.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackpoint
Member
.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) DPKsfdL
Hoef je niet te weten!
28

CAT'S PROFILE
Blackpoint
BerichtOnderwerp: .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :)   .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Icon_minitimedi 6 maa 2012 - 14:42

Je ziet een paar katten onderwaterduiken, en jou nieuwsgierige karakter neemt het over. Als je om je heen kijkt, zie je de nauwe straatjes van Venetië. De kat die onderwater dook, heeft je erg nieuwsgierig gemaakt. Je besluit erachteraan te gaan, maar je weet niet of je het gaat halen. Je kijkt om je heen om te kijken of er geen watermonster aankomt, en duikt erachter aan. Je ziet een gat in de bodem zitten, en een witte staart die erdoorheen zit. Jee gaat achter de staart aan, die van een kat blijkt te zijn. De kat glimlacht. Het water houd op wanneer je het niet meer denkt te houden. Voor je zie je een prachtig bloemenveld, die omhulst is met de koude wanden van de grot. Stralen licht schijnen door de rotswanden heen, die de kristallen en diamanten verlichten. Een waterval bedekt een diepe grot. Vanuit de waterval loopt een rivier, die rond het kamp gaat. De kat neemt je mee naar een struik, die veel groter is dan je dacht. Duizenden katten lopen over de plaatsen, en de witte kat voor je zegt: Join de Veniceclan, ik weet dat je hier thuishoort, ik ben SparkleVence, de leader van de Veniceclan. Je staat met open mond te kijken, en neemt het aan. Je bent lid van de Veniceclan!!!

Oke, de Veniceclan is een clan die onder de waterstad Venetië ligt. Ik heb deze topic verdeeld in een aantal vakken.

Hope u like it!!

De Veniceclan is ontstaan door een aantal Kittypets die weg zijn gelopen, Rouges dus. Ze vonden deze grot toen ze in het water waren gevallen, en hebben de tunnel gevonden. Het bloemenveld was toen een gewone grot, en de gaten in het dak zaten er ook niet. Ze hebben de gaten in de grot gemaakt, maar mensen zien deze gaten niet, en niemand weet waarom. Het gras en bloemen begonnen te groeien, en de Rouges besloten hier te blijven en een Clan te maken: Veniceclan.

Rangindeling:

1:Op de hoogste plaats staat de Leader,waarvan het achtervoegsel altijd Vence is. Hij heeft 9 levens, net als de andere Clans.

2:Daarna komt de Wave, een deputy, die als achtervoegsel Wave heeft. Hij wordt de Leader wanneer ie dood is.

3:Na deze komen de Whirlwinds, 4 warriors die na de Wave komt. Zij helpen de Wave, en de beste Whirlwind wordt Deputy wanneer die Leader wordt.. Hun achtervoegsel is Wind.

4:Nu komen de Medicine Cats, waarvan er altijd 2 zijn. Allebei begeleiden ze een Appirence, die hun opvolgt wanneer hun mentor doodgaat. Deze katten hebben geen speciaal achtervoegsel, maar hun gewone Warriors name.

5:Hierna komen de Warriors, die de Appirences begeleiden, Dit doen ook de Leader, de Wave, en de Whirlwinds.

6:Na hun komen de Elders en Queens. Elders zijn ernstig verwond waardoor ze geen prooi meer kunnen vangen of niet kunnen vechten, of gewoon te oud zijn. Queens verzorgen de kittens.

7:Nu zijn de Appirences aan de beurt, die onder de Warriors staan. Zij leren de wet, ze leren jagen en zwemmen, en ze leren vechten. Hun achtervoegsel is paw.

8:En tot slot, komen de Kittens. Zij zijn te jong, om Appirence te zijn, en zij zullen dit worden wanneer hun 6 manen zijn. Hun achtervoegsel is Kit.

De dens:

De leadersden is de grote, zware, platte steen die in het midden van het
kamp staat. De ingang is een van de zijkanten van de steen, waar
fleurige hangplanten op groeien, die de ingang bedekt. Hier slaapt de
leader samen met de Wave, en soms met zijn of haar partners.

De Whirlden is een grot die onder de grond loopt, vlak bij de ingang. je
loopt onder de grond en je ziet daar een splitsing: een kant voor de
poezen, de andere voor de katers. Daar slapen de Whirlwinds.

De medicineden is een grot in de muur die langs 2 holen gaan: de
slaapplaatsen voor de Medicine cats, en de andere voor de Appirences.
Als je verder naar achteren loopt, kom je een helder verlichte ruimte
tegen met allemaal groeven in de muur: hierop liggen de medicijnen. Voor
hun slaapplaatsen hangt zeewier, die uit het water is gehaald.

De Warrrior den is een ook een grot die uitkomt op een megagrote slaapruimte, waar alle Warriors slapen. In het midden is een spleet, waardoor het gangpad helder verlicht word. Hierdoor worden de katten wakker.

De Appirence den is in een omgevallen holle boom. Het is daar vrij smal, maar toch heb je genoeg ruimte. In deze boom is het donker, en de in- en uitgang zijn bedekt met takken.

De Nursey achter de waterval die tegen de muur zit. Je ziet het bijna niet, Zo blijven de kleintjes goed beschermd. Om er in of uit te komen moet je ouder zijn dan 6 manen, je moet namelijk voorbij de Elders, die de kleintjes beschermen. Daarna moet je door de waterval heen.

Nu komen de regels van de Veniceclan, die eigenlijk hetzelfde zijn als de andere Clans. Alleen ik voeg er nog wat aan toe:

Je kunt iedereen zijn, behalve Leader. die zal ik spelen, om een beetje orde te houden. Ik zal uit de Warriors de Wave kiezen en de Whirlwinds, dus als die kun je je ook niet aanmelden. Als je er een Wave wil worden, zeg je: Ik hou van surfen, en als je graag een Whirlwind wil worden, zeg je: ik vlieg op de wind naar het eilandje toe dat Venetië heet Ik kijk niet naar de Clans waar jullie nu in zitten, maar ik zal kijken naar het stukje dat je eronder zet, waarom ik jou zou moeten kiezen. Als ik dat goed genoeg vind, zal ik je kiezen. Het moet overtuigend zijn.

Als je lid bent van de Veniceclan, zet je in je onderschrift:
The gold of Venice blinds me

Dit is de deelnemerslijst. Dit is het lijstje dat je moet invullen:

Naam:
Geslacht:
Rang:
*Zinnetje (voor als je Wave of Whirlwind wil worden):
*waarom zou ik jou moeten kiezen?:
Uiterlijk:
Karakter:
Familie:
Foto:
Gespeeld door(ook je andere acc):
Familie:
Partner:
met * is alleen voor als je Wave/Whirwind wil worden

De deelnemers zijn:

[center] Leader
Naam: Sparklevence
[center]Geslacht: poes
Rang: Leader
Uiterlijk: Een witte poes met blauwe ogen die altijd schitteren. Haar vacht glanst altijd. Ze ziet er jong uit, als een kitten of Appirence. Maar ze is zo'n 30 manen.
Karakter: Over het algemeen is ze erg aardig en zorgzaam. Maar als je 1 foute stap zet, wordt ze
opvliegerig en kan deze poes je aanvallen met haar vlijmscherpe nagels, en dat wil je niet meemaken!!!
Meestal krijgt ze medelijden. Ze is erg serieus, en zal haar 9 levens op het spel zetten wanneer de clan gevaar loopt.
Foto:
.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Sparklevence

Gespeeld door: Blackpoint ( andere accs zijn: Scars en Whitekit )
Familie: allemaal dood, alleen haar broers en zussen leven nog. (wie wil??)
Partner: (wie wil??) nog geen

Wave

naam:goldenheart/wave
geslacht:kater
rang:wave?
zinnetje: ik hou van surfen
waarom zou ik jou kiezen:omdat goldenheart/wave zijn leven zou geven voor de clan
uiterlijk:hij is goudkleurig en heeft een lange vacht
karakter:hij is over het algemeen heel kalm maar als iemand iets verkeerd doet woord hij woedend
foto:komt later
gespeeld door:devil,firelion,sandcloud
familie: wie wil?
partner:niemand

Whirlwinds

Naam: Shinefur
Geslacht: She cat
Rang: Whirlwind?
*Zinnetje (voor als je Wave of Whirlwind wil worden): Ze is heel snel.
*waarom zou ik jou moeten kiezen?: Shinefur is heel loyaal en komt op voor haar clan, en Venicclan klinkt awesome!
Uiterlijk: Een mooie poes met een geelgoude vacht,
Karakter: Ze is een aardige en loyale poes, ze kan fel zijn, maar nooit echt agressief.
Familie: Dood
Foto: Kan ik niet uploaden.
Gespeeld door(ook je andere acc): Dreampaw
Familie: -
Partner: -

Medicine cats

Warriors

Appirence

Kits

Laatst aangepast door Blackpoint op do 12 apr 2012 - 14:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
devil
Member
141

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: re:veniceclan   .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 19:58

naam:goldenheart/wave
geslacht:kater
rang:wave?
zinnetje: ik hou van surfen
waarom zou ik jou kiezen:omdat goldenheart/wave zijn leven zou geven voor de clan
uiterlijk:hij is goudkleurig en heeft een lange vacht
karakter:hij is over het algemeen heel kalm maar als iemand iets verkeerd doet woord hij woedend
foto:komt later
gespeeld door:devil,firelion,sandcloud
familie: wie wil?
partner:niemand

.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Scars
Member
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Scars
BerichtOnderwerp: Re: .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :)   .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 19:59

ok is goed ik zet je erbij

.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Cupcatpixelart.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Scarsonderschrift.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Cupcatsg.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Dreampaw,
Member
lili ✗
64
Actief

CAT'S PROFILE
Dreampaw,
BerichtOnderwerp: Re: .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :)   .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 20:17

Naam: Shinefur
Geslacht: She cat
Rang: Whirlwind?
*Zinnetje (voor als je Wave of Whirlwind wil worden): Ze is heel snel.
*waarom zou ik jou moeten kiezen?: Shinefur is heel loyaal en komt op voor haar clan, en Venicclan klinkt awesome!
Uiterlijk: Een mooie poes met een geelgoude vacht,
Karakter: Ze is een aardige en loyale poes, ze kan fel zijn, maar nooit echt agressief.
Familie: Dood
Foto: .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) 11jaoex
Gespeeld door(ook je andere acc): Dreampaw
Partner: -

Laatst aangepast door Dreampaw op do 12 apr 2012 - 14:56; in totaal 2 keer bewerkt
Blackpoint
Member
Hoef je niet te weten!
28

CAT'S PROFILE
Blackpoint
BerichtOnderwerp: Re: .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :)   .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 14:29

jullie staan erbij!! Ik zal de Veniceclans RPG topic openen.

.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Blackpointn
Dreampaw,
Member
lili ✗
64
Actief

CAT'S PROFILE
Dreampaw,
BerichtOnderwerp: Re: .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :)   .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 14:52

Ik zal er ff een foto bij zetten.

.:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) J9q5mw
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :)   .:Veniceclan:. Aanmeldingstopic :) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: