We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hear hear! Het is weer 's ochtends vroeg, en dat betekend dat Wolfblood met een norse blik op je zit te wachten midden in het kamp - ofterwijl, tijd voor de patrols, taken, en drills van de dag.
In dit topic kan je je aanmelden voor verschillende activiteiten. Namelijk patrouilles, drills, tasks & deputy meetings. Al deze activiteiten, behalve de deputy meetings, kunnen input krijgen vanuit prompts die ik (Kip, Wolfblood) plaats. Dit geeft hopelijk de input om patrouilles spontaan, interessant en leuk te houden. Mocht je specifiek geen prompts willen ontvangen, kan je dit altijd vermelden en dan laat ik je (waarschijnlijk) met rust.
Aanmelden is mogelijk door het juiste lijstje helemaal onderaan dit bericht te kopiëren, in te vullen en in dit topic te plaatsen.
Mocht ik traag reageren, of heb je een specifiek verzoek (voor een prompt), schroom u niet om mij even op discord te porren! @ kipeeh#1344
Patrols:
Om de prooistapel gevuld te houden en de grensmarkeringen vers trekken warriors en apprentices dagelijks uit op patrouilles. Er zijn een aantal verschillende patrols waaraan deelgenomen kan worden, deze worden geleid door een (senior) warrior. Patrouilles bestaan meestal uit 2 tot 4 katten. Mocht er geen patrouilleleider beschikbaar zijn, zal Wolfblood deze overnemen of kan de patrouille leider als NPC worden beschreven. De patrols zullen bestaan uit border patrols, hunt patrols en special patrols.
Verder hebben in het verleden de deputies van alle clans de handen bij elkaar geslagen om meer interactie tussen clans en patrols mogelijk te kunnen maken. Het kan dus eens voorkomen dat je topic plotseling tegen een vijandige patrol stuit. Of dat goed of slecht is, zal de RPG uitwijzen. Patrols van andere clans kunnen zich aanmelden voor Enemy Patrols en daarmee een patrouille van Shadowclan binnen vallen.
Drills:
Shadowclan eert zichzelf op hun kracht en doorzettingsvermogen. Om ervoor te zorgen dat het kennen en kunnen van de warriors en apprentices op hoog niveau blijven, worden er met enige regelmaat Drills georganiseerd. Zeker in tijden van oorlog of spanning tussen de clans komen deze vaker voor. Drills zijn meestal georiënteerd op één specifieke skill, zoals bijvoorbeeld het jagen in de nacht of gevechtstechnieken. Over het algemeen worden drills voor apprentices en warriors apart georganiseerd. Drills zijn voor warriors de uitgelegen gelegenheid om zichzelf te bewijzen en respect te verdienen. Apprentices kunnen hierbij zichzelf verbeteren en in sommige gevallen aantonen dat zij klaar zijn voor hun final assessment.
Tasks:
Als apprentice sta je nou eenmaal een beetje onderaan de voedselketen. Wanneer apprentices niet bezig zijn met patrouilles of trainingen wordt van hen verwacht dat ze bepaalde taken uitvoeren. Meestal is dit het verversen van mosnesten, het helpen van de elders of het versterken van de kampwand. Tasks zijn alleen bedoeld voor apprentices, enkel wanneer er niet genoeg apprentices zijn om de dagelijkse taken uit te voeren, of wanneer een ramp ervoor heeft gezorgd dat meer hulp nodig is, kunnen tasks ook aan warriors toegedeeld worden.
Deputy Meetings:
Na het uitdelen van de tasks en patrols blijft Wolfblood nog altijd even in het kamp hangen om eventuele problemen aan te horen. Serieuze probleem met een apprentice? Bloodclan gesignaleerd bij de grens? Of simpelweg nieuws wat de deputy en leader dienen te weten? Kom dan vooral op een gezellig theekransje. Let wel op dat Wolfblood geen mediator is, en wanneer je bij haar aankomt met je relatieproblemen je waarschijnlijk weinig steun kan verwachten.
Verder kan je meetings ook gebruiken om zelf (special) patrols en drills voor te stellen. Initiatief wordt zeer gewaardeerd, dus mocht jouw karakter interesse hebben om bijvoorbeeld een Drill op te stellen en te leiden, zal dit vrijwel altijd worden gewaardeerd. Meetings met als doel het voorstellen van een event hoeven geen IC topic te hebben tenzij je dit graag wilt. Wanneer ik je verzoek accepteer in dit topic, mag je het topic direct aanmaken.
Belangrijk: In Shadowclan houden we een vrije postvolgorde aan, dit houdt in dat je niet op elkaar hoeft te wachten met posten, zodat het topic lekker doorloopt. Houd echter wel rekening met elkaar. Ook ben je niet verplicht te wachten op een nieuwe prompt van mij, je kan gewoon doorgaan.
01
•
Border Patrols
Shadowclan grenst aan Thunderclan bij het donderpad en aan Windclan. Shadowclan heeft het kleinste territorium van alle clans, dus het beschermt zijn grenzen vurig. Alertheid en een defensieve houding worden van ieder clanlid verwacht.
Geen border patrol op dit moment
02
•
Hunt Patrols
Shadowclan jaagt op andere prooidieren dan slechts muizen en vogels. Shadowclan heeft een smaak ontwikkeld voor amfibieën. Aangezien vele nachtdieren zijn, is het niet zeldzaam dat 's nachts ook nog jachtpatrouilles zijn.
Night hunt - Marshlands: Leider: Leden: [LET OP: omdat de marshlands in het donker verraderlijk kunnen zijn, zijn alleen apprentices van 8+ moons toegestaan]
Day hunt - Little creek : Leider: Leden: Scarlethaze - Gavialpaw
03
•
Special patrols
Wanneer de situatie erom vraagt worden er patrouilles op pad gestuurd met een andere, specifieke reden. Dit kan zijn om de medicine cat te helpen met de kruidenvoorraad, om een bezoeker te ontvangen maar ook om vijanden van het territorium te verjagen, indien nodig. Wij beschermen onze clan met tand en klauw.
Special Bloodclan Patrol Leider: Wolfblood Leden:
02
•
Drills
Shadowclan is gedreven en eert zichzelf op hun kracht en doorzettingsvermogen. Wanneer Drills georganiseerd worden, wordt ieder clanlid verwacht hieraan deel te nemen. Het gebruik van nagels is verboden, er wordt echter wel verwacht dat deelnemers de volle 100% geven en zichzelf niet inhouden tegenover een clangenoot.
BONUS: Om de drills interessant te maken kunnen de winnaars van de gevechten prijzen claimen. Dit kan bestaan uit eerste keuze van de prooistapel, het beste nest in de den, eerder uitgekozen worden bij belangrijke evenementen. Ook kan er worden gewed worden op de gevechten om dezelfde prijzen, al vechten de meeste om de eer in de clan.
!! Vechttechniek drill coming soon!! Meldt je nu alvast aan om een duo te vormen
Clementinepaw vs ???
03
•
Tasks
Apprentices zijn verantwoordelijk voor de staat van de nursery en de elders. Het leven van een apprentice is bestaat niet alleen uit leren jagen en vechten, het gaat ook over verantwoordelijkheden leren om voor de clan te zorgen. Apprentices zullen ook iedere dag een taak in het kamp krijgen.
NEW: Taken volbrengen levert aanzien op bij de deputy. Je zal sneller uitgekozen worden voor belangrijkere taken en je inzet kan worden beloond met eerder warrior gemaakt worden dan je leeftijdgenoten.
02
•
Deputy Meetings
Meetings geven iedere apprentice en warrior de gelegenheid om belangrijke informatie door te spelen, evenementen voor te stellen of eventuele problemen voor te leggen. Wel de nodige waarschuwing, de deputy heeft weinig geduld voor gesprekjes over koetjes en kalveren
03
•
Enroll
Aanmelden patrol:
Aanmelden patrol:
Code:
<blockquote>[u]Ik wil op patrol![/u] [b]Naam:[/b] [b]Welke patrol:[/b] [b]Leider/lid:[/b] </blockquote>
Aanmelden Drill
Aanmelden Drill:
Code:
<blockquote>[u]Ik doe met een Drill![/u] [b]Naam:[/b] [b]Welke drill:[/b] </blockquote>
Aanmelden task:
Aanmelden Task:
Code:
<blockquote>[u]Ik wil een Task![/u] [b]Naam:[/b] [b]Alleen/duo:[/b] </blockquote>
Aanmelden Deputy Meeting:
Aanmelden Deputy Meeting:
Code:
blockquote>[u]Ik wil een Deputy Meeting![/u] [b]Naam:[/b] [b]Onderwerp:[/b] [b]Indien van gewenst, topic link[/b] (als je graag wilt dat ik het topic maak kan je dat hier ook neerzetten!) </blockquote>
LET OP: Alleen voor andere clans. Aanmelden Enemy Patrol.
Aanmelden Enemy Patrol:
Code:
blockquote>[u]Er is een Enemy Patrol gearriveerd![/u] [b]Clan:[/b] [b]Reden van patrol:[/b] [b]Link:[/b]</blockquote>
Gods of slaughter's
favorite daughter
Slap Count: 08
Kill Count: 02
Laatst aangepast door Wolfblood op ma 16 mei 2022 - 20:44; in totaal 9 keer bewerkt
Ik wil op patrol! Naam: Settledstar Welke patrol: Thunderpath Leider/lid: Maakt mij niet uit
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
Onderwerp: Re: ➤ Shadowclan Patrols, Drills, Tasks & Meetings ma 16 mei 2022 - 20:45
!!! NEW SPECIAL PATROL: BLOODCLAN ENEMY PATROL !!
Shadowclanners, opgelet! Er zijn Bloodclanners gespot op het territorium. Wolfblood zet een patrol op om dit te onderzoeken, meld je nu aan! LET OP: je mag als apprentice alleen deelnemen als je 8 moons of ouder bent.