Slapen - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Slapen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shadowrose
Member
Slapen - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Slapen   Slapen - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 20:01

Shadowpaws hoofd viel op de grond toen Graypaw opstond. Ze opende haar ogen en zag nog net dat Graypaw de apprentices den uitliep. Weg is mijn kusssen dacht Shadowpaw, en ze moest lachen. 'Grappig. Mijn kussen loopt net weg', mauwde ze tegen Cloudpaw. 'Ik heb lekker geslapen', zei ze met rode wangen. Om dit te verbergen begon ze zich te wassen. 'En wat ga jij vandaag nog doen?', vroeg ze om zichzelf een houding te geven. Shadowpaw wist eigenlijk nog niet wat ze moest gaan doen. Firepaw was geroepen door Bluestar, en de rest besteedde niet echt aandacht aan haar. Misschien zaten ze nog steeds met het woord 'poesiepoes' in hun gedachten. Shadowpaw wist het ook allemaal even niet meer. 'Ik ben Redkit niet meer tegengekomen', zei ze lachend. Redkit was verliefd op haar, en Cloudpaw wist dit ook. 'Als je maar niet denkt dat ik hem ook leuk vind', lachte ze, en ze begon haar staart te wassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
Slapen - Pagina 2 DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Slapen   Slapen - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 20:25

Graypaw zei dat het vandaag Gathering was en hij prikte met zijn staart in Cloudpaws vacht, 'Kom op het is onze eerste keer!' zei Graypaw toen vol met enthousiasme. 'Ik kom straks wel, en als ik niet kom moet je maar eens naar hier komen.' Zei Cloudpaw gapend. Hij keek even naar Graypaw toen hij door de ingang het kamp uitliep. Naast hem zag Cloudpaw Shadowpaw wakker worden. 'Hoi.' Zei Cloudpaw. 'Grappig. Mijn kussen loopt net weg' Gniffelde Shadowpaw tegen hem, zijn 'hoi' negeerend. 'En wat ga jij vandaag nog doen?' Zei ze daarna. 'Ik ga naar de Gathering samen met Graypaw he.' Mauwde Cloud tegen haar. Shadowpaw zat nog steeds haar poot te wassen en zei lachend 'Ik ben Redkit niet meer tegengekomen. En als je maar niet denkt dat ik hem ook leuk vind!' Cloudpaw glimlachte, maar ging er verder niet op in. 'Heb je Firepaw nog gezien?' Zei Cloudpaw onderzoekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Slapen - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Slapen   Slapen - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 20:31

'Heb je Firepaw nog gezien?', vroeg Cloudpaw haar opeens. Icy schudde haar kop. 'De laatste tijd niet nee, omdat ik ook zoveel ga trainen met Winterstorm', zei ze er achteraan. 'Ik heb Firepaw alleen nog vandaag gezien en ik zie hem af en toe als we eten. Weet je, soms denk ik dat we door DonderClan juist uit elkaar groeien in plaats van naar elkaar toe', zei ze met platte oortjes. 'Weet je, heb jij het al is gehad dat je een kater nog maar voor het eerst ziet, in jouw geval een poes, en meteen verliefd kan worden?', vroeg ze opeens. Daarna wou ze dat ze het niet gevraagd had. Nu zou hij vast willen weten waarom ze dit vroeg. Ze wou niks loslaten over Graypaw. Of Firepaw. Ze had ontdekt dat ze de laatste tijd wat meer gevoelens kreeg in hun buurt.

(een beetje inspiratie had ik nog Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudsong
Member
Slapen - Pagina 2 DPKsfdL
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Slapen   Slapen - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 sep 2010 - 18:37

Cloudpaw begon zich automatisch ook te wassen. 'De laatste tijd niet nee, omdat ik ook zoveel ga trainen met Winterstorm' Zei Shadowpaw. Cloudpaw knikte. 'Ik heb Firepaw alleen nog vandaag gezien en ik zie hem af en toe als we eten. Weet je, soms denk ik dat we door DonderClan juist uit elkaar groeien in plaats van naar elkaar toe' Zei Shadowpaw erachteraan. 'Waarom denk je dat Shadowpaw?' Vroeg Cloudpaw. Maar Shadowpaw zei nog iets. Weet je, heb jij het al is gehad dat je een kater nog maar voor het eerst ziet, in jouw geval een poes, en meteen verliefd kan worden?' Cloudpaw keek naar Shadowpaw en die zag eruit alsof ze iets verkeerd had gezegd. Maar ook Cloudpaw wist niet goed wat te antwoorden. 'Bij mij is het soms, denk ik.' Zei hij daarna aarzelend, en dacht na waarom Shadowpaw die vraag stelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Slapen - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Slapen   Slapen - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 sep 2010 - 19:04

'Bij mij is het soms, denk ik', zei de witte kater toen. Hij keek haar een beetje onderzoekend aan. Ze zuchtte. 'Soms denk ik dat ik gevoelens voor Graypaw heb. Vroeger had ik ze voor Firepaw. Maar aangezien Firepaw misschien niet wilt. En trouwens, hij heeft het toch al zo druk', zei Shadowpaw, terwijl ze naar de grond keek. Ze begon haar poten te likken. Toen keek ze Cloudpaw aan. 'Jij nog toevallig voor iemand gevoelens?', vroeg Shadowpaw om de stilte te verbreken. Shadowpaw keek hem even aan, en begon daarna haar vacht te wassen, omdat ze zichzelf geen houding wist te geven. Ze keek naar Graypaw. Die stond daar ergens buiten. Ze richtte haar blik op iets anders. Ze keek even rond, en keek toen Cloudpaw maar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Slapen   Slapen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slapen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: