|
| [RPG] The Next Generation | |
| Quinty 1249
| |
| Onderwerp: [RPG] The Next Generation vr 9 maa 2012 - 16:56 | |
|
Take a look here first - Kom Binnen - Ontdek - Registreer - Log in
;; 22 Years Later
Het is 22 jaar geleden sinds Harry, Ron en Hermelien op Zweinstein hebben gezetten. De rust is wedergekeerd in de Toverwereld, Zweinstein heeft een nieuw Schoolhoofd, op het Miniserie is een nieuwe Minister van Toverkunst aangesteld en alles gaat van zijn leien dakje.
De kinderen van de oude-leerlingen van Zweinstein gaan nu naar de Magische school toe. Zoals gewoonlijk is er rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich, zal er weer genoeg Zwerkbal gespeeld worden en zullen weer nieuwe geheimen van het kasteel worden ontdekt. |
- Lijstje:
Naam: The Next Generation Soort: RPGOnderwerp: De kinderen van Harry Potter en Crew Omschrijving: Zie hierboven Link: KlikEventuele banner/afbeelding:
|
| | | Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation vr 9 maa 2012 - 18:48 | |
| ik heb wienig verstand op het gebied van het beoordelen van forums, maar ik weet wel dat dit zeker een goed uitgewerkt forum is! |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation vr 9 maa 2012 - 18:56 | |
| Don't Can't May not ..
*meld aan*
Wait for this to long & beautiful<3 Mooi hur :')
En ook eens leuk dat het over later is, en niet altijd met 'de' personages ~ |
| | | Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation vr 9 maa 2012 - 19:03 | |
| Ik meld me helaas niet aan omdat ik teveel RPGsites heb openstaan :3 maar het ziet er Ubercowl uit D: |
| | | Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation vr 9 maa 2012 - 19:05 | |
| Klopt, daar doe ik het voor (: Ik wilde geen standaard HP forum maken, dus heb ik een heel oud idee uitgewerkt :3
Nieuwe mensies, altijd leuk ;D
@Hoeps; Doesn't matter :3 But thanks ^^. |
| | | 10
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation vr 9 maa 2012 - 19:08 | |
| Waauuw de site is prachtig :'D Mors Omnes vincit Ille est hostis Mea Amico atque socio |
| | | Nah, not tellin' ya 21
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation vr 9 maa 2012 - 19:08 | |
| Quint why WHYYY Dx het is zowh AWESOME Maar ik kan me niet aanmelden T_T Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeh Zo snel ik kan kom ik er bij :3 |
| | | Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation vr 9 maa 2012 - 19:25 | |
| @Her; Dank je :3 @Mimi; Sorry xD Ik zie je wel verschijnen :3 |
| | | Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation za 17 maa 2012 - 16:18 | |
| *Dubbel post* Take a look here first - Kom Binnen - Ontdek - Registreer - Log in
;; Updates
Na iets meer dan een week is het forum ontzettend gegroeid.
Alle gebruikers hebben in totaal 1668 berichten geplaatst We hebben 46 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Claire Lovique
Mededeling; 14-3-'12 Ten eerste, wil ik jullie allemaal van harte bedanken voor het succesvol maken van dit forum <3 Ten tweede, ben ik verplicht om mezelf aan mijn afspraken te houden en dat zal ik ook doen. Dus vanaf vandaag is het mogelijk om te posten in de Uilenvleugel. Deze is te vinden onder De Gangen. Ook kan je iemand nu feliciteren bij 'Magical Birthday' (:
Mededeling; 15-3-'12 We zijn hier bij een gekomen omdat er een flink aantal rangen zullen worden uitgedeeld. We beginnen bij het begin :3
De Docenten; - Zoals al bekend zal Severa Sneep de lessen Occlumentie op zich nemen. Vanaf vandaag zal ze ook full-time docent Kruidenkunde worden! - Na enig overleg, met mezelf logisch xD, zal Dominus Venenoris de lessen Toverdranken op zich nemen! - En ik zal zelf, als Esmeralda Castillo, de lessen Magische Mineralen en Edelstenen verzorgen.
Afdelingen; - Ik kan met trots zeggen dat Dominus Venenoris tot Afdelingshoofd van Zwadderich is benoemd. Eveneens zal Esmeralda Castillo als Afdelingshoofd voor Ravenklauw functioneren. - Roos Wemel, Francee Aimée Graven & Lyra Lupin zullen worden gepromoveerd tot Klassenoudste van hun afdeling.
We hopen op nog meer leden voor die geweldige HP forum ;D |
|
| | | 91
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation ma 19 maa 2012 - 19:47 | |
| Wil je me pleas activeren ik heb de mail noet ontvangen. Ik heet Tidus nogwat - Devil x Lion:
|
| | | Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation ma 19 maa 2012 - 19:47 | |
| Die heb ik net geactiveerd ^^. |
| | | 91
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation ma 19 maa 2012 - 19:50 | |
| Thanks - Devil x Lion:
|
| | | Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation di 27 maa 2012 - 18:42 | |
| Take a look here first - Kom Binnen - Ontdek - Registreer - Log in
;; Updates
Na iets meer dan twee weken, loopt het forum nog altijd perfect.
Alle gebruikers hebben in totaal 2321 berichten geplaatst We hebben 58 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Collin St. Cloud
Update; 18-03-'12
Ja, ja, mensen (:
Binnen 9 dagen exact hebben we het record aantal van 50 leden bereikt.
Dank jullie allen voor deze geweldige inzet <3
xQuinty
Update; 23-03-'12
Beste mensen,
Ik begin toch te merken dat ik het aardig druk begin te krijgen met vrienden, school en alle andere fora waar ik op zit. Dus heb ik besloten om een Moderator in te stellen. Deze persoon zal een gedeelte van mijn taken kunnen overnemen, zodat alles hier soepeltjes blijft verlopen.
Daarom kan ik jullie met trots presenteren, jullie nieuwe, en de eerste, moderator van TNG; LYRA LUPIN!
Nien, zussie, ik weet dat je het kan. En als je ergens niet uit komt, gewoon vragen
Mvg, Quinty - Valaina Zwarts - Admin
Update; 27-03-'03
Waarom is de titel in meervoud?
Nou ja, nevermind.
Na stevig overleg, hebben Lyra en ik besloten dat vanaf vandaag Javier Suárez de rol van Docent Verzorging van Fabeldieren!
Gefeliciteerd Kaat en veel succes in je loopbaan.
Gelieve zo snel mogelijk een beschrijving van je lokaal en eventueel eigen kantoor door te sturen
--
Daarbij is het account Esmeralda Castillo veranderd in David Smith. Ik zal wel gewoon de rol van afdelingshoofd en docent MME behouden.
Mvg, Quinty - Valaina Zwarts, Admin.
--
My mistress' eyes are nothing like the sun; Coral is far more red than her lips' red; If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs be wires, black wires grow on her head. I have seen roses damasked, red and white, But no such roses see I in her cheeks. [right] |
| | | Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation zo 8 apr 2012 - 13:00 | |
;; Updates
Na iets meer dan twee weken, loopt het forum nog altijd perfect.
Alle gebruikers hebben in totaal 3347 berichten geplaatst We hebben 72 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Yelena Sayuri
Update; 31-03-'12
Ook op deze laatste dag van Maart, heb ik een kleine verandering te melden.
Het admin-account Valaina Zwarts zal op inactief worden gezet. Daar in tegen zal David Smith nu als Admin functioneren.
Geen zorgen, ik blijf gewoon op The Next Generation, maar omdat Valaina me niet echt aanstaat, wissel ik gewoon van account.
Goed, dan weten jullie dat ook weer. Alle PB's en vragen nu naar David Smith aub!
Mvg, Quinty.
Tweede mededeling;
Aiden Mcfort is aangesteld als docent Verweer tegen de Zwarts kunsten!
Graag zo snel mogelijk een beschrijving van het lokaal en een eventueel kantoor naar me door te sturen!
Mvg, Quinty.
Update; 6-4-'12
Op deze prachtige dag zo vlak voor Pasen heb ik nog een mededeling te doen.
Vanaf vandaag zal Billie Anderson de rol van Docent Astronomie op zich nemen. Gefeliciteerd ^^.
Graag zo snel mogelijk een beschrijving van je lokaal en eventueel kantoor door te sturen
Tevens zitten we nu bijna op de 70 leden voor TNG. Dank jullie allemaal hier voor
Mvg, David Smith - Quinty.
Update; 8-4-'12
Ten eerste. Een vrolijk Pasen voor iedereen van TNG ^^.
Goed, nu het belangrijke deel.
Drew Delarentes is aangesteld als docent Zwerkbal. Gefeliciteerd ^^.
Graag zo snel mogelijk een beschrijving van het lokaal + eventuele kamer naar mij door te sturen
Daarnaast is Billie Anderson aangesteld als Afdelingshoofd. Hierdoor is de rang van Klassenhoofd van Griffoendor, voorheen van Roos Wemel, weer vrij gekomen. Deze zal worden ingevuld door Rabastan Odulphus Cider. Gefeliciteerd ^^.
En als laatste, een leuke mededeling. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken, voor jullie inzet op het forum en dat het nog lekker lang actief kan blijven ^^. Daarom kan ik jullie met trots vermelden, dat we over de 70 leden heen zitten.
BEDANKT!
Mvg, Quinty - David Smith, Admin --
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
| | | » Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation za 28 apr 2012 - 19:35 | |
;; Updates
TNG bestaat nu bijna 2 maanden, alles loopt nog steeds goed. Mensen, hou de activiteit erin!
Alle gebruikers hebben in totaal 3928 berichten geplaatst We hebben 81 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Jongin Kim
--
|
| | | Melissa 285 Actief
| |
| | | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation za 14 jul 2012 - 22:33 | |
;; Updates
In twee dagen tijd nog niet eens heeft onze Admin ons jammer genoeg gezegd dat ze stopt met TNG leiden, en heeft het forum aan mij en Zsazsa gegeven.
Oké mensen. Het zat er aan te komen, ik kan hier niet langer onderuit. Ik heb het druk en andere fora slokken mijn tijd/inspiratie op, om ook TNG nog te kunnen onderhouden.
Maar aangezien een forum niet zonder Administrator kan overleven [als het dat überhaupt al doet ...], heb ik besloten mijn stokje over te dragen.
Daarom mogen we Lyra Lupin feliciteren met haar rang als Administrator. En om haar wat gezelschap te bieden, zal Connor O'Macinsons haar gezelschap houden als Moderator.
Wat betekend dit voor mij? Ik verdwijn, poef, ga in rook op. Waarschijnlijk zal ik nog wel eens terug komen om te kijken hoe alles loopt, maar verder niets meer.
Als mensen nog contact willen houden. Ik ben te vinden op Warrior Cats en Danu Talis. En anders nog op Deviantart als Unknown-Diva en op Tumblr als Lets-Kill-The-Drums.
Mvg, Quinty - David Smith.
Goed, sommige zijn misschien wat geschrokken en overdonderd omdat de site spontaan niet bereikbaar was. Maar Zsazsa en ik hebben vanaf het moment dat Quinty gezegd heeft af te stappen van de trein hard gewerkt aan een nieuwe layout. We zullen Quinty gaan missen, en gaan er zeker alles aan doen om het hier actief te krijgen. Zodat onze oude admin trots kan zijn dat ze deze site heeft opgezet! Er is dus een nieuwe winter layout, we hopen dat een nieuwe layout frisse inspiratie zal geven en natuurlijk nieuwe leden zal aantrekken. Nieuw team betekend ook wat veranderingen, zo gaan er nieuwe inschrijvingen komen voor het zwerkbalteam komen. Iedereen gaat er uit en kan zich opnieuw inschrijven, dit om te voorkomen dat er inactieve mensen in komen te zitten. De leraren zullen eveneens een pbtje krijgen of ze nog actief gaan worden in hun rang, en zo niet komen die plekken weer vrij. Daarnaast wordt er een verhaallijn waar iedereen in mee kan doen uitgewerkt momenteel, gelukkig zijn de leden enthousiast en willen ze graag helpen. Daarom wil ik mijn leden graag bedanken, want tja zonder leden is er geen forum.
Dus bij deze, wensen we iedereen veel plezier op de site, dat het actief mag gaan worden. En iedereen weer met plezier terug komt om te rpgen!
Mvg,
Connor (Zsazsa)&Lyra Nien
Alle gebruikers hebben in totaal 4462 berichten geplaatst We hebben 102 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Alexander Lightwood --
We hopen dat we TNG weer actief gaan krijgen en nieuwe leden kunnen verkrijgen! Dus wees welkom |
|
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation vr 19 okt 2012 - 23:30 | |
;; Updates
Het grote Winter Bal
Het begint rond 9 uur, de jaren 1 tot 3 gaan om 12.15u naar bed onder toezicht van de afdelingshoofden. Het thema is Fire And Ice, denk hierbij bij het beschrijving van je kleding. Je kan ook een foto posten van wat je personage aanheeft. Meisjes vragen jongens. Het bal is gemaskert, alle maskers gaan af om 12 uur. Er zal drank zijn, maar het is niet de bedoeling dat je de volgende dag niet meer overeind kunt komen, hierom moet je zelf je verantwoordelijkheid nemen. [RPG] Er zal al een lijst van muziek worden samengestelt, maar je kan natuurlijk nog requests vragen met je personage zelf.
Met vriendelijke groet,
Connor O'Macinsons
Link topic
__
Activiteiten
Ook heeft Mea Edwars (Zsa-Zsa) een activiteit geopend, voor allen open, om te leren dansen. De link naar het topic zult u hieronder vinden. Activiteiten kunnen door iedereen geopend worden, om verwarring te voorkomen.
Link topic
__
Admin
Onze goede admin Lyra Lupin (Nicole) heeft het druk, en daarom is Connor O'Macinsons (Zsa-Zsa) ook mede admin. Ik doe ook het mod werk nog gewoon, maar kan nu ook bij het beheerderspaneel.
TNG
TNG is redelijk inactief, en we hebben elk lid nodig om te overleven. Het is een leuk concept, er kunnen vele verhaallijnen worden uitgedacht, en de leden zijn er aardig. Dus als je geïnteresseerd bent, neem een kijkje en wees zeker niet bang je aan te melden.
- Connor O'Macinsons
|
|
| | | | Onderwerp: Re: [RPG] The Next Generation | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |