|
|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Clans of the Depths zo 4 maa 2012 - 16:43 | |
| Het spijt me als dit niet mag omdat het vorige topic is gesloten ^^" Naam: Clans of the Depths (CotD) Soort: [RPG] Onderwerp: Warrior Cats Omschrijving: Beleef het leven van een fantasie-Clankat die woont in één van de vele grotten van de Kloof. Sluit je aan bij één van de vier Clans of wordt een Rogue. Komt jouw kat veel buiten de grotten in de kloof? Of blijft hij of zij liever in de duistere, veilige diepten? Bepaal alles aan je kat, je mag helemaal zelf bepalen hoe hij of zij eruitziet, met een paarse vacht en helderroze ogen? Of liever een bruine kat met gele spikkels. Je kat mag er zo gek uitzien als je zelf wil. Sluit je je aan bij de LightClan, RushingClan, DarkClan of ColdClan of kies ervoor om een Rogue te zijn. Link: http://Clansofthedepths.newstarforum.com(Het kán misscien zijn dat elke Clan twee Clanleaders krijgt, maar dat is nog niet helemaal zeker) |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths ma 5 maa 2012 - 17:47 | |
| De lay-out is mooi, de site is voor zover ik kan zien goed gemaakt, het is alleen jammer dat het zo op WC lijkt. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths di 6 maa 2012 - 18:50 | |
| dat hoor ik wel vaker... helaas |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths di 6 maa 2012 - 20:05 | |
| Ik denk alleen niet heel veel mensen er nog een katten-rpg bij nemen. Als je het op een forum dat niet over katten gaat promoot, melden mischien meer mensen zich aan. De rpg is wel heel mooi en goed ^^ Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths di 6 maa 2012 - 20:20 | |
| Ik vind het best wel een leuke site maar ik de admin moet mijn naam nog veranderen in Whitekit in plaats van Daykit. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths wo 7 maa 2012 - 14:39 | |
| OK, het is nu officieel, er komen twee Clanleaders per Clan!
Stuur een PM naar Whisperstar met een voorbeeldpost om kans te maken op deze speciale rang.
|
|
| |
50
| CAT'S PROFILEAge: I'm just 5 moons... It looks yesterday i was born...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths wo 7 maa 2012 - 14:58 | |
| ik ben al lid bij deze (Moonpaw is de naam :3) || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw || .:Everybody says leafs are green:. .:The sky blue:. .:Fire red:. .:That my fur is black, white, and orange:. .:But white, grey and black is the only thing i see....:.
- Spoiler:
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths do 8 maa 2012 - 15:57 | |
| dit topic is er niet om te zeggen wie je allemaal bent EDIT: Wil iedereen met een hoge rang zich even melden? Meld je je niet, dan behoud je je rang niet. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths zo 11 maa 2012 - 6:54 | |
| Updates
Alle gebruikers hebben in totaal 3703 berichten geplaatst We hebben 63 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Whitekit
Er is een nieuwe layout! Er vanaf nu is het mogelijk om linkpartners te worden met Clans of the Depths.
MVG Whisperstar |
|
| |
Marieke ;3 345
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths zo 18 maa 2012 - 12:33 | |
| Updates
Alle gebruikers hebben in totaal 3764 berichten geplaatst We hebben 63 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Whitekit
We zoeken nog steeds nieuwe Clanleaders, wl je de hoge rang? Stuur dan een PM naar Whisperstar
MVG, Whisperstar |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths ma 19 maa 2012 - 6:40 | |
| Attentie! Attentie!
Zouden de spelers van de volgende accounts even willen melden of ze hun hoge rang willen houden: Nightleaf Flameclaw Snowkiller Twilightstar
Meld je je niet, dan heb je de rang niet meer. |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths ma 19 maa 2012 - 12:36 | |
| volgens mij zijn flameclaw en snowkiller van gaby en die heeft haar harde schijf gesloopt en dus geen pc ATM ~.:Buggles:.~.:Chillybreeze:.~.:Hailpaw:.~.:Katniss:.~.:Silentcry:.~ |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Marieke ;3 345
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths wo 21 maa 2012 - 19:34 | |
| Mensen er is een erg belangrijk bericht op CotD, het is aangeraden voor alle leden en linkpartners om dit te lezen, anders komen ze nog met domme vragen. Klikkie |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths do 22 maa 2012 - 8:10 | |
| Cotd is weg |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Marieke ;3 345
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths do 22 maa 2012 - 19:37 | |
| het spijt me mensen, maar ik kon het niet meer uithouden (voel je niet beledigd ^^")
Misschien kan het zo zijn dat er over een paar weken al weer hard gewerkt wordt aan de "opvolger"...
Maar eerst komt er een soort van verhaal voor het nieuwe forum, dat geïnspireerd is bij iemand op CotD met geweldige ideeën. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Clans of the Depths | |
| |
|
| |
|