Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Laura's crea bea. zo 11 maa 2012 - 21:10 | |
| Laura's Crea Bea
Helleuw iedereen, ik maak dus vaak ook creatieve dingetjes dus zie hier een topicje om ze aan jullie te showen :3 Ik ga hier wss al mijn zelfgemaakte dingen op posten enzo maar misschien ook tekstjes die ik geschreven heb en wel wil sharen. Dus, enjoy! ~ All thingies (c) Laura, mogen niet zonder toestemming gebruikt worden. Dingen in manips gebruikt (c) de rechtmatige eigenaars.
- Eerst en vooral een notitie; Ik doe mee aan een RPG verhaal op een andere site genaamd Wachters van het Woord. Ik kort het altijd af met WvhW, dus als je dat onder een plaatje ziet staan is dat het dus. Door WvhW is ook mijn Griekse Mythologie verslaving gestart, omdat ik daar zelf dus goden ingefoefeld heb en dat eerst niet bij het verhaal hoorde :'D
Drawings- Hades, God of the Underworld. Een recent getekende versie:
- Hades, God of the Underworld. Een oud werkje, en alleen de lineart. Daarom ziet het er erg crappy uit xD:
- Hades, God of the Underworld. Volledig lichaam dus, gemaakt met kleurpotloden. Cerberusje op de bouwvallige troon x'D Hades ziet er wel depri uit :') Crappy kwaliteit van ipod xD:
- Art Progress van hierboven^:
^Potlood lineart ^Lineart met balpen enzo klaar ^Shading met kleurpotloden van het harnas klaar ^Klaar
Manips- Ken en Dave:
Rood harige dude (c) Machinenoi on dA Blauw harige dude (c) Noiry on dA Background (c) iemand op dA waarvan ik nietmeer weet wie het was D; - Hades and Persephone, mijn eerste manipje ever. xD:
Hades and Persephone, de tekening die ik gebruikt heb (c) Sandara on dA Background (c) Emerald-Depths on dA Lyrics van High (c) Lighthouse Family- Iets waar ik zelf super trots op ben en zelf gemaakt heb: Stamboom WvhW o3o:
Plaatjes van de persoontjes (c) hun rechtmatige eigenaar, te veel om op te noemen sorreh xD WvhW (c) Laura, Tirsa en Sterre! - Zeus and Hades, brothers & hebben allebei grote rol in WvhW:
De opgedofte dude (c) Zeus van Saint Seiya De donkere dude (c) Hades getekend door Sandara on dA Background (c) CaveCanem42 on dA Lyrics van Scars (c) Papa RoachTips, kritiek, vragen, etc. zijn welkom! Ik doe, als ik tijd heb tenminste, ook verzoekjes. (Tekstjes, setjes?, manipjes and maybe tekeningen, als ik je gewenste dingetje iig leuk vind om te doen xD)
Thankyou voor het kijken o3o ~
Ajuu! Laura Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit |
|
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Laura's crea bea. do 29 maa 2012 - 16:56 | |
|
Laatst aangepast door Sunshine op vr 25 apr 2014 - 22:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Laura's crea bea. do 29 maa 2012 - 17:45 | |
| Waauuuw moooooi Leuke tekeningen als is bij één Hades het hoofd nogal vreemd (; De manips zijjn AWESOME vooral de stamboom :} |
|
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Laura's crea bea. do 29 maa 2012 - 18:13 | |
| Echt heel mooi gedaan! Doe het je niet na >D Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Laura's crea bea. do 29 maa 2012 - 19:43 | |
| Dankjewel beiden! o3o En I know, die lineart-Hades is fail-erig xD |
|
| Onderwerp: Re: Laura's crea bea. | |
| |
|