We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [TS] weL NEE!! hET is nOOIT..! hEt is nóóit TE!!! do 14 apr 2022 - 19:25
// het is nooit te!!!
00 / about
Hallo lieve allemaal. Ik ga het toch weer wagen, een TS met al mijn prachtige kinders. Ik zoek dus topics, maar nog belangrijker, ik zoek spice. Die fresh plots weet je wel. Het is dus nooit té! Kom vooral in mijn dms als je zin hebt in een wild idee. maar hou het in het rijk van mogelijkheden plz. Ik maak in principe alles wel, maar voel je vooral vrij om ook wat aan te maken Ze zijn opgesteld in activiteit. Met 01 reageer ik het snelst en 10 het langzaamst
01 / SETTLEDSTAR
ShadowClans verse nieuwe leider. Jadajada, jullie kennen het wel. Man met een plan, en heel wat duistere geheimen achter handen. Voor hem is alles onbeperkt.
02 / COTTONFLOWER
Jonge RiverClan warrior, vriendinnetje van Hermitshell en hater #1. Ik zit met haar een beetje vast atm, wat zonde is, want hou zoveel van haar! Doneer haar spice.
03 / RASCAL
Thunderclans resident rogue. Komt uit Bloodclan -> Tribe -> clans om Eveningstar (zijn zus) te helpen. Plus heeft onderweg een gezinnetje opgepikt. Zit nu middenin het Silverwish/Olivebranch drama, want Silver is zijn beste vriendin. Voor hem zoek ik vooral nieuwe connecties in TC, maar misschien ook wel wat haters want die willen geen vieze ex bloodclanners in hun kamp bah.
04 / TIGERPAW
Dochtertje van Seamist & Arcticwolf. Meest perfecte, lieve kind dat je maar kan voorstellen. Super verlegen en perfectionistisch. Zo pretty tho. Geef haar plots.
05 / SPARKPAW
Windclan apprentice. "Red bull personified - Sanne 2021." Sparkpaw is een brutale, no-nonsense, happy-go-lucky kind. Nu zit hij in een beetje lastig parket met zijn vader die voor zijn ogen doodging en ex-beste vriend Ploverpaw. Topics zoek ik alleen na het insneeuwen van het kamp.
06 / IVYKIT
Thunderclan kit van Mistgaze & Acefray. Zit in een nest met unhinged kits Bella ballerina en Fennelkit. Zij is alleen wel lief, alleen ook heel naïef. Topics aanvragen nu kan, maar ze wordt één dezer dagen ook apprentice, dus topics voor dan reserveren zou wel cool zijn.
07 / CLOVERCLOUD
Laatste van mijn Thunderclan verzameling. Jonge warrior. Vader Olivebranch is in haar ogen net vreemd gegaan met deputy Spottedrain en heeft een halfzusje Loudkit geproduceerd. Not cool. In haar emo fase. Plots met haar zouden ook leuk zijn
08 / AEGIR
Oh, lieve Aegir. Hij weet niet echt wat hij met zichzelf moet (en ik ook niet). Jonge vader van Riverclan kittens Mellowpaw & Ravenpaw. Met deze jongen zit het eigenlijk nooit mee. Zou leuk zijn als ie een doel kan krijgen in Bloodclan!
09 / ADDERFANG
Rotjoch uit ShadowClan. Zoon van Airwisp en destijds dat hele drama. Denkt dat Dim&Tide zijn zusjes zijn. Voelt zich beter dan hen (en alle vrouwen in het algemeen). Mag altijd wat drama erbij.
10 / WREN
Wow, bestaat zij nog? Ja. Resident dictator in de Tribe. Ben een beetje picky met topics voor haar, dus gooi goeie.
11 / ROUGHWOLF
Dit kind verdient echt activiteit die ik haar echt eens moet geven. Mijn ruige Wolfje. Is eigenlijk 24/7 bang en dat maakt haar heel vijandig. Er zitten zeker skeletons in haar closet.
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
Onderwerp: Re: [TS] weL NEE!! hET is nOOIT..! hEt is nóóit TE!!! do 14 apr 2022 - 19:31
Ik ga wat voorstellen doen,maar kies maar wat je leuk vindt. Also ik maak de helft mee<3
Nog een Foul x Settled? Cotton x Thaw? (Pre sneeuwstorm of wachten tot hij eruit is) Rascal x Foxpaw? Tigerpaw x Blossom? Sparkpaw x Thawrage/Thrivekit? Clover x Fox (evt plot idee: Fox zit ook met haar familie in de knoop dus miss kunnen we hier iets mee?) Aegir x Blossomhail? Adderfang x Foulpaw? Roughwolf x Foulpaw? (Kan haar helpen wat meer zelfverzekerd te worden)
Onderwerp: Re: [TS] weL NEE!! hET is nOOIT..! hEt is nóóit TE!!! do 14 apr 2022 - 19:48
Settled x Scarlet? Rascal x Dust? Tiger x Drizzle? Rough x Beech? Adder x Scarlet? Spark x Sand?
Ik wil gerust de helft maken
Icecream
Member
Julia 1022 Actief All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost
Onderwerp: Re: [TS] weL NEE!! hET is nOOIT..! hEt is nóóit TE!!! do 14 apr 2022 - 23:13
Komt eraan beide!!
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
Onderwerp: Re: [TS] weL NEE!! hET is nOOIT..! hEt is nóóit TE!!! za 16 apr 2022 - 20:13
Sure! komt eraan
Bluestorm
Member
Camilla 444 Actief I am blue beautiful
forget me not
Onderwerp: Re: [TS] weL NEE!! hET is nOOIT..! hEt is nóóit TE!!! za 16 apr 2022 - 21:44
HAHA oke meid, komt eraan xoxo
Onderwerp: Re: [TS] weL NEE!! hET is nOOIT..! hEt is nóóit TE!!! ma 18 apr 2022 - 22:00
Yes ga ze maken vrienden
Onderwerp: Re: [TS] weL NEE!! hET is nOOIT..! hEt is nóóit TE!!! di 19 apr 2022 - 0:09
komt voor de bakkeerrr
Ravenpaw
Member
Eline 91 Actief "Every time a new Targaryen is born, the gods toss a coin.."