Kip 87 Actief Hey remember me? I'm the shoplifter.
We have a history, don't I look familiar?
| |
| Onderwerp: [GZ] Hangjongeren za 22 jan 2022 - 13:29 | |
|
Hi!! Ik ga Beetle weer oppakken en nu zoek ik iets leuks voor haar; een heerlijk groepje hangjongeren. >: ) Het idee is basically een groepje apprentices die bevriend met elkaar zijn en regelmatig kattenkwaad uithalen. Beetle is nogal een adrenaline junkie en iemand die maar al te graag de rest mee neemt in haar slechte ideeën. Afgezien van kattenkwaad zijn ze ook gewoon altijd samen te vinden bij hun vaste plaatsje in het kamp, waar ze eigenlijk altijd samen eten en de dag beginnen.
Ik heb het idee van een close knit vrienden groepje altijd erg leuk gevonden, en zeker nu Thc al een beetje een boost heeft lijkt het me leuk de boel nog verder te pushen met een groepje jongeren die het leven van arme Evening en Spotted wat zuurder maken <3
Verzoek is dat ze apprentice leeftijd zijn, hoe oud maakt niet suuuper uit. En voor de liefhebbers, Beetle is gebaseerd op Mae van NITW, en het idee van deze vriendengroep ook op dat spel! Hence de figuurtjes bovenaan hehe, het is puur inspiratie though dus niet een exacte replica van de chars
Ik hoop dat er interesse is!
xx Kipje
|
|
Dodo 103 Actief ❖ he’s trouble that one.
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons!Gender: Tomcat ♂Rank: knapste in de clan |
| Onderwerp: Re: [GZ] Hangjongeren za 22 jan 2022 - 14:40 | |
| HALLO BELLADONNA IS NOG GEEN APPIE MAAR IK HEB BELLADONNA MISSCHIEN
edgyboy |
|
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Hangjongeren za 22 jan 2022 - 22:13 | |
| Ben niet heel actief met haar, maar Heron hier heeft wel de goeie energie hiervoor |
|
| Onderwerp: Re: [GZ] Hangjongeren | |
| |
|