We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hier kan je je aanmelden voor de Shadowclan ceremonie. Dit doe je door het invullen van het lijstje. De ceremonielink wordt in dit topic geplaatst zodra hij geschreven is. Ook mededelingen voor de clan kunnen hier gemeld worden en die zullen dan in de ceremonie genoemd worden.
Code:
<blockquote>[b]Kitten 》Apprentice[/b] -
[b]Nieuwe mentor nodig[/b] -
[b]Apprentice 》Warrior[/b] -
[b]Mentor worden[/b] -
[b]Elder worden[/b] -
[b]Mededelingen[/b] -</blockquote>
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
Alderpaw.
Member
- 2 Actief "It's better to burn out than fade away"
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
Nieuwe mentor nodig - Skunkpaw' - Palepaw (Hoarsevoice was haar mentor mocht er geen mogelijkheid zijn dan mag Hoarse het blijven maar wilde Pale een stuk actiever gooien)
Apprentice 》Warrior - Poppy* (verzin maar iets leuks <3) -Foulplay of Fouldust (het is maar wat je zelf leuk vindt, ik vind beiden wel nice)
Mentor worden -Poppy? -Foul-? evt -Litheflower - Maroonwhisker
Elder worden -
Mededelingen - Ik heb me aangemeld nu al want ja foul en ik zijn siblings dus was leuk als we in dezelfde ceremonie Warrior werden