I'm living alone, all alone... [Open]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Featherleaf
Member
I'm living alone, all alone... [Open] DPKsfdL
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Featherleaf
BerichtOnderwerp: I'm living alone, all alone... [Open]   I'm living alone, all alone... [Open] Icon_minitimema 12 maa 2012 - 20:40

Eenzaam. Zo kon je het omschrijven. Maar er was nog iets anders. Iets wat veel dieper ging. Featherleaf kon best naar een andere Warrior stappen en een praatje maken. Zo ben je rap van die eenzaamheid af. Dacht ze. Het klopte gewoon niet. Van die vrolijke, enthousiaste, jonge krijger was er bijna niets meer over. Ze jaagde voor de Clan. Niets meer, of minder. Ze vond het niet meer. Haar onuitputtelijke kracht, waar was die naartoe? Featherleaf haalde diep adem en keek eens goed om zich heen. Alle bomen waren nog steeds kaal. Een koude bries waaide door haar vacht en liet haar rillen. Ze zette er flink de pas in. Geen idee waar ze naartoe ging, of wat ze ging doen. Vandaag had ze al een bijdrage aan de prooistapel geleverd. Dat was waar haar leven de laatste tijd om draaide. Jagen. Geen training. Haar hart kneep samen. Ze zag haar leerling nooit, gaf geen training, waarom verpestte ze het zo? Waarom kon ze geen goede Warrior zijn? Waarom moest ze falen als mentor? 'Waarom...' fluisterde ze. Het was maar 1 woord, maar er lag zoveel pijn in, zoveel verlangen... Er viel een druppel op de grond. Ze keek omhoog. Ging het nu ook al regenen? Dan viel er nog een druppel op de grond. En een op haar neus. Binnen de kortste keren begon het te gieten. Featherleaf liet haar kop hangen. Toen strompelde ze voort. Ze rook iets. Recht voor haar, wilde een muisje net in zijn holletje kruipen om te schuilen voor de regen. Er kwam een schittering in haar ogen. Meteen zat de poes op het diertje en met een snelle beet doodde ze de muis. Hij was bruin en mager, maar zowat alle prooi was schriel in bladkaal. Dan doofde de schittering in haar ogen weer. Stil pakte ze de muis op en liep verder, niet van plan om snel nog naar het kamp terug te keren. Want daar had ze niets te zoeken.

-Haha, me in een post-bui!-
Terug naar boven Ga naar beneden
Morningpool
Member
54

CAT'S PROFILE
Morningpool
BerichtOnderwerp: Re: I'm living alone, all alone... [Open]   I'm living alone, all alone... [Open] Icon_minitimema 12 maa 2012 - 23:03

Morningppool voelde zich verveeld, en besloot maar at te gaan rondstruinen gejaagd had ze al vandaag en wilde gewoon even lekker wat rondlopen, een beetje patrouieren misschien als ze nog wat andere tegen kwam. Ze wandelde voort en obseveerde alle geuren die ze rook eens goed, hmmm ze rook een dikke duif, een zieke rat... waar ze érg van schrok maar ze ging ervan uit dat het gewoon enkel deze rat was die ziek was. en dan rook ze nog een aantal katten van haar clan. ze keek naar de lucht die was grauw en ze voelde af en toe een druppel, Ze volgde éen van de geuren die van een kat van haar clan moest zijn. ze kwam dichterbij en rook nu dat het Featherleaf was. ze was helemaal alleen net als zijzelf misschien als ze nog wat andere zou vinden konden ze wel even gaan kijken of ze de patroulle groep konden vinden en mee patrouilleren. dacht ze hoopvol. ze zag dat Featherleaf een muis had gevangen en ze rook dat er nog meer moesten zijn, maar Morningpool was hier niet écht in geinterreseerd, dus liep ze gewoon verder achter Featherleaf aan, ze zag dat de lucht grauwer en grauwer werd, het zou nog wel eens kunnen gaan stortregenen bedacht ze. Ze snelde haar pas zodat ze gelijk aan Featherleaf liep, ''Hey'' zei ze opgetogen, Ook opzoek naar wat vermaak? vervolgde ze licht verveeld tegen Featherleaf. en keek haar onderzoekend aan nadat ze even snel haar neus had aangeraakt als begroeting.

(~..omg we hádden dezelfde avatar... xD we zouden familie kunnen zijn joh ... heb nu mn ava ff veranderd hoor Wink ~)

Laatst aangepast door Morningpool op ma 12 maa 2012 - 23:14; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : (((( sorry ik zie nu pas dat we dezelfde avatar gebruiken xD ik zal het someteen even veranderen...))))
Featherleaf
Member
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: I'm living alone, all alone... [Open]   I'm living alone, all alone... [Open] Icon_minitimedi 13 maa 2012 - 20:22

-Onee, vind ik zo erg, wrm moet ik altijd iemand nadoen?? Srry hoor! En ik wil best je zusje zijn Razz -

Plotseling hoorde Featherleaf een stem achter zich. 'Hey, ook op zoek naar wat vermaak?' In 1 snelle beweging draaide ze zich om en zette haar haren op tegen de indringer. Toen pas merkte ze dat het een SkyClan kat was, Morningpool. 'O, sorry, ik rook je niet. Ik dacht dat je een indringer was, het spijt me.' Meteen gingen haar haren liggen en Morningpool raakte haar neus aan ter begroeting. De gedachten buitelden door Featherleaf's hoofd. Hoe had Morningpool haar gevonden? Natuurlijk niet, Morningpool was net als zij op zoek naar een beetje actie, vermaak, of iets anders dan de gewoonlijke routine. 'Natuurlijk heb ik zin in wat actie!' mauwde ze al wat vrolijker. Van een klein beetje gezelschap knapte ze al wat op. Ze had niet echt een idee om te doen. Misschien wist Morningpool wel wat. Ook al kenden ze elkaar nog niet echt, ze leek haar wel een toffe poes. Nieuwsgierig keek Featherleaf de andere krijger aan.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I'm living alone, all alone... [Open]   I'm living alone, all alone... [Open] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Skyclan History-
Ga naar: