It gives me the shivers

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

It gives me the shivers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxpaw.
Member
It gives me the shivers DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: It gives me the shivers   It gives me the shivers Icon_minitimedi 19 apr 2022 - 13:02

Foxpaw had al veel verhalen gehoord over the Owltree. Dat apprentices er uit moesten kijken omdat een uil anders naar beneden zou komen en hun mee zou nemen naar hun nest. Dat de uil eens in de zo veel tijd over het kamp vloog en stoute kittens uit hun nest zou pikken als ze niet oppasten. Foxpaw was nooit echt gevoelig geweest voor dat soort verhaaltjes. Ze was eerder iemand die het gevaar opzocht dan weg zou gaan. Niet omdat ze echt dapper was of iets dergelijks, maar gewoon omdat ze zich soms zo leeg voelde vanbinnen dat het haar weinig kon schelen wat er om haar heen gebeurde. Ze wist dat ze een probleem had en dat ze er waarschijnlijk met iemand over zou moeten praten, maar er was geen enkele kat waardig genoeg voor haar om het daarover te hebben. En dat maakte dingen lastig, zowel voor zichzelf als voor haar Clan. Haar kristalblauwe ogen dwaalden naar boven, naar de boom waar de uil moest zitten. Ze zag niks. Natuurlijk zag ze niks. De schaduwen vielen onheilspellend over dit deel van het territorium heen en het was er muisstil. Toch was Foxpaw niet bang. Nee, ze vond zelfs een soort troost in de leegte en de onheilspellende duisternis. Het deed haar een beetje denken aan hoe haar eigen stormachtige gevoelens waren. Net zoals geen kat dit deel van het territorium ooit begrijpen, zouden ze dat van haar gevoelens ook nooit kunnen.

@Ardentheart
Terug naar boven Ga naar beneden

It gives me the shivers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: