. 046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: ong. 21.30 047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Faal/Falend ~ Ik dacht al.. ~ Als ik typ doe ik heel vaak dit: ....... 048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Ik heb een waardeloos liefdesleven dus ik hoop dat dat moment nog gaat komen <3 049: Het meest beschamende moment van je leven: Ik probeer die juist te vergeten en het zijn er te veel.. 050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Ik hou van buiten zijn, maar ik ben een binnenmens geworden, omdat ik toen ben verhuist en ik ken hier niemand en ik ben nogal verslaafd aan laptop.. 051: Wat doe je: Dit typen? 052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: Wiskunde, Frans, Engels 053: Je Ontbijt:wat eet je absoluut niet graag: Ik eet altijd gewoon wat ik lekker vindt, want ik maak mijn eigen ontbijt. 055: Huisdieren: Jammer genoeg niet :c
056: Lachen of dromen: Dromen <3 057: Serieus of grappig: Ik ben niet echt een grappig persoon, maar ik lach wel snel om grappen. Soms ben ik ook weer serieus.. Laat ik het houden op grappig ook al ben ik het zelf niet. 058: Snel of traag: Traaaaaagggg 059: Alleenstaand of relatie: Alleenstaand :'( 060: Simpel of ingewikkeld: Sommige zeggen dat ik ingewikkeld praat in de zin dat ik het niet direct zeg wat ik bedoel, maar ik hou van simpele dingen.. Dus simpel. 061: Cremeren of begraven: Aan de ene kant Cremeren zodat mijn as kan worden verspreid op een mooie plek en aan de nadere kant begraven omdat je dan 1 vaste plek heb waar dan mensen kunnen komen. Ik kies toch Cremeren, maar ik hoop dat ik dat niet heel snel definitief hoef te beslissen. 062: Sex of alcohol: Tja, Sex is.. euhh.. Ik ben nog maagd. En alchol... Ik heb wel es een keer een slok bier gehad (Het is goor. Het smaakt zoals het ruikt), een shandy (Wat vies is door de bier-smaak) en nog wat, omdat ik me dan afvroeg hoe het smaakte.. (Vaak maar een heel klein slokje). Het smaakt best goed totdat je de alcohol proeft. Ik ga hier nu nog niet uit kiezen.. 063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven <3 Ik ben avond-mens. Maar dan natuurlijk wel ook uitslapen <3 064: Licht of donker?: Bij licht kun je alles beter zien ensow en het staat voor het goede blablabla.. Maar donker is gewoon epic :3 Donker 065: Spreken of zwijgen: Soms zegt m'n moeder dat ik veel praat, maar ik ben ook een best stil type. Zwijgen 066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Waar ik meer van hou? Graag een grote man, want grote meid met kleien jongen past gewoon niet bij elkaar. Het enigste nadeel van groot zijn.. Kleine mensjes zijn wel vaak cuwl :3 067: Krant of weekblad: Weekblad is leuker, maar de Strips in kranten zijn ook leuk :3 068: Knuffel of een kus: KNUFFEL *hug* <3 069: Gelukkig of triestig: Triest.. 070: Leven of dood: Dood. Ik leef nu, maar ik ga ooit dood.. 071: Fuif of discotheek: Wat is een fuif?? 072: Links of rechts: Ik ben rechts, maar ik haal links en rechts vaak door elkaar.. 073: Saus erop of ernaast?: ligt eraan bij wat, vaak erop 074: Bruin of blond: Ik ben bruin. Vroeger was ik blond.
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Als god ook echt bestond dan zou ik graag willen dat ik al zou weten wat voor god het was (Die van de christen of de moslims of van een andere of een mengeling..) als ik dan voor hem zou staan en hem/haar een vraag mocht stellen. het zou waarschijnlijk "Waarom en hoe heeft u het universum en de wereld gecreërd? Waarom mensen en waarom laat u al deze vreselijke dingen gebeuren in de wereld? Als het is omdat het de mens z'n schuld is, waarom maakt u ons dan niet allemaal goed? Als ik de bijbel ensow moet geloven moet u daar in toe staat zijn." Er staat trouwens in de bijbel dat we naar zijn evenbeeld zijn gemaakt. Dat zou betekenen dat God ook niet perfect is.. 076: Geloof je in reincarnatie: Ja, ik geloof het, maar ik vindt het toch een beetje moeilijk te geloven dat die kleine kinderen dan een reïncarnatie zijn van een of andere wijze Boeddhistische monnik. Maar ik gelood er in. 077: Bestaan buitenaardse wezens: Misschien bestaan er wel andere levende wezens in een ander deel van het universum. Ik denk wel een beetje dat ze bestaan, niet zozeer "Aliëns" die groen zijn met voelsprieten, maar wel andere levende wezens die niet of misschien op aarde leven, maar die we nog niet hebben gezien. 078: Bestaat de ware: Voor sommige.. Maar niet voor mij.
079: Hoeveel kinderen wil je: 1 of 2 080: Waar kan je niet tegen: Depri zijn, andere mensen depri zien zijn of mensen zien huilen. 081: Het beste gevoel ter wereld: Het gevoel van gelukkig zijn. Dat alles perfect is zoals het is. Maar ik kan niet herinneren dat ik dat gevoel ooit heb gehad.. 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Depri zijn.. :c 083: Waar ben je bang voor: Ik zou niet weten wat ik zou neer moeten typen. Ik weet niet wat ik moet kiezen. Misschien dat ik voor gek wordt verklaard en in een gesticht kom? 084: Word je soms emotioneel: Ja, op momenten dat ik het niet wil en dan ga ik dingen zeggen die ik niet wil zeggen.. 085: Huil je tijdens films: Soms, als ze echt heel sad zijn. 086: Droombezigheid als je ouder bent: Freedom <3 gewoon dingen doen die je nu niet kan doen. 087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Proberen niet spijt te hebben van wat ik deed de dag ervoor en van elke dag proberen te genieten en het er het beste van te maken, Veranderen op een goede manier. 088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Weekend <3 089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Een kruising tussen een hond en een kat & als dat niet kan een wolf, tijger, hond of kat. 090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Daar ga ik niet op in 091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: op de Mount Everest, in een levensbedreigende situatie, Boven op een wolkenkrabber, Midden in de woestijn of regenwoud. 092: wat is je ultieme droom/doel?: Dat ik in mijn eigen fantasie zou kunnen leven <3
|
| | | | Onderwerp: Re: Nutteloze lijst... tóch nuttig... tegen de verveling... INVULLUUH | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |