We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 za 25 dec 2021 - 1:41
Secret Santa
WE'RE ALL PART OF A STORY, PART OF A TALE.
Ho Ho Ho!
Ja zeker! Het is de 25ste, dus kerst, dus tijd voor de jaarlijkse secret santa!
In dit topic kan je de cadeaus plaatsen voor het persoon dat op je lootje stond. Het zou fijn zijn als iedereen één post maakt, als je later nog een extra cadeautje maakt kan je die erbij editten! Reacties op de cadeautjes die je hebt gekregen mogen in het aanmeldtopic, de discord of persoonlijk, maar liever niet in dit topic. Dit is het topic waarin je je cadeaus kunt geven. Per persoon graag één post zodat het een beetje overzichtelijk blijft (:
De deadline voor de cadeaus is 3 januari! Laten we ervoor zorgen dat iedereen dan lekker z'n cadeautje heeft <3
Fijne feestdagen!!
Icecream
Member
Julia 1022 Actief All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 za 25 dec 2021 - 8:24
Ik kom het spits even afbijten <3 . Ik ben geen tekenwonder, maar ik hoop je toch blij te kunnen maken met deze verhaaltjes in een plaatje. Kijk goed, want ik ben van de details.
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 za 25 dec 2021 - 9:46
Ik heb de cadeautjes expres naar mijn vriend's telefoon gestuurd zodat ik ze zonder problemen direct kon uploaden. Ik was van plan wat meer te doen maar had behoorlijk wat tijd hierin gestoken en plots wat andere dingen te doen. Plus raakte ik mijn inspiratie hierdoor een beetje kwijt. Vandaar enkel dit, mocht mijn lootje wat meer willen dan sta ik nog open voor een vrij aan te vragen tekening.
lootje:
Bunny
versie1:
versie2:
versie 3:
Een hele fijne feestdagen iedereen!!
Shinystone
Medicine cat
Ema 518 Actief There are millions of things
that can make you smile
don't let the little bad things
get you down once in that while
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 za 25 dec 2021 - 11:14
Dit is de eerste keer dat ik mee doe en ik vond het super spannend omdat ik niet kan tekenen. Daarom heb ik ook extra mijn best gedaan om voor jou iets moois neer te zetten <3.
Lieve Ema, fijne kerst!
Hopelijk heb ik alles, want jeetje dit was chaos (je wilt de code echt niet zien)
• Kiwipaw:
1.Muziekjes voor Kiwi Hiervoor ben ik gewoon een beetje afgegaan op vibe. Als je geen Spotify hebt, dan maak ik er een YouTube playlist van!
2: Moodboard doetje:
3: Moodboard birb:
4:Pinterest board Deze heb ik gebruikt bij het maken van de moodboards
• Buzzingbee:
5: Muziekjes voor Bee Hiervoor geldt precies hetzelfde als bij muziekjes 1
6: Moodboard Bee:
7: Pinterest board Ook deze heb ik gebruikt bij het moodboard (:
• Deadair:
8: Setje Deadair:
Ik heb expres niks op het onderschriftje geschreven voor het geval je het liever anders zou hebben.
• Nehzoda:
9: Setje Nehzoda:
For some reason is de kwaliteit niet zo lekker en ik heb geen betaalde photoshop om het beter te kunnen maken, dus krijg je voor de zekerheid ook nog ff de originele foto's.
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 za 25 dec 2021 - 11:28
Ho Ho Ho!
It is I, lokale kerstman, die komt aanzetten met een aantal cadeautjes voor mijn lieve lootje! Sans, ik heb wat voor jou mogen maken, en ik hoop heel erg dat je het wat vindt!! Het is wel een tijdje geleden dat ik wat getekend heb, dus het is niet het beste werk misschien ;;
hehe:
cadeautje 1:
Allereerst heb ik deze tekening voor je gemaakt van Rueflower!
cadeautje 2:
Cheating, niet echt een tweede cadeautje want het is hetzelfde maar een avatar van de tekening, mocht je dat leuk vinden om in te stellen o:
cadeautje 3:
R u e f l o w e r
please don't go, I love you so
Een zelf-gecodeerd dingetje die je zou kunnen instellen als osje bij de ava, of gebruiken bovenaan een post of zoiets :] (Als er iets is wat je wil aanpassen en niet helemaal weet hoe, of als hij niet goed werkt/er iets kapot is of zoiets hit me up dan fix ik het voor je B)
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 za 25 dec 2021 - 14:55
It Christmas
Die tijd van het jaar is er weer en ik heb me weer in de fun(maar ook een beetje hel) van Secret Santa gegooid. Helaas zijn mijn presentjes nog niet allemaal af, maar ik wou mijn lootje niet nog langer laten wachten.
Sinclaw kwam en gooide me een kaartje toe, met daarop de naam van niemand minder dan Rei!
Dus alle onzin effe aan de kant, hierbij je eerste kado alvast
It be a moodboard for ya man:
Happy Holidays en ik hoop de rest vlug af te kunnen maken.
Carrioncough
Deputy
Beertje 619 Actief for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 za 25 dec 2021 - 19:21
Sinclaw kwam even bij me langs, maar in plaats van mijn lootje te vertellen gaf ze mij een inventory. Momenteel nog leeg, maar ik ben van plan deze te vullen zodat Eline deze lockdown overleeft! Vrolijke feestdagen meid!
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 za 25 dec 2021 - 19:44
Merry Xmas iedereen!
Hello hello, of moet ik zeggen Ho ho :). I know i know, peak comedy hier, grappigste kerstman ooit. Maar goed, ik kwam natuurlijk niet met lege handen aanzette, nee nee. In mijn virtuele handen hou ik twee cadeaus vast. Allebei geheel voor jou Cynthia! Ik hoop dat je ze leuk vind ^^
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 za 25 dec 2021 - 20:24
Het eerste wat ik wel zeggen is Merry Christmas allemaal!
Ik had hem het liefst al eerder gegeven, maar vanochtend zat ik in bed en vroeg ik me af of ik misschien iets extra's erbij moest doen. Dit heb ik dan ook met plezier voor je gedaan. Degene die op mijn lootje stond was Quinty!
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 za 25 dec 2021 - 21:33
Hoooooooooooooooooooooooooooooooi Julia, Sinnespinneclaw kwam een tijdje geleden langs, die vertelde mij dat ik mooie dingen moest maken of ik kon klappen krijgen. Dat vond ik natuurlijk verschrikkelijk dus heb ik iets voor je getekend <3 Ik vond het super leuk om voor jou icecream te mogen hebben tekenen! Ik hoop dat je t leuk vind.
Groetjes Juno <3
*Klik*:
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 ma 27 dec 2021 - 11:56
Merry merry christmas!!
Ik was heel aangenaam verrast, want op mn lootje dit jaar stond niemand anders dan Anouk aka Rousebell! Niet alleen vond ik dit leuk omdat heel toevallig je in 2017 ook mijn lootje was, maar ook omdat je altijd een van m'n rpg maatjes bent geweest <3 ik weet dat je nu niet meer zo op wc zit, maar de topics tussen Rouse en Rout en Jinx en Hell waren altijd echt zo'n joy. Gelukkig hoef ik je niet te missen, want we gaan zodra de lockdown over is gewoon nog vaker meets doen en noodles slurpen met zn allen xoxoxo
Pakketje 1, in een mooi blauw pakje:
om een beetje nostalgie te kweken heb ik mn cadeau van 2017 sooooort van opnieuw gemaakt, alleen dan een stuk triester om ons allebei pijn te doen xoxoox
En een versie met alleen Rouse:
Dit was het 2017 cadeau. They did not age well
Wow!! Dit pakketje glittert helemaal:
Orchis
General
m 925 Actief You'll be dead!
CAT'S PROFILE Age: 64 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: General of the Armies
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 ma 27 dec 2021 - 20:13
3e kerstdag is een real thing hoor Geniet van je slightly late kerstcadueau Juno! en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst x
(kerstig) Cadeautje!!:
(iets minder kerstig):
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 do 30 dec 2021 - 0:19
Je bent de kerstboom al aan het opruimen, stopt de lichtjes weer in de doos met knopen en al voor volgend jaar, en stopt alle decoraties weer in hun dozen. Maar huh, wat vind je daar onder de boom? Heb je nu al die tijd dat cadeautje gemist? Nee hoor, jouw kerstman besloot eens wat nieuws te proberen; oudejaars cadeautjes. Want kerstcadeautjes zijn ook véél te voorspelbaar, en dan is het al bijna geen verassing meer. Toch hoop ik dat je mooie feestdagen hebt gehad en dat je veel plezier aan dit cadeautje gaat krijgen <3
Je cadeautje is wat statisch, al je haren staan rechtop!:
(en iets meer beschaafd)
Hazelnut
Member
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 zo 2 jan 2022 - 13:18
Met een beetje vertraging is het cadeautje dan toch klaar geraakt. Nu je bekomen bent van het nieuwjaarsfeest, kan je met volle teugen genieten van het nieuwe jaar: 2022! Ik wens je een zalig nieuw jaar waar al je wensen mogen uitkomen, Jamie!
<3:
En ook een onbewerkte versie:
Zodra ik toegang heb tot een scanner, zal je ook een in gescande versie ontvangen ;D
Onderwerp: Re: 彡 [CADEAUTOPIC] SECRET SANTA/NEWYEAR 2021 zo 2 jan 2022 - 19:04
Oh oh, op de valreep dan nog. Een beetje laat, maar toch nog op tijd afgekregen <3 Butter, ik ben je zeker niet vergeten, het plannetje stond al klaar, de tijd daar in tegen werd me niet gegund. Toch nog je cadeautje afgekregen, dus hopelijk vind je 't leuk!
Even a Medicine Cat needs its rest:
Als je wilt kan ik er nog een setje uit maken <3 Niet heel erg kersterig, maar meer voor 't algemeen gebruik <3