Learn to fight

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Learn to fight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkshivering
Member
Learn to fight DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Learn to fight   Learn to fight Icon_minitimezo 18 maa 2012 - 20:19

Darkpaw zat rustig op een rots. Zijn vacht glansde door de zon, hij wist dat de lente niet ver weg was. Hij wachtte op Magicpaw. Hij luisterde naar de stroom van de rivier. Darkpaw keek even om naar de rivier, het water kletste tegen de rand. Hij keek weer naar het bos en zag dat Magicpaw er al stond. Hij sprong van de steen af en keek vriendelijk naar Magicpaw. "Hallo." Begroette hij haar. "Wat kan ik voor je betekenen?" Darkpaw bekeek het mooie witte slanke lichaam van Magicpaw. Hij liep naar de rivier en keek gefocust in het water, zijn poot ging het water in en kwam er met een vis weer uit. Hij liep weer terug naar Magicpaw en legde de vis voor haar neer. "Heb je honger?" Darkpaw liet zijn kop weer omhoog gaan maar zijn neus raakte perongeluk de hare, hij keek verlegen naar zijn poten. Wat moest ze wel niet debken? Hij wachtte op de reactie van Magicpaw. Wilde ze wel reageren of zou ze het liefst wegrennen? Darkpaw keek weer naar Magicpaw en bekeek haar gezichtsuitdrukking, hij kon het niet zo goed zien omdat Magicpaw naar beneden keek.

Sorry kort...
Terug naar boven Ga naar beneden
Magicpaw
Member
Learn to fight DPKsfdL
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥
436

CAT'S PROFILE
Magicpaw
BerichtOnderwerp: Re: Learn to fight   Learn to fight Icon_minitimewo 21 maa 2012 - 7:13

Magicpaw kwam rustig het bos uitgelopen en zag dat Darkpaw daar al op haar wachtte. De zwarte kater sprong van de steen af en keek vriendelijk naar de witte poes. "Hallo" Begroette hij haar. "Wat kan ik voor je betekenen?" Hij leek haar te bekijken en liep toen naar de rivier toe. "Je zou me leren vechten weet je nog?" En tegelijkertijd met dat ze dat zei kwam pakte Darkpaw een vis uit het water. De kat legde de vis voor haar neer. "Heb je honger?" Darkpaw liet zijn kop weer omhoog gaan en zijn neus raakte per ongeluk die van Magicpaw. Hij keek verlegen naar zijn poten. De witte apprentice glimlachte. "Je hebt me niet verwond ofzo hoor. Relax, iedereen maakt wel es een foutje." Ze gaf hem een duw zodat hij wakker zou schieten van zijn gedachten en misschien zou vallen. "Zullen we beginnen? We zijn hier niet om te eten en we waren bij dat je me ging leren vechten." Ze vroeg zich af wat ze allemaal zou leren en of het erg moeilijk zou zijn.

Sorry voor kort & laat..
Darkshivering
Member
Learn to fight DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: Learn to fight   Learn to fight Icon_minitimewo 21 maa 2012 - 7:37

"Zullen we beginnen? We zijn hier niet om te eten en we waren bij dat je me ging leren vechten." Magicpaw's stem haalde hem uit zijn gedachten. "Ja, we beginnen." Zei hij uitdagend. "Doe alsof ik een indringer ben. Bijvoorbeeld een Bloodclanner!" Darkpaw sprong op de rots en zwiepte met zijn staart, hij deed net alsof hij een Bloodclanner was. Hij sprong alweer van de rots en kwam op een platgestampt stuk grond. Het water van de rivier sprong tegen de oever aan en droogde op. Als Magicpaw maar kon zwemmen. Darkpaw had genoeg tijd om goed in positie te komen. Als Magicpaw dan over de rots zou komen was hij goed gefocust. "Is zij het wel?" Dacht hij. Hoe kon hij nou zo denken? Hij was niet verliefd op Magicpaw! Al had ze een prachtige vacht en een aardig karakter. Darkpaw schudde even zijn kop om helder te worden. Zijn oren schoten omhoog toen hij nagels op een rots hoorde krassen. "Als ik gewoon goed gefocust ben, dan ben ik niet verliefd op haar." Dacht hij.
Magicpaw
Member
Learn to fight DPKsfdL
436

CAT'S PROFILE
Magicpaw
BerichtOnderwerp: Re: Learn to fight   Learn to fight Icon_minitimeza 24 maa 2012 - 18:46

"Ja, we beginnen."Zei hij uitdagend. "Doe alsof ik een indringer ben. Bijvoorbeeld een Bloodclanner!" Darkpaw sprong op de rots en zwiepte met zijn staart, Het leek erop dat hij een slechte imitatie deed van een Bloodclanner em toen sprong hij alweer van de rots af. Snel sprong Magicpaw hem achterna, ze zal hem wel krijgen. De witte poes zag hem en deed alsof ze sprong op hem, maar ze sprong over hem heen. Snel draaide ze zich om en haalde uit met haar klauw. Die moest wel raak zijn. "Ik hoop dat je het me niet makkelijk op me zal gaan." zei ze terwijl ze opzij sprong zodat ze niet zou worden geraakt als Darkpaw een tegenaanval tegen haar zou doen. Ze was niet van plan het makkelijk voor hem te maken. Ook al was dot haar eerste vechtles, ze wou niet verliezen. Ze voelde zekerheid en zelfvertrouwen die ze de laatste tijd vaak had gevoeld. Ze was niet meer het onzekere poesje dat ze vroeger was. Dit was haar leven en zij zou zelf beslissen wat ze ermee zou doen. Ze wou andere katten ontmoeten en meer van de wereld zien zodat ze ooit zou kunnen zeggen wat ze allemaal heeft beleefd. Ze was nog steeds gefocust op het gevecht en haar gedachten gaven haar alleen nog meer kracht. Ze sprong nog een keer opzij en sprong toen richting de zwarte kater voor haar, maar haar afzet was niet goed en ze viel naast hem. "Auw!" Ze had niet echt pijn alleen een beetje aan haar schouder, maar ze probeerde hem af te leiden. In de hoop dat dat was gelukt haalde ze weer naar hem uit en zorgde dat ze snel weer op haar 4 poten stond.
Darkshivering
Member
Learn to fight DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: Learn to fight   Learn to fight Icon_minitimeza 24 maa 2012 - 19:04

Magicpaw kwam onverwachts over de rots heen en sprong over Darkpaw heen. Hij draaide zich om en Magicpaw haalde al uit. "Goed zo." Zei hij heel afwezig. Magicpaw sprong alweer weg en kwam weer terug maar ze belandde naast hem. "Auw!" Riep ze. Darkpaw schrok een beetje en keek of het wel goed met haar ging. Hij liep steeds dichterbij, een raar gevoel rees op in zijn buik. Zou hij nou echt..? Darkpaw schudde zijn kop om helder te worden en keek weer naar Magicpaw. Zou het wel echt goed gaan? Hij stond nu met zijn poten tegen haar aan, hij ging even naast haar zitten. Na een tijdje ging hij liggen en legde zijn kop op de flanken van Magicpaw om te voelen of ze nog wel goed ademde. Nu voelde hij zich echt vreemd. "Er is iets." Zei hij. Darkpaw dacht na. Magicpaw deed iets met hem, iets raars... Magicpaw stond snel op en Darkpaw stond nu ook alweer. Dat hij daar was ingetrapt! Hij sprong snel opzij en haalde dit keer uit naar haar. Telkens als hij even op een plaatsje had gestaan dan sprong hij weer opzij, zo zou het heel moelijk zijn voor haar.
Magicpaw
Member
Learn to fight DPKsfdL
436

CAT'S PROFILE
Magicpaw
BerichtOnderwerp: Re: Learn to fight   Learn to fight Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 17:15

Darkpaw sprong snel opzij van haar laatste aanval en haalde uit naar haar. Ze voelde geprikkel op haar huid en ze had waarschijnlijk een schram. Ze begon nu heel intens te vechten en probeerde een gaatje in zijn verdediging te vinden, maar hij sprong de hele tijd weg waardoor hij moeilijk te raken was. Eerst geeft hij me een schram en nu gebruikt hij ook nog es de techniek die zij net gebruikte? Ze zal hem verslaan! dacht de witte poes. Eerder had hij al gezecht dat ze het goed deed en nu zal ze eens laten zien hoe goed! Zodra de zwarte kat weg sprong sprong ze exact in de zelfde richting achter hem aan. Toen maakte ze een schijnbeweging naar links en viel toen aan op zijn rechter flank, want daar zat nu opening in zijn verdediging. Haar poot met uitgetrokken nagels voelden vlees. Ze dacht niet meer aan het een beetje aardig doen, ze zou winnen wat het ook zou kosten. Ze glimlachte wat er een beetje duivels uit zag en sprong op Darkpaw. De witte poes haalde uit naar zijn kop. Toen zag ze wat ze aan het doen was en sprong snel van hem af ook om een tegenaanval te ontwijken. "Gaat het een beetje?" vroeg ze een beetje bezorgd.

Ben in duivelse stemming.. MWUHAHA!!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Learn to fight   Learn to fight Icon_minitime

Learn to fight
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: